< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozan Artun -- 27 Ocak 2015; 17:05:19 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozan Artun -- 27 Ocak 2015; 17:05:19 > |
Sattım kurtuldum. 100 k lık aracın vites kutusundan gelen sangirtiya normal diyeceksin. 15.000 de bir kavrama değişeceksin. 2 gun müşteriyi arabasız bırakacaksın . eve nasıl gideceksin diye sorma bile sormayacaksın. Sonra dsg 1 numara diye övüneceksin. Hadi ordan. Yemezler.
|
Bozulmayan DSG yoktur, daha bozulmamış DSG vardır.
|
Hocam meseleye ayrıntı vermek isterim:
- Sizin 110 bin eur luk araçlar da aynı şanzımanı kullanıyor dediğiniz eksik bilgidir. VW/Audi ve grubu araçların 7 ileri DSG DQ200 şanzımanı 250 nM ye kadar olan araçlarda kullanılıyor. Daha büyük torklu araçlarda (örneğin 2.0 TDI motorlu araçlar) DQ250 (6 ileri) kullanılıyor ki zaten DQ250 lerde nadiren sorun çıkıyor. Ama şu anda VW grubunun dünyanın heryerinde sattığı 7 ileri olan DSG kronik sorunlu bir şanzıman. Almanyadaki forumlar v.b. uzun süren araştırmalar sonucu (bkz.http://www.motor-talk.de/news/vw-hat-probleme-mit-dem-dsg-ihr-auch-t4460458.html bu linkte görüldüğü üzere her iki DSG 7 ileri kullanıcısından biri şanzımandan şikayetçi) ben geçen hafta 14. passat highline almaktan vazgeçtim. Araca 90 bin TL para bayılıp 20 bin km de serviste 15 gün şanzıman beklemek istemem. Kaldı ki değişimden sonra 20-30 bin km sonra muhtemelen yine aynı arıza olacak. Ben buradan bütün VW kullanıcılarına sesleniyorum: 7 ileri DSG almayın, ta ki VW Türkiye'de de DSG garantisini 10 yıla çıkarana kadar. Çin'de 10 yıl garanti vereceksin, burada kalkıp birçok kimseye kullanıcı hatası diyeceksin... Bunu doğru bulmuyorum... Bu konuyla alakalı birisi Passatturkey forumundan doğuşu mahkemeye verdi ve kazandı, bilginize... Olaylara VW fanatikliği yapmadan, objektif bakmak lazım... |
Reklamlar
|
Dsg7 araç alınmaz. Dsg 6 ile 99.000 e geldim 1 kere bile silkeleme v.b. sorun yaşamadım. Dsg7 kullanırken 15.000 kmde bir servisteydim.
Dsg6 gibi sorunsuz bir yağlı şanzıman varken , Volkswagen dsg7 gibi kuru ve sürekli sorun çıkaran bir şanzımana neden geçti diye hiç düşündünüz mü? Bu şanzımanın kusurlu olduğu belli işte. Buna rağmen tüketici hakkını arıyamıyor Normal koşullarda volkswagenin bu şanzımandan dolayı tüketicilere binlerce tl tazminat ödemesi gerekirdi. Tüketiciler , bu şanzımandan dolayı volkswagene binlerce tllik onarım parası ödüyor. Ne güzel dünya. Hem kusurlu ürün piyasaya sür, hem de bundan binlerce tl gelir elde et.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gazeteci63 -- 31 Ocak 2012; 13:54:15 > |
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozan Artun -- 4 Haziran 2012; 10:27:53 > |
|
|
|