Kullanıcı Adı:
Şifre:

2 gundur polisten ayar yiyorum golfumu kiskaniyorlar sanirim
sinoplu
Konu Sahibi

10 Ağustos 2018; 11:53:03
Dun aksam golfle carsiyi dolasalim dedik tabi yogunluk var biraz trafikte
Her neyse kavsaga geldim bekliyorum polis dedi sisleriniz acik kalmis dedi
Tmm dedim söndürüyorum

Bugunde yine ayni kavsak telefonla konusuyordum
Polis kavsakta telefon gorusmeni kes diye isaret yapti
Tmm dedim kapattim telefonu

Sanirim 3.de cezayi yiyecez



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Polise dua et hak etmişin ceza yemeyi.Keşke yeseydin.
Red_Devils_ - 10 gün önce
utanmıyormusun sisin açık gezip milletin gözünü almaya ve direksiyon başında telefonla konuşmaya.
orcnd - 10 gün önce
sonradan görme görgüsüz bir insan örneği.
duggac - 10 gün önce
He kardeş hee golfünü kıskanıyorlar...

Trafik kanunu, yasalar, kurallar zaten diyor ki; Golfle gezerken elde telefon, sisler açık gezin. Gezmezseniz polisler golfünüzü kıskanır...

Zihniyete...
0ldskool - 10 gün önce
Efendi adam arabası olarak bilinen bir model al bin o zaman kıskanmazlar



İki kere ceza yazması gerekirken es geçmiş torpil yapmış halen kıskandığı için uyarı yaptığını zanneden kaf...
MaDMaxiBo - 10 gün önce
Eskide beri bu forumda olmasaniz cocuk oldugunuzu dusunecem

Actigini konular cok ilginc. Ya da golfe okadar parayi verdikten sonra bir takim psikolojik sorunlar yasiyorsunuz
hard_hacker - 10 gün önce
Golfü mü kıskancaklar , niye ?
lalale - 10 gün önce
Ya işi gücü olan yaşlı başlı adamsın neden saçma sapan konu açma gereği duyuyorsun. Hatalı olduğunu bile bile saçmalıyorsunuz
kendindenvazgeçenadam - 10 gün önce

Red_Devils_
10 Ağustos 2018; 12:04:21
Polise dua et hak etmişin ceza yemeyi.Keşke yeseydin.



orcnd
10 Ağustos 2018; 12:06:12
utanmıyormusun sisin açık gezip milletin gözünü almaya ve direksiyon başında telefonla konuşmaya.



redbul_540
10 Ağustos 2018; 12:07:45




< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



GarbageCollector
10 Ağustos 2018; 12:07:49
Ceza yeseydin aklında daha kalıcı bir anı olurdu. Şanslıymışsın.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



haacar
10 Ağustos 2018; 12:09:03
Kıskanmayla ne alakası var. polis görevini yapmış. ayrıca iyi niyetli davranmış uyarmış sizi.



MaDMaxiBo
10 Ağustos 2018; 12:09:46
Efendi adam arabası olarak bilinen bir model al bin o zaman kıskanmazlar



İki kere ceza yazması gerekirken es geçmiş torpil yapmış halen kıskandığı için uyarı yaptığını zanneden kafa ne kafası acaba, bonzai mi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



0ldskool
10 Ağustos 2018; 12:12:39
He kardeş hee golfünü kıskanıyorlar...


Trafik kanunu, yasalar, kurallar zaten diyor ki; Golfle gezerken elde telefon, sisler açık gezin. Gezmezseniz polisler golfünüzü kıskanır...


Zihniyete bak... Hem suçlu hem güçlü...



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



GGR06
10 Ağustos 2018; 12:21:18
Yazdıklarına göre ben bile cezayı kestim. :)))

_____________________________

Eski kullanıcı adı: TheRummer


lalale
10 Ağustos 2018; 12:23:40
Golfü mü kıskancaklar , niye ?



kizabe
10 Ağustos 2018; 12:26:03
işte insan oğlu böyle her zmn karşıdakini haksız görür.Kendisi %100 hatalı olsa bile polise suç atıyor.

O yuzden bu forumda yazılan hiçbirşeye inanmıyorum .

1.sisleri açıp gezmek neyin nesi ? nerden türediniz böyle insanların gözünü kör ede ede geziyorsunuz kukaklaırnız çınlıyor.Keşke ceza yazsaymış.
2.cisi araç kullanırken telefonla görüşmek ztn yasak.ve yine diyorum keşke ceza yazsaymış



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kizabe -- 10 Ağustos 2018; 12:26:23 >



TheCaliph_
10 Ağustos 2018; 12:28:06
Hahhaha güzel konu. Zaten Konu açıp Golf yazsan yine tartışma çıkar sen de ateşe benzin döküyorsun şu an.

En az 3-4 sayfayı bulur diyorum bu konu 10 dolar yatırıyorum

3.Sayfaya ulaştık hedef 5



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 10 Ağustos 2018; 14:12:14 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


sinoplu
Konu Sahibi

10 Ağustos 2018; 12:28:38
Mizahi bir baslik actim hemen triplere girmeyin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 4 yanıtı gör.


BekirTemel
10 Ağustos 2018; 12:33:17



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Akhenatonnn
10 Ağustos 2018; 12:41:04
bunları okuyunca diyorumki inşallah birgün golf sahibi olamam



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



kizabe
10 Ağustos 2018; 12:44:10
Peki burası mizah bölümümü ?

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @sinoplu


BigMuffin
10 Ağustos 2018; 12:45:48
clio al hocam cok daha kıskanırlar



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: teknonur123


Ya işi gücü olan yaşlı başlı adamsın neden saçma sapan konu açma gereği duyuyorsun. Hatalı olduğunu bile bile saçmalıyorsunuz



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


duggac
10 Ağustos 2018; 12:46:56
sonradan görme görgüsüz bir insan örneği.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi duggac -- 10 Ağustos 2018; 12:47:49 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


hard_hacker
10 Ağustos 2018; 12:47:28
Eskide beri bu forumda olmasaniz cocuk oldugunuzu dusunecem

Actigini konular cok ilginc. Ya da golfe okadar parayi verdikten sonra bir takim psikolojik sorunlar yasiyorsunuz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >