Kullanıcı Adı:
Şifre:

2017 LG B7 ve C7 OLED TV KULLANICILARI
GT_55
Konu Sahibi

24 Ağustos 2017; 17:14:46


B7
https://www.rtings.com/tv/reviews/lg/b7-b7a-oled

C7
https://www.rtings.com/tv/reviews/lg/c7-oled

B7-C7 Full karşılaştırma.
https://www.rtings.com/...b7a-vs-tcl-s517/541/619

B7


C7


B7


C7


B7


C7


B7


C7



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GT_55 -- 12 Haziran 2018; 21:3:6 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

55” b7v dün mediamarkt kağıthaneden 7500 tl aldım, aynı gün kurulum yapıldı. Plazmadan led tvye pek çok üst seviye tv kullanmış birisi olarak bu televizyonla ilgili olumsuz yorum yapan arkadaşların...
kutyman - 10 ay önce
Ne izleyeceğiz kardeş sabahtan akşama kadar çoluk çocuk bluray veya 4 k içerikli film belgesel mi izleyeceğiz tv sadece siyahtan mı ibaret sence dünyanın en iyi tv si derken onuda anlayamadım dünya...
turko79 - bir yıl önce
TV aldıktan sonra buraya yazmıştım. Aynısı bana da oldu.

Vatan'da belki de dünyanın en itici satış temsilcisi, saçma sapan bir tavırla OLED alıyorsunuz ama sorunlarını biliyor musunuz, emin mi...
Legoloman - 6 ay önce
OLED teknolojisi malum Plazma teknolojisinin devamıdır. Her piksel kendi ışığını yaratır. Arkadad görüntüyü aydınlatmak için floresan veya led lamba gibi ışık kaynaklarına ihtiyaç duymaz. Bu nedenl...
zulu123 - 10 ay önce
Arkadaşlar her gün burayı açıp takip etmeye çalışıyorum fakat burası artık bilgi paylaşımından çok mahalle arasına dönmüş durumunda. Oled kullanan arkadaşlardan ricam lütfen belli başlı tartışmalar...
mt28 - 4 ay önce
Ne ahlaksiz bir adamsin sen, bu ne rahatlik arkadas. Git nerde izliyorsan izle
silveraction - 19 gün önce
Selam,
Olayı neden kişisel hale getirdiginizi anlamadım,herkez kendine uygun gelen ve begendigi tv almış ama sizin gibi konuya hakim birinin evine Samsung sokmasını anlamadım,gercekten işi bilen b...
Angoras1 - 2 ay önce
Kanal geçiş hızından dolayı , oled tv'den soğumak.

Pimpirikli insana çok bir şey begendiremezsin. Pireyi deve yaparlar, yorganı yakarlar.
GT_55 - 2 ay önce
Başlar yine mu9000 soyle boyle demeye :) inşallah burasını oled sayfası olduğunu unutmaz. Burada oled mi alalım diyenler yok dostum. Alıp fikir paylaşanlar var. Lütfen parazit yapıp gurubu boş mesa...
tsulhan - 3 ay önce

JonVaynen
24 Ağustos 2017; 18:30:51
Hayırlı olsun tüm kullanan arkadaşlara.



Ekim ilk haftası gibi düğünümden sonra alacağım

inşallah bu fiyatlardan da aşağıda olur :p



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



DeeepBlue
24 Ağustos 2017; 19:06:34
B7 incelemesi:
http://www.hdtvtest.co....d55b7v-201705074461.htm

Inceleme videosu:

HDTVTest:



HDTVTest B7 OLED settings:


AVForums:




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeeepBlue -- 24 Ağustos 2017; 21:07:32 >



@BJK@
24 Ağustos 2017; 20:37:10
Konu hayırlı olsun,B7 çok beğendiğim ve takip ettiğim bir tv.Alan arkadaşların iyi günlerde kullanmalarını dilerim.



tttnet.net
24 Ağustos 2017; 20:46:37
Bende Teknosa'da 8.200'ün üstüne %10 kampanya olursa bayramda gözünün yaşına bakmam..



Hatta az önce g.g'de 8049 lira ya az kalsın alıyordum kendi mi zor tuttum.. 7999 olsaydı almıştım.. psikolojik midir nedir 8 bin kulağa çok fazla geliyor..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


emrahsnr
24 Ağustos 2017; 20:56:27
65"ler de keşke alınası fiyatta olsa.

Konu da tv alanlara da hayırlı olsun.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrahsnr -- 24 Ağustos 2017; 20:57:29 >



zimbasal
24 Ağustos 2017; 21:40:23
Hocam bende ps pro var ama xboxonex ben de düşünüyorum. Amazonda preorder çıkar çıkmaz kayboldu siz alabildiniz mi? Yine en uygun amazon.de olur gibi geliyor.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Project Scorpio


zimbasal
24 Ağustos 2017; 21:47:40
65ti aklımdaki ama aşırı pahalı hala. Seneye de ucuzlamazlar gibi geliyor. 4k ve izleme uzaklığı ile ilgili ekteki gibi bir tablo var ne diyorsunuz? Benim koltuğun tvye uzaklığı 3m buna göre 4kyı tüm detaylarıyla izleyip hakkını vermek için 80" bir tv gerekiyor :) ya da 1m yaklaşıp dibinden izlemem



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


gbriel
24 Ağustos 2017; 22:04:43

quote:

Orijinalden alıntı: tttnet.net

Bende Teknosa'da 8.200'ün üstüne %10 kampanya olursa bayramda gözünün yaşına bakmam..



Hatta az önce g.g'de 8049 lira ya az kalsın alıyordum kendi mi zor tuttum.. 7999 olsaydı almıştım.. psikolojik midir nedir 8 bin kulağa çok fazla geliyor..

Son 2 saat. Ben 8049 a alıp almama arasında kararsızım. Maximum kartla 7950 e geliyor aslında. GG nin kampanyası yarın veya sonrası tekrar olur mu meçhul.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


gbriel
24 Ağustos 2017; 22:14:46

quote:

Orijinalden alıntı: Project Scorpio

Bende Xbox One X ile beraber Kasım ayında alacağım inşallah 7K seviyesine iner.

7k seviyesine düşeceğini hiç sanmıyorum. Ben oledlerin Türkiye satış fiyatlarının İngiltere satış fiyatları altına düştüğünü hiç görmedim. Bu tv şu an İngiltere de indirimli 2999 yerine 1989 paunddan satılıyor. Yaklaşık 9000 TL ye geliyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



tttnet.net
24 Ağustos 2017; 22:15:56

quote:

Orijinalden alıntı: gbriel


Alıntıyı Göster
Son 2 saat. Ben 8049 a alıp almama arasında kararsızım. Maximum kartla 7950 e geliyor aslında. GG nin kampanyası yarın veya sonrası tekrar olur mu meçhul.

Bende max.kart olsaydı Belkide alırdım bilmiyorum..o anki durumu göre değişir..7950 güzel rakam..ama ben bayramı bekliyorum..bayramda güzel bir kampanya denk getirebilirsek daha uygun bir fiyata alabiliriz..ama o 15 binli rakamlara çıkmaları mümkün değil..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


gbriel
24 Ağustos 2017; 22:20:06

quote:

Orijinalden alıntı: tttnet.net


Alıntıyı Göster
Bende max.kart olsaydı Belkide alırdım bilmiyorum..o anki durumu göre değişir..7950 güzel rakam..ama ben bayramı bekliyorum..bayramda güzel bir kampanya denk getirebilirsek daha uygun bir fiyata alabiliriz..ama o 15 binli rakamlara çıkmaları mümkün değil..

Bayramda olacak şey 8999 TL + %10 çek gibime geliyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


tttnet.net
24 Ağustos 2017; 22:32:56

quote:

Orijinalden alıntı: gbriel


Alıntıyı Göster
Bayramda olacak şey 8999 TL + %10 çek gibime geliyor.

Hocam bekleyip görelim ama 8binli rakamlara bundan sonra her durumda b7 rahat alınır..yani 100 lira fazla 50 lira eksik çokta önemli değil..ama bayramda teknosada 8199 lira fiyata birde %10 kampanya olma ihtimali var..bence beklemeye değer..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


gbriel
24 Ağustos 2017; 22:40:05

quote:

Orijinalden alıntı: tttnet.net


Alıntıyı Göster
Hocam bekleyip görelim ama 8binli rakamlara bundan sonra her durumda b7 rahat alınır..yani 100 lira fazla 50 lira eksik çokta önemli değil..ama bayramda teknosada 8199 lira fiyata birde %10 kampanya olma ihtimali var..bence beklemeye değer..

Hediye çeki 2 katı tutarda kullanılıyor. Benim şu an ihtiyacım olan birşey yok. Xbox one x çıkmış olsa idi benim için cazip olabilirdi. O nedenle cebinizden 9000 TL çıkacak. Tabi almanız gereken birşey varsa birşey diyemem.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



DeeepBlue
24 Ağustos 2017; 22:55:39
Bu tabloya gore eve bilboard almak lazim duvarin komple seffaf OLED ekran oldugunu dusunun, fena fikir degil aslinda :)) LG fabrikasini gosteren bir video izlemistim, binadaki camlardaki seffaf OLED, hava durumu vb. ozellikleri interaktif sekilde gosteriyordu.


Rtings bu arastirmasini bilimsel arastirmalara referansla gelistirmis olsa da bence eksik yonleri var:

• ortalama insan olarak tabir ettikleri gordugum kadariyla detay icermiyor.

• her insanin duyu kabiliyeti ayni degil.

• TV de kullanilan teknolojiye (OLED, LED, Plasma, CRT) hatta model ve farkliliklari gore de piksellesme orani degisebilir. TV de interpolasyon acildiysa arti/eksi farklilik olabilir, TV nin goruntu isleme kabiliyeti goruntu performansina birebir etki eder. TV de kullanilan ayarlar da onemli. Yuksek kontrast oranina sahip TV ler daha fazla detay gostereceginden izleme mesafesini yakinlastirmak gerekmeyecek. Keskinlik (sharpness) ayari, izleme acisi ve TV nin barindirdigi teknolojiye gore de goruntu farkliliklari olabileektir.

Bence herkes goz zevkine ve estetik tercihine uygun TV yi aramali, TV boyut secimi onerileri ceteris paribus olmasi kaydiyla fikir verir.





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @zimbasal


gbriel
24 Ağustos 2017; 23:15:29
Teknosa GG mağazasında 15 adet stok vardı. Hala 15 var. Bu kadar indirimde bile kimse almamış. Enteresan... Alıp 14 e düşürsem mi diyorum. Bir yandan da bu bozuk ekonomide 8000 TL cebimde mi kalsa diyorum. Aslında mevcut Samsung 46F8000 tv mden çok memnunum. Tv yi 55" e büyütmek için almak istiyorum. Son 42 dk...

Daha iphone 8 alacağız. 5-6k dan girer piyasaya.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gbriel -- 24 Ağustos 2017; 23:19:35 >



Helsinki
24 Ağustos 2017; 23:19:36
Teknosadaki hediye çeki 2 katı tutarda kullanılıyor demişsiniz ancak 3 katı tutarda kullanılıyor.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



zimbasal
24 Ağustos 2017; 23:28:33

quote:

Orijinalden alıntı: DeeepBlue

Bu tabloya gore eve bilboard almak lazim duvarin komple seffaf OLED ekran oldugunu dusunun, fena fikir degil aslinda :)) LG fabrikasini gosteren bir video izlemistim, binadaki camlardaki seffaf OLED, hava durumu vb. ozellikleri interaktif sekilde gosteriyordu.


Rtings bu arastirmasini bilimsel arastirmalara referansla gelistirmis olsa da bence eksik yonleri var:

• ortalama insan olarak tabir ettikleri gordugum kadariyla detay icermiyor.

• her insanin duyu kabiliyeti ayni degil.

• TV de kullanilan teknolojiye (OLED, LED, Plasma, CRT) hatta model ve farkliliklari gore de piksellesme orani degisebilir. TV de interpolasyon acildiysa arti/eksi farklilik olabilir, TV nin goruntu isleme kabiliyeti goruntu performansina birebir etki eder. TV de kullanilan ayarlar da onemli. Yuksek kontrast oranina sahip TV ler daha fazla detay gostereceginden izleme mesafesini yakinlastirmak gerekmeyecek. Keskinlik (sharpness) ayari, izleme acisi ve TV nin barindirdigi teknolojiye gore de goruntu farkliliklari olabileektir.

Bence herkes goz zevkine ve estetik tercihine uygun TV yi aramali, TV boyut secimi onerileri ceteris paribus olmasi kaydiyla fikir verir.




İçim rahatladı teşekkürler valla :)



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



Project Scorpio
24 Ağustos 2017; 23:42:47

quote:

Orijinalden alıntı: zimbasal

Hocam bende ps pro var ama xboxonex ben de düşünüyorum. Amazonda preorder çıkar çıkmaz kayboldu siz alabildiniz mi? Yine en uygun amazon.de olur gibi geliyor.

Türkiye ye gonderim yok ben Kasım ayında alacağım ön sipariş yapmayı şimdilik düşünmüyorum.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



Helsinki
25 Ağustos 2017; 0:55:02
Arkadaşlar karşılaştırma videolarını izlediniz mi bilmiyorum ama b7nin renkleri bana soluk ve parlaklığı düşük geldi bu videodan sonra. Samsung renkleri abartarak bu kadar fark atabilir mi emin değilim ama videoyu izlediğimde samsung 55Q7F daha iyi geldi. Bu da video linki 01.17 dkya dikkat edin https://youtu.be/zH2Pn1PXkj0



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


2017 LG B7 ve C7 OLED TV KULLANICILARI