Kullanıcı Adı:
Şifre:

2018 Bedelli Askerlik | Sevk Belgeleri Çıktı
fasakasa
Konu Sahibi

27 Haziran 2018; 8:41:55
Kütahya whatsapp grubu : @x_click https://chat.whatsapp.com/6zuWKVMzNbl8ZCxo9dwDfa


Sonuçlara edevlet üzerinden Bedelli Sınıflandırma Sonuç bölümünden sorgulayabilirsiniz.
Sevk Belgesi
Bedelli Askerlik 1’inci Celp Döneminde sınıflandırma sonuç bilginiz aşağıdadır. 05-14 Eylül 2018 tarihleri arasında e-Devlet Kapısı üzerinden veya en yakın askerlik şubesine giderek sevk belgenizi almanız gerekmektedir….

Yol İzni
Bedelli askerlikte celp döneminin belli olmasıyla, bedelli askerleri sevindirecek bir detay daha ortaya çıktı. Bedelli askerlerin gidecekleri birliklere göre, yol izni verileceği öğrenildi. Bedelli askerlere verilen bu yol izninin 21 günlük askerlik sürecinden düşeceği bildirildi.
Bedelli askerlikten 15 Eylül'de yararlanacak olanların sevk belgeleri 04-14 Eylül tarihleri arasında e-Devlet üzerinden alınabilecek. Bedelli askerlerin yol izin günleri de sevk evrakında belirtilecek.

kaynak : https://www.sabah.com.t...ra-mujde-o-sure-dusuyor

BEDELLİ ASKERLİK
01.01.1994 ve öncesinde doğanlar için geçerli olup 15bin TL bedel ve 21 günlük temel eğitimden oluşuyor.
Celp Dönemleri
Bedelli askerlikte şu ana kadar başvurularını tamamlayanlar için celp dönemleri belirlendi. Bakanlık, 15 Eylül, 6 Ekim ve 27 Ekim tarihlerini belirledi. Açıklamada bir uyarıda da bulunuldu. İşlemlerini süresinde tamamlamayanlar kapsam dışına çıkartılacak.



İLK CELP DÖNEMİNDE 12 BİN KİŞİ ALINACAK
Müracaat sürecini tamamlamış Bedelli Askerlik Hizmetine tabi yükümlülerden yaklaşık 12.000 kişi, planlı üç celp döneminden ilki olan 15 Eylül 2018 tarihinde birliklerine sevk edilecektir.

Eğitimlerin; Kara, Deniz ve Hava Kuvvetleri Komutanlıkları ile Jandarma Genel Komutanlığı birliklerinin konuşlu olduğu belli merkezlerde yapılması planlanmıştır."

Vakıfbank Kredi 0.98 bedelli kredisi - kaldırıldı = https://www.vakifbank.c...px?pageID=2596&Exc=4183

BAŞVURU
Başvurular edevlet üzerinde açıldı.
Ücreti yatırmak için son tarih 3 Kasım 2018.
Edevlette başvurudan sonra oluşturulan belgenin çıktısı ve kimliğinizle birlikte başvuru formunda belirtilen banka hesap numaralarına ilgili tutarı şubeden yatırıyorsunuz.
Bankadan 3 nüsha alıp bunlarla en yakın askerlik şubesine gidip işlemleri tamamlıyorsunuz.

Şahsi Tecrübem
Bugün bütün işlemleri hallettim, özet olarak yazayım merak eden varsa.
Krediyi Vakıfbank üzerinden çektim, oran 0.98 olunca masraf adı altında ek ücretler var.Toplam geri ödeme 24ay için 17.260,48 ve 1066TL masraf çıktı bende.
Krediyi çektikten sonra yine vakıfbank üzerinden bedelli için para yatırmayı onlar hallediyor. Önemli olan 3 tane dekontu almanız bankadan.
3 dekontu aldıktan sonra , e devletten aldığınız başvuru çıktısı ve kimliğinizle birlikte en yakın askerlik şubesine gidiyorsunuz.
Şubede size 2 form veriyorlar bunları da doldurup yanınızdaki evrakları teslim ediyorsunuz. 3-5dakikada bitiyor işlemler.
Herkese hayırlı olsun.




S.S.S







< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fasakasa -- 6 Eylül 2018; 17:39:52 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Zorunlu askerliğin olması başlı başına saçmalık.
MyWorldLife - 3 ay önce
Askerliği 3 ay acemi eğitimine düşürsünler herkese zorunlu olsun. 1 sene 6 ay gibi askerliklerde kalksın yani. Prof orduya geçelim. Ama acemi eğitimi herkese zorunlu olsun. Hiç silah kullanmasını b...
dr20mouse - 3 ay önce
26 yaşındayım. yeni göreve başlamış hekimim.

aslında anlayamadığınız nokta şu , siz belki ilk kez askerde zorluk görecekken bizim hayatımız zorlukla geçti.

askeriyedeki disiplini ben 10 sened...
MD.Murat - 2 ay önce
Doğru biz gerizekalı arkadaşlar askerlikte zaman kaybedelim. Zira Allah bizi asker olalım diye yaratmış.



Kendini ayırt ediyor bizi de vatan haini ilan ediyor. Vatan sevdalısı.



Çok gıcık...
The Balance - 3 ay önce
Onu geçiyorum. Askerliği gerçekten vatanım için yapacağımı bilsem koşa koşa gider yaparım. Ama askere gidiyorsunuz ve oradaki üstlerinizin ayakçılığını yapmaktan , egolarını tatmin etmekten öte bir...
blackjack8696 - 3 ay önce
Yurtdışına gidiyor, biriyle evleniyor. Vatandaşlığı alıyor, orada yaşıyor. Türkiye'ye sadece tatil için geliyor. Askerlikten de yırtıyor. Arabasının arkasına YA SEV YA TERK ET yazıyor.

Bilin...
Nerevarine - 2 ay önce
Baştan belirteyim askerliğimi yaptım, bunu söylemezsem çünkü farklı parlıyorlar :)

Yahu şu askere giden tayfanın kuyruk acısı mıdır, yoksa benim yaşadıklarımı yaşasınlar kafası mıdır ? Bilemiyo...
oyuncu11790 - 2 ay önce
yok bedava olsun üstüne parada verebilirler bence.

V2 - 3 ay önce
Askerliğin komple kaldırılması gerekirken senin söylediğin laf insan hainliği insanlık suçudur.
pukiman - 3 ay önce

V2
27 Haziran 2018; 8:53:21
quote:

Orijinalden alıntı: Ned_Starkk

Yaş 20, ücret 10 bin olsun

Her vatan evladı bu kampanyadan yararlansın
yok bedava olsun üstüne parada verebilirler bence.


Buna gelen 1 yanıtı gör.


Jeopol
27 Haziran 2018; 8:59:26




Bence bedelli cikmayacak.



Simdi bu fiyati one surduler. Cogu kisi cok pahali diyecek. Akp de o zaman bedelli yok diyerek yine bunlara tekme ile cope atacak



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Daha neler belli olduda.

Bedelli askerlik neki.

Yavaş yavaş. Sindire sindire

Not:bedelliye karşıyım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


ÇevreMühendisi
27 Haziran 2018; 9:01:57
Fiyat biraz daha asagi cekilmeli bence.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Sisyphus
27 Haziran 2018; 9:12:35
Öyle derse sonra bedavaya askerden muaf tutmak zorunda kalırlar. Başbakan kendisi söyledi yıllık ihtiyacımız 300bin asker diye. Sadece 88-90 arası doğanların hepsi tecil bozup askere gidiyoruz diye tavır koyarsa ne yapacaklar

Yaş ve ücret uygun. Ekimi beklemeye gerek yok, bir KHK yeter.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Jeopol


MyWorldLife
27 Haziran 2018; 9:08:50
Zorunlu askerliğin olması başlı başına saçmalık.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


Jeopol
27 Haziran 2018; 9:24:44
Yok ya, hepsi gitse yine yer bulunur



Kislada bir yere cadir kurulur gerekirse








Tabi sunu da soyleyeyim. Gercekten askerlik kadar gereksiz birsey yoktur diye dusunuyorum.



Not: bedelli cikarsa yapacak cikmazsa 2024e kadar tecilim var, kafam rahat diyen89lu,



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Sisyphus


Gktupc
27 Haziran 2018; 9:28:02
Tecil bozar bozmaz gitmiyorsunuz hocam, ayarlanır o



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Sisyphus


dr20mouse
27 Haziran 2018; 9:33:10
Askerliği 3 ay acemi eğitimine düşürsünler herkese zorunlu olsun. 1 sene 6 ay gibi askerliklerde kalksın yani. Prof orduya geçelim. Ama acemi eğitimi herkese zorunlu olsun. Hiç silah kullanmasını bilmeyen adamla seferberlik zamanı uğraşamazsın.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 5 yanıtı gör.


Nyanko Sensei
27 Haziran 2018; 9:31:27
Acaba 26 Yaşında olanlar mı dolduranlar mı? Sınırda kalıyorum

Buna gelen 1 yanıtı gör.


halil73
27 Haziran 2018; 9:33:30
Nasılda kuduruyor ama Başkan R.T.E biz gençleri mağdur etmeyecektir. Sen kimsin gundii



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Geniusxx


Sisyphus
27 Haziran 2018; 9:41:32
Onu öylesine söyledim. Demek istediğim şu an askerlik çağına gelen ve tecilli veya kaçak olup da silah altına alınmayanların hepsini askere almak mümkün değil. Zira bir taraftan da her yıl yeni bir nesil 20 yaşına basıyor. Bu iş ayarlama kaldırmaz. Binali Yıldırım kendisi de söyledi, bu kadar çok kişiyi askere alamayız diye. Bir şekilde eritecekler. Bunun yöntemi bedelli olur veya mahrumiyetin olduğu bölgelerde belli bir süre kendi mesleğinde çalışma olur ya da tamamen başka bir yöntem olur ama bir şekilde düzenleme yapılması lazım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Gktupc


blackjack8696
27 Haziran 2018; 9:46:00
quote:

Orijinalden alıntı: MyWorldLife

Zorunlu askerliğin olması başlı başına saçmalık.
Onu geçiyorum. Askerliği gerçekten vatanım için yapacağımı bilsem koşa koşa gider yaparım. Ama askere gidiyorsunuz ve oradaki üstlerinizin ayakçılığını yapmaktan , egolarını tatmin etmekten öte bir şey yapmıyorsunuz. Bu mudur vatan görevi? Rte bile dedi askerlik yan gelip yatma yeri değil diye. Üstüne asker kelle olurken terörist başılar sayın oldu. Bunlar için mi askerlik yapacağım ben? Açılım sürecinde teröristlere yüz verip tepemize çıkardılar, doğuya tonlarca bomba yığmalarına göz yumdular ... sonunda yine 10 ' larca 100 ' lerce askerimiz şehit oldu sayelerinde. Terör ile doğuda canla başla mücadele eden paşalarımızı ''ergenekon - balyoz'' deyip içeri aldılar, bu vesileyle doğuyu temelli pkk ' ya teslim ettiler. Bugün oralarda kimse Türkiye devletinin hegemonyası olduğunu düşünmesin! Tekrar soruyorum bütün bu yaşananlara sebep olanlar için mi askerlik yapacağım? Vatan göreviymiş peh bitti o devir o eskidendi.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


CyClopSx
27 Haziran 2018; 9:51:15
Bence bedelli askerlik sürekli olması gereken birşey, askere gitmek istemeyen gitmemeli. 1 aylık temel eğitim alıp bedeli vermeli, o bedel ile de profesyonel ordu kurulmalı, Yani bedellinin bedeli ile askerlik mesleğini icra edenlerin maaşları ödenmeli. 12 ay askerlik yapan kişinin ülkeye hiç bir katkısı yok hatta zararı var bence.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Özgür Can
27 Haziran 2018; 9:51:07
Yaş 25 bedel 25 ideal ama 25 bin olursa çok az kişi faydalanabilir bu nedenle daha düşük tutarlar diye düşünüyorum.



mcx
27 Haziran 2018; 9:52:55
İngiltere prensi Afganistan da yaptı askerliği. Sonrada biz Müslümanlar neden böyleyiz deriz.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



Sevinckan_216
27 Haziran 2018; 9:57:38
Yaş 26 olursa benim gibi 93 lüler için büyük şanssızlık...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


21Temmuz
27 Haziran 2018; 10:00:55
Bedelliye karşı olan insanları anlamıyorum. Hükümet zaten profesyonel askerliğe geçiş yapıyor. Askere gidip patates soyan , wc temizleyen , kantinde çalışan asker nasıl savaşacak. Askerden yeni gelenlere soruyorum kaç kez atış yaptınız diye . Koca 1 yılda en fazla 20 30 kez diyor. Ya beni yiyor yada gerçek.
Bedelli çıktığı an bir de yaş bu 26 olursa biriktirdiğim parayı yatırıp askerliği aradan çıkartıcam.
Yok vatan haini yok askere gitmezsen adam olmazsan vs. Geçin bu lafları . Askere gitmeyen çoğu genç bedelli istiyor . Askerliğini yapmış kişiler ben yaptım sende yapacaksın düşüncesinde. Hee oldu ki çıkmadı o zaman gider AÖF bitirip 6 ay yapar gelirim.
Ama çıkarsa tak diye bedelliyim.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: janqlee
Buna gelen 2 yanıtı gör.


Nyanko Sensei
27 Haziran 2018; 10:10:05
92lilerin hepsini kapsamış mı oluyor yaş 26 olursa? Yoksa ay hesabı mı yapılacak acaba?



2018 Bedelli Askerlik | Sevk Belgeleri Çıktı