Kullanıcı Adı:
Şifre:

3. havalimanı inşaatında işçiler eylem başlattı.
macorono34
Konu Sahibi

14 Eylül 2018; 9:53:43
İstanbul'daki 3. havalimanı inşaatında çalışan işçiler kötü çalışma koşulları sebebiyle bu sabah eylem başlattı.

Yağmur altında uzun süre servis beklediklerini, şantiyedeki yemek ve barınma imkanlarının çok kötü olduğunu vurgulayan işçiler, çalışma koşullarının düzeltilmesini istiyor. Sabah saatlerinde şantiye önünde toplanan çok sayıda işçi, servislerin çıkışına engel olarak tepkilerini dile getirdi.

Bir işçi, "Odalarımız tahtakurusu, pire dolu. Her gün iki tane ölü çıkıyor. Her gün yaralı arkadaşlarımız var" ifadesini kullandı.

İşçiler eylem sırasında "İşçiyiz haklıyız söke söke alırız" sloganı attı.








https://tr.sputniknews....campaign=URL_shortening



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi macorono34 -- 15 Eylül 2018; 9:34:17 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Evden harçlık almadığın gün anlarsın belki o işçileri o zaman bu yazdığını hatırla ve utan
lazer__ - 11 gün önce
iş güvenliği filan diye kavramlar var size de lazım olur.
gambit666 - 11 gün önce
iş güvenliği konusunda yazayım. iş güvenliği uzmanıyım. aldığım duyumlara göre 3. havalimanında isg 0. zaten sürekli iş güvenliği uzmanı ilanı olur orada. giren kaçıyor direk. yine aldığım duyumlar...
SeniBenSevdim.. - 11 gün önce
dimi orada çalışanın bunlar aklına gelmiyor. bi akıllı sizsiniz. kariyer basamaklarını hızlı hızlı çıkıyorsunuzdur.
darısı inşaatlarda güvenlik önlemleri alınmadan çalışan işçi kardeşlerimizin baş...
gambit666 - 11 gün önce
Alsinlar dozerleri kuleyi falan yiksiklar boylelikle acilis gecikir akp rezil olur.
Tornado of Souls - 11 gün önce
Ne yapacaklar haklarini aramayip her seye razi mi olucaklar.
HasMachate - 11 gün önce
O işçilerin hepsi senin arkadaşın gibi kepçe operatörü değil ama. Arkadaşının işi belli. Oturarak çalışıyor zaten. Koşulları iyi gibi gözükebilir. Ama sıradan işçiler gibi 12 saat ayakta sıcağın al...
Red Wheelbarrow - 11 gün önce
Bence kendilerinin ve tanidiklarinin basina bir seyler gelsin. Millette bana dokunmayan bin yil yasasin mantigi var bu yuzden canlarinin yanmasi lazim yoksa akillanmazlar.

Muz cumhuriyeti disind...
Baelros - 11 gün önce
Sen hayatında ev geçindirmedin daha genç herhalde, o işler öyle değil.
tarihselmaddeci - 10 gün önce

gambit666
14 Eylül 2018; 10:01:22
29 ekime yetiştirmek için herşey mübah.
metro olmasın
iş sağlığı güvenliği olmasın
bulgaristana para ödeyelim sıkıntı olmaz

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Seph


anadolu86
14 Eylül 2018; 10:20:13




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anadolu86 -- 14 Eylül 2018; 10:20:37 >



muradisdan
14 Eylül 2018; 10:39:31
kafalarına silah dayayıpmı çalıştırıyorlar sanki. beğenmeyen istifasını versin çıksın gitsin işten.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 4 yanıtı gör.


1419oguzhan
14 Eylül 2018; 10:42:12
insanlar aç artık, kötü çalışma koşulları ile düşük maaş doğru orantılı...



gambit666
14 Eylül 2018; 10:53:04
iş güvenliği filan diye kavramlar var size de lazım olur.

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Seph
Buna gelen 3 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @muradisdan


muradisdan
14 Eylül 2018; 10:56:46
quote:

Orijinalden alıntı: gambit666

iş güvenliği filan diye kavramlar var size de lazım olur.
iş güvenliği olan daha cazip iş varsa istifa edip oraya gitsinler ozaman ?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


gambit666
14 Eylül 2018; 10:59:44
quote:

Orijinalden alıntı: muradisdan

iş güvenliği olan daha cazip iş varsa istifa edip oraya gitsinler ozaman ?
Alıntıları Göster

dimi orada çalışanın bunlar aklına gelmiyor. bi akıllı sizsiniz. kariyer basamaklarını hızlı hızlı çıkıyorsunuzdur.
darısı inşaatlarda güvenlik önlemleri alınmadan çalışan işçi kardeşlerimizin başına.

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Seph


lazer__
14 Eylül 2018; 11:00:32
quote:

Orijinalden alıntı: muradisdan

kafalarına silah dayayıpmı çalıştırıyorlar sanki. beğenmeyen istifasını versin çıksın gitsin işten.
Evden harçlık almadığın gün anlarsın belki o işçileri o zaman bu yazdığını hatırla ve utan



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Merkur
14 Eylül 2018; 11:05:32
"Geç kaldılar, şimdiye kadar nerdeydileri gerçi medya haber yapmıyordur, daha önceden de bir kaç olay oldu, eylemler oldu örtbas edilmiştir."



HasMachate
14 Eylül 2018; 11:08:24
Ne yapacaklar haklarini aramayip her seye razi mi olucaklar.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @muradisdan


muradisdan
14 Eylül 2018; 11:11:18
quote:

Orijinalden alıntı: lazer__

Evden harçlık almadığın gün anlarsın belki o işçileri o zaman bu yazdığını hatırla ve utan
Alıntıları Göster

geçiniz efendim bunları 27 yaşındayım.

günde 14-15 saate asgari ücretede çalıştım. insan pazarına çıkıp inşaatlardada çalıştım. ayda 2-3 kere ev yüzü gördüğüm işlerdede çalıştım.

bi gün bunu haketmediğimi düşünüp istifa ettim bidahada hiçbi maaşlı işe girmedim. o gün bu gündür ticaretle uğraşıyorum kendi işim. bu söylediklerim için asla utanmayacağım.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


Tornado of Souls
14 Eylül 2018; 11:11:32
Alsinlar dozerleri kuleyi falan yiksiklar boylelikle acilis gecikir akp rezil olur.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


SeniBenSevdim..
14 Eylül 2018; 11:19:27
iş güvenliği konusunda yazayım. iş güvenliği uzmanıyım. aldığım duyumlara göre 3. havalimanında isg 0. zaten sürekli iş güvenliği uzmanı ilanı olur orada. giren kaçıyor direk. yine aldığım duyumlara göre bir çok işçi hayatını kaybetmiş orada. basından gizleniyor.

iş güvenliğini hafife alan arkadaşlar gördüm. umarım sizin veya tanıdıklarınızın başına bu kan emici işverenler yüzünden birşey gelmez.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Baelros
14 Eylül 2018; 11:46:27
Bence kendilerinin ve tanidiklarinin basina bir seyler gelsin. Millette bana dokunmayan bin yil yasasin mantigi var bu yuzden canlarinin yanmasi lazim yoksa akillanmazlar.

Muz cumhuriyeti disindaki normal ulkelerde isverene cok agir yaptirimlar gelir. Olmek bu isin fitratinda var diyen bir bakan olursa resmen kan alirlar kan.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @SeniBenSevdim..


Krone
14 Eylül 2018; 11:49:15
Müslümanız deyip kul hakkına girmek de güzelmiş ya. Güzel kafalar bunlar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



sub182
14 Eylül 2018; 11:54:34
Sen sansliymissin..ama birileri bu isleri yapmak zorunda.. boyle sartlarda çalışmak zorunda degiller..sartlari iyilestirilsin biraz diyeceğine istifa edip cekip gitsinler demissin.. nereye gidip ne iş yapacaklar? Başka yerler farkli mi saniyorsun? Yuzbinlerce isci sermaye bulup biraksin ameleligi,ticarete atilip bakkal tuhafiyeci açsın,insaatlari da robotlar yapsin..oldu..



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @muradisdan


caneycaney
14 Eylül 2018; 11:56:01
3.Havalimanında arkadaşım çalışıyor.
Özel ve diğer sektörlerde ordaki şartları bulması mümkün değil.
Kepçe operatörü.
Kalıcak yeri var.
3 öğün yemeği var.
Mesaisini harfiyen yazıyor ve alıyor.
Sıfır maliyetle yaşıyor.
3500 lira maaşı var.Mesai ile 5000.
Allah'tan belalarını istiyorlar sanırsam daha fazla?

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @lazer__


sub182
14 Eylül 2018; 11:59:48
Oyle valla hacım..ben de yaptim zamaninda ,begenmeyip istifayi cakip kendimi kurtardım diyen olmus..yersek..bu insanlar gunesin altinda.kisin sogugunda birileri ev sahibi olsun diye canlarindan oluyor 3 kurusa..oyle ya lan,niye amelelik yapiyo bu kadar akilsiz..girsinler bi holdinge,puro icip gobek buyutsunler..safi kerizlik..



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Baelros


3. havalimanı inşaatında işçiler eylem başlattı.