Kullanıcı Adı:
Şifre:

30+ yaştan sonra daha iyi anlaşılıyor...
sadece50
Konu Sahibi

7 Kasım 2018; 11:28:35
yaş 33. 20-30 arası iş hayatının savurganlığı ile geçiyor klasik araba ev için ömrünü heba etme seramonisi.30+ dan sonra aile çoluk çocuğa karışma .yıllar geçtikçe şunu anlıyorum aileniz hayatınızdaki her şey.özellikle anne ve baba. Anne ve babanızın kıymetini bilin gençler.Onlara yakın olup bir bardak sularını bile önlerine getirmek yaşlılıklarında yanlarında olup ağır işlerini yapmak için tüm düzenimi rahatımı bozup baba ocağına yakın yere tayin istedim.Evimin dibinde çalışırken şimdi günde 80 km yol gidiyorum.Ama anne ve babama yakınım artık.Bir şeylerin kıymetini onları kaybedince anlamaktansa böylesi çok daha evla.Ana babanıza çok iyi davranmanız dileğiyle..iyi forumlar herkese.


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Ben de bazen şöyle bir bakıyorum onlara duygulanıyorum.Yaşlılığın verdiği sevimlilikle insanın sıkı sıkı sarılası geliyor.Her ne kadar aklıma getirmek istemesem de bir gün ayrılacaz.Adamın yüreğine...
Overkahan - 7 gün önce
Kaç yaşındasın bilmem ama Hadi babayı pas geçiyorumda ,hayatta hiç bir insan Annen kadar sana yakın olmayacak eşin bile biliyorsun dimi? Arkadaş ve dostları saymıyorum bile onlar tırtında daha tırt...
geberit - 7 gün önce
Kesinlikle katılyorum hocam. 20 yaşında üniversite için yanlarından ayrılmam gerekti, inanın 4 yıl geçmek bilmedi. Artık çok yaşlandılar ve bir gün bu ölümlü dünyadan göçüp gidecekleri aklıma geldi...
ibrahim0674 - 7 gün önce
Bazen benimde aklıma geliyor. Anneme babama bişey olsa naparım ? dünyanın kahrını nasıl çekerim ?

Allah herkesin annesine babasına kardeşine abisine sağlıklık hayırlı uzun ömürler versin.

İnna...
xeraw3 - 7 gün önce
Bu güne kadar bu forumda gördüğüm en olumlu konu ve yorumlar.
63 yaşında bir emekli öğretmen olarak hepinizi tebrik ediyorum gençler.

Ana babanıza ve toplumun tüm bireylerine saygılı olma...
emekli56 - 7 gün önce
adamsın, ben yanımda oldukları halde özlüyorum, yaşlandılar artık kıymetlerini anlamaya başladım
sybercomp - 8 gün önce
Annem vefat edeli 3 sene oldu..içinde öyle bir boşluk var ki yerini hiç bişey dolduramiyor.
kalpsiz23 - 7 gün önce
Bence şu an çoğu ben ne okudum kafasında, diğer bir çoğunluğuda "tmm knk daha saygılı olrz" kafasında.
























































...
etrafınabakançocuk - 8 gün önce
Ağlatmayın. 900km var aramızda
aye aye - 7 gün önce

çok haklısın hocam



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



sybercomp
7 Kasım 2018; 11:53:55
adamsın, ben yanımda oldukları halde özlüyorum, yaşlandılar artık kıymetlerini anlamaya başladım



Bence şu an çoğu ben ne okudum kafasında, diğer bir çoğunluğuda "tmm knk daha saygılı olrz" kafasında.







































































Geriye kalan ufak ve asil kısımda anne ve babasının değerini zaten biliyordur ve onlara saygılıdır!



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



ugurb710
7 Kasım 2018; 12:01:49
Üniversite için uzaklaşmak zorunda klmıştım. Dibine kadar katılıyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Overkahan
7 Kasım 2018; 22:39:18
Ben de bazen şöyle bir bakıyorum onlara duygulanıyorum.Yaşlılığın verdiği sevimlilikle insanın sıkı sıkı sarılası geliyor.Her ne kadar aklıma getirmek istemesem de bir gün ayrılacaz.Adamın yüreğine oturuyor işte...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


alperhan52
7 Kasım 2018; 22:43:35
En iyi anne-baba olunca anlaşılıyor.
Sadece anne-baba değeri değil insanın da değerini bilmek gerek.



Alkolog
7 Kasım 2018; 22:46:35


mikroplu.sabun
7 Kasım 2018; 22:49:54
Bazen "Ben ne yaptım?!" diyorum işte..

https://forum.donanimha...sa--135383738#135383738



Viktor Reznov
7 Kasım 2018; 22:51:35
Memlekete bilet alıp gidesim geldi be hocam. Keşke imkanım varken alsaymışım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



izayoi
7 Kasım 2018; 22:53:21
quote:

Orijinalden alıntı: Alkolog

doğru
İlk defa ciddi gördüm seni



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Curb
7 Kasım 2018; 22:55:37
25 yaşından sonra kafama dank diye vuran gerçektir. Yaşlanmaları ve birtakım ihtiyaçlarını kendileri giderememeleri beni üzüyor. Şubat-Mart gibi onlardan uzaklaşma ihtimalim var ve bu beni endişelendiriyor...



pudinkk
8 Kasım 2018; 1:13:34
Çoluk çocuk senin seçimin, istersen yapmazsın boğazına oturup çocuk yapacaksın diye kimse zorlamıyor.



Toplumun baskılarına boyun eğip kendi seçimini yapamayan kişiler başkalarına yol göstermeye kalkınca sinirleniyorum.



Anne babana kendi isteğinle yardım edersin o da seni ilgilendiren konu, burada sanki herkes anne babasına hizmet etmeli gibi bir algı yaratmaya çalışmak doğru değil.



Her anne baba kendi geleceğini ve yaşlılık durumunu da planlamak durumundadir, ani hastalık ihtiyaç durumlari bu yazdıklarım haricindedir.



Bunlar şahsi fikrimdir. Toplumun geneline terstir ancak herkes yıllardir yapıyor diye de doğru olan budur diyemeyiz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


Dark_Soul
8 Kasım 2018; 1:15:28
Anne baba tabiki cok onemli ve her zaman yardimlarina kosmalisiniz ama 35 yasinda da anne babaya bu kadar bagimli olmak pek saglikli degil.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


ibrahim0674
8 Kasım 2018; 1:52:00
Kesinlikle katılyorum hocam. 20 yaşında üniversite için yanlarından ayrılmam gerekti, inanın 4 yıl geçmek bilmedi. Artık çok yaşlandılar ve bir gün bu ölümlü dünyadan göçüp gidecekleri aklıma geldikçe kafayı yiyorum. Rabbim herkesin anasına, babasına sağlıklı uzun ömürler versin inşallah. İnanın ailemiz yanımızda olsun, geri kalan her şey boş çünkü.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


renault21ci
8 Kasım 2018; 1:58:20
Allah razı olsun

Aile-akrabalar dostlar bir başka..




geberit
8 Kasım 2018; 2:08:17
Kaç yaşındasın bilmem ama Hadi babayı pas geçiyorumda ,hayatta hiç bir insan Annen kadar sana yakın olmayacak eşin bile biliyorsun dimi? Arkadaş ve dostları saymıyorum bile onlar tırtında daha tırt ,Anne hariç yaşadığımız dünya ve hayat tiyatrodan ibaret ben bunu yaşadım gördüm ,diğerlerininde görmesini dilerim.

Buna gelen 3 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Dark_Soul


aye aye
8 Kasım 2018; 5:55:54
Ağlatmayın. 900km var aramızda



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


kalpsiz23
8 Kasım 2018; 8:07:32
Annem vefat edeli 3 sene oldu..içinde öyle bir boşluk var ki yerini hiç bişey dolduramiyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


xeraw3
8 Kasım 2018; 8:25:22
Bazen benimde aklıma geliyor. Anneme babama bişey olsa naparım ? dünyanın kahrını nasıl çekerim ?

Allah herkesin annesine babasına kardeşine abisine sağlıklık hayırlı uzun ömürler versin.

İnna lillahi ve inna ileyhi raciun Allahtan geldik Allaha döndürüleceğiz.

İnananlar için ayrılık yoktur. Dünyada ayrılık olsada asıl beraberlik ahirettedir. Ahirette cennette beraber oluruz inşaAllah.


Edit; Yorumum tutmuş. Teşekkür ederim arkadaşlar öne çıkardığınız için. Belki bazı kardeşlerimizin kalbini rahatlatmışızdır. Sağolun varolun.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xeraw3 -- 12 Kasım 2018; 9:54:36 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


30+ yaştan sonra daha iyi anlaşılıyor...