Kullanıcı Adı:
Şifre:

374. Dönem ( Şubat 2019 Celbi) Uzun Dönem, Kısa Dönem ve Yedek Subay Adayları
Konuya Özel
excalibur_46
Konu Sahibi

5 Ekim 2018; 12:58:33
Selam dostlar. Şubat celbi için başvuru süresi kasım sonunda bitiyor. Baktım bizim celpten hala ses seda yok konuyu açayım dedim

Herkes için şimdiden hayırlı uğurlu olsun.

374. dönem kısa dönem ve yedek subaylık için google form linki

https://docs.google.com...g/viewform?vc=0&c=0&w=0

buradan doldurulan bilgileri görmek için

e tablo linki

https://docs.google.com...sharing_eip&ts=5be1f17a



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi excalibur_46 -- 7 Kasım 2018; 20:6:20 >



Arkın.
5 Ekim 2018; 18:55:33
Hayırlı olmasını diliyorum. Acaba bu dönem yeni askerlik sistemine bir geçiş olur mu? Ne diyorsunuz bu konuda arkadaşlar?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


excalibur_46
Konu Sahibi

5 Ekim 2018; 20:04:52
quote:

Orijinalden alıntı: Arkın.

Hayırlı olmasını diliyorum. Acaba bu dönem yeni askerlik sistemine bir geçiş olur mu? Ne diyorsunuz bu konuda arkadaşlar?
ben geçiş olacağını düşünmüyorum %80-85 ihtimalle. ama klasik burası Türkiye, her an her şey olabilir



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi excalibur_46 -- 6 Ekim 2018; 8:56:24 >



Bu konunun açılmasını bekliyordum. Şube işlemleriydi, acemiliğimizin ve ustalığımızın nereye çıktığıydı, askerliğimizin nasıl geçtiği, komutanlar nasıl vs üzerine mesaj atacağımız konumuz burası olacak. Hepimize hayırlı olsun.



Bu pazartesi şubeye gidip işlemlerimi başlatacağım Şubat celbi için. Yani umarım Şubat'a çıkar sevkimiz.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


excalibur_46
Konu Sahibi

7 Ekim 2018; 18:09:52
quote:

Orijinalden alıntı: Pontus Euxinus

Bu konunun açılmasını bekliyordum. Şube işlemleriydi, acemiliğimizin ve ustalığımızın nereye çıktığıydı, askerliğimizin nasıl geçtiği, komutanlar nasıl vs üzerine mesaj atacağımız konumuz burası olacak. Hepimize hayırlı olsun.



Bu pazartesi şubeye gidip işlemlerimi başlatacağım Şubat celbi için. Yani umarım Şubat'a çıkar sevkimiz.
Şubat'a çıkmama ihtimali de mi var?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


İllere ve ilçelere göre genel celp dönemleri gördüm, onun ne olduğunu bilmiyorum. O yüzden öyle dedim. Ben Şubat istiyorum. Yani aksilik çıkmaz umarım. Yarın gideyim de.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @excalibur_46


thewhitewolf
7 Ekim 2018; 21:38:03
Kasım celbi için yerler ne zaman belli olur arkadaşlar?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Şubeye gittim de bana e-devlet üzerinden işlemlerimi kendim yapabileceğimi söylediler. Oradan da aile hekimine gidip işlemlerimizi tamamlıyoruz. Aile hekiminden sonra uğramam gerekip gerekmediğini sordum, gitmemize gerek yokmuş.



E-devlet'te ASAL Yoklama Başvurusu diye aratın çıkar.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



excalibur_46
Konu Sahibi

8 Ekim 2018; 20:38:41
19 ekim diyolla resmi açıklamaya göre ama 20 21 22 sarkar gibime geliyor


Bu mesajda bahsedilenler: @thewhitewolf


` quaD.
9 Ekim 2018; 9:20:46
Tecil ettirenler direk askerlik subesine gidip islem baslatsin. E devlete gerek yokmus subeler dedi. E devlet saglik raporu istiyor yine. Ama tecil ettirirken alinan saglik raporu gecerli oluyormus eger bu tecil islemi sonrasi ameliyat hastalik vs olmadiysa tabii.



Aklinizda olsun .



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



Arkadaşlar bir sorum olacak. E-devlet'ten işlemlerimi yaptım, aile hekimine gidip muayenemi oldum. Şimdi sadece sistem üzerinde Tamamlandı yazısını görmeyi bekliyorum. Sorum şu;

Şubenizin genel celp döneminde gitmek istiyor musunuz diye bir soru vardı. Ben ona evet dedim. Araştırdım da kütüğümün kayıtlı olduğu şubenin 2018 celp dönemi Mayıs, 2019 celp dönemi ise Ağustos diye öğrendim. Şimdi 2018 Mayıs geçtiği için beni Kasım'da apar topar almazlar değil mi? Beklediğim gibi Şubat'a mı sarkar yoksa Ağustos'a mı atarlar beni?

Ek bilgi olarak normalde tecilim 31 Aralık 2018 idi. İşlemlerimi daha bu sabah yaptım.

Az önce askerde tanıdığıma sordum, cevabı şöyle:

"Belki Kasım celbinin devre kaybı olabilirsin yani kasımın başında değilde ortalarında teslim olabilirsin çünkü böle şeyler olabiliyor ama büyük ihtimal şubat celbi gidersin"

Neyse bekleyelim bakalım.

Devre kaybı nedir diye baktım. Tecili bittiği halde işlemlerini yapmayan kişiler devre kaybı durumuna düşüyormuş. Tecil bozdurmak devre kaybı değildir deniyor. Şubat'a düşeceğimi sanıyorum.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pontus Euxinus -- 9 Ekim 2018; 14:5:31 >



Sercangumus
10 Ekim 2018; 9:51:37
Beyler selamlar bende şubat celbinde gideceğim gibi gözüküyor.Ama benim bir sıkıntım var.Askerliği yedek subay olarak yapmak istiyorum.E-devlet ten başvurumu yaptım fakat ekstradan yapmam gereken bişey varmı sağlık muayenesine falan gitmedim daha direkt şubeye mi gitsem diye düşünüyorum.Ne yapmalı sizce?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


excalibur_46
Konu Sahibi

10 Ekim 2018; 17:47:42
quote:

Orijinalden alıntı: Sercangumus

Beyler selamlar bende şubat celbinde gideceğim gibi gözüküyor.Ama benim bir sıkıntım var.Askerliği yedek subay olarak yapmak istiyorum.E-devlet ten başvurumu yaptım fakat ekstradan yapmam gereken bişey varmı sağlık muayenesine falan gitmedim daha direkt şubeye mi gitsem diye düşünüyorum.Ne yapmalı sizce?
merak ettim dostum, hangi üni ve bölümden mezunsun?bi de not ortalaman kaç?



mehmetbum
10 Ekim 2018; 18:18:16
....



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetbum -- 14 Ekim 2018; 21:51:42 >



aliruveycan
10 Ekim 2018; 18:27:14
Yedek Subaylık şansı bedelliden dolayı artar mı sizce ?
Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği mezunuyum.
Ne çıkar sizce ?



StoryLine
11 Ekim 2018; 10:27:07
Bende şubatta gitmeyi istiyorum. Kasımın ortasında tecili bozdururum, şubatta alırlar inşallah. Daha önceden muayene felan olmuştum 2019 Eylüle kadar tecilliyim.



Futurisma
11 Ekim 2018; 23:19:41
Benim tecil 2018 31 aralıkta bitiyor ben 2019 şubat da askerliğe gitmek istiyorum tecil bozdurmak için şubeye gitmeden e devlet üzerinden işlemleri hallettiğim gün aile hekimine gidebilirmiyim yoksa bir başcurudan bir süre sonramı gitmeliyim ?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


excalibur_46
Konu Sahibi

12 Ekim 2018; 10:00:18
quote:

Orijinalden alıntı: Futurisma

Benim tecil 2018 31 aralıkta bitiyor ben 2019 şubat da askerliğe gitmek istiyorum tecil bozdurmak için şubeye gitmeden e devlet üzerinden işlemleri hallettiğim gün aile hekimine gidebilirmiyim yoksa bir başcurudan bir süre sonramı gitmeliyim ?
öyle bi koşul yok dostum. 30 kasıma kadar istediğin zaman git. ben asal yoklamayı yaptım edevlet üzerinden ama muayene olmaya gitmedim henüz mesela

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Futurisma
12 Ekim 2018; 12:09:04
Ben e devlet üzerinden bu gün başvuru yaptım celp tarihini seçerken alt üst olayı vardı en üst kısıma şubatı seçtim şubattamı giderim ve genel celp tarihine hayır dedin.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @excalibur_46


excalibur_46
Konu Sahibi

12 Ekim 2018; 14:34:28
dostum en erken şubatta gidersin. kasımda gitmen imkansız. mümkün değil. kasım için başvuru bilmem neler ağustosta bitti. zaten haftaya da kasım celbinde gidekcek olanların yerleri açıklanacak. sen şubatta askersin rahat ol.


Bu mesajda bahsedilenler: @Futurisma


374. Dönem ( Şubat 2019 Celbi) Uzun Dönem, Kısa Dönem ve Yedek Subay Adayları