Kullanıcı Adı:
Şifre:

6 yaşında ilik bekleyen çocuğa hayat vermeye vesile olabilirsiniz.
otis abi
Konu Sahibi

9 Ekim 2018; 16:56:09
Merhaba. Linkteki minik yürek eşimin bir akrabası. Daha 2 yaşında annesini kaybetti. Şimdi kendisi hasta ve ilik nakline ihtiyacı var. Kızılay'a gidip ilik donörü olmak istiyorum dediğinizde, verdiğiniz tek bir tüp kanla hayat vermeye vesile olabilirsiniz. İyi günler.

Link: https://www.instagram.c...et&igshid=13d1y7850sl5d



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

benimki uysun üstüne ameliyat masrafı için 5000 veririm
gurkan1978 - 8 gün önce
Kızılaya düzenli kan bağışlardım. Bir küçük içinde trombosit ta ki Samsun Tıp Fakültesinde bir kardeşimin ağlayarak param olmadığı için anneme kan vermiyorlar dediğini duyana kadar. Kızılaya sordum...
Explosions in the Sky - 7 gün önce
Kardeşim senin ben bu iddian üzerine gidip araştırdım, keşke sen de aynısını yapsaymışsın olaya şahit olunca:



Hastaların kan ihtiyacı olduğu zaman (hangi hastanede tedavi görürlerse görsünle...
Viktor Reznov - 6 gün önce
destek için öne çıkaralım arkadaşlar
Cool Storm - 8 gün önce

Cool Storm
9 Ekim 2018; 17:02:33
destek için öne çıkaralım arkadaşlar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


otis abi
Konu Sahibi

9 Ekim 2018; 17:07:15
quote:

Orijinalden alıntı: Cool Storm

destek için öne çıkaralım arkadaşlar
Teşekkürler. Tıbbi olarak 2 ay içinde naklin olması gerektiğini söylüyorlar ama tabi Allah bilir. Uyumlu olup olmadığının tespiti için sadece 1 tüp kan vermeniz analiz için yeterli. Belki bu minik yüreğin hayatını kurtarırsınız.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otis abi -- 9 Ekim 2018; 17:8:2 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Moueson
9 Ekim 2018; 17:17:51
Up



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Can Lp
9 Ekim 2018; 17:58:58
Up



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



BigMuffin
9 Ekim 2018; 18:27:18
kadın dizisinde de oyunculuk hakkı verelim mi hocam malum aynı konu işleniyor dizide?



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @TulparHAN


Up



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



gurkan1978
9 Ekim 2018; 20:05:13
benimki uysun üstüne ameliyat masrafı için 5000 veririm



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @TulparHAN


Vega
9 Ekim 2018; 20:13:57
2 ay önce bende kan vermek için Kızılay'a gitmiştim.Oradaki doktor kabul etmedi.Bir şey söylemişti ama şimdi tam hatırlamıyorum.Boy ile kilo orantısı tutmuyormuş.
Sadece kiloya bakmıyorlarmış.



baront49
9 Ekim 2018; 21:08:10
Yıllarca düşündüğüm ve fırsatını bulamadığım şeyi geçen yaz yaptım ve bir kızılay otobüsünde kemik iliği donörü olmak için başvuru yaptım. İnşallah bir insanı hayata tutunduracak gücü sağlamak bana nasip olur. Bekliyoruz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



ucatar
10 Ekim 2018; 8:50:41
daha önce nasıl verileceğini internette araştırıp kızılayın kendi sitesinde sadece belli noktalarda verildiği yazıldığı için uzun süre verememiştim.
geçen ay kan vermek için form doldururken oradaki doktora sordum ve her yerden bir kaç tüp fazla alarak donör olabilirsiniz dedi ve hemen bağışcı oldum.
hala vermeyi düşünen ve bilmeyen arkadaşlara duyurulur.



6 yaşında ilik bekleyen çocuğa hayat vermeye vesile olabilirsiniz.