Kullanıcı Adı:
Şifre:

8000TL fiyat etiketiyle Huawei Mate 20 Pro satışa sunuldu
ekrem71
Konu Sahibi

8 Kasım 2018; 22:29:07

Huawei’nin geçtiğimiz ay resmiyet kazandırdığı yeni amiral gemi serisi Mate 20 ülkemize giriş yaptı. Şimdilik Huawei Mate 20 Pro satışa sunulurken Mate 20 için yakın zamanda bir ihtimal gözükmüyor.

 

Huawei Mate 20 Pro özellikleri ve fiyatı

 

6.39 inçlik kavisli AMOLED ekranda 3120 x 1440 piksel çözünürlük sunan Huawei Mate 20 Pro modeli Kirin 980 yonga setinden gücünü alıyor. Satışa sunulan versiyon ise 6GB LPDDR4X RAM ve 128GB kapasite seçeneğine sahip. Hafıza kartı nanoSD adında Huawei’ye özgü bir formata sahip.

 

Gelişmiş yüz tanıma sistemi ile 1 milyona yakın noktayı tarayarak hızlı algılama yapabilen modelde 40MP çözünürlüğünde ana kamera, 20MP çözünürlüğünde geniş açılı ikinci kamera ve 8MP çözünürlüğünde 3x optik yakınlaştırma yapabilen üçüncü kamera yer alıyor. Ön kamera ise 24MP çözünürlüğünde ve çok başarılı özçekimler yapabiliyor

 

4200mAh kapasiteli batarya sektörün ilk 40W seviyesindeki hızlı şarj teknolojisi ile destekleniyor. Bu teknoloji 30 dakikada bataryanın yüzde 70’ini dolduruyor. Huawei Mate 20 Pro modeli 3 farklı renk seçeneği ile 7999TL seviyesinden satışa sunuldu. Sevkiyat ise 19 Kasım’da başlıyor.

 

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=LRwNtidOTRY]

 


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Yemin ediyorum insanda yaşama sevinci bırakmakdılar. Telefon lan bu alt tarafı. Ne yapıyor aya falan mu uçuyor? Işık hızında a noktasından b noktasına mı götürüyor, napıyor bu allah aşkına biri söy...
Portraitclub - 8 gün önce
Note 9 5500 TL sayın Huawei yetkilileri
fastmustaine - 8 gün önce
Note 9 128 Gb - 5300 TL
S9 Plus 128 Gb - 5200 TL
P20 Pro 128 Gb - 5300 TL

Hal böyleyken 8000 liraya bu telefonu kime satacaksın Huawei?
rtsbora - 8 gün önce
Tezahürat yapa yapa hawehawe yi bu hale getirdiniz suçlu pompacı müşteriler. Sizde aldığınız malı aşırı övmek gibi huy var. 14 yıllık Samsung kullanıcısıyım hiç Samsung u övmek içimden gelmiyor Sa...
böceksavar - 8 gün önce
Dolar kuru 5.4 seviyesinde iken bu fiyatın hiçbir mantıklı açıklaması yok! Huaweiyi sevdik iyi güzel hoş dedik diye insanları keriz sandı herhalde...
mansurmarsak - 8 gün önce
Alacaksanız Note9 alın ekranı da yeşermiyor hem.
MrKattchup - 8 gün önce
1080p de 60 fps bile çekemeyen telefonu ben ne yapayım?(60 fps ye alınca ois devre dışı kalıyor+zoom yapıyor.60 fps üstüne çıkmıyor) mi8 bile 120 fps video çekebiliyor bu kalitede.

fotoğraf için o...
caneycaney - 8 gün önce
Çok değilmi 8000 lira. Nasıl bir memlekette yaşıyoruz biz anlamadım:((
ensei - 8 gün önce
Fiyatı 2-3 ay sonra bayağı bir düşecek. Almayın sonradan üzülürsünüz. Çok acilse durumunuz Note 9 var taş gibi.
Adem Simit - 8 gün önce

Portraitclub
8 Kasım 2018; 22:38:15
Yemin ediyorum insanda yaşama sevinci bırakmakdılar. Telefon lan bu alt tarafı. Ne yapıyor aya falan mu uçuyor? Işık hızında a noktasından b noktasına mı götürüyor, napıyor bu allah aşkına biri söylesin? Telefonların bu fiyatlara gelmesini sağlayanların suçu bu. Bir telefona gidip 7500 tl veren bir kitle olduğu sürece bu ülkede 10000 tl ide görürüz, vizyonsuz ve görgüsüz insanların dünyasında yaşıyoruz maalesef. Ve bu tip insanlar bizde yeterince varlar, bunların olduğu bir ülkede iyi şeylerin olmasını beklemek saflıktan başka birşey değil. Kendim portre ve moda fotoğrafçısıyım günümüzde ki, hiçbir telefon bir dslr kalitesin de değildir. İki çay bardağı bir iki tane kedi köpek çekeceğim diye telefonlara bu kadar para vermeyin. Hiçbir zaman telefonumu bir fotoğraf çekme aracı olarak görmedim ve kullanmadım çünkü o kaliteyi yakalayacak bir konumda değil para kolay kazanılmıyor, telefon bir ihtiyaçtır ama bir hobi aracı değildir. Ve olamaz da, yaşım 27 belki, benden büyükler vardır belki küçükler hayatınızın değerini bilin. Paranızı harcayacağınız çok daha iyi şeyler var bu dünyada.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Portraitclub -- 9 Kasım 2018; 0:27:45 >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


caneycaney
8 Kasım 2018; 22:41:24
1080p de 60 fps bile çekemeyen telefonu ben ne yapayım?(60 fps ye alınca ois devre dışı kalıyor+zoom yapıyor.60 fps üstüne çıkmıyor) mi8 bile 120 fps video çekebiliyor bu kalitede.

fotoğraf için o fiyata giderim dslr fotoğraf makinesi+note 9 alırım.

şaka gibiler.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caneycaney -- 8 Kasım 2018; 22:43:21 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Ipardon
8 Kasım 2018; 22:42:08
s9 gerçeği varken çöp.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



mert1907
8 Kasım 2018; 22:43:40
Hepimizi çıldırtmak istiyorlar bu ülke de.



ensei
8 Kasım 2018; 22:47:05
Çok değilmi 8000 lira. Nasıl bir memlekette yaşıyoruz biz anlamadım:((



fastmustaine
8 Kasım 2018; 23:01:16
Note 9 5500 TL sayın Huawei yetkilileri



This is it
8 Kasım 2018; 23:06:24
Elinizde kalınca görürüm ben sizi.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Afyonteam
8 Kasım 2018; 23:08:12
Kalmaz instagramda bedava dağıtıyorlar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @This is it


Jet lag
8 Kasım 2018; 23:15:33
keşke sitede yazan uyarıdan da bahsetseydiniz.

quote:

Ürün farklı bir fiyattan satışa sunulabilir. Eğer ürün daha yüksek bir fiyattan satışa sunulursa, ön sipariş veren müşteriden fiyat farkı alınmaz, ayrıca teslimatta öncelik sağlanır. Ürün daha düşük bir fiyattan satışa sunulursa, aradaki fark teslimatı takip eden 1 hafta içerisinde ön sipariş veren müşteriye ödenir.



kymelria
8 Kasım 2018; 23:17:50
Ya arkadaş bi piyasaya bak muadil veya bi tık alt telefonlar kaça satılıyor. Bu nasıl bir fiyattır.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



Adem Simit
8 Kasım 2018; 23:19:15
Fiyatı 2-3 ay sonra bayağı bir düşecek. Almayın sonradan üzülürsünüz. Çok acilse durumunuz Note 9 var taş gibi.



rtsbora
8 Kasım 2018; 23:30:44
Note 9 128 Gb - 5300 TL
S9 Plus 128 Gb - 5200 TL
P20 Pro 128 Gb - 5300 TL

Hal böyleyken 8000 liraya bu telefonu kime satacaksın Huawei?

Buna gelen 4 yanıtı gör.


MrKattchup
8 Kasım 2018; 23:31:08
Alacaksanız Note9 alın ekranı da yeşermiyor hem.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


khaos
8 Kasım 2018; 23:37:56
kimse bana fotoğraf kalitesinden bahsetmesin nihayetinde hepsi mercimek kadar bir sensörle çekiliyor ve emsallerinden öyle aman aman bir farkı yok .Bu fiyat hepsiburada ya aitse zaten insanlar o firmanın ne mal olduğunu biliyor,yok huawei tr nin ise kendilerini nimetten sayıyorlar demektir ki yakında alırlar boylarının ölçüsünü



Escapetolife
8 Kasım 2018; 23:44:37
Bu fiyata satıyorsa 10 yıl boyunca yazılım güncelleme garantisi vermeli.



YediGüzelAdam
8 Kasım 2018; 23:51:06
Note 9 da ghost screen ve ekran yanması problemi var ve şirket hatayı kabul etmiyor kullanıcı hatası olarak görüyor bu sebeple 2. el de yarı fiyatına satılan birçok cihaz var.

Buna gelen 3 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @MrKattchup


mmusty355
8 Kasım 2018; 23:52:31
quote:

Orijinalden alıntı: caneycaney

1080p de 60 fps bile çekemeyen telefonu ben ne yapayım?(60 fps ye alınca ois devre dışı kalıyor+zoom yapıyor.60 fps üstüne çıkmıyor) mi8 bile 120 fps video çekebiliyor bu kalitede.

fotoğraf için o fiyata giderim dslr fotoğraf makinesi+note 9 alırım.

şaka gibiler.
Sadece foto icin dusunuyordum buyuk makina tasimak zor oluyor ama ucmuslar. Video pek cekmiyorum com sorun degil. Bu fiyatta satmasi zor illaki dusurcekler fiyati



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



cayadüsensinek
8 Kasım 2018; 23:52:46
Almanyaya git gel 2 gün göz 1000 tl gene cebinde kalıyor.[:\-]

Buna gelen 1 yanıtı gör.


mmusty355
8 Kasım 2018; 23:55:48
quote:

Orijinalden alıntı: YediGüzelAdam

Note 9 da ghost screen ve ekran yanması problemi var ve şirket hatayı kabul etmiyor kullanıcı hatası olarak görüyor bu sebeple 2. el de yarı fiyatına satılan birçok cihaz var.
Aman smart1978 duymasin dedigini linc eder valla seni 😂



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



8000TL fiyat etiketiyle Huawei Mate 20 Pro satışa sunuldu