Kullanıcı Adı:
Şifre:

A119 Araç Kamerası incelemesi 2016 Model 60 Fps !! Kapasitörlü Bangood 66 $  (2. sayfa)
kanarya_avcisi
29 Nisan 2016; 10:50:39
Arka kameranın benim için pek önemi yok..kötüde olsa çeksin yeter..sırf bataryalı modeller sıkıntı yaşattığı için kapasitörlü model arayışına girdim..bu a119 da sanırım piayasaya sürülmedi daha..biraz daha bekleyip a119 almak mantıklı olacak sanırım..



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @OlguErhan


bde
29 Nisan 2016; 14:57:32
Bu a119 bekle bekle gelmedi..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



OlguErhan
Konu Sahibi

29 Nisan 2016; 15:10:25

quote:

Orijinalden alıntı: kanarya_avcisi

Arka kameranın benim için pek önemi yok..kötüde olsa çeksin yeter..sırf bataryalı modeller sıkıntı yaşattığı için kapasitörlü model arayışına girdim..bu a119 da sanırım piayasaya sürülmedi daha..biraz daha bekleyip a119 almak mantıklı olacak sanırım..

http://m.gearbest.com/car-dvr/pp_328500.html

Bekliyoruz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @bde


snoppy
29 Nisan 2016; 22:07:58
A119 gearbest'te ilk göründüğü zamanlar 140 dolardı. Şimdi ise fiyatı 161 dolara yükselmiş. Biz düşmesini beklerken daha piyasaya çıkmadan zam gelmiş





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi snoppy -- 29 Nisan 2016; 22:10:05 >



bde
1 Haziran 2016; 11:34:00
Bir türlü piyasaya sürülmedi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



blauzahn
10 Haziran 2016; 15:01:45
Fiyatı uygun seviyeye çekilince a118'i arka kamera yapıp bunu öne alabilirim. Bakalım kaça düşecek.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


OlguErhan
Konu Sahibi

11 Haziran 2016; 17:07:34
quote:

Orijinalden alıntı: blauzahn

Fiyatı uygun seviyeye çekilince a118'i arka kamera yapıp bunu öne alabilirim. Bakalım kaça düşecek.

Mini 0807 de sağlam geliyor



Guest-8948E37AE
14 Haziran 2016; 22:57:42
a118c gerçekten güzel. Küçük ithalat yapanlar şu forumu takip etse işleri büyür:)

119 uda bekleyelim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Küre-i Arz
15 Haziran 2016; 17:53:13
quote:

Namaz Kılmak Bedava, Kumar Oynamak ParayLa... Oruç Tutmak Bedava, İçki İçmek ParayLa... ALLAH'a İman Bedava, Haram Yemek ParayLa.. Kısacası Cennet Bedava , Cehennem ParayLa...


İmzan çok anlamlı ve güzel tebrik ederim.

Bende A118C yi mecburen ön cama taktım ama çok yansıma var, o yüzden bu konu takip çıkınca Olgu hocam bize indirim kodu bulur, demedi demeyin bunu 60 dolara aldırır.


Bu mesajda bahsedilenler: @Miralge @OlguErhan


Küre-i Arz
5 Temmuz 2016; 15:19:29
A119 Satışa sunulmuş

GPS li modeli 100 USD

GPS'siz 90 USD

Her ikiside ön siparişle 18 Temmuz sevkiyatla satışa sunulmuş.

Olgu hocam bunların tepesine biner indirim kodu alır, bekleyelim bayram bitsin bakalım.





bde
10 Temmuz 2016; 22:47:31
Buna indirim gelir mi ki?
Aylardır bekliyorum ama 100$ da fazla geldi simdi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Mr.Legend
11 Temmuz 2016; 2:45:46
Reyisten kupon gelirse direk alacağım



OlguErhan
Konu Sahibi

25 Temmuz 2016; 11:54:55
Geldi taze taze






< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



OlguErhan
Konu Sahibi

25 Temmuz 2016; 14:07:59
Gece Performansı : 2K çekimde





OlguErhan
Konu Sahibi

25 Temmuz 2016; 14:15:34






Time Lapse seçeneği ile kayıt :





OlguErhan
Konu Sahibi

25 Temmuz 2016; 17:47:05
A119 Malzeme kalitesi çok iyi görünüyor. Viofo, Kapasitör - Gps ve Estetiği buluşturmuş :)












< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



bde
25 Temmuz 2016; 22:40:43
Olgu hocam kupon gelirmi yoksa bu fiyattan alalım mı sence ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


OlguErhan
Konu Sahibi

25 Temmuz 2016; 22:56:41

quote:

Orijinalden alıntı: bde

Olgu hocam kupon gelirmi yoksa bu fiyattan alalım mı sence ?

1. Msja kupon ekledim, fiyat gayet iyi

4K kutu açılım ve montaj videosu çektim + Hareket sensör-Time lapse gece çekim testleri yaptım sabaha kadar yüklemesi anca biter

Kamera kesinlikle fiyatını hak ediyor ( ilk izlenim )



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



OlguErhan
Konu Sahibi

25 Temmuz 2016; 23:50:31
Arkadaşlar kamerada çok özel bir ayar var, kutu açılım videosunda detaylarını verdim fakat sabaha kadar video render ancak bitecek.

200 ms Time lapse ayarı var. Bu ne demek oluyor 3 dakikalık Park modu çekiminde detayları en ince ayrıntısına kadar görebiliyoruz. Aşağıdaki çekimleri program yardımı ile yavaşlatma ihtiyacı hissetmeden araçların plakaları ortam ışığına göre tespit edilebilmekte.
Örnek şu Reno Clio bana geri hamle yaparken çarpsa plakası kabak gibi ortada










OlguErhan
Konu Sahibi

25 Temmuz 2016; 23:53:41
Ayrıca Time Lapse Çekimini bile 2K çekiyor

Kayıtları yaparken araçta direkt enerjiyi almadığım için powerbank bıraktım ve nerede ise hemen hemen hiç enerji çekmemiş :yes: Ortama 3-4 saatlik hareket sensör testi ve 1 saat time lapse denemesi yaptım. Kamera önünde devamlı birşeyler hareket olduğu için cihaz habre çekmiş. Yani Park modu olarak hareket sensörü bırakmak yerine time Lapse en iyisi



A119 Araç Kamerası incelemesi 2016 Model 60 Fps !! Kapasitörlü Bangood 66 $  (2. sayfa)