Kullanıcı Adı:
Şifre:

Acil yardım lütfen. Yanlış plakaya mtv ödeme
endofthegame
Konu Sahibi

10 Ocak 2019; 20:22:16
Az önce telefonumu emniyetten aldığını söyleyen genç birisi aradı. Plakası 34 xx xx94 olan arasının mtvsini öderken plakayı 34 xx xx64 girip benimkini ödediğini söylüyor. Kontrol ettiğimde aracımın mtvsinin ödendiğini görüyorum. Çocuk whatsapp'tan dekontun ve aracının fotoğraflarını da attı.

Buraya kadar bir sıkıntı yok. Ancak daha önce mtv değil de "yanlışlıkla telefon faturanızı ödedik" diye dolandırılanlar olduğunu biliyorum.

Şimdi bu arkadaşa parasını yollasam, benim adıma ödediği mtvyi iptal etme şansı var mı? Nasıl bir yol izlemeliyim. Yardımlarınızı bekliyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Geri iade yapmayın.



Sizden ödeme aldıktan sonra gidip vergi dairesinden parasını geri alacaklar. Olan sizin verdiğiniz paraya olacak. Birde MTV yi tekrar yatırmak durumundasınız.



Ödeme ...
fatih33yucel - 12 gün önce
MTV ödemesi geri alınabiliyor arkadaşlar. Aracın başkasına ait olması fark etmiyor.



Daha önce, babama ait MTV Ödemesini geri aldım.

Bankanın hatası yüzünden 2 defa ödeme yapılmıştı bende g...
fatih33yucel - 12 gün önce
Muhteşem forumumuz hem son yazılan cevapları göstermiyo hem de mesaj yazdıktan sonra editlemeye imkan vermiyo. Kusura bakmayın arkadaşlar, mesajlarınız görünmediği için yazmıştım son yorumu ama gay...
endofthegame - 12 gün önce

websosyal
10 Ocak 2019; 20:34:29
Bildiğim kadarıyla vergi dairesine başvurup işlemi düzelttirebiliyor. Dilekçe yazarak parasını geri alamasada 2.taksit yada bir sonraki döneme ait borcuna sayılıyor...



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



acc4
10 Ocak 2019; 20:35:45
Makbuzu varsa makbuzu talep edin. Daha sonra vergi dairesinden MTV ödemeleriniz ile alakalı bir döküm alın. Kişinin verdiği bilgiler ile plakanıza ait ödeme bilgileri tutuyorsa ödeme yapılmıştır. Fakat şöyle bir şey var MTV ödemesi yaparken sadece plaka değil ruhsat tescil tarihi gibi bilgilerde talep ediliyor. Yani yanlış ödeme yapılması büyük tesadüf.

Bilgiler uyuyorsa gerisi vicdan muhasebesi.

Buna gelen 4 yanıtı gör.


websosyal
10 Ocak 2019; 20:42:34
quote:

Orijinalden alıntı: acc4

Makbuzu varsa makbuzu talep edin. Daha sonra vergi dairesinden MTV ödemeleriniz ile alakalı bir döküm alın. Kişinin verdiği bilgiler ile plakanıza ait ödeme bilgileri tutuyorsa ödeme yapılmıştır. Fakat şöyle bir şey var MTV ödemesi yaparken sadece plaka değil ruhsat tescil tarihi gibi bilgilerde talep ediliyor. Yani yanlış ödeme yapılması büyük tesadüf.

Bilgiler uyuyorsa gerisi vicdan muhasebesi.
banka aracılığı ile online vs. ödeme yapıldığında sadece plaka bilgisi yeterli olabiliyor. plaka sahibinin adı vb. bilgiler kısıtlı olarak görünüyor ve ödeme yapabiliyorsunuz.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


fatih33yucel
10 Ocak 2019; 20:45:26
Geri iade yapmayın.



Sizden ödeme aldıktan sonra gidip vergi dairesinden parasını geri alacaklar. Olan sizin verdiğiniz paraya olacak. Birde MTV yi tekrar yatırmak durumundasınız.



Ödeme yapan kişi gidip vergi dairesinden iade alsın. Bu konuda geri adım atmayın. Ben zamanında MTV iadesi almıştım.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



cnv_58
10 Ocak 2019; 20:45:32
quote:

Orijinalden alıntı: acc4

Makbuzu varsa makbuzu talep edin. Daha sonra vergi dairesinden MTV ödemeleriniz ile alakalı bir döküm alın. Kişinin verdiği bilgiler ile plakanıza ait ödeme bilgileri tutuyorsa ödeme yapılmıştır. Fakat şöyle bir şey var MTV ödemesi yaparken sadece plaka değil ruhsat tescil tarihi gibi bilgilerde talep ediliyor. Yani yanlış ödeme yapılması büyük tesadüf.

Bilgiler uyuyorsa gerisi vicdan muhasebesi.
Sadece plaka ile mtv ödenebiliyor bende aynen sadece plaka ile ödedim . Plaka yanlış olsada muhtemelen plaka sahibine ulaşmadan ödemeyi geri iade etmiyebilirler . Yinede her hangi bir vergi dairesini arayarak sorabilirsiniz gönlünüz rahat olur yanlış bilgi vermiyelim en iyisi böyle olur



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnv_58 -- 10 Ocak 2019; 20:46:44 >



bu devirde kimseye güven olmaz. ödenen mtv geri alınabiliyor mu bir araştırın eğer oluyorsa karşı taraf ödediği ücreti geri alsın siz kendiniz ödeyin



mekatronikçi
10 Ocak 2019; 20:50:14
Mtv ödemesinde sadece plaka bilgisi yeterli.

Araç sizin üzerinize olduğu için mtvyi iptal edemez diye biliyorum. Banka aracılığı ile iptal ettirebilir mi bilmiyorum ama.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @acc4


fatih33yucel
10 Ocak 2019; 20:54:19
MTV ödemesi geri alınabiliyor arkadaşlar. Aracın başkasına ait olması fark etmiyor.



Daha önce, babama ait MTV Ödemesini geri aldım.

Bankanın hatası yüzünden 2 defa ödeme yapılmıştı bende gidio vergi dairesine dilekçe yazdım.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



endofthegame
Konu Sahibi

10 Ocak 2019; 21:02:42
quote:

Orijinalden alıntı: websosyal

banka aracılığı ile online vs. ödeme yapıldığında sadece plaka bilgisi yeterli olabiliyor. plaka sahibinin adı vb. bilgiler kısıtlı olarak görünüyor ve ödeme yapabiliyorsunuz.
Alıntıları Göster

Hocam online değil elden bankadan ödenmiş ama, her iki araçta da ruhsat sahibi bü*** kö*** diye başlıyo. Bu kadar tesadüf olur mu? Bi anlam veremedim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


cormen
10 Ocak 2019; 21:06:17
Gitsin vergi dairesine, kendi yanlışını kendi düzeltsin. Hem senin numaranı nereden bulmuş? Aynı haltı Turkcell faturaları için de yapıyorlardı bir dönem.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


endofthegame
Konu Sahibi

10 Ocak 2019; 21:17:24
Hocam ben de ondan kıllandım zaten. Telefon faturalarını ödeyip hem fatura sahibinden geri ödene alıyolar, hem de operatörden geri alıyolar iptal ettirip. Mtvde de aynı durum olabiliyor mu onu merak ettim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @cormen


Herhangi bir islem yapmayin parayi geri siz vermeyin. Dilekce ile duzeltiliyor annem yanlis yatirmisti dilekce ile geri duzelttik. Dolandirici buyuk ihtimalle



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



anka0658
10 Ocak 2019; 21:28:57
2. mtv taksit zamanı gelinceye kadar ödemeyin.o zaman parasını havale edersiniz.ya da en azından 1-2 ay bekleyin,o sirada sizde arada kontrol edin bakalım,araciniza tekrar mtv borcu görünecek mi.burda kafa karıştıran,telefonunuzu emniyetten aldım demesi.sanmam ki emniyet her önüne gelene istediği telefon numarasını versin.sonuçta siz parasını iade edersiniz,ama biraz bekler.kendi hatasının bedelini ödemiş olur.ama yeni bir dolandırıcılık sistemiyse bu,ve inanıp hemen verirseniz boşa para kaptırmiş olursunuz.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anka0658 -- 10 Ocak 2019; 21:35:17 >



emseas
10 Ocak 2019; 21:29:48
Emniyetten senin numaranı alabilirmi verirlermi böyle her önüne gelene numarayı
Vergi dairesine gidip dekontu ve ruhsatı götürsün bir dilekçe ile 5 dk da hallederler



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



Led Zeppelin
10 Ocak 2019; 21:50:00
Hocam hiç bir emniyet görevlisi vs. kimsenin telefonunu kimseye vermez, ödeyen kişi gitsin vergi dairesinden düzelttirsin. Sizi rahatsız ederse de gidin emniyete şikayetçi olun. Ödeyecekseniz de bir iki sene sonra öderim deyin.



bozak07
10 Ocak 2019; 21:52:29
Tokat bu iş sakın para vermeyin gitsin vergi dairesine durumu anlatsın babanızın oğlu değil sonuçta.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



BlackGhost12
10 Ocak 2019; 21:53:26
Emniyet zaten 118 ya, numara almış.

Geri alsın parasını. Para vermeyin.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



Acil yardım lütfen. Yanlış plakaya mtv ödeme