Kullanıcı Adı:
Şifre:

AKK kalkıyor KOTA geri geliyor. Faturalarınızı kontrol edin.
fp
Konu Sahibi

6 Kasım 2018; 20:18:22
İnternette Kotaya Hayır - ANA KONU linki aşağıdadır. AKN sonrası gerek kota artışı olsun, gerek hızların orantılı düşmesi olsun beraber bunları başardık. Destek vermeye devam edelim.

https://forum.donanimha...na-gelmeyin--117507603?





bikaç arkadaş faturalarında paketlerininin kotalı tarifeye çevirildiğini görmüş. ben baktım göremedim öyle bi şey. sizde durumlar nasıl herkes kontrol edip yazsın bakalım.







gece 2-8 akk/kota yok uygulaması ne olacak bi bilgi yok.

100Mbps paketi olanlarda bu uyarı çıkmıyor bunun sebebi ne bilen yok. iyi mi kötü mü belli değil.

telekomun iş ortaklarına ilettiği duyuru çıktı ortaya: http://store.donanimhab...4353acb710f9f4e60e2.jpg


konuya girip okuyanların anlaması gereken şey, taahhüt devam ettiği sürece kotanız bittiğinde verdikleri ek paket şimdilik ücretsiz. taahhüt bittiğinde bu "ek paketlerin" kaç para olacağını bilmiyoruz.

Konuda çok fazla ben bu ISP'yi kullanıyorum kota yok, akn yok diyen arkadaş var. Bu ISP'lerin kullanıcılara böyle bi hizmet sunması elbette güzel bir şey ama herkes kafasına göre ISP değiştiremiyor. Bu kota konusunun gündemde bile olmaması lazım bu sorunu çözmeliyiz.






Yeni paketler gelmeye başladı. Fiyatlar ortada arkadaşlar. FULLLİMİTSİZ yazıyor, AKN'siz yazıyor ama hala 3 ay AKN hediye vs. yazılar var. Taahhütü biten arkadaşların bu şartlar altında taahhüt yenilemesini tavsiye etmiyorum.

ayrıntılı incelemek için link: https://bireysel.turkte...&ie=UTF8&language=tr_TR



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fp -- 8 Kasım 2018; 16:47:0 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

muz cumhuriyeti diyincek kızıyorsunuz sonra btk olsam türk telekoma sağlam bi ceza çakarım bak bakalım bidaha yapabiliyor mu
MrCaner - 7 gün önce
Bu tarife değişimi haksızdır. Size buna dair bir evrak imzalatmaya kalkarlarsa imzalamayın, telefonda onay isterlerse onay vermeyin.

Paylaşımlarımızı takip edin. Asla hakkınızdan vazgeçmeyin.

...
kontratak - 8 gün önce
Limitsiz 8 Mbps 79.90 TL den başlayan çok avantajlı fiyatlarla
muron221 - 8 gün önce
Yemin ediyorum saha dolabına molotof atacağım.
yunusyunus1 - 8 gün önce
Ülkeye bak yasa çıkıyor her türlü boşluğu var ki şirketler kullanabilsin.
Yedaself - 8 gün önce
Bakan efendi müjde veriyordu haberlerde "kota kalkacak" diye. Buyursun duruma bir açıklık getirsin. Bunun adı adamı ayakta götürmek.

The.ExpertD - 8 gün önce
Yil 2018 hala 100gb kota veriyorlar kan emici orman cocuklari
Adoring - 7 gün önce
Okul internetiyle hava atıyor yaa bir de ip yi sansürlemiş
zaferq - 7 gün önce
Vodafone Net fiber kullanıyorum. 100 mbit 100 gb 69 tl olarak 1 sene civarı taahütüm var yılbaşından sonra bana ne olacak?
OrQuN - 8 gün önce

burak550
6 Kasım 2018; 20:29:52
Utanmadan birde size özel yazmışlar şimdi nenolacak tam anlamadım ben taahhut bitmesine 2 ay kaldı kurtulmak için gün sayıyorum




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


AMC
6 Kasım 2018; 20:37:07
Bende yazmıyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


fp
Konu Sahibi

6 Kasım 2018; 20:38:39
quote:

Orijinalden alıntı: AMC

Bende yazmıyor.
hocam bende de yazmıyor. sizin paket ne benim 100mbps acaba o yüzden mi? tivibu falan var

Buna gelen 1 yanıtı gör.


AMC
6 Kasım 2018; 20:40:22
100 mbit 300 gb 129 lira ödüyorum hocam.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


YuBa2
6 Kasım 2018; 20:47:30
Hocam diyor ki eskiden akk dolduktan sonra 8mb ye düşen hızınız artık 8 değilde 10 a düşücek gene iyisiniz diyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @burak550


fp
Konu Sahibi

6 Kasım 2018; 20:49:37
quote:

Orijinalden alıntı: YuBa2

Hocam diyor ki eskiden akk dolduktan sonra 8mb ye düşen hızınız artık 8 değilde 10 a düşücek gene iyisiniz diyor
hocam taahhütlü olduğu için ücretsiz olarak tanımlanacak diyor. taahhütün biterse veya yeni abone olmak istersen parayla alacaksın o ek paketi

Buna gelen 1 yanıtı gör.


YuBa2
6 Kasım 2018; 20:50:50
Yüksek ihtimal öyle olucak benim yazdığım hali hazırda taahhütlü müşteriler için



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @fp


StalkerReborn
6 Kasım 2018; 20:57:59
hayırlısı artık.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StalkerReborn -- 6 Kasım 2018; 21:3:50 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Mr.Data
6 Kasım 2018; 21:07:53
Bende de yazmıyor 100 mbps



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



BigMuffin
6 Kasım 2018; 21:41:00
9unda bitiyor benim kota geri dönuyosa napcam ben şimdi 25mbps platin akksiz turkcelli?



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Mr.Data
6 Kasım 2018; 21:43:23
Bu gerçekse 200gb 50 mbps kullanıp sonra full 35 mbps kullanacaksınız 25 mbps için 89₺ den iyidir bence



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @BigMuffin


cronaldo2
6 Kasım 2018; 22:17:17
50 den 35e.oluyor benim paket hizi sanirim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



GJesper
6 Kasım 2018; 22:31:26
bu da benim fatura



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


habib_723
6 Kasım 2018; 23:20:23
Bana da bu şekilde mesaj atmışlar,

Değerli müşterimiz,
Bilgi Teknolojileri Kurumu'nun düzenlemesi kapsamında 31.12.2018 tarihi
itibarıyla AKN uygulamasına son verilecektir.
Bu sebeple, 1 Aralık 2018 tarihinden itibaren, kullanmakta olduğunuz 35
Mbps'ye kadar 100 GB AKN'li internet paketiniz mevcut tarifenizden daha
avantajlı olacak şekilde Yalın FİBERNET(H)(35Mbps'ye Kadar) 100GB
paketine dönüştürülecek ve ücretsiz 20 Mbps hızında ek paket otomatik
olarak tanımlanacaktır. Yeni bir kampanya katılımı yapana kadar söz konusu
internet paketi aboneliğiniz ve ücretsiz ek kota paketiniz devam edecektir.
Mevcut paketinizde adil kullanım noktasına geldiğinizde 16 Mbps'e düşen
internet hızınız, yeni paketinizin kotası dolduğunda, tanımlanan ek paket ile
20 Mbps hızında devam edecektir.
İnternet erişimine tarife paket hızı ile devam etmek için ek paketler satın
alabilir, paket değiştirerek yüksek GB' lı veya full limitsiz paketlere geçiş
yapabilirsiniz.


Anlaşılan bize kayacaklar... BTK denilen kurum ne işe yarıyorsa artık.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


kontratak
7 Kasım 2018; 0:05:28
Bu tarife değişimi haksızdır. Size buna dair bir evrak imzalatmaya kalkarlarsa imzalamayın, telefonda onay isterlerse onay vermeyin.

Paylaşımlarımızı takip edin. Asla hakkınızdan vazgeçmeyin.

https://forum.donanimha...una-gelmeyin--117507603




Buna gelen 2 yanıtı gör.


yunusyunus1
7 Kasım 2018; 0:05:29
Yemin ediyorum saha dolabına molotof atacağım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


deathman7
7 Kasım 2018; 1:42:36
quote:

Orijinalden alıntı: AMC

100 mbit 300 gb 129 lira ödüyorum hocam.
İlginç bir şekilde bende de yazmıyor bende 100mbit 300gb kullanıyorum. Taahhütü ne zaman yaptırmıştınız acaba? 100mbit ile mi alakalı yoksa taahhüt zamanı ile mi?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


AMC
7 Kasım 2018; 1:44:56
Valla hocam 24 aylık yaptırmıştım 50 mbitlik tarifedeydim ozaman canım sıkılınca 100 mbite geçmiştim büyük olasıklan paketlen alakalı bakalım biz ne olacaz hızımı düşürmesinlerde

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @deathman7


deathman7
7 Kasım 2018; 2:28:44
Bende tam olarak 1 sene önce yaptırdım taahhütümü. Direk 100mbit olarak 118 liraya yaptılar. Bakalım büyük ihtimalle sonraki ayın faturasında öğreneceğiz ne olacağını.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @AMC


AKK kalkıyor KOTA geri geliyor. Faturalarınızı kontrol edin.