Kullanıcı Adı:
Şifre:

AKP SEÇİM RÜŞVETİ DAĞITIYOR +MİTİNGE GİT 100 LİRA AL!!
MiLLETiNVEKiLi
Konu Sahibi

13 Haziran 2018; 6:08:41
Geçen gün tv'de görmüştüm burda konu açılmadı. Yeni zaman buldum şimdi açıyorum...




Birde mitinge gidene 100 lira verdikleri video var




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MiLLETiNVEKiLi -- 13 Haziran 2018; 6:14:00 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Şaka mı bu 2010 daki mitingde de 100 TL veriyorlardı hala mı 100 tl veriyorlar? Enflasyon diye birşey var bu ülkede
Schwarmer - 7 gün önce
Açlıktan nefesiniz kokuyor ama hala bu partiye veriyorsunuz beter olun
Koks34 - 7 gün önce
100 liraya o sicagin altinda durulur mu yav?



Hadi 300-400 olsa neyse.



Tabi parayi alanlar sahte olup olmadigina da dikkat etmeli. Akp sonucta. Sahtekarlar partisi
Jeopol - 7 gün önce
islamcı partinin seçmeni haram para ile miting'e gidiyor, sorsan namaz kılıyorlar ama.

kimin parasını kime veriyorsun akp?
The Red Fox - 7 gün önce
Her seçim 100 tl yalanı.

2018 oldu bari 200 tl yapın şu yalanı

joker-38 - 7 gün önce
muhalif partiler gençlere para vaadi yerine şunlara 200 TL verse kazanacaklar demekki
Onur. - 7 gün önce
2-3 defa hüloğğ diye bağırmaya iyi para veriyorlar , bende gideyim bari stres atarım.
anadolu86 - 7 gün önce
Bu kadar mı beynin yok. Adamlar devletin parasından yani senin benim vergimden veriyorlar. Muhalefette para mı var? bırak para dağıtmayı miting yapmak icin bile yardım istemek zorundalar. Bu kafaya...
Vancha - 7 gün önce
CHP ve aynı zihniyete sahip kendini akıllı zanneden ama kafası anıtkabir toprağı altına gömülü insanların, algı yaratmak için yapamayacağı ahlaksızlığın kalmadığını bilmeyen yok.

AKP iktidarının g...
trazetekutr - 7 gün önce

anadolu86
13 Haziran 2018; 6:19:09
2-3 defa hüloğğ diye bağırmaya iyi para veriyorlar , bende gideyim bari stres atarım.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



Koks34
13 Haziran 2018; 6:20:52
Açlıktan nefesiniz kokuyor ama hala bu partiye veriyorsunuz beter olun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Onur.
13 Haziran 2018; 6:31:04
muhalif partiler gençlere para vaadi yerine şunlara 200 TL verse kazanacaklar demekki



En yakın zamandaki miting nerede




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Schwarmer
13 Haziran 2018; 7:26:04
Şaka mı bu 2010 daki mitingde de 100 TL veriyorlardı hala mı 100 tl veriyorlar? Enflasyon diye birşey var bu ülkede



Enes Eyibil
13 Haziran 2018; 7:28:08
Hemen gidelim 100 tl iyidir. İki miting bir ayakkabı parası



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Montmartre
13 Haziran 2018; 7:29:41
quote:

Orijinalden alıntı: Enes Eyibil

Hemen gidelim 100 tl iyidir. İki miting bir ayakkabı parası
Tlnin bu degeriyle 200 liraya carik bulamazsin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Enes Eyibil
13 Haziran 2018; 7:31:03
quote:

Orijinalden alıntı: Montmartre

Tlnin bu degeriyle 200 liraya carik bulamazsin
Alıntıları Göster

Dün kardeşim aldı 2017 model new balance. 200 tl



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


anadolu86
13 Haziran 2018; 8:13:48
Çin malı ayakkabı o



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Enes Eyibil


joker-38
13 Haziran 2018; 8:20:18
Her seçim 100 tl yalanı.

2018 oldu bari 200 tl yapın şu yalanı




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Jeopol
13 Haziran 2018; 8:26:05
100 liraya o sicagin altinda durulur mu yav?



Hadi 300-400 olsa neyse.



Tabi parayi alanlar sahte olup olmadigina da dikkat etmeli. Akp sonucta. Sahtekarlar partisi



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


teote
13 Haziran 2018; 8:32:37
topluca mitinglerine katılıp verdikleri parayı alıp meral akşener yada muharrem inceye bağılamak lazım :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



V. van Gogh
13 Haziran 2018; 8:41:37
quote:

Orijinalden alıntı: joker-38

Her seçim 100 tl yalanı.

2018 oldu bari 200 tl yapın şu yalanı

Ya bırak ya, sende biliyorsun alışveriş kartı aldığını.



Bizim siteye akpli belediye başkanı geldi, iftar yemeği verdi, ardından 5dk lık konuşma yaptı sonrada 20şer liralık kart verdi herkese yerel marketin alışveriş kartıydi



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V. van Gogh -- 13 Haziran 2018; 8:42:22 >



The Red Fox
13 Haziran 2018; 9:12:58
islamcı partinin seçmeni haram para ile miting'e gidiyor, sorsan namaz kılıyorlar ama.

kimin parasını kime veriyorsun akp?



fb.1907
13 Haziran 2018; 9:15:17
Gidip 10 dk takılıp çıksak alabiliyor muyuz parayı sonuna kadar kalacak mıyız?



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



trazetekutr
13 Haziran 2018; 9:21:10
CHP ve aynı zihniyete sahip kendini akıllı zanneden ama kafası anıtkabir toprağı altına gömülü insanların, algı yaratmak için yapamayacağı ahlaksızlığın kalmadığını bilmeyen yok.

AKP iktidarının garip gurebaya dağıttığı paraların haddi hesabı yoktur, bunu herkes biliyor zaten .
Para dağıtmıyor diyecek değilim. Maddi durumu olmayanlara bim karttan tutunda ne ihtiyacı varsa yardım ediliyor.
Amaaaa mitinglere parayla gidiliyor iddiasına anca kafası toprağa gömülü olanlar inanır.
Hadi selametle kalın mağdur edebiyatı aşıkları sizi :)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trazetekutr -- 13 Haziran 2018; 9:22:28 >



MyWorldLife
13 Haziran 2018; 9:22:28
Yahu madem oy almanın yolu böyle şeylerden geçiyor muhalefet neden yapmıyor bunu ?

Cehape zihniyeti hiç değişmeyecek

Sende dağıt makarna. Sende ver 100 lira. Al %52’yi Çok zor şeyler değil bunlar



Rakibin nasıl bir stratejiyle oynuyorsa sende ona göre hamle yap.



Aaaa bak şunlar şöyle yapıyor diye ağlamanın bir faydası yok



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


AKINLASINN
13 Haziran 2018; 9:27:15
Şu an 150 tl + tavuk döner.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Vancha
13 Haziran 2018; 9:27:31
Bu kadar mı beynin yok. Adamlar devletin parasından yani senin benim vergimden veriyorlar. Muhalefette para mı var? bırak para dağıtmayı miting yapmak icin bile yardım istemek zorundalar. Bu kafaya sahip olmak için ne içiyosanız söyleyin.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @MyWorldLife


AKP SEÇİM RÜŞVETİ DAĞITIYOR +MİTİNGE GİT 100 LİRA AL!!