Kullanıcı Adı:
Şifre:

Akşener'e Oy Vermek İçin Neyi Bekliyorsunuz?
trouble48
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 20:56:55
İnce nin hanımı selonun eşini ziyaret ediyor. Kendisi Diyarbakır mitinginde Kürt sorununu çözeceğiz diyor. Bu ülkede Kürt sorunu mu var? Türklerin sahip olup da Kürtlerin sahip olamadığı ne var?
Temel bey anadil de eğitim hakkını vereceğiz diyor.
Diğerlerinin ne oldukları belli.
Daha ne bekliyorsunuz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Adam cumhurbaşkanı adayı olabiliyor ama başka bir aday onu ziyaret edince auuuvvvvvv.

Hayır diyelim ki Demirtaş kazandı ne olacak ?

Ha oyumuz yine Akşener - İnce ar...
TheCaliph_ - 7 gün önce
Ben okuduğum kitapları üst üste koysam senin boyunu geçer. Ben diyorum ki Selo nin c.baskani adayı olması hükümet ya da devletin sucudur. Ama bu onun terörü savunduğunu değiştirmez.sen bir tane ka...
trouble48 - 7 gün önce
Profil resminden utan . Atatürk'ü profil fotoğrafına koymuşsun ama hala seloyu ziyareti normal kabul ediyorsun. Onu c.baskani adayı yaptırmak devletin sucudur. Ama bu onun terörü savunduğnmadig...
trouble48 - 7 gün önce
Almanya'da ki Türkler silahla ülkeyi bölmeye mı çalışıyor?
trouble48 - 7 gün önce
resmi dilimiz türkçeyi öğrettikten sonra ana dili öğretecek.

almanya'da yaşayan türkler ana dilde eğitim alsın mı deseler alsınlar dersiniz ama.
We Will Dominate - 7 gün önce
yanlışı geçtim aponun heykelini dikicez diyen adamın özgürlüğü için meydanda çığlık attırıyolar...bunlar geleceğine 100.000 yıl erdoğan gelebilir hiç sorun yok...
kerimcem - 7 gün önce
Beni kendinizle karıştırmayın. Sorgulamadan oy atiyorsunuz. Akplilere çınar diyorsunuz ama sol da daha çok çomar var .
trouble48 - 7 gün önce


Ya bu adam mucize eseri kazandı diyelim ne olacak tanımıyorum mu diyeceksin ? Valla komiksiniz ya esas noktayı hep kaçırıyorsunuz. Bunlar kitap okumamakta...
TheCaliph_ - 7 gün önce
dinci akşenre verceğine selocu inceye vermeye rağzılar ....sonra akp seçmenine koyun derler...

kerimcem - 7 gün önce

TheCaliph_
12 Haziran 2018; 20:59:27
Adam cumhurbaşkanı adayı olabiliyor ama başka bir aday onu ziyaret edince auuuvvvvvv.

Hayır diyelim ki Demirtaş kazandı ne olacak ?

Ha oyumuz yine Akşener - İnce arasında ama bunlara bakarak oy kararını değiştirmek saçma. Esas noktayı kaçırıp duruyorsunuz.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


We Will Dominate
12 Haziran 2018; 20:59:39
resmi dilimiz türkçeyi öğrettikten sonra ana dili öğretecek.

almanya'da yaşayan türkler ana dilde eğitim alsın mı deseler alsınlar dersiniz ama.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


trouble48
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 21:00:23
Almanya'da ki Türkler silahla ülkeyi bölmeye mı çalışıyor?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @We Will Dominate


trouble48
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 21:02:09
Profil resminden utan . Atatürk'ü profil fotoğrafına koymuşsun ama hala seloyu ziyareti normal kabul ediyorsun. Onu c.baskani adayı yaptırmak devletin sucudur. Ama bu onun terörü savunduğnmadigi anlamına gelmez



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @TheCaliph_


We Will Dominate
12 Haziran 2018; 21:03:10
quote:

Orijinalden alıntı: trouble48

Almanya'da ki Türkler silahla ülkeyi bölmeye mı çalışıyor?
her kürt elinde silah terörist midir?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


kerimcem
12 Haziran 2018; 21:03:49
dinci akşenre verceğine selocu inceye vermeye rağzılar ....sonra akp seçmenine koyun derler...



alan razı satan razı boşver...

yanlız k.k y-chp kadrosunu ince temizliycek diyenler açık açık çuvalladı, ince olsa olsa bu tabloda k.k tayfasının nın noter memuru olur...
y-chp ayrı, ince ayrı diye hevele hövölö diye yazmayın boşuna yani..kim inanır kadir inanır...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 12 Haziran 2018; 21:15:8 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


TheCaliph_
12 Haziran 2018; 21:04:07
quote:

Orijinalden alıntı: trouble48

Profil resminden utan . Atatürk'ü profil fotoğrafına koymuşsun ama hala seloyu ziyareti normal kabul ediyorsun. Onu c.baskani adayı yaptırmak devletin sucudur. Ama bu onun terörü savunduğnmadigi anlamına gelmez


Ya bu adam mucize eseri kazandı diyelim ne olacak tanımıyorum mu diyeceksin ? Valla komiksiniz ya esas noktayı hep kaçırıyorsunuz. Bunlar kitap okumamaktan işte ana fikri kavrayamamaktan.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


trouble48
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 21:04:29
%80 i savunuyor. Almanya'daki Türklerin %10 u Almanya ya baş kaldırsın Almanya bütün Türkleri sinir dışı eder.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @We Will Dominate


trouble48
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 21:06:47
Ben okuduğum kitapları üst üste koysam senin boyunu geçer. Ben diyorum ki Selo nin c.baskani adayı olması hükümet ya da devletin sucudur. Ama bu onun terörü savunduğunu değiştirmez.sen bir tane katilin adam öldürdüğünü gördün ama kanıtın yok. Suçsuz mu diyeceksin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @TheCaliph_


cplusgazoz
12 Haziran 2018; 21:06:51
Adam bütün adayları ziyaret etti ama yine de ben de İnce’ye o konuda dargınım. Yanlış bir hareketti. Selahettin Demirtaş ismi muhattap olunacak bir isim değil. Ama RTE de muhattap olunacak isim değil. Adam sadece kibarca davrandı, başarılar diledi. Sadece seloyu ziyareti sürekli yanlış lanse edildi ediliyor.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



Qantas
12 Haziran 2018; 21:06:58
bence sen git mhp ye ver rahatla...

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @trouble48


trouble48
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 21:09:21
Beni kendinizle karıştırmayın. Sorgulamadan oy atiyorsunuz. Akplilere çınar diyorsunuz ama sol da daha çok çomar var .



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trouble48 -- 12 Haziran 2018; 21:9:45 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Qantas


Kaybetmeyi bekliyorlar doyamadılar çünkü



TheCaliph_
12 Haziran 2018; 21:10:59
quote:

Orijinalden alıntı: trouble48

Ben okuduğum kitapları üst üste koysam senin boyunu geçer. Ben diyorum ki Selo nin c.baskani adayı olması hükümet ya da devletin sucudur. Ama bu onun terörü savunduğunu değiştirmez.sen bir tane katilin adam öldürdüğünü gördün ama kanıtın yok. Suçsuz mu diyeceksin
Öcalan soyadlı 2 kişi meclise girdi sen hala kanıt yok diyorsun. Demirtaş için de kanıt var bana kalsa kesinlikle aday olamaz hatta HDP'yi de kapattırır sadece gerçek Kürt temsilcileri ile görüşürdüm. Bu işin pkk ayağı olmamalı.

Neyse soruma cevap vermiyorsun bu adam diyelim ki mucize eseri cumhurbaşkanı oldu ne olacak ?


Zaten bu ülkede kimle tartışsan en kral Atatürkçü de o en kral dindar da o en kral kitap okuyan da o en kral kurallara uyan da o. Sokağa bir çıkıyorsun ortalık Jurassic Park gibi ülkede kitap okuma oranı 1 değil. Benim boyumu geçecekmiş boy ile ilgili bir şey derdim de işte uzatmak istemiyorum.

Ne düşünürsen düşün esas noktayı kaçırmışsın zaten aynı şeyleri tekrar edip duruyorsun.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


trouble48
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 21:13:15
Ya esas nokta ne 2 cümleden birisi bu.

Ben diyorum ki haklısın seloya c.baskani adayı olmak için izin verilmemeliydi. Ama verildi diyelim bu onu ziyareti mı gerektirir? Yanlış yanlışla kapatılmaz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @TheCaliph_


kerimcem
12 Haziran 2018; 21:17:20
quote:

Orijinalden alıntı: trouble48

Ya esas nokta ne 2 cümleden birisi bu.

Ben diyorum ki haklısın seloya c.baskani adayı olmak için izin verilmemeliydi. Ama verildi diyelim bu onu ziyareti mı gerektirir? Yanlış yanlışla kapatılmaz.
yanlışı geçtim aponun heykelini dikicez diyen adamın özgürlüğü için meydanda çığlık attırıyolar...bunlar geleceğine 100.000 yıl erdoğan gelebilir hiç sorun yok...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 12 Haziran 2018; 21:18:56 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


HamidHan
12 Haziran 2018; 21:18:53
Seçimi bekliyorum.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



hazarcep
12 Haziran 2018; 21:35:51
İyi parti 2018 seçim bildirgesini ve parti tüzüğünü lütfen okur musun orada da ulusal devlet yapısı yok onlarda ana dil eğitim vs olayı var sen bak oku o zaman iyi partiye oy vermezsin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


neutumn
12 Haziran 2018; 21:38:41