Kullanıcı Adı:
Şifre:

Aksiyon Kamerası XiaoMi Yi 2 4K incelemesi - Kullanıcı Kulübü (16 Kişiyiz) Gearbest.com  (3. sayfa)
kendimce
26 Mayıs 2016; 19:09:33
valla benim hanım duysa beni eve almaz, dün 1 generasyonu aldım, hala kargo bekliyorum, bugün YI 2, aralık ayında Dashcam'ı almıştım ama allahtan yaklaşık 2 sene önce hepsiburadan aldığım dashcam battarya sorunu yüzünden hepsiburada tarafından parası iade edildiği için dashcam'a ses cıkarmadı ama bu iki aksiyon kamerası için ne der hiç bilmiyorum..

not: şuan bu mesajları yazdığım yerin internettinden 4K videola
rı upload etsem sanırım beni kapının önüne koyar sirket :)

hafta sonları ve gece 23 den sonra enaz 1.5 kat daha hızlı olacak bu değerlerden şuan daha mesailer sebebiyle internet kullanımı yüksek, ve tabi online alışveriş olduğundan serverde çalışanlar dışında erişenler var.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kendimce -- 26 Mayıs 2016; 19:11:16 >


Bu mesajda bahsedilenler: @OlguErhan


PVH
26 Mayıs 2016; 19:12:56
quote:

Orijinalden alıntı: OlguErhan

Alıntıyı Göster
Semih bey bu dediklerinizi rahatça yapabiliyorsunuz. Görünürde fiyat anlamında piyasadaki en iyi bu kamera diyebiliriz. Ama henüz testlerini yapmadık ve çok çok yeni çıkıyor.

Tabi bunun iyisi de var : http://www.mediamarkt.c...yon-kamera-1128301.html

Çok teşekkür ederim, verdiğiniz linkteki malesef benim boyumu aşar :) Xiaomi için fiyat 240$ mı şuan? Daha uygun şekilde alma şansımız yok mu hocam?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


kendimce
26 Mayıs 2016; 19:13:01
zaten gearbestti bağlamısındır. yine ilk pre orderden sonra sana gelir, uyuz olurum o duruma.. acaba hızlı kargo için ticket mi açsam

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @OlguErhan


OlguErhan
Konu Sahibi

26 Mayıs 2016; 19:15:10
quote:

Orijinalden alıntı: PVH

Alıntıyı Göster
Çok teşekkür ederim, verdiğiniz linkteki malesef benim boyumu aşar :) Xiaomi için fiyat 240$ mı şuan? Daha uygun şekilde alma şansımız yok mu hocam?

indirim kodu ile 216 $ ama 4K çekmek ile işiniz yok ise 1. nesil Xiaomi Yi kamerası fazlasıyla işinizi görür fiyatı 70 $

Konuyu inceleyin inanılmaz detay var : http://forum.donanimhaber.com/m_104353429/tm.htm



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OlguErhan -- 26 Mayıs 2016; 19:26:53 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


OlguErhan
Konu Sahibi

26 Mayıs 2016; 19:16:47
quote:

Orijinalden alıntı: kendimce

zaten gearbestti bağlamısındır. yine ilk pre orderden sonra sana gelir, uyuz olurum o duruma.. acaba hızlı kargo için ticket mi açsam

Torpilliyim ben

Olmadı ilk bana gelirse atlar uçağa gelirim beraber çekeriz örnekleri

Buna gelen 1 yanıtı gör.


OlguErhan
Konu Sahibi

26 Mayıs 2016; 19:18:29
Bak bu video yeni sanırım





Bu mesajda bahsedilenler: @kendimce


PVH
26 Mayıs 2016; 19:22:08
quote:

Orijinalden alynty: OlguErhan

Alıntıyı Göster
indirim kodu ile 216 $ ama 4K çekmek ile i?iniz yok ise 1. nesil Xiaomi Yi kamerasy fazlasyyla i?inizi görür fiyaty 70 $

Konuyu inceleyin inanylmaz detay var : http://forum.donanimhaber.com/m_112177599/tm.htm

Video çekmek ile hiç i?im yok aslynda, benim kullanym amacym sadece foto?raf çekmek olucak.. Net ve kaliteli foto?raflar elde etmek istiyorum , ve kablosuz olarak akylly telefona (iphone) aktarym yapmak amacym. Bunlary ilk nesil xiaomi yi ile yapabilirmiyim ?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


OlguErhan
Konu Sahibi

26 Mayıs 2016; 19:25:13
quote:

Orijinalden alıntı: PVH

Alıntıyı Göster
Video çekmek ile hiç i?im yok aslynda, benim kullanym amacym sadece foto?raf çekmek olucak.. Net ve kaliteli foto?raflar elde etmek istiyorum , ve kablosuz olarak akylly telefona (iphone) aktarym yapmak amacym. Bunlary ilk nesil xiaomi yi ile yapabilirmiyim ?

Ya size yanlış link vermişim :

http://forum.donanimhaber.com/m_104353429/tm.htm


Buyrun burada kendi çektiğim resimler var : https://www.dropbox.com...nsa%20REsimler.rar?dl=1 indirin kalite hoşunuza gidermi ?



kendimce
26 Mayıs 2016; 19:34:16
quote:

Orijinalden alıntı: OlguErhan

Alıntıyı Göster
Torpilliyim ben

Olmadı ilk bana gelirse atlar uçağa gelirim beraber çekeriz örnekleri

ağustosta dikili tarafında olacagım.temmuz ilk 1 haftası ise salihli..

Buna gelen 1 yanıtı gör.


OlguErhan
Konu Sahibi

26 Mayıs 2016; 19:36:50
quote:

Orijinalden alıntı: kendimce

Alıntıyı Göster
ağustosta dikili tarafında olacagım.temmuz ilk 1 haftası ise salihli..

Dikili tmmdır bana yakın izmire.



OlguErhan
Konu Sahibi

26 Mayıs 2016; 19:40:03
Şu videoları da eklemek lazım









i39AHiM
26 Mayıs 2016; 20:04:44
Yerimizi alalım :)



waterloo
26 Mayıs 2016; 20:56:18
quote:

Orijinalden alıntı: OlguErhan

Habire kutu açılım videoları gelio yaaaaaa




nazire yapıyorlar



fragman44
26 Mayıs 2016; 23:35:55
xıaomi atakta...



Rhaegar
27 Mayıs 2016; 3:00:07
Gümrük olayını nasıl hallettiniz hocam ilerde almak istesek hertürlü 100$ üstü olacak sanırım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


OlguErhan
Konu Sahibi

27 Mayıs 2016; 9:37:21

quote:

Orijinalden alıntı: Rhaegar

Gümrük olayını nasıl hallettiniz hocam ilerde almak istesek hertürlü 100$ üstü olacak sanırım

Gümrük işi şans işi geçenlerde 250 $ lık gimbal aldım ödemedim şans işte.

Ama böyle bir cihaz alıyorsan gülü seven dikenine katlanır misali gümrük vergisinide göze alacaksın



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



oenaj
27 Mayıs 2016; 10:15:53
Bu kamera gopro 4 özellikleri ile kıyaslandığında f/p anlamında harika bir şey,
Bende almayı düşünüyorum ama önce incelemenizi bekliyorum,
Şimdiden hayırlı olsun

Buna gelen 1 yanıtı gör.


OlguErhan
Konu Sahibi

27 Mayıs 2016; 10:24:24

quote:

Orijinalden alıntı: oenaj

Bu kamera gopro 4 özellikleri ile kıyaslandığında f/p anlamında harika bir şey,
Bende almayı düşünüyorum ama önce incelemenizi bekliyorum,
Şimdiden hayırlı olsun

Evet özellikle 4K ve 120 fps çekimleri için nokta atışı bir cihaz.

Ayrıca dikkatimi çekti firefly6s te olan elektronik gimbal özelliğini bu cihazada eklemişler. Sanırım gopro 4 te bu özellik bulunmuyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



caylak1907
27 Mayıs 2016; 11:26:03
olgu amca birinci sayfada yerinizi alın demişsin, yer bırakmamışsın yav :)

tahmini elimizde ne zaman olur bu ürün alsak ?

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @OlguErhan


OlguErhan
Konu Sahibi

27 Mayıs 2016; 11:39:53

quote:

Orijinalden alıntı: caylak1907

olgu amca birinci sayfada yerinizi alın demişsin, yer bırakmamışsın yav :)

tahmini elimizde ne zaman olur bu ürün alsak ?

Öyle deme Yusuf amca vats ap grubunda ilk size haber ettim geç kaldın

Walla ürün Pire ordır heyecan ile beklemedeyiz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Aksiyon Kamerası XiaoMi Yi 2 4K incelemesi - Kullanıcı Kulübü (16 Kişiyiz) Gearbest.com  (3. sayfa)