Kullanıcı Adı:
Şifre:

Aksiyon Kamerası XiaoMi Yi 2 4K incelemesi - Kullanıcı Kulübü (16 Kişiyiz) Gearbest.com  (4. sayfa)
oenaj
27 Mayıs 2016; 11:42:13
Evet goprolarda titreşim engelleyici yok, heralde titreşim engellemek için ayrı bir modül kullanılıyordu,
Sony de olduğu gibi keşke bu Yi camerada da GPS özelliği olsaydı...

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @OlguErhan


OlguErhan
Konu Sahibi

27 Mayıs 2016; 11:47:06

quote:

Orijinalden alıntı: oenaj

Evet goprolarda titreşim engelleyici yok, heralde titreşim engellemek için ayrı bir modül kullanılıyordu,
Sony de olduğu gibi keşke bu Yi camerada da GPS özelliği olsaydı...

Abi naptın aksion kamerası bu

Ama extra bir gps tracker cihazı verileri ile videoya işleme yapılabilir. Özellikle bisiklet turları için güzel olur



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


OlguErhan
Konu Sahibi

27 Mayıs 2016; 12:51:13
215.9 $ dan ön sipariş vermek isteyenler OlguXiaoyi4 indirim kodunu kullanabilir.
215.9 $ dan ön sipariş vermek isteyenler OlguXiaoyi4 indirim kodunu kullanabilir.
215.9 $ dan ön sipariş vermek isteyenler OlguXiaoyi4 indirim kodunu kullanabilir.

Çok bastırıyorum Gearbeste ama Xiaomi firması 1 $ dahi indirim yapılmasını istemiyorMuş şu noktada








< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OlguErhan -- 27 Mayıs 2016; 12:57:47 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


OlguErhan
Konu Sahibi

27 Mayıs 2016; 13:21:02

Aksesuarları :

http://www.gearbest.com...essories/pp_362267.html Su kabı ve indirim kodu : GBXYWF $39.99
http://www.gearbest.com...essories/pp_362269.html Deri kılıfı ve indirim kodu : GBXYPU $20.99








oenaj
27 Mayıs 2016; 13:38:35
quote:

Orijinalden alıntı: OlguErhan


Alıntıyı Göster
Abi naptın aksion kamerası bu

Ama extra bir gps tracker cihazı verileri ile videoya işleme yapılabilir. Özellikle bisiklet turları için güzel olur

Sony cameralarda var da gps özelliği, bunda da olsa tadından yenmezdi :)



dronebey
27 Mayıs 2016; 14:32:16
Kağıt üzerinde gerçekten iyi gözüküyor.

Bu sefer akıllanmışlar ürünle beraber orjinal aksesuarlarını da piyasaya aynı anda sürecekler. İlk versiyonda sualtı kabı konusunda oldukça sıkıntı yaşanmıştı.

Yazılım konusunda ki tutumlarını merak ediyorum açıkçası özellikle dil konusunda çince ye diretmezler umuyorum.

Bende takipteyim 140-160 usd bandında bence oldukça f/p ürünü olacaktır.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @OlguErhan


LynXMaSTeR
27 Mayıs 2016; 16:08:26
goproyu tokatlar mı bu



kendimce
27 Mayıs 2016; 16:23:04
quote:

Orijinalden alıntı: diegoforlan

Kağıt üzerinde gerçekten iyi gözüküyor.

Bu sefer akıllanmışlar ürünle beraber orjinal aksesuarlarını da piyasaya aynı anda sürecekler. İlk versiyonda sualtı kabı konusunda oldukça sıkıntı yaşanmıştı.

Yazılım konusunda ki tutumlarını merak ediyorum açıkçası özellikle dil konusunda çince ye diretmezler umuyorum.

Bende takipteyim 140-160 usd bandında bence oldukça f/p ürünü olacaktır.


Bu sefer international sürüm pre order de ; CN versiyonu değil o yüzden ingilizce gelecek direk olarak.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


kendimce
27 Mayıs 2016; 16:24:20
sipariş verdikten sonra söylenir mi bu indirim kodu simdi 0.01 USD zarardayım :)

birde senin sipariş ile birlikte benim kini de göndermeleri için baskı yap :)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kendimce -- 27 Mayıs 2016; 16:24:52 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @OlguErhan


dronebey
27 Mayıs 2016; 16:40:50
söz konusu firma xiaomi yse yazılım konusunda bu kadar emin olamıyorum. bu eleştirimi yazılım işleriyle uğraşan biri olarak söylüyorum. etiket düzenlemek zor bir iş değildir ancak xiaomi bu konuda hala bir standart yakalamış durumda değil. örneğin ip kamerada telefon uygulamasının bazı alanları hala çince

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @kendimce


kendimce
27 Mayıs 2016; 16:48:19
ben şunu farkettim programlar türkçeleştirmesi olsun hep kullanıcılar tarafından gerçekleşiyor; sonradan farklı özellik eklediklerinde kullanıcı tarafından o metinler cevrilmediğinden çinçe kalıyor;

Car DVR'ın programın Türkçesini aslında YI forumunda paylaştım, ama 2 versiyon güncellendi, türkçe eklemedikleri için son versiyonudaki metinleri (yeni özellikleri türkçeleştirmedim) zaten kamera türkçe dil ile problem olduğundan. ama bu versiyonda sorun çıkmaz büyük ihtimal.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @diegoforlan


OlguErhan
Konu Sahibi

27 Mayıs 2016; 16:48:47

quote:

Orijinalden alıntı: kendimce

sipariş verdikten sonra söylenir mi bu indirim kodu simdi 0.01 USD zarardayım :)

birde senin sipariş ile birlikte benim kini de göndermeleri için baskı yap :)

Bombalarım onları walla



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


OlguErhan
Konu Sahibi

27 Mayıs 2016; 16:54:48

quote:

Orijinalden alıntı: diegoforlan

söz konusu firma xiaomi yse yazılım konusunda bu kadar emin olamıyorum. bu eleştirimi yazılım işleriyle uğraşan biri olarak söylüyorum. etiket düzenlemek zor bir iş değildir ancak xiaomi bu konuda hala bir standart yakalamış durumda değil. örneğin ip kamerada telefon uygulamasının bazı alanları hala çince

Ya gerçek aksion çeken adam zaten telefon uygulaması yazılım vs uğraşmıyor. Ben diğer kamerayı 1 kere ayarladım 1080 60 fpsye onlarca video çektim 1 kere daha telefon uygulaması ile bağlanma ihtiyacı hissetmedim.

Kaldı ki bu cihaz dokunmatik ekran ayarları üstünde Lcd ekran vs. var yazılım ile pek uğraştırmayacak gibi :)

1 de güncelleme konusunda Xiaomi Yi kameramı sadece 1 kere güncelledim oda bluetooth aparatı çıkınca bağlanması için gerekliydi. Sonra güncellemedim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


dronebey
27 Mayıs 2016; 16:58:16
Katılıyorum genelde dil paketleri kullanıcı deneyimleri ile gelişiyor. Hatta Microsoft bile aynı yolu izliyor. Key userler ile dil kısmını geliştiriyor.

Ancak standart olmadı dememdeki sebep şudur bir yazılım firması iş yaparken etkiletlerini yerel dil ve ingilizce olarak düzenler. Program dili değiştirildiğinde etkilerde bu gibi sorun yaşanmasın diye. Xiaomi bu konuyu dikkate almıyor.

Neyse kamerayı canlı canlı bir görelim daha net yorumlayabiliriz. Rekabet iyidir gopro ve sony ile beraber piyasanın gelişmesine olumlu katkıları oluyor.


Bu mesajda bahsedilenler: @kendimce


dronebey
27 Mayıs 2016; 17:02:38
ben bu düşüncenin doğru olmadığı kanaatindeyim eğer ürünün support u doğru şekilde verilmiyor ise bu firmanın zaafiyetidir.

firma işini doğru düzgün işini yapsın fonksiyonu kullanıp kullanmamak kullanıcının tasarrufunda olsun.

zaten güncellersen mutlaka patlar abi:) ip cameraları beni çıldırttı update konusunda:)



Bu mesajda bahsedilenler: @OlguErhan


kendimce
27 Mayıs 2016; 17:06:22
valla, seytan diyor; Atla uçağa git al gel.

gearbestti yerinde gör!, elden teslim al

Fare : 0.00 Tax : 84.68 Total : 84.68 TRY uçak bileti fiyattım bu arada :)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kendimce -- 27 Mayıs 2016; 17:07:01 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @OlguErhan


OlguErhan
Konu Sahibi

27 Mayıs 2016; 17:08:41

quote:

Orijinalden alıntı: kendimce

valla, seytan diyor; Atla uçağa git al gel.

gearbestti yerinde gör!, elden teslim al

Fare : 0.00 Tax : 84.68 Total : 84.68 TRY uçak bileti fiyattım bu arada :)

Abiii bedava yaaaa git banada al gel



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



kendimce
28 Mayıs 2016; 7:29:34
http://m.banggood.com/X...?p=G52115835695201410LI

Xiaomi drone.. havalimanina yakın oturmasam ve model ucak/drone merakım olsaydı yi2 iptal edip buna preorder verirdim :))



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kendimce -- 28 Mayıs 2016; 7:30:20 >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


OlguErhan
Konu Sahibi

28 Mayıs 2016; 7:48:27
quote:

Orijinalden alıntı: kendimce

http://m.banggood.com/X...?p=G52115835695201410LI

Xiaomi drone.. havalimanina yakın oturmasam ve model ucak/drone merakım olsaydı yi2 iptal edip buna preorder verirdim :))

Walla şuradaki mevzuatı bizzat yaşamış biri olarak 3-5 fazla öderim Türkiyeden alırım allah korusun diyim : http://forum.donanimhaber.com/m_116041511/tm.htm

O belgeyi alana kadar canımız çıktı yaaa

O belgeyi alamayan bir çok arkadaşımızın dronu iade oldu :(


Bak miss gibi misss : http://www.erenhobi.com/PHANTOM-3-4K,PR-34545.html Yanıo hemde taksitli

Buna gelen 1 yanıtı gör.


OlguErhan
Konu Sahibi

28 Mayıs 2016; 7:49:44