Şimdi Ara

Alpha & Beta Ana Konu [Kış İndirimleri Başladı] (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
2
Favori
10.577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • su ana kadar gordugum her grafigi begenmedim. yukardaki arkadasin verdigi ornekler baya iyi.
  • Baxa kullanıcısına yanıt
    Her dünyanın kendine göre bir renk paleti var atıyorum mağara dünyasını apaydınlık günlük güneşlik bir yer yapamam ki. Ya da atıyorum su dünyasını kapkaranlık kasvetli yapamam her dünyanın bir oluru var. Mesela ana posttaki hangi resimdekiler hoşunuza gitmedi gözden geçirebilirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 14alper41 -- 27 Ağustos 2018; 17:56:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Detaylı bir şekilde yazabilirmisiniz biraz mesela ana posttaki kaçıncı resimler kötü duruyor ya da 2.videoda arayüzden ufak görsellere yer verdim bölüm seçme kısmını mı beğenmediniz ya da ilk açılıştaki menü mü hoşunuza gitmedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Demo versiyon geldi indirme linki ilk postta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bencede grafik konusuna bir el atmalısın ve karakter çok küçük duruyor sanki biraz büyütebilirsin.



    @1ht1baron
    Hocam sizin çizimler falan güzel duruyordu bende oyun yapmak istyorum ama bu tasarım kısmını pek halledemiyorum. Ne tavsiye edersiniz? Adobe programlarına alternatif ne kullanabilirim? Hem çok ağır çalışıyorlar hem ücretliler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PilliBebek0

    Bencede grafik konusuna bir el atmalısın ve karakter çok küçük duruyor sanki biraz büyütebilirsin.



    @1ht1baron
    Hocam sizin çizimler falan güzel duruyordu bende oyun yapmak istyorum ama bu tasarım kısmını pek halledemiyorum. Ne tavsiye edersiniz? Adobe programlarına alternatif ne kullanabilirim? Hem çok ağır çalışıyorlar hem ücretliler.
    Flat design çizim yapmak zordur. Adobe Illustrator tavsiye ederim. Alternatif olarakhttps://gravit.io/ sitesi üzerinden de çizim yapabilirsin. Anlatımı burada:


    Ben buradan çizim yapmayı öğrendim:https://www.youtube.com/channel/UCX4mqbvv5lGqLpI4FYlJt4w/videos
    Önceden animasyon için After Effects kullanıyordum. Fakat sprite animasyonu çok fazla ram harcıyor. O yüzden animasyonları Anima2D plugini ile yapıyorum. Kemikler ekleyip çok kolay animasyonlar ekleyebiliyorum.https://assetstore.unity.com/packages/essentials/unity-anima2d-79840
    Eğer pixel art çizimler yapmak istiyorsan Aseprite veya Adobe Photoshop öneririm. Onun için de bu kanal yardımcı olacaktır:https://www.youtube.com/user/atMNRArt/videos



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1ht1baron -- 1 Eylül 2018; 19:24:59 >
  • Ben olsaydım grafikleri tamamen değişirdim. Bu hâliyle maalesef ilgi çekici durmuyor. Ya flat design ya da pixel art yapardım. Mesela alttaki videolardaki oyunlar da Unity ile yapılmış oyunlar. Bu tarz yapmak göründüğü kadar da zor değil. Hazır assetsler bile kullanılabilir.








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1ht1baron -- 1 Eylül 2018; 16:23:59 >
  • PilliBebek0 kullanıcısına yanıt
    Grafik konusunda hoşunuza gitmeyen ne oldu, oyunun dinamiklerini kökten değiştirmeyecek şeyleri yapılacaklar listesine eklerim ama mesela karakteri büyütemem çünkü bütün bölümleri tekrar tasarlamam gerekir. Zaten güncellemelerden bir tanesi grafik güncellemesi olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Triwela
    Hocam imkanın varsa bütün renkleri, tasarımları elden geçir. Googlede arat minimalist colors diye onlardan kullan.
    https://opengameart.org/users/kenney
    Şu adamın assetlerini incele istersen indir kullan cc0 lisansı sıkıntı yapmıyordu yanlış hatırlamıyorsam.
    Kamera çok uzak kalıyor gibi karakteri büyüt dememin bir nedenide buydu. Karakterlerde pixellenme var vektör çizim olayını bir araştır istersen. Arka planın dümdüz olması hoş değil. Uzaysa 1-2 gezegen ekle. Su altıysa 1-2 deniz altı vs.
    Google'a basic platformer yazınca şöyle bir şey çıktı.
    https://eloquentjavascript.net/16_game.html
    Sadece şu hali bile seninkine göre benim için daha ilgi çekici çünkü renkler daha göze hitap ediyor karakteri, altını birer kareden ibaret olsada. Oyunun istediği kadar güzel olsun farklı farklı mekanikler eklemiş ol görüntü her şey demek. İstersen hazır assetler kullanabilirsin opengameart'a bir bak kullanmayacak olsan bile tasarım açısından bir fikir verebilir sana.
    Bol şans.



    @1ht1baron
    Gravit designer ve inkscape'i soracaktım eklemişsiniz.
    10-15dkda yaptım deyip attıklarınız kadarını yapsam yeter bana.
  • PilliBebek0 kullanıcısına yanıt
    Hazır kullanmayı pek istemiyorum kötü de olsa kendime ait olsun istiyorum ama grafiklerle ilgili bir çalışma yapacağım elbette. Grafik konusunda ben de çok iyi değilim malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı durum bende de var. Grafikte iyi değilsen çok detay verip gerçekçi yapmaya çalışmaktansa basit tutup renklerle falan kurtarmaya çalış olayı.
  • Yeni bir güncelleme geldi:



    Ölüm sayacı oyuna eklendi(şimdilik bir bug mevcut olduğundan oyun içinde görüntülenemiyor ancak bug düzeltildiğinde oyuna eklenecek)



    Artık karakter öldüğü zaman bölüm seçme ekranına değil de doğrudan öldüğü bölüme gidiyor böylece oyuncu tekrar tekrar öldüğü bölümü seçme zahmetine girmeyecek, bölümde bir kayıt bayrağı indirildiyse elbette kayıtlanan yerden başlayacak



    Bölüm seçme ekranlarına ana sayfaya dönme butonu eklendi ve bölüm seçme ekranının tasarımında ufak bir değişiklik yapıldı



    Küçük bug düzeltmeleri ve performans artışı



    Bazı bölümlerde ipucu yazılarının iç içe girme sorunu düzeltildi



    Not: Yeni güncelleme demo sürüme yansıtılmadı sadece tam sürümde mevcut ama tam sürümü yayınlamadığım için göremiyorsunuz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 14alper41

    Yeni bir güncelleme geldi:



    Ölüm sayacı oyuna eklendi(şimdilik bir bug mevcut olduğundan oyun içinde görüntülenemiyor ancak bug düzeltildiğinde oyuna eklenecek)



    Artık karakter öldüğü zaman bölüm seçme ekranına değil de doğrudan öldüğü bölüme gidiyor böylece oyuncu tekrar tekrar öldüğü bölümü seçme zahmetine girmeyecek, bölümde bir kayıt bayrağı indirildiyse elbette kayıtlanan yerden başlayacak



    Bölüm seçme ekranlarına ana sayfaya dönme butonu eklendi ve bölüm seçme ekranının tasarımında ufak bir değişiklik yapıldı



    Küçük bug düzeltmeleri ve performans artışı



    Bazı bölümlerde ipucu yazılarının iç içe girme sorunu düzeltildi



    Not: Yeni güncelleme demo sürüme yansıtılmadı sadece tam sürümde mevcut ama tam sürümü yayınlamadığım için göremiyorsunuz :)
    Zıplama sorununu düzeltmelisiniz Triwela Bey
  • Requizm kullanıcısına yanıt
    Zıplama sorunu derken biraz daha detay verebilirmisiniz, bir de demoyu oynadınız mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hikaye özeti eklendi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geri bildirimleriniz doğrultusunda güncellemeler devam ediyor, tam sürümün çıkmasına az bir zaman kala bir dizi değişiklik yapıldı



    Patron canavarların can barındaki siyah arkaplan kaldırıldı ayrıca bulut patronun can barının gözükmeme sorunu düzeltildi



    Optimizasyon iyileştirmesi yapıldı ve sisteme göre daha rahat bir oyun deneyimi için bir ini dosyası eklendi(oyunun kurulduğu bilgisayardaki options dosyası(create texture demand seçeneğini 0 ya da 1 olarak ayarlayın hangisi daha iyi sonuç verirse, sleep margini ise bilgisayarınız çok kötü ise 1 kötü ise 5 ortaise 10 iyi ise 15 çok iyi ise 20 olarak ayarlayın))



    İlk bölümdeki öğreticiye bir ipucu eklendi, ilk bölümde ölürseniz öğreticiyi yeniden oynamak zorunda kalmayacaksınız, bayrağa dokunmak koşulu ile



    Öğreticideki ipuçlarının görüntülenmesi 5 saniyeden 3 saniyeye düşürüldü



    7. dünyada bulunan sahte kapıların mekaniği değişti, güncellemeden önce eski bölümlere gidiliyordu bu da oyunun tekdüze sıkıcı olmasına yol açıyordu, yeni mekanikte ise sahte kapıya girildiğinde özel ve zorlu bir bölüme gidiliyor.Özel bölümü başarıyla tamamlarsanız gerçek kapıyı seçmek için yeni bir şanselde ediyorsunuz



    4 yeni bölüm eklendi ve 1 yeni arkaplan müziği eklendi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunun çıkmasına az sayılacak bir süre kalmışken son testlerimizi yaptık ve bir dizi güncelleme yaptık, yapmam gereken tek şey en güncel sürümü test etmek ondan sonra da steam sayfasını oluşturmak, olumlu olumsuz görüşlerinizi alıyorum ama hepsini gerçekleştirmem mümkün değil, gerçekleştirebilecek olanların bazıları ise ileriki güncellemelerde planladığımız şeyler, umarım yeni güncelleme hoşunuza gider:



    Ayarlar menüsünde hangi dil seçilirse seçilsin menü tekrar açıldığında ingilizce açılma bugu düzeltildi



    Bazı ipuçlarındaki yazım hataları düzeltildi



    Bazı animasyonların durma ya da bozulma sorunu düzeltildi



    Kalkanlı karaktere geçiş yapıldığında kameranın kalkanlı karakteri takip etmeme sorunu düzeltildi



    Optimizasyon çalışmaları yapıldı



    Bazı ipucu yazılarının yok olma süresi 5 saniyeden 3 saniyeye düşürüldü



    Oyundaki kodlar gözden geçirildi, bazı kodlar daha verimli çalışacak şekilde yeniden yazıldı ve bazı gereksiz kodlar çıkarıldı



    3.dünya da bulunan mavi canavarların ateş etmeme sorunu çözüldü



    Oyundan atma sorununa sebep olan durumlar giderildi(22.bölümde oyundan bir kez atıyor ama yeniden açtığınızda böyle birşey yaşanmıyor, ilerleyen günlerde bu sorun daha detaylı bir şekilde incelenecek)



    Karakter öldükten sonra bölümün yeniden başlama süresi 2 saniyeden 1 saniyeye düşürüldü



    Sağa ve sola giden bloklara görsel güncelleme yapıldı



    24. bölümdeki bulmaca bugu düzeltildi



    5. dünyadaki arkaplan müziği düzenlendi



    21. bölüm ve 44. bölüm yeniden düzenlendi



    Arkaplan müziklerinin kalitesi düşürülerek optimizasyon arttırıldı



    1. dünyanın ve 3. dünyanın haritasındaki görsel güncellendi



    Ayarlar kısmına gelişmiş ayarlar ile ilgili bir not eklendi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Testlerimiz devam ediyor, tamamlanmasına çok az bir süre kala küçük bir güncelleme daha yaptık, artık neredeyse final sürümü hazır diyebilirim, işte yaptığım yenilikler:



    - 38. bölümdeki bulmaca kısmı yeniden düzenlendi ve küçük buglar düzeltildi



    - 40.bölümde kapıya ulaşılmasını engelleyen bug düzeltildi



    - 41.bölümün zorluk seviyesi azaltıldı ve bir adet kayıt noktası (checkpoint) eklendi



    - 7.dünya da kayıt dosyaları nedeniyle oluşan optimizasyon sorunu düzeltildi



    - Kayıt dosyalarıyla ilgili ufak bir sorun çözüldü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 15 Kasım'da Steamdeyiz

    Steam'e çıkış tarihimizin kesin olarak belli olması dolayısıyla planladığım ufak güncellemeler var:

    - Steam başarımları eklemek ve en az 10 başarım eklemek(ilerleyen güncellemelerle yeni başarımlar eklemeyi de planlıyorum)

    - Steam entegrasyonunu en iyi şekilde yapmak

    - Steam bulut özelliğini kullanmak

    - Koleksiyon kartları eklemek

    - Kontrolcü desteği eklemek

    Ama tabi hepsini ilk sürümde yayınlamayacağım muhtemen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 14alper41 -- 21 Ekim 2018; 19:27:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.