Kullanıcı Adı:
Şifre:

Cevap: AMD A10-7870K İncelemesi [Cep Dostu]  (2. sayfa)
Hocam hazır konu bu apu dayken benim bi sorum olucak hangi sistem daha iyidir ?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djkantikk -- 2 Ocak 2016; 8:58:36 >



aykutx
2 Ocak 2016; 9:59:18
Doların arttığı bugünlerde apu lar gerçekten çok iyi bir seçenek.



Arbor Vita
2 Ocak 2016; 10:22:48
oyun test videolarını ekran kartlı mı yaptınız ekran kartsız mı ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @OneTreeHill


quote:

Orijinalden alıntı: leonel35

oyun test videolarını ekran kartlı mı yaptınız ekran kartsız mı ?

Onlar ayrı listede sınıflandırılmış. Ekran kartsız kullanacaksanız, apulardan başka işlemciye göz koymamanızı tavsiye ederim.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Hocam benimattigim sistemlerden hangisi daha iyidir bi yardimci olurmusun



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Mete Can Karahasan


Arbor Vita
2 Ocak 2016; 11:31:38
Konuda bahsedilen bin liralik sistemden toplamayı düşünüyorum ekran kartsız listeyi bulamadım mibilden giriyorum baya karışık duruyor konu fifa 16 assasins creed rev. Fm 2016 gibi oyunlar oynarim genelde bu sistem işimi görür diye düşünüyorum bide tamamen meraktan belki gta 5 oynayabilirim onu nasil calistirir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @OneTreeHill, @djkantikk


OneTreeHill
Konu Sahibi

2 Ocak 2016; 12:21:38
@DigitalWorld

Elimde boşta duran G3258'li bir sistem var ama çevremden 860K bulamam büyük ihtimal.

@djkantikk

A10-7870K lı sistem daha mantıklı. Aynı fiyata daha çok şey almış oluyorsunuz.

@leonel35

Başlıklarda belirttiğim gibi ilk 8 videodaki oyunlar doğrudan apu ile test edildi. Diğer videolarda ise ilave olarak R9 280X vardı.

@leonel35

Yukarıda test ettiğim oyunlar sitemi FIFA 2016, FM 2016'dan çok daha fazla zorlayan oyunlar. Onları düşük ayarda oynattığından bu oyunları orta grafik detaylarında rahatlıkla oynatabilir. GTA V perfomansı videoda var zaten.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @DigitalWorld, @djkantikk, @leonel35


quote:

Orijinalden alıntı: leonel35

Konuda bahsedilen bin liralik sistemden toplamayı düşünüyorum ekran kartsız listeyi bulamadım mibilden giriyorum baya karışık duruyor konu fifa 16 assasins creed rev. Fm 2016 gibi oyunlar oynarim genelde bu sistem işimi görür diye düşünüyorum bide tamamen meraktan belki gta 5 oynayabilirim onu nasil calistirir

Bunlar 720p dahili grafik birimi testleri.

Bu da 1080p'deki testleri, 7870K'nın tek başına ölçülmüş. Zaten diğerlerini ölçmeye gerek yok; takılıyorlar, internette video testlerini bulursanız.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Hocam 7870 li sisteme sonradan asus r7 eklesek performans açısından artma olur mu artı olarak bu sistemi (ekran kartsız) toplamayi dusunuyorum beni kaç yil götürür



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @OneTreeHill


OneTreeHill
Konu Sahibi

2 Ocak 2016; 18:10:40
quote:

Orijinalden alıntı: djkantikk

Hocam 7870 li sisteme sonradan asus r7 eklesek performans açısından artma olur mu artı olarak bu sistemi (ekran kartsız) toplamayi dusunuyorum beni kaç yil götürür

Kaç yıl götürüp götürmeyeceği tamamen beklentiyle ilgili bir konu. r7 240-250 ekleyip dual graphics yaparsan iki katı yakın performans artışı oluyor ama her oyunda geçerli değil. Örneğin GTA V de 7870K ile 51 FPS alırken, dual graphics aktif değilken R7 240 61 FPS almış. Dual Graphics yani crossfire modunda 53 FPS almış. Dual Graphics getirisinin aşağıdaki testlerde görebilirsin.


http://www.vortez.net/a...graphics_review,16.html

http://www.techspot.com...-performance/page5.html

http://www.eteknix.com/...a10-7700k-r7-240-250/5/



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


naak98
2 Ocak 2016; 18:30:53
Bu fps degerleri hangi ayarlarda hesaplanmis ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Mete Can Karahasan


quote:

Orijinalden alıntı: naak98

Bu fps degerleri hangi ayarlarda hesaplanmis ?

Resimlerde gösteriliyor, "Performans Testleri" başlığının hemen üzerinde.



Erreguay
2 Ocak 2016; 19:03:39
quote:

Orijinalden alıntı: OneTreeHill

Alıntıyı Göster
Kaç yıl götürüp götürmeyeceği tamamen beklentiyle ilgili bir konu. r7 240-250 ekleyip dual graphics yaparsan iki katı yakın performans artışı oluyor ama her oyunda geçerli değil. Örneğin GTA V de 7870K ile 51 FPS alırken, dual graphics aktif değilken R7 240 61 FPS almış. Dual Graphics yani crossfire modunda 53 FPS almış. Dual Graphics getirisinin aşağıdaki testlerde görebilirsin.


http://www.vortez.net/a...graphics_review,16.html

http://www.techspot.com...-performance/page5.html

http://www.eteknix.com/...a10-7700k-r7-240-250/5/

inceleme için teşekkürler.
1400-1600 tl arası intel 6400 lı sistem düşünürken 3/2 fiyata alınabilicek çok güzel bir alternatif oluştu.



forvet09
2 Ocak 2016; 20:30:39
belli performans ve limit için tercih edilebilir.
araba yarışı gibi 60 fps altı oyunlardan keyif almayanlar için yine de harici e.kartı şart.
inceleme için tşk.



Mojo Moog
2 Ocak 2016; 20:45:54
elinize sağlık, inceleme baş döndürücü olmuş teşekkür ederim.


Bu mesajda bahsedilenler: @OneTreeHill


-TheDoctor-
2 Ocak 2016; 22:42:43
Elinize sağlık mükemmel bir test olmuş bir tek sorum olacak, işim tasarım üstüne ps dir coreldir autocad falan ama oyunda oynuyorum neyse sistemimi yenilemeyi düşünüyorum iki işlemci var aklımda biri bu işlemci diğeri fx-8320 hangisini önerirsiniz?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


OneTreeHill
Konu Sahibi

3 Ocak 2016; 0:14:13
quote:

Orijinalden alıntı: -TheDoctor-

Elinize sağlık mükemmel bir test olmuş bir tek sorum olacak, işim tasarım üstüne ps dir coreldir autocad falan ama oyunda oynuyorum neyse sistemimi yenilemeyi düşünüyorum iki işlemci var aklımda biri bu işlemci diğeri fx-8320 hangisini önerirsiniz?

FX832'de dahili grafik birimi yok. Onu alırsanız mecbur ekran kartı almanız lazım. Bu durumda önceliğinizi belirlemeniz gerekiyor. Hangi scriptleri kullanıyorsunuz bilmiyorum fakat autocad ve photoshop güncel sürümlerinde gpu acceleration desteği var. Ekran kartından bu uygulamalarda faydalanabilirsiniz yani. Bunu destekleyen uygulamalarda epey fark oluyor grafik işlem birimi devreye girince.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


quote:

Orijinalden alıntı: OneTreeHill

Alıntıyı Göster
FX832'de dahili grafik birimi yok. Onu alırsanız mecbur ekran kartı almanız lazım. Bu durumda önceliğinizi belirlemeniz gerekiyor. Hangi scriptleri kullanıyorsunuz bilmiyorum fakat autocad ve photoshop güncel sürümlerinde gpu acceleration desteği var. Ekran kartından bu uygulamalarda faydalanabilirsiniz yani. Bunu destekleyen uygulamalarda epey fark oluyor grafik işlem birimi devreye girince.

Şimdi kullandığım işlemci phenom x3 8450 2.1 ghz önce işlemciyi değiştirmek istiyorum, ileride r9 280x almayı düşünüyorum bu ekran kartına 8320/50 mi alsam a10-7870k mı alsam kararsızım. Çok sık sistem değiştirmiyorum bütçeme göre bu iki işlemci seviyesindeyim.



qaanx
3 Ocak 2016; 17:08:11
İşlemci bir sebebten dolayı throotling yapmış galiba dahili grafik performansı gösterilen videolarda genelde 3 ghz değerinde çalışıyor



lordakrep
3 Ocak 2016; 20:23:52
Elinize sağlık güzel inceleme olmuş.



Cevap: AMD A10-7870K İncelemesi [Cep Dostu]  (2. sayfa)