Kullanıcı Adı:
Şifre:

Cevap: AMD A10-7870K İncelemesi [Cep Dostu]  (5. sayfa)
Armadon
8 Aralık 2016; 7:06:11
100₺ ye kadar. Kasa modelini bilmiyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @OneTreeHill


OneTreeHill
Konu Sahibi

8 Aralık 2016; 16:18:35

quote:

Orijinalden alıntı: Armadon

100? ye kadar. Kasa modelini bilmiyorum

İşlemciyi ne zaman aldınız. Yani yeni soğutucu mu var^. 7870K ile beraber gelen wraith performans ve ses anlamında stok soğutucuların en iyilerinden. O fiyat seviyesinde alınabilecek bir soğutucunun performansının wraith dan fazlasını beklemek biraz hayal olur.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Armadon
8 Aralık 2016; 16:57:20
Hocam akasa venom atto tavsiye ediyorlar sessiz diye sanırsam. Kutudan çıkan soğutucan ses dışında ekstra bir performans sağlamayacaksa almaya gerek yok diye düşünüyorum.

Edit: Geçen sene aldım işlemciyi.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Armadon -- 8 Aralık 2016; 16:57:57 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @OneTreeHill


OneTreeHill
Konu Sahibi

9 Aralık 2016; 12:08:34

quote:

Orijinalden alıntı: Armadon

Hocam akasa venom atto tavsiye ediyorlar sessiz diye sanırsam. Kutudan çıkan soğutucan ses dışında ekstra bir performans sağlamayacaksa almaya gerek yok diye düşünüyorum.

Edit: Geçen sene aldım işlemciyi.

Pico'nun stok soğutucudan pek bir farkı olmaz. Almışken böyle bir şey almak daha mantıklı olur. http://www.sinerji.gen....an-cpu-sogutucu-pmu3306

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Armadon
10 Aralık 2016; 9:14:49
Peki hocam sağolun alıyorum bunu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @OneTreeHill


EgoistKişi
3 Nisan 2017; 17:24:35
Bende aynı işlemciyi kullanıyorum, aldığım zaman dolara denk geldim zarar ettim ama yinede performansıyla kendini affettirdi, ayrıca MSI A88X-G41 PC MATE V2 Soket FM2+ DDR3 2133MHz VGA&DVI&HDMI Anakart ile de kullanılabilir ve oldukça iyi. Beraberinde gelen fanın sesi %50'nin üzerinde ciddi anlamda can sıkıyor, yani abartmak gibi olmasın ama ses konusunda hassasiyeti olan kişiler yük altında çalıştırmayı planlıyorlarsa desibel olarak sessiz sayılabilecek fanları tercih etmeliler.



Red Wheelbarrow
14 Nisan 2017; 12:09:55
Hala alınır bence.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



soul_hunter
14 Nisan 2017; 13:46:11


Harika olmuş, elinize sağlık



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



hbilgin53
14 Nisan 2017; 17:14:09
7890k var gerçekten cok memnunum açamadıgım oyun yok bir tane fan alın yeterlidir size tavsiyem



racalll
17 Haziran 2017; 11:32:57
selamlar hayırlı ramazanlar.

Arkadaşlar acil yardımınıza ihtiyacım var elimde A6-5400k cihaz var 4Gb ram msı a55 anakart.

şimdi biraz yükseltmek istiyorum cihazı.Bu cihaza ekran kartı ve ram mi alsam yoksa direk

anakart işlemci ve ram mi alsam gün içiresin de halletmem gerekiyorum yardım eder misiniz?

Buna gelen 2 yanıtı gör.


OneTreeHill
Konu Sahibi

17 Haziran 2017; 12:44:19

quote:

Orijinalden alıntı: racalll

selamlar hayırlı ramazanlar.

Arkadaşlar acil yardımınıza ihtiyacım var elimde A6-5400k cihaz var 4Gb ram msı a55 anakart.

şimdi biraz yükseltmek istiyorum cihazı.Bu cihaza ekran kartı ve ram mi alsam yoksa direk

anakart işlemci ve ram mi alsam gün içiresin de halletmem gerekiyorum yardım eder misiniz?

Oldukça farklı seçenekleriniz var ama o işlemci coğu oyunda ekran kartını limitleyecektir. En mantıklısı üç birimi de değiştirmek. En ucuz yöntem ram + R7 250 filan alıp crossfire yapabilirsiniz. İşlemci limitine ek bazı oyunlarda yazılım sıkıntısı çekebilirsiniz ama.



racalll
17 Haziran 2017; 12:52:37
cvp için çok teşşekür ederim;

http://www.vatanbilgisa...95w-islemci-r7-gpu.html

http://www.vatanbilgisa...zoc-dvivga-anakart.html

http://www.vatanbilgisa...3-2400mhz-cl11-ram.html

bu parçaları almayı düşünüyorum bide size şöyle bir sorum olacak

şuan ki sistemimle A6 5400k 4 gb ram A55-e33 anakart ile hangi oyunları oynayabilirim?



Mete Can Karahasan
17 Haziran 2017; 12:55:00
6600-6800K alabilirsiniz o anakarta en fazla. Kaveri serisi için A58/A88 FM2+ anakart gerekiyor. Bellekleri de arttırın, 4GB günümüzde yetmiyor.


Bu mesajda bahsedilenler: @racalll


racalll
17 Haziran 2017; 13:01:37
peki Mete Bey;

Elimde ki sistemle hangi oyunları oynayabilirim?ona göre download yapayım?



Cevap: AMD A10-7870K İncelemesi [Cep Dostu]  (5. sayfa)