Kullanıcı Adı:
Şifre:

[ANA KONU] 20.00-24.00 saatleri arası Türk.net hız ve ping sorunu(2 haftadan sonra devam)
Championship Zed
Konu Sahibi

4 Eylül 2018; 22:36:12
Güncelleme 7: 15 günlük geçici çözümün ardından tekrardan ping sorunu başladı @TurknetDestek ' e bildirdik.Pazartesi günü cevap alacağız.

Güncelleme 6: 35 günlük sürecin ardından İstanbul için bır çözüm sağlanmış bulunmakta arkadaşlar.Sesimizi duyurabildik gerçekten.Desteğiniz olmasaydı şu an arıza taleplerimizi "modeminize virüs girmiş olabilir" gibi saçma cevapla kapatacaklarından emindim.Herkese teşekkürler.

Güncelleme 5 : TurkNetDestek arkadaştan aldığım mesaj.Güzel sonuçları bekleyeceğiz.


Güncelleme 4 : Konuyu açtığım tarihten itibaren halen düzelme yok akşamları başlayan hız ve ping sorunu halen devam etmekte ,ortada yapılan herhangi bir düzeltme çalışması yok.


Güncelleme 3: Akşam 20.00 itibari ile aynı sorunlar gene patlak vermiş durumda @TurknetDestek arkadaştan ve kaliteli NetWork Mühendislerinden destek bekliyoruz.

Güncelleme 2: Hız kısıtlaması giderilmiş durumda fakat ping değerleri belirli saatten sonra gene çok dalgalanıyor bi düşüyor bi yükseliyor.Akşam 22:00 da herkes en az 3 kere speedtest yapıp sonuçları buraya atabilir mi



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sizde de oluyor mu? İstanbul Üsküdar'da oturuyorum. Speedtest sonuçlarımı bırakıyorum buraya


(Akşam 9 dan sonraki hızım)
(Akşam 6 daki hızım)
(Akşam 9 dan sonraki hızım)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Championship Zed -- 20 Ekim 2018; 22:46:39 >


Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek

En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Son aylarda veremediğiniz hizmete lanet okumaya başladım. Forumdaki aylar önceki mesajlarıma bakılırsa görülecektir hep Türkneti övdük hatta Ankarada hizmetinden memnun kaldığım için İstanbulda 400...
gowlet - bir ay önce
İptal için başvurdum, geri dönüş yapmıyorlar. illa başka operatör değişikliği ile iptal ettiricez onu istiyosunuz galiba.
Kaç pazartesi bekledik acaba sorun buradaki @turknetdestek 'e.
Kendil...
Flascibox - 8 gün önce

aMiraL*
4 Eylül 2018; 22:49:28
Son bir haftadır aynı sıkıntı bende de mevcut. Akşam saat 21:00' dan sonra internet kullanımı işkenceye dönüyor.



nomadio
4 Eylül 2018; 22:53:13
Evet son 4-5 gündür aynı sorunu bende yaşıyordum ama bu akşam her şey normal. 4-5 gündür akşam saatlerinde ping artıyordu. Bugün düzeldi. Bildiğim kadarıyla diğer tüm internet servis sağlayıcılarda var bu sorun.

_____________________________

Eski kullanıcı adı: nomadahmet
Buna gelen 1 yanıtı gör.


Championship Zed
Konu Sahibi

4 Eylül 2018; 23:39:19
Halen aynı öğlen ping 5 , akşam 40-55 ms yaklaşık 8 katı artıyor.Ne online oyun oynanıyor ne bişey netspeed'e geçicem düzelmezse.


Bu mesajda bahsedilenler: @nomadahmet


Championship Zed
Konu Sahibi

5 Eylül 2018; 0:08:28
Gece 00:08 de yaptığım speedtest sonucu.



BİRİLERİ AKŞAM 9 ILE GECE 12 ARASI VANAYI KISIYOR.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Championship Zed -- 5 Eylül 2018; 0:9:52 >



nomadio
5 Eylül 2018; 1:13:56
Vanayı kısma gibi bir durum yok. Akşam saatlerinde herkes interneti kullandığı için yoğunluktan dolayı bazı bölgelerde Türknet'in kapasitesi yetmiyor vana mecburen kendi kendine kısılıyor. Kapasite arttırmaları gerek yoksa böyle devam eder. Bu sorun daha önce de bazı bölgelerde yaşandı kapasite arttırdılar sorun giderildi. Büyük ihtimal yine düzelir bu sorun ama ne zaman düzeltirler orasını bilemiyorum.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadahmet -- 5 Eylül 2018; 1:15:52 >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: nomadahmet
Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Championship Zed


Championship Zed
Konu Sahibi

5 Eylül 2018; 13:19:20
hocam gece 12 yi 1 dakika gecsin hersey normale donuyor kisitlama var



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @nomadahmet


PowerPC
5 Eylül 2018; 14:17:34
selamlar bu konu linki dursun buralarda belki işinize yarar.
https://forum.donanimha...ideo-eklendi--119235770

vanaların kapasitesini artırmaktansa kısıtlama çözüm olmaz aksine daha da berbat eder. 2019 da kotanın kalkmasıyla issler bu tarz yollara başvurabilir
sonuçta yatırım bunların en son akıllarına gelen şey. tüketici olarak tetikte olmak lazım.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 5 Eylül 2018; 14:29:8 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Championship Zed


Championship Zed
Konu Sahibi

5 Eylül 2018; 14:41:28
Cuma gününe kadar süre verdim düzelmez ise Netspeed'e geçicem zaten ne geliyorsa adında Turk yazan hilebaz sahterkarlardan geliyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @PowerPC


aMiraL*
5 Eylül 2018; 21:07:27
Sözde her soruna cevap veren @TurkNetDestek niye bu konuya uğramıyor? Temsilcisi olduğun firmanın müşterilerinin mağduriyeti var neden ilgilenmiyorsun? Sorun bile sayılmayacak sorulara anında cevap verirken 2 haftadır bir çok kişinin yaşadığı böyle bir sorun neden görmezden geliniyor? Demek ki ortada bir danışıklı dövüş var akşam saatlerinde hızlar bilerek düşürülüyor.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek


Championship Zed
Konu Sahibi

5 Eylül 2018; 23:12:23
quote:

Orijinalden alıntı: aMiraL*

Sözde her soruna cevap veren @TurkNetDestek niye bu konuya uğramıyor? Temsilcisi olduğun firmanın müşterilerinin mağduriyeti var neden ilgilenmiyorsun? Sorun bile sayılmayacak sorulara anında cevap verirken 2 haftadır bir çok kişinin yaşadığı böyle bir sorun neden görmezden geliniyor? Demek ki ortada bir danışıklı dövüş var akşam saatlerinde hızlar bilerek düşürülüyor.


Buyrun speedtest yaptıgım saat tarih belli bu firmadan yarın çıkıyorum allah belalarını versin dolandırıcı orman çocukları



Aynı sorunu bende yaşıyorum.Gündüzleri normal Akşamları 9 dan sonra berbat.
1 haftadır yaşıyorum bu sorunu sadece ben de olan bir sorun değil.Sorsan biz de sorun var.
Bu akşam 23:02 de yaptığım test buyrun.
[IMG]http://www.speedtest.net/result/7611232132.png[/IMG]

3 Eylül gecesi 0:44 de yaptığım sağlam test
[IMG]http://www.speedtest.net/result/7602896768.png[/IMG]

Talep oluşturuyoruz türknetin verdiği komik cevaplar.Kopyala yapıştır değilse bir şey bilmiyorum.


Sunucusu İstanbul da bulunan bir oyuna attığım normal tracert sonucu 1 hafta önce.


Bir de şuan bu hafta ortalama tracert sonucu. Timeout ile dolu 6 ms olan ping 30-40 ms tırmanmış


Buna gelen 1 yanıtı gör.


Championship Zed
Konu Sahibi

5 Eylül 2018; 23:39:56
hocam demin şikayet hattını aradım destek talebi hakkında. dedim bilerek falan mı yapıyorsunuz bu destek talebime sorun yok diyip kapatıyosunuz.aynı şeyleri tekrarladı sorun sizde falan diyince benim şalterler attı teknik destekten ankastre dolabına kadar sövdüm vallahi insanında bi sabırı var akşam eve gelip ben internete giremeyecek miyim yahu?

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Valve Corporation


Benim çıldırdığım nokta kopyala yapıştır cevap vermesi.Sorunu tek ben yaşamıyorum.Pin problemi yüzünden sinirden 1 haftadır oyuna girmiyorum.Çünkü istanbul içi aldığım ping benden 1000 km uzakta oturan adamdan daha fazla.
Boşuna kayıt açmayın.Yine saçma bir cevapla kapanıcaktır.Dh de yetkiliye yazdım bakalım ne diyecek.Bir şey çıkacağına sanmıyorum.


Bu mesajda bahsedilenler: @Championship Zed


NakeBenihime
6 Eylül 2018; 0:28:31
1 saat once 7 mbps aliyordum simdi 33 e cikti turknet bizimle billur geciyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Midgardian
6 Eylül 2018; 11:27:09
Destek kaydı açtım. Bana verdikleri cevaba bakın. Resmen dalga geçiyorlar. Ben genel problem var ping şu kadar download hızım bu kadar diyorum, bu da şu şu saatlerde oluyor,gündüz sorun yok diyorum, Sorun İstanbul geneli diyorum cevap şaka resmen



quote:



Merhaba Servet Bey , Alt yapınız dolayısı ile alabileceğiniz maksimum hız 35 mbps ye kadardır ve şuan aldığınız hız 35 mbps yi kapsamaktadır dolayısı ile sizlere sunabileceğimiz maksimum hızı kullanmaktasınız. İyi günler dileriz. .




Ek: Twitter üzerinden de yazıyorum oradan da bana alakasız cevaplar veriyorlar. Anlama kıtlığı var sanırım genel olarak




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Midgardian -- 6 Eylül 2018; 11:39:21 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Championship Zed
Konu Sahibi

6 Eylül 2018; 17:40:27

06.09.2018 17.38 de yaptığım hız testi

Dün akşam 11 de yaptığım hız testi



dün akşam 10 da yaptığım test
https://turknet.speedte...-11e8-9f9d-3f11b45711b6

bu da öğlen verdikleri cevap



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Championship Zed -- 6 Eylül 2018; 17:44:3 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Midgardian


Midgardian
6 Eylül 2018; 17:45:42
Bana da böyle cevap veriyorlar sinirlerim zıplıyor. Resmen salak yerine koyuyorlar. Bakıyor hattı 35mbit. Sorun sizde bitti. Oturduğun yerden para kazan mis. Problemin temeline inelim, şikayetlere bakalım dertleri yok. İşin kolayı var nasılsa, suçu kullanıcıya at bitsin. Gündüz yok akşam oluyor şu saat aralığında diyorum, kablonu kontrol et, donanıma bak diyor. Salağım ben zaten.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Championship Zed


Championship Zed
Konu Sahibi

6 Eylül 2018; 21:05:56
Başladı gene vanayı kıstılar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Midgardian


fpwr
6 Eylül 2018; 21:17:25
Bende üsküdardayım aynı sıkıntı bende de var ve bu son dönemlerde çok arttı özellikle bu hafta böyle. Yazık cidden ama size şunu söyleyim netspeed ve diğerleri de aynı altyapı telekom bu sıkıntı hepsinde var 4.iss değişikliğim bıktım artık. Ülkede düzgün bir tane bir şey yok !



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fpwr -- 6 Eylül 2018; 21:18:6 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Championship Zed


[ANA KONU] 20.00-24.00 saatleri arası Türk.net hız ve ping sorunu(2 haftadan sonra devam)