Kullanıcı Adı:
Şifre:

[ANİME] Fairy Tail :: Spoiler Serbest ::
Plunder
Konu Sahibi

16 Ocak 2010; 21:03:58
Fairy Tail'in mangasından sonra animeside çıktı .Muhabbetleri buradan yapalım. Spoilerleride mümkünse spoiler kutusunun içine alalım






< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Plunder -- 18 Nisan 2010; 19:35:21 >





Plunder
Konu Sahibi

16 Ocak 2010; 21:15:07
quote:

Orijinalden alıntı: Monkey D Luffy

Ana konusu vardı hocam ... http://forum.donanimhab...2Ctail//tm.htm#35687716

Şimdi boşunamı açtık konuyu Burdan devam etse olmazmı



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Plunder -- 16 Ocak 2010; 21:28:14 >




quote:

Orijinalden alıntı: Plunder


Alıntıyı Göster
Şimdi boşunamı açtık konuyu Burdan devam etse olmazmı


onu moderatöre ve konu sahibine sormak lazım



Plunder
Konu Sahibi

16 Ocak 2010; 21:27:17

quote:

Orijinalden alıntı: Monkey D Luffy


Alıntıyı Göster

onu moderatöre ve konu sahibine sormak lazım

Dur konu sahibine bir sorayım



Plunder
Konu Sahibi

16 Ocak 2010; 22:46:26
Eski konu sahibine sordum ve

quote:

Bana sormana ne hacet :) istiyorsan olsun seninki ne fark eder, ben konu uplamakla felan uğraşmam zaten anca yorum yapasım gelince yazarım.




quote:

Orijinalden alıntı: Plunder

Eski konu sahibine sordum ve

Alıntıyı Göster


kendisi zaten inanılmaz anlayışlı bir arkadaşımız ^^ böylece konu çözülmüş oldu ...

_________

ben animeyi 9. bölüme kadar izledim. Dikkatimi çeken en önemli nokta şu yarılma mimiklerini çok fazla kullanıyolar . Hani savaş sahneleri dışında sadece o mimikler kullanılıyor sanırsınız ... Belki biraz daha aza çekilse daha iyi olur . Onun dışında anime fena değil , kendini izlettiriyo ... 100 200 bölüm olunca izlemeye devam edicem , tabi ki kendisini bozmaz ise .



Plunder
Konu Sahibi

16 Ocak 2010; 22:58:32
Evet kendisi iyi birisi , böyle insanların bu forumda olduğunu görmek beni mutlu etti diyebilirim




Bende 7. bölümü az önce izledim , dediklerin doğru fakat gerçekten güzel bir anime Animefreakta 13 bölüm var hangi günler yeni bölümleri çıkacak bilemiyorum. Şimdi a.f'ye koymazlarsa yeni bölümleri işte o kötü olur.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Plunder -- 16 Ocak 2010; 22:59:50 >



Plunder
Konu Sahibi

17 Ocak 2010; 1:42:40
14. Bölüm var fakat animefreak'a koymamışlar

http://www.google.com.t...27da+Ara&meta=&aq=f&oq=

Edit : özür dilerim

Release Date: Fairy Tail Episode 14
- Monday Jan 18thth 2010 @ 7:00am – 8:00am Raw version available here. English Sub available within 5 hour.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Plunder -- 17 Ocak 2010; 1:46:45 >



brampr
17 Ocak 2010; 13:32:31
Güzel bir anime fakat en kral aksiyonun ortasında bile espri yapılması olay.Şu sahneyi bilen bilir. 10 dakika etkisinden çıkamadım.




ghost
17 Ocak 2010; 13:38:22
Çok ünlü oldu bu aralar bu. Yorum yaparsanız sevinirim. Güzel çünkü.. şeklinde




quote:

Orijinalden alıntı: wait4u

Çok ünlü oldu bu aralar bu. Yorum yaparsanız sevinirim. Güzel çünkü.. şeklinde


ya mangası ilk çıktığında bir sürü olay çıktı one piece özentisi diye , hatta bir sürü karakter karşılaştırması yapıldı. Gerçektende inanılmaz benzerlikler vardı. Animede 9 bölüm izledim ben böyle bir benzerlik görmedim fakat mangayla aynı şekilde devam ederse OP ile benzerlikleri çıkar.



Plunder
Konu Sahibi

17 Ocak 2010; 20:10:13
Yarın yeni bölüm çıkıyor ben şimdi bugün 9-10-11-12-13. bölümleri izliyeyim herhalde animefreaktada perşembe koyarlar naruto öyle çünkü



Leech King
17 Ocak 2010; 20:32:44
artık bölümlerin başında küçük çocuklara uyarı yapıyor tvyi uzaktan izleyin diye. buda hedef kitlesinin kimler olduğnu gösteriyor. espriler çocukça. haftalık izliyorum bakalım ilerleyen bölümlerde ne olacak



Plunder
Konu Sahibi

17 Ocak 2010; 20:50:35
Şu espirileri azaltsalar çok güzel olucak , tam kapışıcaklar sende gaza gelmişsin falan bi bakıyosun çocuk çocuk şeyler söylüyolar



Plunder
Konu Sahibi

17 Ocak 2010; 21:26:05
10. Bölüm Spoiler
mystogan'ı merak etmeye başladım acaba s seviye görev ne olacak


aşağıdaki pek spoileri benzemez ama

Edit :
Şu Happy'e bayılıyorum ya küfür etti 12. Bölümde


12. Bölüm Spoiler

Erza en son geliyordu adaya natsu , gray ve lucyi almaya bakalım ne olucak


13. Bölüm Spoiler

Gerçekten güzek bir bölümdü, 14. bölüm çıkmış olmalı ama daha afde yok



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Plunder -- 21 Ocak 2010; 14:58:52 >



Plunder
Konu Sahibi

19 Ocak 2010; 11:05:59
14. Bölüm çıkmış Animefreakta var ama alt yazı yok



Plunder
Konu Sahibi

21 Ocak 2010; 15:02:41
14. Bölüm alt yazısını bugün koymuşlar izlediim şimdi haftaya cumayı bekliyeceğiz



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Plunder -- 22 Ocak 2010; 7:48:59 >



m_c_g
25 Ocak 2010; 22:43:00
Cuma günleri mi çıkıyor?Ben de 2 günde 14 bölümü bitirdim çok hoşuma gitti.Şimdi her hafta bekleriz artık ne mutlu.



YavuzzhaN
26 Ocak 2010; 12:51:31
İngilizce bölümler pazartesi akşamları ( saat 23:00 civarı) türkçe bölümler genellikle salı yada en geç çarşamba çıkmakta...



[ANİME] Fairy Tail :: Spoiler Serbest ::