Kullanıcı Adı:
Şifre:

Apple iPhone X [ANA KONU]
Qwspow
Konu Sahibi

6 Kasım 2017; 15:37:50
İphone X Ana Konu Ve Kullanıcı Klubü
İPHONE X


İPHONEDO İNCELEME VİDEOSU


İPHONE X RENK SEÇENEKLERİ


İPHONE X ÖZELLİKLERİ

Ekran: 5.8 inç OLED, 1125 x 2436 piksel , 3D Touch, True Tone, 625 nit

Ekran kasa oranı: Yaklaşık olarak yüzde 81.23

Yükseklik: 143,6 mm (5.65 inç)

Genişlik: 70,9 mm (2.79 inç)

Derinlik: 7,7 mm (0.30 inç)

Ağırlık: 174 gram (6.14 ons)

İşlemci: Apple A11 Bionics, tümleşik M11 yardımcı hareket işlemcisi

RAM: 3 GB RAM

Depolama: 64 ve 256 GB depolama alanı

Arka Kamera: 12 megapiksel f/1.8 ve 12 megapiksel f/2.4 (OIS destekli) 60 fps 4K, 240 fps 1080p video kaydı

Ön Kamera: 7 megapiksel, f/2.2 diyafram açıklığına sahip, 1080p video kaydı, Face ID kamera

İşletim Sistemi: iOS 11

Bağlantı: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, Bluetooth 5.0, A-GPS, GLONASS

Suya, Sıçramalara ve Toza Dayanıklılık: IP67


TÜRKİYE FİYATLARI :
64 Gb Versiyon 6099 TL
256 Gb Versiyon 6899 TL

Konu Editlenecektir.

KONU ALTINDAN SEVGİ SAYGI ÇERÇEVESİNDE TARTIŞALIM BİLGİLERİMİZi PAYLAŞALIM.




< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Çıksın da gidip Apple Store'da elleyelim biraz. :D
NakahNiyesuh - bir yıl önce
Bu fiyata bu cihazı almayı doğru bulmayanlar var , yurt dışından almamızı isteyenler var.
Öncelikle benim şahsi fikrim olarak evet doğru haklısınız bu fiyat fahiş bir fiyat , bu fiyatın yüksek bir...
Qwspow - bir yıl önce
Note 8 64+ 128gb hafıza kartı ve kutudan çıkan hızlı şarj ile 2 yıl samsung garantili olarak 4000 e alırsın hafıza kartı almassan 3700-3800 e bulunabiliyor. Aynı şartlarda hızlı şarjı olan ve 256 g...
maho2306 - bir yıl önce
Ülkemizde telefon fiyatlarının bu derece yüksek olmasının bir sebebi de, sen ve senin gibi insanlar. Düşüncesiz bir şekilde, teknolojiyi yakından takip ediyorum abiiii bahanesi aldı altında, kaç pa...
john mclane - bir yıl önce
Yahu arkadaş siz nasıl kafalardasınız ben çözemiyorum. Bu kadar mı boşsunuz onu hiç anlamıyorum.



Bir insanı kullandığı telefonla maddiyat açısından nasıl yargılıyorsunuz bunu bana birisi açık...
MajestiC - bir yıl önce
Şu 64/256 gb hafıza olayına takılanların derdini anlayamıyorum.

Arkadaş belki sürekli 4k videolar çekmek zorundayım, belki YouTuber'ım. Yani neyin sorgulaması bu?

-256 Gb çok muş ta, 64 n...
Shosy - bir yıl önce
Arkadaslar su anda cok detaylı yazamıyorum ama sızlere ıkı tane uygulama onerım olacak.

1) Takvım uygulamasını sıklıkla kullanın. Bır sonrakı randevunuzu takvımden etkınlık olarak olusturun. Etk...
berkans - bir yıl önce
eşim abd den getirdiğim siyah x i beğenmedi ve elimden gümüş x imi aldı, evlenmeyin.
BekirTemel - bir yıl önce
iphone60 ta ciksa bu forumda iphone 1 den beri olan sohbetlerin aynisini konusulmaya devam edicek. Gercekten ne kadar sig tartismalar yasaniyor bu forumda hayret ediyorum. Herkes birbirinin muhaseb...
quatnatined - bir yıl önce

batuak29
6 Kasım 2017; 15:46:16
En begendigim inceleme videosu iPhonedo'nun




Buna gelen 3 yanıtı gör.


Qwspow
Konu Sahibi

6 Kasım 2017; 15:51:18
https://youtu.be/YbcpjXRW75E



Hakkı Alkan Videonun sonunda mediamarkt da 8 kasımda sipariş geçilebileceğini söylüyor siz ne düşünüyorsunuz?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


NakahNiyesuh
6 Kasım 2017; 16:09:10
Çıksın da gidip Apple Store'da elleyelim biraz. :D



hakangündüz
6 Kasım 2017; 16:25:40

quote:

Orijinalden alıntı: Qwspow

https://youtu.be/YbcpjXRW75E



Hakkı Alkan Videonun sonunda mediamarkt da 8 kasımda sipariş geçilebileceğini söylüyor siz ne düşünüyorsunuz?

şahsen Aralık sonuna doğru ancak çıkacağını düşünüyorum....

bende forumdan Eren kardeşimden aldım çarşamba elimde olur inş.

https://forum.donanimha...500-tl-gt-gt--129695470

Buna gelen 1 yanıtı gör.


hakangündüz
6 Kasım 2017; 16:39:19

quote:

Orijinalden alıntı: Qwspow

https://youtu.be/YbcpjXRW75E



Hakkı Alkan Videonun sonunda mediamarkt da 8 kasımda sipariş geçilebileceğini söylüyor siz ne düşünüyorsunuz?

gerçekten 8 kasımda sipariş verilebilecek diyor teslimat ne zamanki tarih ciddi manada iyimiş :)

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Qwspow
Konu Sahibi

6 Kasım 2017; 16:42:53
quote:

Orijinalden alıntı: hakangündüz


Alıntıyı Göster
gerçekten 8 kasımda sipariş verilebilecek diyor teslimat ne zamanki tarih ciddi manada iyimiş :)

Hocam genelde ön siparişler 1 hafta sonra teslim ediliyor geçen yıllarda öyle idi , ama iphone x in türkiyede bu kadar erken çıkması enterasan. Bende inşallah vatan bilgisayardan ön sipariş geçeceğim...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Qwspow -- 6 Kasım 2017; 16:43:25 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


hakangündüz
6 Kasım 2017; 16:46:06

quote:

Orijinalden alıntı: Qwspow

Alıntıyı Göster
Hocam genelde ön siparişler 1 hafta sonra teslim ediliyor geçen yıllarda öyle idi , ama iphone x in türkiyede bu kadar erken çıkması enterasan. Bende inşallah vatan bilgisayardan ön sipariş geçeceğim...

bana pek inandırıcı gelmedi iphone x in 8 kasımda ön siparişe sunulması demek tr sınırlarına girdi gümrük işlemleri vs yapıldı demek sizce bu inandırıcı mı ?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Qwspow
Konu Sahibi

6 Kasım 2017; 17:03:16

quote:

Orijinalden alıntı: hakangündüz


Alıntıyı Göster
bana pek inandırıcı gelmedi iphone x in 8 kasımda ön siparişe sunulması demek tr sınırlarına girdi gümrük işlemleri vs yapıldı demek sizce bu inandırıcı mı ?

Açıkcası mediamarktin ön sipariş açacağı tarih 8 kasım olabilir belki önceden ön sipariş açmak isterler ama teslim tarihinin 1 hafta sonra olacağını sanmıyorum ama inşallah erken gelir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



OlvidaMe
6 Kasım 2017; 17:03:29
Sonunda Konusu Açıldı Birde İlk Mesaj Detaylı Hazırlanırsa Tamamdır. Kıbrısta Rum Tarafında 1200 Euro Sizce Almaya Değer mi 800-1000 Tl İçin Ekstra 12 Ay Garanti Fln Tr den mi Alsam ?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


_turbo_
6 Kasım 2017; 17:07:18
Bu sinirli Stok isi bana yapma geliyor. Apple ürünlerine düsen ilgiyi suni yollardan geri kazanma pesinde, böylelikle hem pahali hemde sinirli sayida üreterek kara borsaya dusurup ilgi cekmek pesindeki alan kendini özel hissetsin demek istiyor. Ilerleyen zamanla birlikte satista istedigi rakamlari elde edemez ise birden marketleri iPhone X ile dolduracaktir. Telefon tanitilali 3 ay oldu, Magazadan almak ancak yeniyila nasip olacak. O zamanda iPhone XL Note gibi birseyin haberleri cikmaya basladiginda millet bu sefer öbür ürünp beklemeye baslar ve iPhone X daha piyasaya dusmeden eskimis hissi yaratir.

Ürün tanitimindan sonra heryerde satisa baslayan Samsung gercekten bu yönüyle takdire sayan. Apple Eylülde tanitip Kasimda satisa cikariyor oda sinirli sayida, fanboylari kizistirip müsteri artirma pesinde kosuyor. Ürün elinize gecene dek zaten 4 ay önce cikmis eski bir cihaz oluyor.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Qwspow
Konu Sahibi

6 Kasım 2017; 17:08:27

quote:

Orijinalden alıntı: OlvidaMe

Sonunda Konusu Açıldı Birde İlk Mesaj Detaylı Hazırlanırsa Tamamdır. Kıbrısta Rum Tarafında 1200 Euro Sizce Almaya Değer mi 800-1000 Tl İçin Ekstra 12 Ay Garanti Fln Tr den mi Alsam ?

Hocam ben TR alınması taraftarıyım 2.el satışlarda yurtdışı cihazları Tr cihazı kadar kolay satılmıyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


dost..:)
6 Kasım 2017; 17:28:08
Apple zorlu center a teşhir olarak geldi mi bilgisi olan var mı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



hakangündüz
6 Kasım 2017; 17:46:38
Hiç sanmıyorum şu an teşhir dahil hiçbir yerde yok



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



izzard
6 Kasım 2017; 18:03:02

quote:

Orijinalden alıntı: hakangündüz


Alıntıyı Göster
şahsen Aralık sonuna doğru ancak çıkacağını düşünüyorum....

bende forumdan Eren kardeşimden aldım çarşamba elimde olur inş.

https://forum.donanimha...500-tl-gt-gt--129695470

Hayırlı olsun hocam😬



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



izzard
6 Kasım 2017; 18:04:21

quote:

Orijinalden alıntı: _turbo_

Bu sinirli Stok isi bana yapma geliyor. Apple ürünlerine düsen ilgiyi suni yollardan geri kazanma pesinde, böylelikle hem pahali hemde sinirli sayida üreterek kara borsaya dusurup ilgi cekmek pesindeki alan kendini özel hissetsin demek istiyor. Ilerleyen zamanla birlikte satista istedigi rakamlari elde edemez ise birden marketleri iPhone X ile dolduracaktir. Telefon tanitilali 3 ay oldu, Magazadan almak ancak yeniyila nasip olacak. O zamanda iPhone XL Note gibi birseyin haberleri cikmaya basladiginda millet bu sefer öbür ürünp beklemeye baslar ve iPhone X daha piyasaya dusmeden eskimis hissi yaratir.

Ürün tanitimindan sonra heryerde satisa baslayan Samsung gercekten bu yönüyle takdire sayan. Apple Eylülde tanitip Kasimda satisa cikariyor oda sinirli sayida, fanboylari kizistirip müsteri artirma pesinde kosuyor. Ürün elinize gecene dek zaten 4 ay önce cikmis eski bir cihaz oluyor.

Hocam 2 3 hafta bekletti samsung buarada.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



TedMosby
6 Kasım 2017; 18:15:45
Almayın aldırmayın 6099 tl nedir gidin gezin dolaşın tatil yapın ya da birden fazla şey alın



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



TedMosby
6 Kasım 2017; 18:18:43


hakangündüz
6 Kasım 2017; 18:19:51
Aldığım bir bilgiye göre 8 kasımda ön sipariş başlayıp aralık sonu ocak başı gibi teslimat olacak deniliyor.... (arkadaşımın akrabası medimarkt ta çalışıyormuş ona sordurduk)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Qwspow
Konu Sahibi

6 Kasım 2017; 18:28:04
Bu fiyata bu cihazı almayı doğru bulmayanlar var , yurt dışından almamızı isteyenler var.
Öncelikle benim şahsi fikrim olarak evet doğru haklısınız bu fiyat fahiş bir fiyat , bu fiyatın yüksek bir kısmı vergi , bu cihazlar bu fiyatı hak ediyormu tartışılır ve yurt dışından almak daha mantıklı gözüküyor.
Benim kendi görüşüm olarak, ben bu cihaza bu fiyatı verebilirim, bu benim yemeden içmeden kısıp verdiğim bir fiyat da değil, tüm paramıda bağlamıyorum.Sadece bu cihaza bu fiyatı verebilecek imkana şükürler olsun sahibim, ayrıca bu parayı ben çöpe atmıyorum her sene sonu telefon değiştiren biri olarak, ortalama 800 TL zararla telefonumu elden çıkarabiliyorum 1 yıl sonra telefonumu Türkiyeden aldığım için satarken 1 yıl daha garantili oluyor ve ikinci el piyasasında daha kolay gidiyor. Yurt dışı cihazı satarken pasaport üstüme olduğu için riske girmek istemiyorum ama bu telefon alınacak ve 3-5 yıl kullanılacaksa evet yurt dışı alma taraftarıyım. Ayrıca bu benim kendi imkanlarım başkasında bu imkan olmayabilir veya daha iyiside olabilir , o yüzden bu cihaza bu fiyat verene salak gibi bakılması kişinin imkanlarına göre değişkenlik gösterebilir. Yemeden içmeden kesip tüm maaşımı paramı bağlayıp kendimi zora soksam orası başka..

Buna gelen 3 yanıtı gör.


Apple iPhone X [ANA KONU]