Kullanıcı Adı:
Şifre:

Apple iPhone XS / XS MAX ve XR [ANA KONU]
igetsky
Konu Sahibi

12 Eylül 2018; 21:54:18
Konu editleniyor...






iPhone Xs ve iPhone Xs Max






iPhone Xs ve iPhone Xs Max ekran boyutlari








kapasite






iPhone Xr



iPhone Xr ekran boyutu



















Apple Parktan mesut cevik hands-on

Xr Hands-On







Xs ve Xs Max Hands-On









DonanimHaber Canli Yayini









detayli karsilastirma linki: https://www.apple.com/tr/iphone/compare/






ve amerika satis fiyatlari

















< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi igetsky -- 13 Eylül 2018; 2:40:53 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Benim favorim iPhone SLX i. e.
Leon FR - 3 ay önce
iPhone xs max 256 gb aldım. Hali hazırda note 8 sahibi idim. Note 8'den önce iPhone 6s Plus kullanıyordum. Bir tane 27'lik 2017 iMac'im bir tane 2017 13 inç MacBook Pro touch bar ım bir...
bband - 2 ay önce
Arkadaşlar şaka maka 29 sayfa olmuş konu. Bir çok kişi de aldığını söylüyor. Bu millet bu paraları bu kur düzeninde veriyorsa biz aç olmaya müstahakız. Kimse bana palavra okumasın.
edwinnarc - 2 ay önce
Ne gereksiz kavgalar icerisindesiniz arkadaslar.
- isteyen ihtiyaci icin alir.
- isteyen hobi icin alir.
- isteyen hava atmak icin alir.
- isteyen de teknoloji asigidir alir.

Kimsenin baskas...
volkankpdg - 2 ay önce






Konuyu bir süredir takip ediyorum..

Yazmayayım dedim ama yanlış yönlendirmeler var, o yüzden yazacağım.. Özellikle XSMax'la bir Note 9 kıyaslaması var,...
Reason - 15 gün önce
Şu kur oynaklığı hep zavallı Apple Türkiyeyi etkiliyor yazık nedense Samsung Türkiyeyi etkilemedi, diğer firmaları da.
ozzturkgem - 2 ay önce


Sazankiller - 3 ay önce
Adamlarin işi güçü üç kağitcilik yapmak x deki batarya xs de düşürülmüş sebebi işlemci başka bi halt değil kalitesiz apple 8 plus dahi 8 saati aldigini görmedimm allah belani versin applee xs max y...
SEHZADE63 - 3 ay önce
Millet kafayı yemiş telefonun 2. El piyasasını düşünüyor şaka gibi.. nasıl bir geri kalmışık seviyesi hayret ediyorum bazen.
Duratec - 16 gün önce

yezdan16
12 Eylül 2018; 21:55:20



tupacamaru
12 Eylül 2018; 22:01:19
İkinci mesaj benden ama konuların ayrılması lazım...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


sahankazim
12 Eylül 2018; 22:03:55
bu dolar kurunda acaba kim almaya cesaret edebilir. zamanında bozdurma aldığım iphone 7 1.5 sene kullanmama rağmen halen cebimde değerleniyor. şu an apple.com'da fiyatı 5 bin tl olmuş..



|SteeL|
12 Eylül 2018; 22:08:49
para olsada alsak



Deathless12
12 Eylül 2018; 22:12:50
21 eylülde alıcaz bakalım baya iyi duruyor



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



CeoBurak
12 Eylül 2018; 22:18:14
Önlerden.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



sky__walker
12 Eylül 2018; 22:19:53
A12 işlemci ile bana göre diğer tüm iphone ları çöp etti Apple. Muazzam bir güç. İşlemci konusunda tamamen rakipsiz görünüyor şu anda.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


srsy
12 Eylül 2018; 22:28:32
Ulan fiyatları bir yükselttiler, sağda soldaki satıcılarda yükselticek. Millet bugün alır telefonları :D. Önlerden rez alalım. Xr a yükseldim ama 7499 TL :S



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



blank42
12 Eylül 2018; 22:35:19
Eğer bu şekilde dolar kalır apple aynı fiyat politikasını uygularsa (7'den hesaplamış)

iPhone XR => 7999 ₺
iPhone XS => 1099 ₺
iPhone XS MAX => 11999 ₺

Zaten şuankiler ateş pahası
iPhone 7 => 4999 ₺
iPhone 7 PLUS => 6299 ₺
İPhone 8 => 6499₺
iPhone 8 PLUS => 7499₺

Buna gelen 1 yanıtı gör.


RandomT
12 Eylül 2018; 22:47:56
iPhone X ten pek öte gitmeyen bu telefonlara bu kadar para vermek akıl karı değil. Hala bulabiliyorken uygun fiyata illa alacaksanız X alın. İlginç bir şekilde kendi sitelerinden de kaldırmışlar sanırım kendileri de bu durumun farkında.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


12gorkem12
12 Eylül 2018; 23:14:57
quote:

Orijinalden alıntı: RandomT

iPhone X ten pek öte gitmeyen bu telefonlara bu kadar para vermek akıl karı değil. Hala bulabiliyorken uygun fiyata illa alacaksanız X alın. İlginç bir şekilde kendi sitelerinden de kaldırmışlar sanırım kendileri de bu durumun farkında.
Sunumu baştan sona izledim. Geçtiğimiz senelerde de çok fark yok önceki nesille arasında denirdi yeni modeller için. Fakat bu sefer ya ben kaçırdım yada işlemci performansı dışında gerçekten bir fark yok x ile yeni nesil x ler arasında.

Şimdi lansmanı tekrar gözden geçirmeyi düşünüyorum.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Leon FR
12 Eylül 2018; 23:25:36
Benim favorim iPhone SLX i. e.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



general4242
12 Eylül 2018; 23:28:40
iPhone 8 ile ekran karşılaştırmasını apple kendisi koyuyorsa kendi kütük cercevelerini kotulemis oluyor.
O zamanlarda cerceveleri ince tutabilirdi.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



dogussonmez
12 Eylül 2018; 23:47:49
X kullanıyorum. Bu lansmanı komple ızledım dedım umarım farklı bırsey cıkmazda elımızdekı cop olmus :) ama tek fark ıslemcı cıktı. X olanlar almaz ama x olmayanlar ıcın guzel urunler. XR tahmınen 8.000 TL olur 10-11 tl ötekiler. Asla çok çok param yoksa almam. 5.000 tl X almıstım ona bıle cok dedım

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Phaldor
12 Eylül 2018; 23:51:27
quote:

Orijinalden alıntı: 12gorkem12

Sunumu baştan sona izledim. Geçtiğimiz senelerde de çok fark yok önceki nesille arasında denirdi yeni modeller için. Fakat bu sefer ya ben kaçırdım yada işlemci performansı dışında gerçekten bir fark yok x ile yeni nesil x ler arasında.

Şimdi lansmanı tekrar gözden geçirmeyi düşünüyorum.
Alıntıları Göster

Kamera-tasarım-pil kapasitesi gibi konularda neredeyse hiç ilerleme yok, 3 GB mı yoksa 4 GB ram mi onu bile söylmediler. Gerçi kamerası ışıklı ortamda zaten kötü fotoğraf çekmiyor da loş ışık veya gece performansı ne yazık ki vasat(idi) Xs'te neler değişmiş hep beraber göreceğiz.

İşlemci gerçekten çok iddialı ve güçlü, IOS 12 belli ki eskiden yaşanan sorunlardan uzak ve A12 ile iyice akar gider. Sanırım önümüzdeki dönemde tasarımsal yeniliklerden çok donanımsal gelişmelerle öne çıkacak Apple.

Açıkçası iPhone X kullanan biri, parası çok ve keyfi istiyorsa ancak öyle Xs'e geçmek ister bence. Aksi durumda arzulanacak bir telefon gibi gelmedi bana.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


12gorkem12
12 Eylül 2018; 23:56:16
quote:

Orijinalden alıntı: Phaldor

Kamera-tasarım-pil kapasitesi gibi konularda neredeyse hiç ilerleme yok, 3 GB mı yoksa 4 GB ram mi onu bile söylmediler. Gerçi kamerası ışıklı ortamda zaten kötü fotoğraf çekmiyor da loş ışık veya gece performansı ne yazık ki vasat(idi) Xs'te neler değişmiş hep beraber göreceğiz.

İşlemci gerçekten çok iddialı ve güçlü, IOS 12 belli ki eskiden yaşanan sorunlardan uzak ve A12 ile iyice akar gider. Sanırım önümüzdeki dönemde tasarımsal yeniliklerden çok donanımsal gelişmelerle öne çıkacak Apple.

Açıkçası iPhone X kullanan biri, parası çok ve keyfi istiyorsa ancak öyle Xs'e geçmek ister bence. Aksi durumda arzulanacak bir telefon gibi gelmedi bana.
Alıntıları Göster

Kesinlikle katılıyorum fakat işlemci zaten her sene yenileniyor artık dolayısıyla bunu haricen bir yenilik olarak düşünmemek gerek.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Phaldor
13 Eylül 2018; 0:09:06
quote:

Orijinalden alıntı: 12gorkem12

Kesinlikle katılıyorum fakat işlemci zaten her sene yenileniyor artık dolayısıyla bunu haricen bir yenilik olarak düşünmemek gerek.

Alıntıları Göster

Orası öyle ama Apple zaten hep öndeydi özellikle A11 ile. Buna rağmen durmadılar, iyice abandılar. Öyle ki Xr tek kamerasına rağmen çok iyi denilebilecek kalitede portre fotoğraf çekebiliyor, en azından lansmandaki fotoğraf bunu düşündürüyor. Ayrıca f/1.4 ile f/16 arası bir ayar ile çekilen fotoğrafa bokeh uygulayabilmesi sanırım işlemci gücü ile alakalı.

Ama tabi bizim açımızdan bu fiyatlara telefon almamız için yemek pişirip ütü falan yapması lazım



N. Chomsky
13 Eylül 2018; 0:29:49


Güzel telefonlar. Para olsa da alabilsek.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



edwinnarc
13 Eylül 2018; 0:45:14
Beyler X üretimden ve satıştan kaldırdılar ama şuan Türkcell'de 64 GB iPhone X'i 10 bin yapmışlar. Diğer teknoloji markeletinde de fiyatlar artmış ve stoklar bitmiş. Anlayamadım ne oluyor böyle. İsterseniz girin bakın fiyatlara

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Apple iPhone XS / XS MAX ve XR [ANA KONU]