Kullanıcı Adı:
Şifre:

1. sayfa


Apple resmi Instagram hesabını açtı
macromedia21
Konu Sahibi

8 Ağustos 2017; 11:35:07
Apple'ın sosyal medyaya çok önem göstermediği bir gerçek fakat bu durum sonunda değişiyor. Yaklaşık 6 yıl önce bir Twitter hesabı açan ancak şu ana kadar hiçbir tweet atmayan şirket Pazartesi günü Instagram hesabını aktif hale getirdi (@apple). Şu an için bu platformda iPhone'la çekilmiş fotoğraflar paylaşılıyor.
 
Hesabın takipçi sayısı henüz 24 saat dolmasına rağmen haberi hazırladığımız dakikalarda 219 bine ulaşmış durumdaydı. Bu hızla giderse muhtemelen önümüzdeki birkaç güç içerisinde milyonu geçecek. Apple'ın Instagram hesabı reklam panolarında ve TV reklamlarında gördüğümüz "Shot on iPhone" (iPhone ile çekildi) kampanyasının bir uzantısı gibi görünüyor. Ancak bu sefer Apple olayı biraz daha interaktif hale getirmiş.
 
Ayrıca Bkz.Samsung Galaxy Note 8 ilk kez çalışır halde görüntülendi
Şirket #ShotOniPhone etiketiyle kullanıcıların kendi çektikleri fotoğrafları göndermesini istiyor. Bu açıdan bakıldığında kampanyanın iPhone fotoğrafçılarının daha geniş bir kitleye ulaşmasına yardımcı olmak adına iyi bir fikir olduğu söylenebilir. Şansınızı denemek isterseniz fotoğraflarınızı Apple'ın Instagram hesabında yayınlanmak üzere #ShotOniPhone hashtag'iyle etiketleyerek gönderebilirsiniz.


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

İnstagram reklamı Türkçe hesap sayfası ingilizce açmışlar Apple Türkiye diye bir sayfa yok buda bize verdiği önemi gösterir.

Birde şöyle düşünüyorum Apple Türkiye ülkemizde çok iyi para kaldır...
alemburda34 - bir yıl önce

Guest-F8946C419
8 Ağustos 2017; 11:52:44
Haberi bayağı geç hazırlamışsınız. Benim ilk okuduğumda 309 kişi vardı.



NakahNiyesuh
8 Ağustos 2017; 13:09:27
Tanıtım öncesi "yanlışlıkla" diyerek iPhone fotoğraflarını sızdıracaklar tanıtıma yarım saat kala falan. Her yerde haber olacak, bilinirlik artacak. At fava bekle.



BekirTemel
8 Ağustos 2017; 13:11:30
iPhone en çok foto çekilen cihaz, her hafta gönderilerden en iyilerini seçip yayınlamaları oldukça güzel bir iş olur.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Kerim5100
8 Ağustos 2017; 13:19:53
Dünyanın ilk Instagram hesabı diye reklamını yapmasalar bari :D



alemburda34
8 Ağustos 2017; 13:30:44
İnstagram reklamı Türkçe hesap sayfası ingilizce açmışlar Apple Türkiye diye bir sayfa yok buda bize verdiği önemi gösterir.

Birde şöyle düşünüyorum Apple Türkiye ülkemizde çok iyi para kaldırıyor ancak yatırım sıfır.

Samsung'da para kaldırıyor ancak ama çok ama az yatırım yapıyorlar, arge merkezi ve Samsung Gaziantep'te açacağı hastane gibi ayrıca Samsung'un Türkiye'de yardım yaptığı okullarıda bizzat gördüm. Yani kısaca sadece paraları cukkala ile olmuyor bu işler.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alemburda34 -- 8 Ağustos 2017; 13:31:57 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


YGA
8 Ağustos 2017; 16:30:10
Reklamcilik ve pazarlama tarafini nasil yonetiyorlar veya nasil ise alim yapiyorlar bilmiyorum ama, kuskusuz su an en iyisi. Harika icerikler. Instagram'a cok yakisti.




Physicist_Emre
8 Ağustos 2017; 20:09:27
Twitter daki yardım hesapları çok iyi her soruma cevap alabiliyorum.



< Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >



HıraX
8 Ağustos 2017; 22:23:11
Çok kaliteli bir profil oluşturdular.



kadirirdem
9 Ağustos 2017; 1:50:27
Katılıyorum,çok aç bir firma APPLE.


Bu mesajda bahsedilenler: @alemburda34


WaylandIZMIR
10 Eylül 2018; 17:21:09
219k takipçi şu an 7.5m olmuş.



Apple resmi Instagram hesabını açtı

1. sayfa