Kullanıcı Adı:
Şifre:

Avengers: Endgame (2019) | İlk Fragman Yayımlandı
MARVEL
Konu Sahibi

27 Eylül 2014; 14:15:15




Infinity War 4 Mayıs 2018'de, Endgame ise 3 Mayıs 2019'da sinema ekranlarına gelecek. Bu iki filmde Avengers'ın Thanos'a karşı vereceği savaş konu alınacak. Thanos gibi korkunç ve oldukça güçlü bir karakter karşısında Avengers'ın vereceği savaş da muhtemelen görsel bir şölen halini alacak.

Marvel Stüdyoları'nın başkanı Kevin Feige, "Nick Fury, Tony Stark'ın evine girip de ona daha büyük bir evrene ait olduğunu söylediğinden bu yana planlarımız var. Avengers: Infinity War, şu ana kadar başlattığımız her şeyin zirve noktası olacak." diye konuştu.





Marvel'ın diğer filmleri ile ilgili daha fazla bilgi sahibi olmak ve bu filmi izlemeden önce sinematik evrende şu ana kadar yaşananları öğrenmek amacıyla izlemeniz gereken filmleri öğrenmek için Marvel Filmleri başlığımıza bakabilirsiniz.

Tüm Marvel filmleri için: http://forum.donanimhaber.com/m_91885060/tm.htm



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MARVEL -- 7 Aralık 2018; 18:49:18 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Bir tarafta ADAM var.Herkes hayatta kalsın diye çabalar.Aç,susuz,oksijensiz hayatta kalmaya çalışır.Diğer tarafta başka bir adam var.Dünyanın yarısı yok olmuş sakalı keser,saçı fönlü gezer.

Michael J.Scofield - 11 gün önce
Mutatio - bir yıl önce
Akşam akşam çok gevezelik ettim herkesten özür.ama hikayemide anlatmadan geçemeyeceğim.uyku tutmadı da :)



Ben çok küçüktüm ,maddi durumumuz da çok iyi değildi zamanlar.



Ev sahibimiz...
Ultrasaray0643 - 23 gün önce
Avengers 4 spoiler

(Görsel)
Hazreti Bruce Wayne - 7 ay önce
Thanos - 24 gün önce
rocket ölmesinde kim ölürse ölsün.
rocket'ın askerleriyizzz

(Görsel)
thedvl - 11 gün önce
Ne bekliyordunuz beyler fragmandan ?

Bu sadece ismi belli olsun diye öylesine yapılmış bi fragman.

Bunu verdiklerine şükredelim.

filmin gizli kahramanı antman olacak herhalde.
Mishakal - 11 gün önce
son bir kaç sayfadaki tartışmaları temizledim arkadaşlar, kimse size sohbet etmeyin demiyor ancak diğer üyelerin film hakkında bilgi almasını engelleyecek, sonuca bağlayamayacağınız öznel tartışmal...
Jeolog. - 12 gün önce

tombombadil_07
27 Eylül 2014; 15:34:47
Allaaaaahhhhh aman sabahlar olmasın. Olsun olsun. Gözlerimiz bayram eder.


Bu mesajda bahsedilenler: @MARVEL


2K
28 Eylül 2014; 0:54:06
The Avengers 3 şu an için Marvel'ın en büyük projesi gerçi The Avengers'in kesilen sahnelerinde Civil War da başlangıç alt yapısı hazırlanıyor gibiydi ama onun hakkında daha pek bir şey bilmiyoruz. The Avengers 2 bile aslında 3'e hazırlık o yüzden böyle büyük bir projeyi iki filme bölmeleri eğer dolu dolu olacak ve ilki gibi ikide bir espri de olmayacaksa mantıklı.



İblis Holmes
28 Eylül 2014; 1:00:19
part 1 ve 2 olacaksa hiç yapmasınlar . dün olarak 3 çıksın ve tadında bıraksınlar






SteveRogers
15 Ekim 2014; 21:56:25



double minded
16 Ekim 2014; 19:09:13
iç savaşa 3.filmden sonra yer verecekler gibi.bu da thanos'un 3. filminde basit bir şekilde harcanması demek oluyor.böyle olacaksa hiç bulaştırmasınlar thanos!u.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


quote:

Orijinalden alıntı: double minded

iç savaşa 3.filmden sonra yer verecekler gibi.bu da thanos'un 3. filminde basit bir şekilde harcanması demek oluyor.böyle olacaksa hiç bulaştırmasınlar thanos!u.

Hocam 3.filmin Civil War olacağı söyleniyor, eğer haberiniz varsa gelen duyumlara göre Captain America 3'te Iron Man başrol karakteri olacak ve Steve Rogers ile ters düşüp Civil War'ın temellerinin atılacağı söyleniyor.Eğer söylenenler doğruysa Avengers 3 Civil War'ı konu alırsa ve Captain America 3'te baş düşman Iron Man olursa bu durumda Thanos ve Red Skull'a ne olacak merak ediyorum.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Thanos
16 Ekim 2014; 23:28:25
Bence Civil War, Avengers 3'te Thanos'un gelmesiyle sonra erecek ve Avengers, Thanos'a karşı tekrar birleşecek.

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Three Dimensions


quote:

Orijinalden alıntı: Batman

Bence Civil War, Avengers 3'te Thanos'un gelmesiyle sonra erecek ve Avengers, Thanos'a karşı tekrar birleşecek.

Yok hocam Civil War Cpt.America 3 ile gösterilip bir daha değinilmeyecek bir konu değil ki dediğin gibi olsun.Başlı başına bi olay, Dedikodular doğru çıkarsa Cpt.America 3 ile başlar artık hangi film ile son bulur bilinmez.Zaten Winter Soldier'da Bucky ve "Kalkan" olay örgüsü ile anlaşılıyordu konunun Civil War'a geleceği.Hatta Sony'nin bile Spider-Man'ın haklarını Avengers için verebileceği konuşuluyor ki bu dedikodu da Civil War'ın baya ciddi olduğu yönünde.

Ama Guardians of Galaxy ekibinin Avengers için yaptığı açıklamalar ve Thanos'da kafamı kurcalıyor.



Death52
17 Ekim 2014; 21:55:35
quote:

Orijinalden alıntı: Batman

Bence Civil War, Avengers 3'te Thanos'un gelmesiyle sonra erecek ve Avengers, Thanos'a karşı tekrar birleşecek.

Abi bana şöyle geliyo. Şimdi Civil War'ın sonunda Steve ölecek. Ama Thanos'a karşı Steve'in olmaması komik olur. O yüzden hikayenin sonunu değiştirebilirler. Zaten Civil War'ın yeni ÇRsi de çıkıyo. Bi de Civil War bir filme sığacak bir şey mi? Bu da konuyu şuraya getiriyo. 3. Avengers filmine taşabilir mevzu. Zaten Cap 3 te Avengers filmi gibi olacak, ya da ismi geçen Iron Man 4 filmi var orda da devam edebilirler..

Buna gelen 1 yanıtı gör.


ktulgar
17 Ekim 2014; 22:29:50
quote:

Orijinalden alıntı: Death52

Alıntıyı Göster
Abi bana şöyle geliyo. Şimdi Civil War'ın sonunda Steve ölecek. Ama Thanos'a karşı Steve'in olmaması komik olur. O yüzden hikayenin sonunu değiştirebilirler. Zaten Civil War'ın yeni ÇRsi de çıkıyo. Bi de Civil War bir filme sığacak bir şey mi? Bu da konuyu şuraya getiriyo. 3. Avengers filmine taşabilir mevzu. Zaten Cap 3 te Avengers filmi gibi olacak, ya da ismi geçen Iron Man 4 filmi var orda da devam edebilirler..


Captain America 3, Chris Evans'ın son filmi.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Death52
17 Ekim 2014; 22:33:15
quote:

Orijinalden alıntı: ktulgar15

Alıntıyı Göster
Captain America 3, Chris Evans'ın son filmi.

Benim bildigim kadariyla 6 filmlik anlasmasi var, yani Avengers 3... Ha o da yetmez yazdigim şeyler için ama zamanla uzatmaz mi? Uzatabilir.. RDJ'ı gorduk...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Death52 -- 17 Ekim 2014; 22:33:37 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


-_-_-
17 Ekim 2014; 22:46:42
Thanos hotu yuda gostersinler bari de sonra reboot mu yapacaklar ne yapacaklarsa yapsinlar



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



ktulgar
17 Ekim 2014; 23:46:43
quote:

Orijinalden alıntı: Death52

Alıntıyı Göster
Benim bildigim kadariyla 6 filmlik anlasmasi var, yani Avengers 3... Ha o da yetmez yazdigim şeyler için ama zamanla uzatmaz mi? Uzatabilir.. RDJ'ı gorduk...

http://geekstra.com/fil...-rogers-icin-cap-3-son/

Buradaki habere dayanarak söylemiştim.Gerçi evet sözleşmesini de uzatabilir.RDJ'nin o kadar açıklamasından sonra ben beklemiyordum.RDJ yaptıysa Chris de yapabilir.



Arkadaşlar cap3' e sığmaz diyosunuz da şu an cap3'le Avengers 3 arasında 4-5 film var. Thor'u ve Guardians'ı saymazsak Ant Man, Dr. Strange filmleri dünyada şehir hayatının içinde geçecek ve Ciwil War'u asıl işleyecek olan Agents of Shield var daha. Yani Marvel İnfinity Gauntlet hikayesini arka planda ilerletirken ana hikaye olarak Ciwil War'u rahatça 4 filme yayabilir.

Pardon yanlış düşündüm. Capt. America genelde aşamaların son filmi olur ama yine de Agents of Shield var. O dizi daha çoook parlayacak



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turin---thesamet -- 18 Ekim 2014; 1:09:48 >



EresboSS
18 Ekim 2014; 5:12:53
Part 1-2 saçmalığını yapmasınlar yeter



phantom_coal
18 Ekim 2014; 23:59:52
İç savaş ın en önemli anı spider-man in maske çıkarışı, telif hakkı sony de olacak, bahsettikleri söylentiden öteye geçmez anlaşmazlarsa.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Avengers 10 un konusunun açılmasını merakla bekliyorum.Daha ikincisi çıkmamış The Avengers 4 diye konu açılıyor.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


MERT*
20 Ekim 2014; 7:33:24

quote:

Orijinalden alıntı: Aléister Crowley