Kullanıcı Adı:
Şifre:

1. sayfa


Bakıcı için kamera tavsiyesi
Konuya Özel
panama
Konu Sahibi

20 Haziran 2015; 23:13:01
Arkadaşlar merhaba , 5 aylık bebeğimizi eşim doğum iznine başlayacağı için bakıcıya teslim edeceğiz. Kamera sistemi kurdurmayı düşünürken, akşam eve geldiğimde kameraların kapatılmaması vs hususları keyfimi kaçırıyor
Bu bakımdan ip kamera veya turkcell kamera seçeneklerini düşünmeye başladım
Sesde alacak, sd karta kayıt özelliği olan 2-3 kameraya ihtiyacım var , görüşlerinizi rica ederim



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



teknologs
21 Haziran 2015; 21:18:51

quote:

Orijinalden alıntı: panama

Arkadaşlar merhaba , 5 aylık bebeğimizi eşim doğum iznine başlayacağı için bakıcıya teslim edeceğiz. Kamera sistemi kurdurmayı düşünürken, akşam eve geldiğimde kameraların kapatılmaması vs hususları keyfimi kaçırıyor
Bu bakımdan ip kamera veya turkcell kamera seçeneklerini düşünmeye başladım
Sesde alacak, sd karta kayıt özelliği olan 2-3 kameraya ihtiyacım var , görüşlerinizi rica ederim

robot kameralardan alabilirsin..şu sağa sola dönenlerden..işini fazlası ile görür



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



panama
Konu Sahibi

22 Haziran 2015; 8:16:08
Merhaba, belirli bir marka öneriniz varmı acaba ?



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


teknologs
22 Haziran 2015; 19:59:18

quote:

Orijinalden alıntı: panama

Merhaba, belirli bir marka öneriniz varmı acaba ?

hikvision alabilirsin aliexpress den .. 90 dolar civarı yada daha uygunlardan alabilirsin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


panama
Konu Sahibi

22 Haziran 2015; 20:36:47

quote:

Orijinalden alıntı: teknologs


Alıntıyı Göster
hikvision alabilirsin aliexpress den .. 90 dolar civarı yada daha uygunlardan alabilirsin

Teşekkürler



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



landmoon
24 Haziran 2015; 0:33:05
ebay den tenvis 3815w alın , ios ve androidde uygulaması da var ,fişlerini de zamanlayıcıya takın.
bende 3 tane var 8.30 da açılıyor 18.30 da ve hafta sonları kapalı oluyor 35 usd civarı fiyatı var.
evde eski bir netbook vardı ona kayıt yapıyor

yada hd çeken ve sd karta kayıt yapan modeli iprobot 80 usd



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



Eseker
7 Temmuz 2015; 11:23:44
Konuyla ilgili ürün ve teknik bilgi yi bu adresten alabilirsiniz

http://www.teknopanc.co...63-2.html#labels=7363-2
http://www.panc.com.tr/



benv3kendim
19 Temmuz 2015; 16:29:40


1bedavacı
1 Ağustos 2015; 14:01:53
Merhaba bence şu ürünü incelemen de fayda var. ODISU Mobile Eyes WiFi Bebek Kamerası , bu üründen bi kaç tane satın alabilirsiniz. ne kadar lazımsa
Mobile Eyes Bebek kamerası




Bu mesajda bahsedilenler: @panama


m.91
21 Ağustos 2015; 13:20:16
Kayıt tutmak istersenizde bende bu konuda bir sistem arıyordum www.citysafe.com.tr diye bir firma var fiyatları diğer firmalara göre uygun geldi canlı izleme kayıtları şifreli saklama felan hoşuma gitti yani



panama
Konu Sahibi

21 Ağustos 2015; 14:21:50
ben bebekizle'den halllettim 2 aydır kullanıyorum memnunum , teşekkürler önerileriniz için



ftmsyl28
12 Ağustos 2016; 20:53:24
bebegimbenimle.com bir bak istersen 4 kameraly sistem kurdurduk ses görüntü hepsi var çok i?e yaryyor.


Bu mesajda bahsedilenler: @panama


oguzhantimarli
27 Ağustos 2016; 14:40:09
Merhaba Hocam bebek bakıcı kamera sistemi için evinize normal sistem kurmanızı tavsiye ederim sorun yaşamazsınız cihazın fişi takılı olduğu zaman kayıt yapar cep telefonundanda istediğiniz gibi izleme yapabilirsiniz.


Bu mesajda bahsedilenler: @panama


teknikservis0634
30 Kasım 2016; 13:34:06
http://www.gizlikameracim.net/
Bu sitede satış yapılmıyor bebek bakıcısı kameralarıyla ilgili çok fazla bilgi var tavsiye ederim.



Rasimkomutan
11 Haziran 2018; 15:35:24
Bebek bakıcısı gizli kamerası için danıştığım kadarıyla 2 yol var birincisi bakıcıya bak evde kamera var demek ve kameraların yerini göstermek. Bunu yaptığımda belli bir süre sonra bebek bakıcımız kıllık yapıyor sanki kadını gözetliyormuşuz gibi triplere giriyor bir de kıl oluyor ters davranmaya başlıyor sanki kötü birşey yapıyoruz o yüzden bu yöntem işe yaramıyor bence zaten işi bırakıyorlar sonra bahane oluyor yeni bebek bakıcısı bulmak yeni birine sürekli çocuğu emante etmek daha kötü. 2. yöntem bebek bakıcısı için gizli kamera koymak ki bence en mantıklısı bu https://www.aironlab.co...yapan_gizli_kamera.html[link= https://www.aironlab.co...yapan_gizli_kamera.html]bebek bakıcısı gizli kamera[/link]
evden çıkınca koyuyorum 24 saat çekim yapıyor diyorlar ama en fazla 15-16 saat yapıyor bilginiz olsun ancak iş görüyor kayt süresi açısından iyi görüntü kalitesi idare eder.



estable
6 Eylül 2018; 10:04:18
www.viksateknoloji.com dan yaptırdım en iyisi kablolu sistem. sıkıntı çıkarmıyor.



yasinmend
5 Kasım 2018; 17:25:20
Benim de benzer bir ihtiyacım bulunmakta ve biraz da acil. İnternetten kablosuz kamera alıp monte etmeye pek sıcak bakmıyorum. Kurumsal bir firmaya kablolu sistem döşettirip herhangi bir sorunda karşımda muhattap bulmak daha mantıklı geliyor.

Ancak önerilen firmalar hep İstanbul firmaları. Özellikle "bebegimbenimle" firması çok düzgün gibi gelmişti ancak İstanbul dışına hizmet vermiyorlarmış. Ankarada böyle bir firma önerebilecek olan var mıdır acaba? Teşekkürler.



Bakıcı için kamera tavsiyesi

1. sayfa