Kullanıcı Adı:
Şifre:

Barış Atay gözaltına alındı
Police Kappa
Konu Sahibi

16 Mayıs 2018; 7:34:35
Avukat Efkan Bolaç, oyuncu Barış Atay'ın gözaltına alındığını duyurdu.


Avukat Bolaç, sosyal medya hesabı Twitter'dan oyuncu Atay'ın gözaltına alındığını duyurdu. Bolaç, "Nihayet Barış Atay'ı gözaltına aldırmayı başardılar. Birilerine yargılanacaksın demek veya affetmiyorum demek ne zamandır suç oldu?" diye yazdı.
Atay, madenci tekmeleyen Yusuf Yerkel'in özür mesajının ardından sosyal medya hesabı Twitter'dan "Hepiniz ağlayarak özür dileyeceksiniz. O gün geldiğinde; affedeni, acıyanı, yargılamaktan vazgeçeni de unutmayacağız! Yok öyle 'torunlarla emeklilik, hepimiz kardeşiz, kavga istemiyoruz' falan. Her şey yeni başlıyor. Bu ülkeye, insanına yaptıklarınızın hesabını vereceksiniz" diye yazmıştı.

Hürriyet yazarı Ahmet Hakan, Atay'ın bu mesajı medya sonrası "Lütfen bu adama haddini bildiriniz!" başlıklı bir yazı kaleme almıştı. Hükümete yakın medya organlarında da Atay, bu mesajı sonrası hedef gösterilmişti.







https://tr.sputniknews....970-baris-atay-gozalti/


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Afrin harekatı başladığında barış barış diye zırlıyordu.

Hiç üzülmedim hapse girmesine.

R.Hooke - 5 ay önce
Mevcut hükümeti tehdit eden sözde sanatçı .
flowerhorn - 5 ay önce
Okumadın heralde haberi.

Adam yerkel için yazmış, onun gibi olanlara da yazmış ama isim belirtmeden yaptığı şey için neye dayanarak göz altına alınıyor?

Yarın bir gün aynısı başınıza gelse size...
pcwolf28 - 5 ay önce
Sedat Peker'le karıştırdın heralde halkı tehdit etmek felan?
bloodletting. - 5 ay önce
haklısın
ordan havan topları senin üstüne düşmedi ve düşmüyor

ve kuzey ırak gibi suriye de bir pkk - peşmerge gücü olup sürekli taciz saldırısı veya pkk ya yatakçılık yapması.. israil ile sınır...
tosuntosun - 5 ay önce
Sırf muhalif diye bu yazdıklarını görmezden gelenler başlamış paragraflar saçmaya
Heinz Guderian - 5 ay önce
Halkı tehdit edersen cezanı çekersin

(Görsel)
haydarali34 - 5 ay önce
Saffet üzgün.

(Görsel)
ABSOLUT. - 5 ay önce
''Yargılanacaksınız'' demek tehdit olmuş vay anasını satayım ya. Adam kimseye hakaret etmeden aşağılamadan hukuk adalet çerçevesinden bir şey söylemiş. Ama yerde madenci tekmeleyenl...
Assassino! - 5 ay önce

ABSOLUT.
16 Mayıs 2018; 7:46:29
Saffet üzgün.




senersongur
16 Mayıs 2018; 8:41:51
Barış Atay kim ki?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


flowerhorn
16 Mayıs 2018; 8:46:57
quote:

Orijinalden alıntı: senersongur

Barış Atay kim ki?
Mevcut hükümeti tehdit eden sözde sanatçı .



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


pcwolf28
16 Mayıs 2018; 9:07:29
quote:

Orijinalden alıntı: flowerhorn

Mevcut hükümeti tehdit eden sözde sanatçı .
Alıntıları Göster

Okumadın heralde haberi.

Adam yerkel için yazmış, onun gibi olanlara da yazmış ama isim belirtmeden yaptığı şey için neye dayanarak göz altına alınıyor?

Yarın bir gün aynısı başınıza gelse size de sıradan vatandaş derler geçerler o zaman...




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



R.Hooke
16 Mayıs 2018; 9:20:08
Afrin harekatı başladığında barış barış diye zırlıyordu.

Hiç üzülmedim hapse girmesine.


Buna gelen 3 yanıtı gör.


Barış Atay kim la.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



haydarali34
16 Mayıs 2018; 10:04:59
Halkı tehdit edersen cezanı çekersin


Buna gelen 3 yanıtı gör.


Heinz Guderian
16 Mayıs 2018; 10:40:03
quote:

Orijinalden alıntı: R.Hooke

Afrin harekatı başladığında barış barış diye zırlıyordu.

Hiç üzülmedim hapse girmesine.

Sırf muhalif diye bu yazdıklarını görmezden gelenler başlamış paragraflar saçmaya



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Salvatuon
16 Mayıs 2018; 10:43:30





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



tosuntosun
16 Mayıs 2018; 11:02:05
kişinin tutuklanmasını gündem yapıyorsun ama tam olarak ne zaman nerde ne yaptığı için tutuklandığını yazmıyorsun

tanımıyorum kişiyi

ama şunu söylemekten de çekinmiyorum

maalesef halkımızın genelinde muhalefet etmek ile hakaret etmek arasındaki ayrıntı belli olmuyor
bende hakaret ettim ve maalesef ediyorum. çünkü yapılan dolaylı hakarete tepki olarak

bir fikri bir eylemi beğenmemek onaylamamak ile eylemi yapan ne kadar hatalı da olsa ona bir karşı eylem olarak saldırı yapmak - hakaret etmek ????

eleman beni "bizim de zamanımız geldiğinde senide bulacağız" gibi direk tehdit kelimesinde bulundu. cevabını yazarken konı silindi. misal buda hoş bir durum değil
muhaliflere soru sordum bana hakaret ve tehdit ile cevap geliyor

konuşmak - tartışmak ve birbirimizin düşüncemizi onaylamasak bile DİNLEMEK mümkün değil mi ?

akp li vekiller veya uyguladığı tüm eylemler hatalı demek ile .... yaptıkları hatalı şu kötü sonucu getirir demek ayrı birşey

misal. adamın biri darbeye karşı ilk ben karşı çıkarım deyip, sonra tankların arasında kuyruğunu sıkıştırıp geçmesini açıklayan bir muhalefet göremedim. bunu cevaplamak yerine hakaret etmeyi tercih ettiler. şimdi ne demem gerek

akp fetö ile dans ederken onaylamadım
pkk lılar ile orta yol olmayacağını biliyordum. reis in kendisi de biliyordu. hem parti içindeki muhalif sesleri susturmak hemde anamuhalefeti susturmak için çağırdı ağırladı adam yerine koydu.
o zaman susan ana muhalefet bugün gündem yapıyor ki öneri onlardan geldiği halde

aynı muhalefet 20 yılı aşkın bir süredir fetö yapılanması hakkında şikayet ederken.... darbe öncesi/sonrasında fetö nün gazeteleri tv leri kapatılırken ne tür eylemeler yaptı ?

kabul etmesen beğenmesen bile senin ülkenin reis ine olmadık hakaret içerkli yazılar ve söylemler yapan parti üyeleri nasıl oluyorda parti içinde yükseliyor ve sonrasında hesabım hacklenmiş haberim yok gibi ........

eğer bir eylem ve fikri eleştireekseniz delilleri ile yapmanız gerek

misal akp nin içki konuusundaki tutumu... ne yaptılar gidip üsküdar da ellerinde şarap şişeleri ile içip bir eylem bir muhalefet yaptılar... fikri onaylamasam bile yapılan o barışçıl mohalefeti onayladım. çünkü içinde kendi fikri ve yalantısını özgürlüğüne müdaheleyi o şekilde gösterdi. ve orda o insanlara polis - sivil halk darb gibi kötü bir hareket ile müdahele etse idi kusura bakmasın ama bu ne dine nede insanlığa sığacak hareket olmaz idi
bireysel düşünce ve yaşama müdahele olur

aynı şekilde fikirlerinize seçimlerine saygı talebiniz gibi bizimde fikir ve seçimlerimize saygı gösterin

fikirsek tartışalım. bir araya gelelim. birbirimize fikirsel olarak uyum sağlamamış bile olsa diğerinin seçimine darb gibi eylemler ile müdahele hangi kitaba sığar.
buna başı örtülü vekili meclisden kovan da dahil
hapisteki terörist ve savunucularını serbest bırakmak isteyenler içinde geçerli. terörist cenazelerine gidenler de dahil. tamam bir serbest eylem. hatalı bir düşünce ile terörist olmuşsundur. kan bağın vardır gidersin. ama her pkk lı terörist cenazeside işin ne ? onları neden savunuyorsun ?
amerika pkk-pyd ye silah verirken susacaksın ama siha lar pkk lı veya yatakçılarını vurunca ya onlar masumsa ?

aynen her ile devlet hastenesi yapılmasına karşı çıkma fikri olarak "ya hasta olmaz ise ne olacak o yapılan hastahaneler"

bunu söyleyen sgk da çalışmadı dimi ?

şahsı tanımıyorum. yaptığı veya söylediklerini bilmiyorum

sadece şuana kadar yapılan her muhalefetin kişisel sınırları aştığını hatırlatmak istedim

demoktarasi eşitlik herkese lazım.



Hannover 96
16 Mayıs 2018; 11:12:55
quote:

Orijinalden alıntı: R.Hooke

Afrin harekatı başladığında barış barış diye zırlıyordu.

Hiç üzülmedim hapse girmesine.

Savas istemiyoruz demek suc mu? Afrin‘e girdik de ne oldu? Elde var sifir. Ustune de bir suru mehmetcik sehit oldu.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


urkal
16 Mayıs 2018; 11:16:39
Ulkede durum vahim adalet bitmis.



tosuntosun
16 Mayıs 2018; 11:17:46
quote:

Orijinalden alıntı: Hannover 96

Savas istemiyoruz demek suc mu? Afrin‘e girdik de ne oldu? Elde var sifir. Ustune de bir suru mehmetcik sehit oldu.
Alıntıları Göster

haklısın
ordan havan topları senin üstüne düşmedi ve düşmüyor

ve kuzey ırak gibi suriye de bir pkk - peşmerge gücü olup sürekli taciz saldırısı veya pkk ya yatakçılık yapması.. israil ile sınır olmak hoşuna giderdi

o sebepledir ki 5bin tır a hiç sesiniz çıkmadı

daha çok konu var afrin için söylenebilecek de kalsın...



AslanAvda
16 Mayıs 2018; 11:19:56
yaş 14: barış atay yalnız değildir yeaa



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



bloodletting.
16 Mayıs 2018; 11:27:56
quote:

Orijinalden alıntı: haydarali34

Halkı tehdit edersen cezanı çekersin

Sedat Peker'le karıştırdın heralde halkı tehdit etmek felan?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bloodletting. -- 16 Mayıs 2018; 11:28:56 >



Assassino!
16 Mayıs 2018; 11:28:24
''Yargılanacaksınız'' demek tehdit olmuş vay anasını satayım ya. Adam kimseye hakaret etmeden aşağılamadan hukuk adalet çerçevesinden bir şey söylemiş. Ama yerde madenci tekmeleyenler, hayır diyenler teröristir vatan hainidir diyenler, ananı da al git diyenler (ve daha nice hakaretler ve tehditler) şu an ülkeyi yönetiyor. Bitmiş bu ülke.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Assassino! -- 16 Mayıs 2018; 11:33:9 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Cilduz
16 Mayıs 2018; 11:34:34
Kin ve öfke yaymakla ellerine ne geçiyor bilmiyorum yahu ortalık zaten karışık bizim öfkeye değil samimiyetle insan gibi konuşmaya ihtiyacımız var. Yargılanacaksın ne demek yani hedef gösteriyor insanları gaza getiriyor. Bari seçim sonucunu bekle ondan sonra yaz. Hem ohaldeyiz diye ağlarlar hem yazmadıkları şey kalmaz. Muharrem'in konuşmaları örnek alınmalı devlet kinle intikamla yönetilmez diyor benim işim değil diyor. Cumhurbaşkanı adayı diyor bunları peki sen kimsin Barış bey adında barış üstelik. Keşke görüşlerimizi daha düzgün bir dille yazsak zaten sert yazınca da anlayan olmuyor gerek yok.



pcwolf28
16 Mayıs 2018; 11:34:54
quote:

Orijinalden alıntı: haydarali34

Halkı tehdit edersen cezanı çekersin

https://mobile.twitter....atus/607653639679799296



Evet seçim bitti millet kararını verdi...

Millet kaosu seçti, hayırlı olsun

mu demiş??




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Cilduz
16 Mayıs 2018; 11:35:22
quote:

Orijinalden alıntı: Assassino!

''Yargılanacaksınız'' demek tehdit olmuş vay anasını satayım ya. Adam kimseye hakaret etmeden aşağılamadan hukuk adalet çerçevesinden bir şey söylemiş. Ama yerde madenci tekmeleyenler, hayır diyenler teröristir vatan hainidir diyenler, ananı da al git diyenler (ve daha nice hakaretler ve tehditler) şu an ülkeyi yönetiyor. Bitmiş bu ülke.
Yerde teklemenen adam nereyi tekmelemiş öncesinde bir bak bakayım.



Barış Atay gözaltına alındı