Kullanıcı Adı:
Şifre:

BATTLEFIELD V | PS4 - ANA KONU
Tinúviel
Konu Sahibi

12 Aralık 2017; 3:20:04





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tinúviel -- 22 Eylül 2018; 5:40:24 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Bf1 cocuk oyunuysa cod embriyo donemi oyunudur.
Dante - 11 ay önce
Umarım bf1 in modası geçmez oyuncular bırakmaz. Bf1 muhteşem müzikleri ile, o güzel atmosferi ile, yüklenme ekranındaki o videoları ile dahi insanı moda sokan bir efsanedir bir şaheserdir. Umarım b...
ahmtayd - 9 ay önce
Dante - 7 ay önce
Bu oyunun adı Battlefield . İsmi gayet açık ve net. Her zaman işlediği dönemi en iyi yansıtan savaş oyunu oldu.

Biz şimdi ne gördük ? God of war karakterine benzeyen asker? Gözü mavi boyalı prot...
Painkiller. - 6 ay önce
ww2 olmasın artık ya sıkmadı mı abi yapın adam gibi modern savaş ne geleceğe gidin ne geçmişe
splinterfalcon4798 - 6 ay önce
elimden geldiğince yarım yamalak ingilizcemle çevirmeye çalıştım serhat


1. season pass yok

2. oyunun ilk halindeki harita bölgeleri fransa, afrika, rotterdam ve kuzey afrika çölü

3. coop modunu...
alpererez - 6 ay önce
2 dk'lik trailer ile konuşmak zor olsa da ben 2.dünya savaşı ile bir bağlantı kuramadım. sanki hipster gençliği bir adaya atmışlar, kapışıyorlar gibi bir ortam var. 2.dünya savaşı dediğin zaman...
S R T - 6 ay önce
ben doymadım çünkü cod gibi bir çöpü oynamıyorum
fortnite çakması battlefield olmuş bu, dice iyice b.kunu çıkardı bf'nin. herifler oturup ww2 film ve belgesellerini izleyip gerçekçi bir oyun çıkaracaklarına gidip pubg, fortnite, overwatch oyn...
emre1393 - 6 ay önce

S3thdrift
12 Aralık 2017; 9:09:51
BC2'yi çok severek oynamıştım, gayet güzel bir gelişme. Bununla birlikte nedense vietnam savaşı konulu oyunlardan hiç keyif almıyorum, o yüzden umarım geçtiği dönem değişir



MrOneoguzhanPro
12 Aralık 2017; 9:17:17
çıkarsa bayay iyi olur ama bu oyunu 180-200 tlye kakalamaya çalışmazlar inşallah. 80-90 (belki 120) tl iyidir remastered için

Buna gelen 1 yanıtı gör.


gamefry
12 Aralık 2017; 9:38:33
-Haritalar BF1'in topyekün savaş tarzı büyük haritalarından çok BC2 ve bazı BF3 haritalarındaki gibi aksiyon dozu yüksek orta ve küçük boyutlu olacak.


İşte bu güzel



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Pritz21
Buna gelen 1 yanıtı gör.


klongs
12 Aralık 2017; 17:16:25
inşallah coda çevirmezler oyunu micro ödeme olmaması çok iyi olmuş



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Pritz21


ezicioyuncu
12 Aralık 2017; 17:38:22
Battlefield aşığı bir insan olarak vietnam savaşının konu edilmesi eger gerçek ise hic hoşuma gitmedi nedense bu savaş hic ilgimi cekmiyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



gamefry
12 Aralık 2017; 17:39:16
insallah olmaz. Ornegin Battlefield 4 operation locker haritasini, battlefield 1 yerine hala zevkle oynuyorum. Cod gibi yorucu ve sacma gelmiyor. Araclar ve sniperlar genis haritalarda kendi acimdan oyun zevkini kaciriyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Pritz21
Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @klongs


Illusive Man
12 Aralık 2017; 18:01:10
bc 2 deki helikopter hisside hiçbirinde yoktu. Hala dün gibi aklımda 20 fps betasını oynuyordum 2011 de :)


Bu mesajda bahsedilenler: @Pritz21


Luffy1907
12 Aralık 2017; 18:03:13
bu duyum ana konu olur.



C-TRanger
12 Aralık 2017; 18:11:20
Sıradaki oyun Bad Company olacak diye eski BC'ler kalitesinde bir yapım beklemek yüksek bir beklentiye girmek olur. DICE BF4'ten itibaren bulaştığı bazı saçmalıklara bu oyunda da devam eder, eski Bad Company'leri mumla aratır.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Tinúviel
Konu Sahibi

12 Aralık 2017; 18:40:20

quote:

Orijinalden alıntı: C-TRanger

Sıradaki oyun Bad Company olacak diye eski BC'ler kalitesinde bir yapım beklemek yüksek bir beklentiye girmek olur. DICE BF4'ten itibaren bulaştığı bazı saçmalıklara bu oyunda da devam eder, eski Bad Company'leri mumla aratır.

Oyunla ilgili henüz resmi olmasada çok önemli bir bilgi var, eğer doğruysa zamanında Bad Company oyunlarının yapımında bulunan ana isimlerden bazıları Medal of Honor facialarından sonra adı DICE LA olan ve yeniden düzenlenen eski adıyla EA Los Angeles stüdosuna geçiyor ve burada yeni bir Battlefield oyunu geliştiriyorlar ancak yapım DICE'ın ana stüdyosu Stockholm ile ortak yapılıyor.Bunu destekleyen argüman ise DICE Stockholm'ün hali hazırda hala BF1 ile uğraşıyor olması ve Star Wars Battlefront 2'yi geliştirmeleri.DICE'ın Stockholm stüdyosu tek başına hem BF1 desteği hem SWBF2 hemde yepyeni bir Bad Company 3'ü tek başına yapması pek olası değil.

Şahsi fikrim Bad Company 2'nin muazzam harita tasarımları (bence serisinin en iyisi) müzikleri, oyunun hissiyatı tekrarlanması çok kolay bir oyun değil bu olayın aynısı Call of Duty için Modern Warfare 2 ile yaşandı yıllardır uğraşıyorlar ancak müzikleri, silahları ,haritaları ,senaryosu vs kalite algısı o oyun kadar yükseği bir türlü gelemiyor.

Battlefield 4 hissiyatında bir Bad Company gelecekse hayal kırıklığı olabilir yinede imkansız değil ve ben Bad Company 3 çıkacaksa Battlefield 5'in duyurulma ihtimalinden daha heyecanlıyım.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tinúviel -- 12 Aralık 2017; 18:42:3 >



Erwin-Rommel
12 Aralık 2017; 21:12:15
Oynamış BF1 den daha hızlı ve tempolu olacak denmiş ama umarım olmaz. BF nin yeri ayrı COD un yeri ayrı. COD benzeri bir BF çıkacaksa hiç çıkarmasınlar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Tinúviel
Konu Sahibi

13 Aralık 2017; 1:50:16

quote:

Orijinalden alıntı: Erwin-Rommel

Oynamış BF1 den daha hızlı ve tempolu olacak denmiş ama umarım olmaz. BF nin yeri ayrı COD un yeri ayrı. COD benzeri bir BF çıkacaksa hiç çıkarmasınlar.

Oradaki hızdan kasıt Call of Duty hızı değil Bad Company 1 ve 2'den gelen hızlı oynayış daha önce oynamadıysanız CoD ile alakası olmadığını bilmeniz lazım.



kaan0101
13 Aralık 2017; 11:17:15
Ulan az zaman öldürmedik bc2 rush modunda , çok güzel haritaları vardı favorilerim atacama desert ve arica harbor



Thanos
13 Aralık 2017; 13:19:29
Şu oyunu 1080p, 4K her neyse remastered yapıp sürseler bile razıyım. Bana göre oynadığım en iyi multiplayer oyundur BC2.




Buna gelen 3 yanıtı gör.


Stranger.
13 Aralık 2017; 14:44:01
Gelsin gelsin



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



ErtugDark
13 Aralık 2017; 14:56:03

quote:

Orijinalden alıntı: RIDANES

Şu oyunu 1080p, 4K her neyse remastered yapıp sürseler bile razıyım. Bana göre oynadığım en iyi multiplayer oyundur BC2.





Altına imzamı atarım...



istanblue001
13 Aralık 2017; 15:20:56
Bence yapılmış oyunlar tekrardan gelmemeli ps3 de var olan bir oyundu

Ben pc de oynadım tamam oyun güzel ama bf4 devamı bf5 yapsalar daha iyi neden oynadığımız oyunu bir daha oynamak zorunda kalıyoruz herşey zamanında güzel

Bf1 ile başladım fps online oynamaya bf1 de silahlar berbat bana göre tabiki




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Machiavelli.
13 Aralık 2017; 22:01:05

quote:

Orijinalden alıntı: MrOneoguzhanPro

çıkarsa bayay iyi olur ama bu oyunu 180-200 tlye kakalamaya çalışmazlar inşallah. 80-90 (belki 120) tl iyidir remastered için

Ne remasteredı boş boş yorum yapma



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



Project Scorpio
13 Aralık 2017; 22:22:19
Grafikler ağır leşmiş gözüm kör oldu videoyu izlerken.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @RIDANES


BATTLEFIELD V | PS4 - ANA KONU