Kullanıcı Adı:
Şifre:
Anket Sonuçları
Berat Albayrak açıklamasından sonra dolar ne olur?[ANKET]
  • Daha da artar,6 liraya yaklaşabilir.
    78% (301)
  • Çok bir değişim olmaz.
    14% (56)
  • Azalır,5 liranın altına düşer.
    6% (26)
Toplam oy : 383


Berat Albayrak açıklamasından sonra dolar ne olur?[ANKET]
senneanlarsindumbelek
Konu Sahibi

10 Ağustos 2018; 1:15:04
Malum bugün Berat Albayrak yeni ekonomi modelini açıklayacak.Simdiye kadar hükümet yetkilileri sağduyu çağrısı yaptı.Sizin fikriniz nedir?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Zyxel1147

En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

İstifa ettiğini açıklarsa belki bir miktar düşer
Mualla Lahuti Efendi - 4 ay önce
10 dk dır Ahaber izliyorum ülkede herşey normal. Siz niye kriz var diye ortalığı bulandırıyorsunuzki !
olağan_şüpheli - 4 ay önce
ciddi bir düşüş bekliyorum. yaklaşık 4 kuruş gibi bir düşüş.
0110engin - 4 ay önce
Adam 6'ya yaklaşır mı diye konu açalı 24 saat geçmeden dolar 6.50.
Zerathull - 4 ay önce

olağan_şüpheli
10 Ağustos 2018; 1:28:48
10 dk dır Ahaber izliyorum ülkede herşey normal. Siz niye kriz var diye ortalığı bulandırıyorsunuzki !



0110engin
10 Ağustos 2018; 1:32:09
ciddi bir düşüş bekliyorum. yaklaşık 4 kuruş gibi bir düşüş.



Qantas
10 Ağustos 2018; 1:35:45
Dolar TL karşısında titreyecek...

(yani korkudan)



Muhafız.
10 Ağustos 2018; 1:42:26
5.36 seviyesine gelir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


LGR9
10 Ağustos 2018; 2:09:17
piyasalara güven aşılamaya çalışacaktır ancak ülkenin durumunu da göz önünde bulundurursak; çok hafif bir düşüş söz konusu olabilir.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



İstifa ettiğini açıklarsa belki bir miktar düşer



eto83
10 Ağustos 2018; 2:18:50
kayınbabası gibi sizin dolarınız varsa bizimde halkımız var bla bla demezse 5.30 geriler diye düşünüyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



ferrari091
10 Ağustos 2018; 2:36:16
dolar olmuş 5.5 lira yarin olur o iki günlüğüne 5.4 sonra bir taraf çıkıp “ oo bakin doları mahvettik amerika titriyor dolar düştü bak” diye havalanacaklar. bir gün sonra 5.8 falan olur.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Carillo
10 Ağustos 2018; 2:37:03
Artık işte yok enflasyonu tek hanelilere indireceğiz falan deyip de milleti kandırmasın da ne derse desin her türlü dolar çıkacak zaten



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



Carillo
10 Ağustos 2018; 2:37:33
Amariga bizi kıskanıyor



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ferrari091


Last Peony
10 Ağustos 2018; 2:39:09
takip ettiğim sağlam ekonomistlerin yıl sonu tahmini dolarda 5.1 TL ydi durumun vahimliğini siz düşünün

Buna gelen 1 yanıtı gör.


arslan0058
10 Ağustos 2018; 3:44:20
5.2 ye duser dolar cakildi mansetlerinden 2 hafta sonra 6 yi gecer sonra 6.5 olunca yine bir aciklama ve bu dongu devam eder



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



BekirARSLAN
10 Ağustos 2018; 4:05:35
Azalır, 5 liranın altına düşer diyen 1 kişi kimse ortaya çıksın



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



RevengeRain
10 Ağustos 2018; 4:21:02
Sabit kura geçmeye karar vermişte olabilirler.



nirvanha
10 Ağustos 2018; 5:11:19
Dolar nöbeti tutan ben oyum bakana :D

Bu ülkede bi yüzümüz gülmicek be....

Şu amerikaya bi ataom bombası atsak...Yada amerika kıtasını direk uzaya gönderebilsek...



lazloo
10 Ağustos 2018; 7:30:14
5,65 ten dönüp şöyle bir bakacak ve berat kim la diyip yoluna devam edecek.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



AMDR
10 Ağustos 2018; 7:42:21
Piyasa ve yatırımcı Berat Albayrak'a güveni yok.Sebebi serbest olan metkez bankasının maliye bakanlığına bağlanmasıdır.Çünkü dolaylı yollardan maliye bakanlığı dolar alım/satımını ani değişimlere götürebilir yada tamamen sabitleyerek yatırımcının karını törpüleyebilir.



Haberlerde tasarruftan söz ederken, diğerleri kanallar Kanal İstanbul, yol, köprü vb. yatırımlardan söz ediyor. Şuan ki durumda yol yapmayı bırakın, yama bile yapılmamalı. Çünkü yol demek petrol demek. Belediye, meclis giderleri olabildiğince kısılmalı. Halk zaten tasarruf yapmayı bırakın var olan borçları ödemekle meşgul.



Dolar artışı sonrası sürekli mesailere kalmaya başladık. Sebebi malzemeler dolar/euro bazlı olduğundan daha çok üretim = daha çok kar.Yapılan işe malzeme yetişmiyor. Siparişi verilen malzemede bir önceki siparişlerde kullanılıyor. Buda malzemeci ve toptancıların stok yaptığını göstermekte.

Neyse "dolarımız yok, Allah'ımız var."






< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



imegos
10 Ağustos 2018; 7:48:31
quote:

Orijinalden alıntı: Last Peony

takip ettiğim sağlam ekonomistlerin yıl sonu tahmini dolarda 5.1 TL ydi durumun vahimliğini siz düşünün
Benim takip ettiğim ekim basi 6 aralik sonu 7 diyodu hadi lan ordan diyodum o kadari abarti diyodum sen dusun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



The Thanos
10 Ağustos 2018; 7:51:33
quote:

Orijinalden alıntı: Muhafız.

5.36 seviyesine gelir


adamların başkan diye seçtiklerinin damadının açıklamalarından sonra bile 5,36 seviyesine düşeceğine inanıyor.

dostlar bu dolar 10 u geçer haberiniz olsun.



Berat Albayrak açıklamasından sonra dolar ne olur?[ANKET]