Kullanıcı Adı:
Şifre:

[Beşiktaş 2018/2019 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu
Valentino
Konu Sahibi

18 Mayıs 2018; 11:32:28
Sezon bitmesine çok az bir süre kalmışken, yeni sezon planlamaları için fikir alışverişlerini yapabileceğimiz; [Beşiktaş 2018/2019 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu'dur.



▬▬▬▬▬▬▬▬ Gelenler ▬▬▬▬▬▬▬▬

Dorukhan Toköz | Eskişehirspor | Bonservissiz
Güven Yalçın | Bayer Leverkusen | Bonservissiz
Umut Nayir | Osmanlıspor FK | 250 Bin €
Enzo Roco | CD Cruz Azul | Bonservissiz
Loris Karius | Liverpool FC | Kiralık
Adem Ljajic | Torino FC | Kiralık

▬▬▬▬▬▬▬▬ Gidenler ▬▬▬▬▬▬▬▬

Dusko Tosic | Guangzhou R&F | 4.5 Milyon €
Atınç Nukan | RB Leipzig | Kiralıktan geri döndü
Anderson Talisca | SL Benfica | Kiralıktan geri döndü
Denys Boyko | Dynamo Kyiv | Bonservissiz
Matej Mitrovic | FC Brügge | 3.5 Milyon €
Fabri | Fulham FC | 6 Milyon €
Pedro Franco | CD América | Bonservissiz
Aras Özbiliz | Willem II | Kiralık
Veli Kavlak | Kulüpsüz | Sözleşmesi feshedildi







< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Valentino -- 31 Ağustos 2018; 15:50:21 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

2019 UEFA Süper Kupa finalini evimizde oynayacağız İNŞALLAH !
Requiem for a Dream - 7 ay önce
(Görsel)

Bu adam varya bu adam

Bu adam Türk futbol tarihinin gelmiş geçmiş en başarıl...
Anthony Quinn - 4 ay önce
Bi yanı Liverpool’lu bile olsa Fenerli dünyanın her yerinde Fenerli işte kapasite bu fazlasını beklememek lazım.



Sana anladığın dilden cevap veriyorum; Nasıl 70 milyon harcadığınız yıld...
Sangre - 4 ay önce
İlhan.M26 - 18 gün önce
Başak şampiyon olacak öyle görünüyor. Adamların hocası bahane değil çözüm üretiyor. Adebayor yok Bajic koyuyor, Elia yok Napoleoni koyuyor, Emre yok İrfan koyuyor. Kimi koysa oynatıyor. Biz de bura...
Jefferson Starship - bir ay önce
ne bilic'in beşiktaş'ta 2 yıllık şampiyonlukta oynanan oyunda payı yoktu demek doğru olur, ne de şenol güneş tamamen bilic'in oyununa kondu hiçbir şey katmadı demek doğru olur.

feda s...
Lawagolem - 3 ay önce
Şampiyonluğun formulü açık Gaasssaray için. Love'ı devre arasında 2-3 neyse fazla bakmadan almak.

slord236 - 4 ay önce
Fikret Orman " Sayın Cumhurbaşkanım " dedi diye neler söyledi millet, oysa Ali Koç daha geçen gün saraydaydı ama milletin sesi çıkmıyor. İşte bunun adı ikiyüzlülüktür. [sm=icon_smile_wink...
BJK - 5 ay önce
Orta açmayan, paslaşarak ceza sahasına giren bir takım görmek ümidiyle.
Marty.McFLY - 7 ay önce

ali1903kemal
18 Mayıs 2018; 12:04:16
Hadi bakalım Taner açsaydı daha iyidi ama napalım. Hayırlı olsun yeni konu. Bizim için güzel bir sezon olur inşallah. Bu arada elveda tosic :(



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Janti
18 Mayıs 2018; 12:17:32
Maçların kaliteli yönetildiği, adil ve futbola doyabileceğimiz güzel bir sezon olur umarım.

Tribünde yerimiz hazır.

Gelsin transferler, şimdiden heyecan başladı...



gonzales20
18 Mayıs 2018; 12:20:30
Haydi bakalım güldür yüzümüzü bu sezon kartalım.🏁



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



ysynn
18 Mayıs 2018; 12:36:57
Şampiyon BEŞİKTAŞ!!



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Vict0ry
18 Mayıs 2018; 15:03:34
Hayırlı uğurlu olsun yeni sezon şunu şuraya bırakayım.

Seneye sadece ligde olacağımız için Oğuzhan banko olmalı yanına Atiba gibi oyuncu bulunmalı ve bulacaklardır.

Defans Medel ve Vida gibi çok iyi defans var bunların yanına 1.90 boylarında oyun kurabilen Rhodolfo ve Marcelo tarzı adam lazım.

Pepe kalırsa o zaman sol ayaklı oyun kurabilen stoper lazım olmadı en kötü Medel oynar Mitrovic rotasyona dahil olur.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vict0ry -- 19 Mayıs 2018; 22:37:53 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Sifremiunuttu
18 Mayıs 2018; 19:14:52
Hayırlı uğurlu ve şampiyon olunması dileğiyle



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



Bu resmi mi yoksa genel bölüm bu mu olacak.



heatblast
18 Mayıs 2018; 21:50:19
Önlerden yerimizi alalım bu yıl da zorlu geçecek. Tahminime göre iyi bir forvet ve 10 numara ile
1-BJK
2-FB
3-Başak
4-GS
olacak gibi hissediyorum. Şampiyonlar ligi öncesi ve sonrası kayıplarını birazda GS alsın. fener yada başak kim ikinci olursa da elemeleri geçeceklerini sanmıyorum



Marty.McFLY
18 Mayıs 2018; 21:52:21
Orta açmayan, paslaşarak ceza sahasına giren bir takım görmek ümidiyle.



10 Numara
18 Mayıs 2018; 21:55:18
Bu sezondan misliyle ders çıkarıldı. Hem yönetim hem teknik ekip daha sağlam adımlar atacaktır.

Karavana transfer görmemek dileğiyle...



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



capo di capi
18 Mayıs 2018; 22:04:33
Biz bu sezon Beşiktaşımızdan çok keyif aldık, gurur duyduk, futbolun asla futbol olmadığını bir kere daha duruşuyla herkese göstermesi bizim için bu sezonun en kral hareketi oldu, bu keyifi bizlere yaşatan kulübümüze, hocamıza, sporcularımıza ve taraftarımıza çok teşekkür ederiz. Seneye Allahkerim.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



BATE41
18 Mayıs 2018; 22:34:45
Şampiyon olmamız, Avl. yi alıp kendi sahamızda süper kupa oynamamı ve, yeni gelecek bir yönetimin pasoligi kaldırması dileğiyle...

Kaldırsınlar ki yeni stadı bizde görelim artık!



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



2019 UEFA Süper Kupa finalini evimizde oynayacağız İNŞALLAH !

Buna gelen 2 yanıtı gör.


eyoruk
18 Mayıs 2018; 23:33:59
Bu sene transferler erken bitecek gibi.Şu ana kadar düşünülen isimlerden Burak hariç benim itiraz edeceğim isim yok.Ama bek pozisyonları ve defans pozisyonları soru işareti ? Çünkü gidecekler olacak mı belli değil.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



Prossi
19 Mayıs 2018; 21:06:27
sezonun kazanımı biraz geç de olsa larin oldu gibi. gerçekten oynadığı maçlarda umut verdi.



Yellow Wall
19 Mayıs 2018; 21:14:10
Şampiyonluk alacağımız bir sezon olması dileğiyle.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



Valentino
Konu Sahibi

19 Mayıs 2018; 21:15:27
Talisca veda etti.
Anderson Talisca: "İki sezonda güzel işler yaptık. Beşiktaş formasıyla şampiyon olmanın verdiği gururla başım dik bir şekilde Beşiktaş'tan ayrılıyorum."



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



Dark Saga
19 Mayıs 2018; 21:15:27
Öncelikle Rabbim sağlık sıhhat ve huzur içinde bi sezon geçirmemizi nasip etsin bu yeni sezon konumuz ile beraber ve yolun sonu mutluluk, sevinç olsun !!



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



paramedical
19 Mayıs 2018; 21:17:06
Aha ilk sayfadan yer kaptim ilerde degerlenir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



[Beşiktaş 2018/2019 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu