Kullanıcı Adı:
Şifre:

Beyaz Rusya'da feci kaza !!! ASX ortadan ikiye ayrılıyor bikaç araba daha pert !!!
Gecelerin Yargici Kursat
Konu Sahibi

13 Eylül 2018; 20:50:07


iki gün önce minsk'te yaşanmış. az çok translate'ten çevirdiğime göre, range rover'ı kullanan bayan karşı şeride uçuyor ve sonuç.. 1 ölü 3 yaralı vardı en son.. ASX'i resmen biçmiş ikiye bölünmüş bir de 307 ve kia vardı sanırım onlar da haşat büyük bir kaza..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gecelerin Yargici Kursat -- 14 Eylül 2018; 9:47:35 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Allah cümlemizi jipe binen kadınların şerrinden korusun.
Diablo - 11 gün önce
Allah bilir telefonla oynuyordu,ülkemizdeki kadın şoförlerin hastalığı bu çünkü.Kocaları veriyor altlarına pahalı araçları trafiğin anasını ağlatıyorlar
Mendieta58 - 11 gün önce
Range tam bariyeri aşarken yerden yükselmiş, tam A sütunu üzerinden, tam sürücüyü hedef alacak şekilde vurmuş ASX'e, olanca hızıyla ve cüssesi ile ortadan dalınca arabanın arkasını durdurmuş, ö...
goodorevil - 11 gün önce
@Gecelerin Yargici Kursat
Seni etiketlemeye gelmiştim sen açmışssın konuyu zaten
Uza -00- - 11 gün önce

SHADOW
13 Eylül 2018; 21:00:11
asx paramparça olmuş, gercekten feci bir kaza



Diablo
13 Eylül 2018; 21:14:15
Allah cümlemizi jipe binen kadınların şerrinden korusun.

Buna gelen 3 yanıtı gör.


Uza -00-
13 Eylül 2018; 21:18:17
@Gecelerin Yargici Kursat
Seni etiketlemeye gelmiştim sen açmışssın konuyu zaten

_____________________________

Eski kullanıcı adı: asmarena6
Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Gecelerin Yargici Kursat


SHIHAD
13 Eylül 2018; 21:25:26
quote:

Orijinalden alıntı: Diablo

Allah cümlemizi jipe binen kadınların şerrinden korusun.
Bir kere öyle biri tarafından ezilme tehlikesi atlattım. Kadın kaldırıma çıkmıştı yani arabanın yarısı yolda yarısı kaldırımda idi. Farkında falan da değildi kaçacak yerimde yoktu 2 adım geriye attım öyle kurtulmuştum

Kazaya gelince gerçekten çok kötü. Pisi pisine öldü adamlar ☹



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Gecelerin Yargici Kursat
Konu Sahibi

13 Eylül 2018; 21:58:11
quote:

Orijinalden alıntı: Uza -00-

@Gecelerin Yargici Kursat
Seni etiketlemeye gelmiştim sen açmışssın konuyu zaten
e tabi ki ben açıcam bu forumda asx'i kaç kişi biliyor ki iyi ya da kötü her yönüyle tanıtılması lazım..



_mp_
13 Eylül 2018; 22:06:24
En az 5-6 kamera çekmiş olayı, derlemişler.

Yandan geçerken vücut parçaları seçilebiliyor aralarda.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



anaconda41
13 Eylül 2018; 23:09:58
quote:

Orijinalden alıntı: Uza -00-

@Gecelerin Yargici Kursat
Seni etiketlemeye gelmiştim sen açmışssın konuyu zaten
Aynen, bende onun için gelmiştim.

Koş @Gecelerin Yargici Kursat koş diyecektim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Gecelerin Yargici Kursat


goodorevil
13 Eylül 2018; 23:35:51
Range tam bariyeri aşarken yerden yükselmiş, tam A sütunu üzerinden, tam sürücüyü hedef alacak şekilde vurmuş ASX'e, olanca hızıyla ve cüssesi ile ortadan dalınca arabanın arkasını durdurmuş, önü yola devam edince araba ikiye bölünmüş. ASX'in hiç şansı yokmuş. Sürücü son anda frene basmış, bu ayrı bir sıktı canımı, tepki veren canlı kanlı bir insan vardı orada...



Şıh Hazretleri
13 Eylül 2018; 23:36:58
Dümdüz yolda kaza yapmış ya şaka gibi. Allah korusun, çok kötü olmuş.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


kerotobil
13 Eylül 2018; 23:37:18
Hakikaten. Tır şoförleri gibi sanki bende tır var bana bişey olmaz mantığıyla sürüyorlar. Koca koca arabalar. Olan ama karşıya oluyor. Malum akıl bu kadar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Diablo


Mendieta58
14 Eylül 2018; 0:14:09
Allah bilir telefonla oynuyordu,ülkemizdeki kadın şoförlerin hastalığı bu çünkü.Kocaları veriyor altlarına pahalı araçları trafiğin anasını ağlatıyorlar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


phoenix_88
14 Eylül 2018; 0:18:54
Araba bir anda nasıl öyle dönüş yapıyor anlamadım? Yüksek hızda giderken ani direksiyon kırmasına karşı direksiyonu kilitleyen bir güvenlik sistemi yok mudur acaba?



Go'el
14 Eylül 2018; 1:44:01
Rusya değil belarus.

Şöyle sürücüler varken trafiğe çıkmak ürpertiyor insanı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Uza -00-
14 Eylül 2018; 9:09:18
Manyak kadına Mini Tank araç vermişler, ASX i bölmüş, Era yı ezmiş, Kia-İbiza-307 yi haritadan silmiş.

Tek aklıma yatmayan kısım şu. Range in önü geniş bir araç, ASX de yandan bakıldığı düşünüldüğünde daha derli toplu olduğu için teorik olarak daha dayanıklı uzun araçlara göre. Range rover ın geniş ön yüzey alanıyla çarpılan bir asx nasıl böyle ortadan bölünebilir aklım almış değil şahsen. Önü daha keskin bir araç atıyorum bi 7 kasaya vurduğunda bölmesini normal karşılarım ancak bunda ... Bilemedim değişik geldiç

_____________________________

Eski kullanıcı adı: asmarena6
Buna gelen 1 yanıtı gör.


MyWorldLife
14 Eylül 2018; 9:22:38
Oha



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Uza -00-
14 Eylül 2018; 9:38:08
Birde yeni farkettim ASX e çarptıktan sonra direk takla eğilimi gösteriyor. Arkasındaki yakın takip ERA olmasa iş dahada büyüyebilirdi çünkü o hızla en az 7-8 takla atar gibi oda daha büyük felakete yol açabilirdi sanki.

_____________________________

Eski kullanıcı adı: asmarena6


Gecelerin Yargici Kursat
Konu Sahibi

14 Eylül 2018; 9:46:34
quote:

Orijinalden alıntı: Uza -00-

Manyak kadına Mini Tank araç vermişler, ASX i bölmüş, Era yı ezmiş, Kia-İbiza-307 yi haritadan silmiş.

Tek aklıma yatmayan kısım şu. Range in önü geniş bir araç, ASX de yandan bakıldığı düşünüldüğünde daha derli toplu olduğu için teorik olarak daha dayanıklı uzun araçlara göre. Range rover ın geniş ön yüzey alanıyla çarpılan bir asx nasıl böyle ortadan bölünebilir aklım almış değil şahsen. Önü daha keskin bir araç atıyorum bi 7 kasaya vurduğunda bölmesini normal karşılarım ancak bunda ... Bilemedim değişik geldiç
bence range ağırlığından kazandı biraz da... mesela asx uçan taraftaki araba olsaydı bu kadar ciddi bir sonuç doğmazdı ama asx'te bölünmezdi diye düşünüyorum.. kocaman bir tır'ın c sınıfı bir hb'in üstüne uçtuğu gibi bir etki yaratmış..



okanhh
14 Eylül 2018; 9:56:42
Tüm dünyada var o telefonla oynama olayı. Ayrıca olay Rusya'da



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Mendieta58


Kasto_37
14 Eylül 2018; 10:00:34