Kullanıcı Adı:
Şifre:

Bilgisayar Mühendisliği okuyacağım , hangi dili öğrenmeliyim ?
Açil Halojenür
Konu Sahibi

13 Eylül 2018; 19:42:27
Merhaba bu sene bilgisayar mühendisliği ingilizce hazırlık okuyacağım . Ekstra bir dili 5 sene içinde ana dil seviyesi olmasada akıcı konuşmak istiyorum . Hangi dili önerirsiniz ? Almanca rusça japonca ve ispanyolca arasında kaldım . Hangisi benim işime daha çok yarar diye düşünüyorum . Şimdiden sebebiyle birlikte yardımcı olabilecek insanlara minnettarım .



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Java öğren derim :)))
sky-inn - 11 gün önce
100 gr da kaju
namaste1968 - 11 gün önce
İngilizce kafi. İngilizce'nizi oldukça geliştirmeye, ana diliniz kadar iyi bilmeye bakın.
Schizophrenia - 11 gün önce

Schizophrenia
13 Eylül 2018; 19:52:07
İngilizce kafi. İngilizce'nizi oldukça geliştirmeye, ana diliniz kadar iyi bilmeye bakın.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Açil Halojenür
Konu Sahibi

13 Eylül 2018; 22:35:26
Ekstra bir dil birşey katmaz mı peki bana ?



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Schizophrenia


sky-inn
13 Eylül 2018; 22:36:49
Java öğren derim :)))



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


casaryus
13 Eylül 2018; 22:37:19
İngilizce yi 4 4 luk öğren yeter dil peşinde koşma mesleğini güzel öğren



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Açil Halojenür
Konu Sahibi

13 Eylül 2018; 22:49:22
quote:

Orijinalden alıntı: sky-inn

Java öğren derim :)))
Hangi dilleri tavsiye edersiniz o konuda , 4 tane öğrenin diyorlar tam öğrenin . 2 php asp.net2 tane de java c c++ c# falan diyorlar ama



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


namaste1968
13 Eylül 2018; 22:51:12
quote:

Orijinalden alıntı: Açil Halojenür

Hangi dilleri tavsiye edersiniz o konuda , 4 tane öğrenin diyorlar tam öğrenin . 2 php asp.net2 tane de java c c++ c# falan diyorlar ama
Alıntıları Göster

100 gr da kaju

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Açil Halojenür
Konu Sahibi

13 Eylül 2018; 22:51:51
quote:

Orijinalden alıntı: namaste1968

100 gr da kaju
Alıntıları Göster

Aferim , uza şimdi konumdan



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


sky-inn
13 Eylül 2018; 22:55:05
Asdasdasc. Arkadaş güzel yazmış ama tebbessüm edip gülebilirdin güzel kardeşim. Ben tıpçıyım ama javayı pro-duzeyde biliyorum. Genelde özgür yazılımcıların tercihiydi java ama tabi artık yeni diller ön plana çıktı. Onlar hakkında pek bilgim yok.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Açil Halojenür


Açil Halojenür
Konu Sahibi

13 Eylül 2018; 22:56:47
quote:

Orijinalden alıntı: sky-inn

Asdasdasc. Arkadaş güzel yazmış ama tebbessüm edip gülebilirdin güzel kardeşim. Ben tıpçıyım ama javayı pro-duzeyde biliyorum. Genelde özgür yazılımcıların tercihiydi java ama tabi artık yeni diller ön plana çıktı. Onlar hakkında pek bilgim yok.
Çok güzel öğrenmişsiniz tebrik ederim . Evet birsürü yeni yazılım dili çıktı , konumu bilgi almak için ciddi anlamda yazmıştım başka bir zaman yazsa idi böyle tepki vermezdim . Ayıp



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



bloodbanger
13 Eylül 2018; 23:30:07
Kariyer yapıcam kafasında bir dili zor öğrenirsin. Ben yıllar önce rusça'ya başladığımda da aynı muhabbetle başlayan abiler vardı. hepsi yarısında sıkıldı bıraktı. ülkesine, kültürüne ilgin alakan olmadıkça öğrenemezsin yeni dili. ona göre akıllıca bir seçim yapmanı öneririm. insanların veya "piyasanın" ne dediğine değil.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


4alerce
13 Eylül 2018; 23:34:14
Hocam ingilizce harici bir dil gerekli değil.İngilizce öğrendikten sonra meslekte kendini bol bol geliştirmeye,yazılım dilleri öğrenmeye bak.Her şeyi dört dörtlük yapabileceğin bir sektör değil zaten.Hem yazılımda uçayım hem 3-4 dil öğreneyim mantığı yemez

Buna gelen 1 yanıtı gör.


SHADOW
13 Eylül 2018; 23:39:23


hocam bu java neden bu kadar karisik, internette C videolari acik bi sekilde kolayca ilerlerken javada da videodakini yapip mantigini anlamama gibi bir durum var ve anlamadigim noktalar oluyor C kadar kolay degil gibi duruyor veya benim kafam karisti basta gozumde iyice buyuttum. Javayi nasil ogrenebilirim?

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @sky-inn


sky-inn
14 Eylül 2018; 0:01:59
Java bence en kolay öğrenilenilen dillerden biri. Teorik olarak öğrenebileceklerin sınırlı bence. Bu yüzden de projeler yapmalı pratik olarak neler yapabileceğini görmeli ve öğrenmelisin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Entelektüel Ayı


İolaire
14 Eylül 2018; 0:10:28
Çince veya hintçe.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: LorDDarK


MrKoenig
14 Eylül 2018; 0:13:36
İngilizce muhabbet edip, iş ortamında konuşabileceğiniz kadar KESİNLİKLE olmalı. Bunun dışında yurtdışı düşünüyorsanız Almanca da öğrenilebilir bunun üstüne.



Chill Out
14 Eylül 2018; 0:15:34
Öncelikle ağırlık vereceğin dil İngilizce olmalı, ana dilin kadar iyi konuşabilmelisin. Çünkü yazılım üzerine en iyi kaynaklar hep İngilizce, diğeri için hangisini seçersin bilemem. Yazılım üzerine Japonlar ve Çinliler iyiler diye biliyorum (yanlış varsa düzeltin) bu dillere ağırlık verebilirsin.



Temel olarak İngilizce olmalı yani, zaten diğer dilleri de öğrenebilmen için İngilizce şart bence (Türkçe kaynak yok ya da hatalı) ben şu anda Almanca ve Fransızca öğrenen birisiyim, İngilizce olmamasının eksikliğini çok yaşıyorum çünkü kaliteli bir kaynak kitap bulamıyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Açil Halojenür
Konu Sahibi

14 Eylül 2018; 0:24:09
quote:

Orijinalden alıntı: SHADOW

C öğren C
Alcan mı beni dhde işe mühendis olarak 😘



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Açil Halojenür
Konu Sahibi

14 Eylül 2018; 0:25:00
quote:

Orijinalden alıntı: 4alerce

Hocam ingilizce harici bir dil gerekli değil.İngilizce öğrendikten sonra meslekte kendini bol bol geliştirmeye,yazılım dilleri öğrenmeye bak.Her şeyi dört dörtlük yapabileceğin bir sektör değil zaten.Hem yazılımda uçayım hem 3-4 dil öğreneyim mantığı yemez