Kullanıcı Adı:
Şifre:

Bulunduğum ortamda maaşı ile hava atan arkadaşımın sonu
adminastör
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 12:35:45
Arkadaşlar bir cafe de oturuyoruz 6 kişi filanız 4 kişi erkek 2 kişi kız. Aramız da 2 kişi üniversite mezunu ben ve bir arkadaş ise lise mezunuyuz. Kızları bilmiyorum fazla muhabbetim yok. Hayatta malla mülkle hava atmam atmayı sevmem. Allah'a şükür zamanında dedem yapmış bir şeyler bize işlek bir cadde üzerinde 1 dükkan 4 daire kaldı. (Burada belirtme amacıyla söylememin nedeni konuyla alakalı o yüzden) Dükkanı biz işletiyoruz 25 senedir. Her neyse konu bir an işte şu kadar kazanıyorum demesine geldi üniversite mezunu olan kişilerden birisi. Bizlere hava atıyor hani ben yeni yeni girdim aralarını bilmiyorlar ne iş yaptığımı veya bizde ne var ne yok diye. Yok işte 4.000 maaş alıyorum şirket arabası var rahat oluyor filan. En uyuz olduğum tip.. Ama bir havalar var görmeniz lazım. Diğeri de diyor yok işte şu bankada işe girdim 3.000 küsur alıyorum.

Bana sen ne yapıyordun ya nerede çalışıyordun dedi. Bende dedim emlak işi yapıyordum devrettim askere gidince. Bana peki gelince ne yapacaksın meslek yoktu sende düz lise bitirmiştin dedi. Bende acayip bir uyuz oldum ve hiç sevmediğim bir şeyi dedim. Sıkıntı yok bizim dükkan var orayı kiraya versem 4 5 bin civarı kira gelir zaten dairem var diğerleri kira da sıkıntı yaşamam gibi dedim veya işletirim dükkanı kendim bir şeyler yaparım.

Arkadaş adamın oturduğu ev kira Küçümsemek için demiyorum.. Altında ki araba şirket arabası ama ne havalar da benim arabam skoda fabia 2015 model araç var kendim çalışıp aldım. Dededen kalma ev dükkan var ben size yemin ederim 1 kez bile hiç bir yerde belirtip konusunu açmadım hiç bir muhabbette çakal gelmiş beni ezip küçük görmeye çalıştı akşam ve rezil rüsva ettim size de anlatayım dedim. Böyle insanlar çok böyleleriyle takılmayın faydası olmaz. Daha takılmıyorum. En son beni aradı bankaya işe giren arabayı istedi lazım filan yok dedim işim var kapattım. Git al aracını o zaman kardeşim o kadar para alıyorsun..

Edit: 15 yaşımdan beri babam'dan 5 tl bile para almadım. Daha önceden Nine west ve polaris mağazalarında çalıştım. 5.000 Tl gibi bir para ile emlak dükkanı devralıp işe koyuldum tek başıma. Kredi çektim 30 bin civarı ve şuan ki kullandığım aracı aldım kendi başıma. Kredi borçlarımı bitirdim ve askere gideceğim diye dükkanı devrettim. Dükkan başkasının dükkanıydı kira veriyordum. Mümkünse boş yorum yapacağınıza kendi kendime çalışıp kazandığımı belirteyim. Aracımı ve hayatımı kendi kazancımla yaşadım. Evet ailemle kalıyorum hepinizin olduğu gibi ama 15 yaşımdan beri 5 tl bile para almadım. Para nasıl kazanılır çok iyi bilirim kimse canını sıkmasın. Ben orta okul ve lise de hayatımda 1 kez yemek yedim onun harici 3 veya 5 tl gibi harçlıklar alıyordum yemeyip biriktiriyordum.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adminastör -- 13 Haziran 2018; 12:52:26 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Kendi emeğiyle okuyup başarıp çalışıp kazanmanın hazzını asla anlayamayacağın için bilemezsin.

Adamın hava attığı şey para da değil maddi imkanlar da değil. Bak ben sıfırdan bunları kendi emeğiml...
Mad Mushroom - 8 gün önce
alın teri ile dede teri arasındaki farkı anlatan çok güzel bir başlık.
MetinOztok - 8 gün önce
Aranızda ki fark şu o kendi niteliğiyle kazanıyor aranan istenen adam



sense dededen kalma bişeyleri olan lise mezunusun
Forthe - 8 gün önce
Bahsettiğin kişiyle görüşüp konuşmadan nasıl biri olduğunu anlamam da sanki şikayetçi olduğun durumu kendin yapıyormuşsun gibi bi hava sezdim



Bu işler kredi çektim allah yüzüme güldüyle olmuyo...
Yazmayı_Severim - 8 gün önce
kısaca mal dedenin malı



o ise kendi kazanıyor
Forthe - 8 gün önce
Bu nasıl ortam arkadaş ? ya şöyle 5 yıllık falan arkadaş olmanız lazım herkesle ya da bu şekilde konuşmanın tek amacı kızları etkilemek. iğrenç bir ortammış.
whisper242 - 8 gün önce
Dostum arkadaşın o surat ifadesini ve bakışını görsen her şey ortada kızların yanında şekil yapmak için dediğini. Bu arada bugün öğrendim kızlardan biriyle çıkmaya başlamışlar. Ayrıca ona bakarsan ...
adminastör - 8 gün önce
Kızlara caka satmak için seni gömmeye çalışmış. İyi olmuş bi de sövseydin dallamaya. Seni lise mezunu diye kızların yanında horlamış işte kıl herif. Takma kafaya
dtcfli - 8 gün önce
ayıp etmişler öyle bir konuşma yaparak. Sizde olanı söylemişsiniz üzülcek bir yanı yok takmayın boşuna. OKumak da yetmiyor bazen saygı ve sevgiyi yaşayarak ögrenmek gerekiyor.

Ama alın teri ile ka...
ReaperVR - 8 gün önce

Mad Mushroom
12 Haziran 2018; 12:37:58
Kendi emeğiyle okuyup başarıp çalışıp kazanmanın hazzını asla anlayamayacağın için bilemezsin.

Adamın hava attığı şey para da değil maddi imkanlar da değil. Bak ben sıfırdan bunları kendi emeğimle kurdum demek istiyor. Senin aileden kalmış her şey



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 5 yanıtı gör.


adminastör
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 12:42:23
quote:

Orijinalden alıntı: Mad Mushroom

Kendi emeğiyle okuyup başarıp çalışıp kazanmanın hazzını asla anlayamayacağın için bilemezsin.

Adamın hava attığı şey para da değil maddi imkanlar da değil. Bak ben sıfırdan bunları kendi emeğimle kurdum demek istiyor. Senin aileden kalmış her şey
Dostum arkadaşın o surat ifadesini ve bakışını görsen her şey ortada kızların yanında şekil yapmak için dediğini. Bu arada bugün öğrendim kızlardan biriyle çıkmaya başlamışlar. Ayrıca ona bakarsan benim cebimde sadece 5.000 tl ile emlak işine girdim kiralık bir dükkan tutup ve kredi çekip arabamı aldım Allah yüzümü güldürdü. Askere gideceğim diye dükkanı devrettim. Yani sonuçta bende 5.000 tl ile iş kurup sıfır desteksiz kazandım kurtardım döndürdüm kendimi malım veya mülkümle almadım aracımı kendim çalışıp risk alıp kazandım.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Yazmayı_Severim
12 Haziran 2018; 13:13:39
Bahsettiğin kişiyle görüşüp konuşmadan nasıl biri olduğunu anlamam da sanki şikayetçi olduğun durumu kendin yapıyormuşsun gibi bi hava sezdim



Bu işler kredi çektim allah yüzüme güldüyle olmuyor, biliyorsun ki ‘sen’ 10 kere de bi işe kalkışıp dükkan açıp batırsan dahi evlerin birini kiraya verip gül gibi geçinip gidebilirsin, bunun verdiği garanti duygusu, özgüven aldığın sözde riski anlamsız kılıyor ortada risk falan yok tutana kadar girişimcilikle rahatlıkla uğraşanilirsin, arkasında dayanağı olmayan insanlar bi işe girişeceği zaman kırk kere düşünüyor sonrasında da çoğu ya vazgeçiyor ya da riski alıyor



Şikayetçi olduğun şahıs ‘belki’ durumunu abartmış olabilir ancak asıl riski alıp yaşayan kendisi eğer anadan babadan deden kalma bir şeyi yoksa



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Forthe
12 Haziran 2018; 13:32:21
Aranızda ki fark şu o kendi niteliğiyle kazanıyor aranan istenen adam



sense dededen kalma bişeyleri olan lise mezunusun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


XIII.VIII
12 Haziran 2018; 13:36:14
senin kira gelirini ben maaş olarak alıyorum, kendi çabalarımla geldim bu konuma, ha tabi önemli olan paranın olması, varsa sıkıntı yok ama bileğinin hakkıyla almanın tadı başka, yukarıdaki arkadaşların da dediği gibi.

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Harrisonn
Buna gelen 1 yanıtı gör.


MetinOztok
12 Haziran 2018; 13:45:53
alın teri ile dede teri arasındaki farkı anlatan çok güzel bir başlık.



ReaperVR
12 Haziran 2018; 13:48:17
ayıp etmişler öyle bir konuşma yaparak. Sizde olanı söylemişsiniz üzülcek bir yanı yok takmayın boşuna. OKumak da yetmiyor bazen saygı ve sevgiyi yaşayarak ögrenmek gerekiyor.

Ama alın teri ile kazanılan ve miras ile geleni bir kefeye koymamak lazım. Onların uslubu kabul edilecek bir şekilde olmamış.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ReaperVR -- 12 Haziran 2018; 13:49:40 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


adminastör
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 13:53:38
quote:

Orijinalden alıntı: Yazmayı_Severim

Bahsettiğin kişiyle görüşüp konuşmadan nasıl biri olduğunu anlamam da sanki şikayetçi olduğun durumu kendin yapıyormuşsun gibi bi hava sezdim



Bu işler kredi çektim allah yüzüme güldüyle olmuyor, biliyorsun ki ‘sen’ 10 kere de bi işe kalkışıp dükkan açıp batırsan dahi evlerin birini kiraya verip gül gibi geçinip gidebilirsin, bunun verdiği garanti duygusu, özgüven aldığın sözde riski anlamsız kılıyor ortada risk falan yok tutana kadar girişimcilikle rahatlıkla uğraşanilirsin, arkasında dayanağı olmayan insanlar bi işe girişeceği zaman kırk kere düşünüyor sonrasında da çoğu ya vazgeçiyor ya da riski alıyor



Şikayetçi olduğun şahıs ‘belki’ durumunu abartmış olabilir ancak asıl riski alıp yaşayan kendisi eğer anadan babadan deden kalma bir şeyi yoksa
Dostum şuna emin olabilirsin hayatımda ilk kez mal mülk olayını o kafede konuştum ve sonrası da burası oldu. Bir kez bile asla konusunu açmam çünkü kendim kazanmadım onları. Ayrıca babam bana her zaman der buraya güvenme kendin yap kendin kazan.

Ben istanbul da suadiye de ve hatta yenisahra da ayakkabı mağazalarında çalıştım satış danışmanı ve şef şeklinde biraz birikim yaptım ve sonra kendi dükkanımı açtım ama babama söyledim dükkan açacağım tamam dedi. Dedim araba alacağım tamam dedi bir kez bile para istemedim kendisi de önermedi sadece soruyordu lazım mı işler nasıl iyi diyordum kendim yaptım ve kazandım hani hiç yardım destek almadım. Kendi kazandığım para ile girdim ve şuan askerlik için bıraktım.



adminastör
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 13:55:12
quote:

Orijinalden alıntı: Forthe

Aranızda ki fark şu o kendi niteliğiyle kazanıyor aranan istenen adam



sense dededen kalma bişeyleri olan lise mezunusun
Evet sıkıntım yok lise mezunuyum diye, ayrıca nişanlıyım demek ki biz de aranan olmuşuz askerden sonra düğünüm var. Lise mezunuyuz ama üniversite okumayacak değiliz.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


adminastör
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 13:57:55
quote:

Orijinalden alıntı: XIII.VIII

senin kira gelirini ben maaş olarak alıyorum, kendi çabalarımla geldim bu konuma, ha tabi önemli olan paranın olması, varsa sıkıntı yok ama bileğinin hakkıyla almanın tadı başka, yukarıdaki arkadaşların da dediği gibi.
Dostum aslında belirttim ama tekrar yazayım. Eyvallah bir şeylerimiz var ama 15 yaşımdan sonra babamdan bir kez bile bir şey istemedim. 15 yaşımda işe girdim okuldan sonra çalıştım paramı kazanıp biriktirdim gittim kendime bilgisayarımı topladım ettim. Daha sonra yaşım 18 lere gelince mağazalarda çalıştım bir gün bile babama para lazım demedim. Daha sonra elimde ki birikmiş para ile emlak dükkanı devralıp açtım. Oda babama söyledim tamam dedi haberin olsun dedim. Arkamda babama güvenerek bir işe girişmedim kendim açtım, kendim kazandım ve kendim yedim. Babamdan bugüne kadar dediğim gibi istemedim istemem de.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


adminastör
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 14:00:58
quote:

Orijinalden alıntı: ReaperVR

ayıp etmişler öyle bir konuşma yaparak. Sizde olanı söylemişsiniz üzülcek bir yanı yok takmayın boşuna. OKumak da yetmiyor bazen saygı ve sevgiyi yaşayarak ögrenmek gerekiyor.

Ama alın teri ile kazanılan ve miras ile geleni bir kefeye koymamak lazım. Onların uslubu kabul edilecek bir şekilde olmamış.
Şimdi bazıları belki yanlış anladı ama siz biraz hiç değilse doğru anlamışsınız. Olay burada ezmeye çalışmak kızlara farklı görünmek çünkü o an orada ben varım ve o olayda suratı bile belli ediyor insanı. Yoksa 15 yaşımdan beri babam dan 5 tl bile para istemedim. Her şeyimi çalışıp yaptım. Hiç bir mala mülke güvenerek gezmedim. Okula giderken çocukken 3 tl harçlık alırdım okulda yemez biriktirirdim veya lisede biriktirirdim ve 15 yaşından sonra çalışıp kendim kazanıp ona göre yaşıyorum.



XIII.VIII
12 Haziran 2018; 14:04:26
quote:

Orijinalden alıntı: adminastör

Dostum aslında belirttim ama tekrar yazayım. Eyvallah bir şeylerimiz var ama 15 yaşımdan sonra babamdan bir kez bile bir şey istemedim. 15 yaşımda işe girdim okuldan sonra çalıştım paramı kazanıp biriktirdim gittim kendime bilgisayarımı topladım ettim. Daha sonra yaşım 18 lere gelince mağazalarda çalıştım bir gün bile babama para lazım demedim. Daha sonra elimde ki birikmiş para ile emlak dükkanı devralıp açtım. Oda babama söyledim tamam dedi haberin olsun dedim. Arkamda babama güvenerek bir işe girişmedim kendim açtım, kendim kazandım ve kendim yedim. Babamdan bugüne kadar dediğim gibi istemedim istemem de.
Alıntıları Göster

Anladım dostum, bu arada bir ortamda beni gömerek üste çıkmaya kendini yüceltmeye çalışan olursa ben de elimden geleni ardıma koymam, o konuda hak veriyorum ağzına sağlık



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XIII.VIII -- 12 Haziran 2018; 14:4:55 >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Harrisonn
Buna gelen 1 yanıtı gör.


dtcfli
12 Haziran 2018; 14:08:35
Kızlara caka satmak için seni gömmeye çalışmış. İyi olmuş bi de sövseydin dallamaya. Seni lise mezunu diye kızların yanında horlamış işte kıl herif. Takma kafaya



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


whisper242
12 Haziran 2018; 14:12:02
Bu nasıl ortam arkadaş ? ya şöyle 5 yıllık falan arkadaş olmanız lazım herkesle ya da bu şekilde konuşmanın tek amacı kızları etkilemek. iğrenç bir ortammış.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Forthe
12 Haziran 2018; 14:12:53
kısaca mal dedenin malı



o ise kendi kazanıyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @adminastör


adminastör
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 14:13:23
quote:

Orijinalden alıntı: XIII.VIII

Anladım dostum, bu arada bir ortamda beni gömerek üste çıkmaya kendini yüceltmeye çalışan olursa ben de elimden geleni ardıma koymam, o konuda hak veriyorum ağzına sağlık
Alıntıları Göster

En iyisi böyleleriyle takılmamak daha zaten gitmiyorum. En son kiralık daire sordu zaten askere gidiceksin para almazsın benden dedim daire yok elimde kiralık kapattım direk konuyu

Buna gelen 1 yanıtı gör.


adminastör
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 14:14:08
quote:

Orijinalden alıntı: whisper242

Bu nasıl ortam arkadaş ? ya şöyle 5 yıllık falan arkadaş olmanız lazım herkesle ya da bu şekilde konuşmanın tek amacı kızları etkilemek. iğrenç bir ortammış.
Maalesef öyle iğrenç bir ortamda bulundum diğer arkadaşım yüzünden 2. ortamda olmam ve sondu daha da gitmem açıkcası



adminastör
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 14:14:58
quote:

Orijinalden alıntı: dtcfli

Kızlara caka satmak için seni gömmeye çalışmış. İyi olmuş bi de sövseydin dallamaya. Seni lise mezunu diye kızların yanında horlamış işte kıl herif. Takma kafaya
Yok hocam takmadım zaten bende orada bozdum daha da konuşmadım zaten görüşmem bulunmam da aynı ortamda bir daha

Buna gelen 1 yanıtı gör.


XIII.VIII
12 Haziran 2018; 14:16:23
quote:

Orijinalden alıntı: adminastör