Kullanıcı Adı:
Şifre:

Bursaspor - Beşiktaş | STSL 31. Hafta | 15.05.2017 | 20.00
10 Numara
Konu Sahibi

8 Mayıs 2017; 18:53:27
Bursaspor - Beşiktaş | Spor Toto Süper Lig 31. Hafta

15.05.2017 Pazartesi, 20.00, Timsah Arena






En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Queresma denen futbol katiline ne zaman kart cikacak 2 kere atılması lazimken kart bile vermediler

Sorsan onlardan başka şerefli takım yoktur
cogman - 2 yıl önce
4.yıldızı aldığınızda hani Melo'ya kart verilmiyordu hatırladın mı ? Muslera teke tek kaldığında faul yapıp sarı kart alıyordu.Ne ara unuttunuz onları.Gidin kendi çöplüğünüzde ağlayın.
-Tamam ...
c-ronaldo42 - 2 yıl önce
Melo ve emreye verilmeyen kartlara sayın hadi şimdi dağıl
Winnetou21 - 2 yıl önce
Quaresma'nın pozisyonunun yanında Bilal'in yapmış olduğu faul konuşulmuyorsa, orada iyi niyet yoktur. Sizin gibilere inat şampiyon olacağız.
capo di capi - 2 yıl önce
hayeller ve hayatlar fb gs elele
barut78 - 2 yıl önce
Fenerliler hiç konuşmasın.fener maçlarında fener galibiyeti gelmeden hakem maçı bitirmiyordu çok kez 90+8 leri gördük.kaç kere elle gol attılar hakemin önğnde gol verildi.aldık mı maçı 2-0 zorunuza...
M.Parolo - 2 yıl önce
Neyse beyler Fabriden umut kesilmez
Nemecekkk - 2 yıl önce
Maçı iyi izleyin, filozof Şenol Güneş maçtan sonra çıkıp hakemden dert yanacak yine.

İyi bir taktisyen, hatta iyi bir hoca bile olabilir ama kesinlikle insan olarak benim için sıfırdır Güneş.
Surveillance - 2 yıl önce
Hakem q7 yi atmadı diye kafayı yediler. Melo ve emre belözoğlu bu ağlayanların takımındaydı. Bu adamlar atılmadığında biz itiraz edince kahkaha atıyorlardı. Gün gelir hesap döner.
Casey_ - 2 yıl önce

Sonic Wall
9 Mayıs 2017; 9:10:32
Pazartesi maçmı olur ya [\&o] 3-1 alırız diyorum



beyler yeni bir icat buldum maç skoru tahmini yapıyor

bu icatı geçen bir meteor parçası buldum onunla yaptım ve çok sağlam sonuçlar veriyor

maç sonucu bursaspor 0:0 beşiktaş

gol mol olmayacak maçta bele kupkuru bir maç olacak


Buna gelen 1 yanıtı gör.


erdi 1903
10 Mayıs 2017; 0:56:52
HAYDİ DEMBA BA SENİN MAÇIN OLSUN BU !



helluri
11 Mayıs 2017; 15:31:04
Bilet alabilen var mı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Niye bugün değil ki ben onu anlamadım kesin bir tezgah olacak bu maçta derbide değil ki ne iş çeviriyorlar yada ne iş çevirecekler acaba



pyp
15 Mayıs 2017; 11:52:45
4-0 vur gec kartalim.

Talisca cezali mi bu mac orta parnaktan?



Trezegol17
15 Mayıs 2017; 12:10:50
3-1 kazanırız



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



LampdaLamp
15 Mayıs 2017; 15:45:12
Haydi bursa, güvenimiz tam, BAŞARILAR BURSA !!



MetinAliFeyyaz10
15 Mayıs 2017; 16:18:52
Keşke Cenk yerine Demba Ba oynasa, Cenk kaybolup gidiyor rakip stoperler arasında.



Oceanic815
15 Mayıs 2017; 17:49:51
"1-0 olsun bizim olsun" temennisini iliklerime kadar hissettiğim bir maç



10 Numara
Konu Sahibi

15 Mayıs 2017; 19:49:25



Survivor Tolga
15 Mayıs 2017; 20:02:44
Yavrularım benim düdük sesi bile duyulmuyor.



rider30
15 Mayıs 2017; 20:13:57
İyi oynamıyoruz yine. Quaresma'nın kanadından gelmedik nedense 1 kere ayağına top geldi.



ne diyorum
15 Mayıs 2017; 20:14:10
hadi la bursa



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



ne diyorum
15 Mayıs 2017; 20:14:48
bir çelme taksa bursa ne var ya...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



ne diyorum
15 Mayıs 2017; 20:15:37
muhteşem tribün desteği



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



rider30
15 Mayıs 2017; 20:16:38
Orta saha ile ileri uç arasında çok kopukluk var. Tolgay ve Oğuzhan etkisiz. Bu nedenle hücumda çabuk çoğalamıyoruz. Aboubakar istediği topları da alamıyor.



Dj_Gençkan
15 Mayıs 2017; 20:19:36
q7 ye kırmızı es geçildi yine



GiveMeYourLife