Kullanıcı Adı:
Şifre:

Cevap: Bursaspor - Beşiktaş | STSL 31. Hafta | 15.05.2017 | 20.00  (4. sayfa)
rider30
15 Mayıs 2017; 20:50:22
hücumda geç kalıyoruz paslarda tercihlerde hep hatalı. Tolgay top kaybında rekor kırdı. Buna rağmen 3 net pozisyon var.



Monster98
15 Mayıs 2017; 20:50:21
Bataja cezalımı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Rai-gy
15 Mayıs 2017; 20:50:45
Ulan yine yedi Quaresma'nın kartı haha valla tiyatro izliyoruz başka bir şey değil.



Dj_Gençkan
15 Mayıs 2017; 20:51:48
q7 ye çıkmayan ikinci kırmızı hey yavrum hey sözde efendi BJK

Buna gelen 1 yanıtı gör.


ne diyorum
15 Mayıs 2017; 20:52:20
resemn q7 kaşınıyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Survivor Tolga
15 Mayıs 2017; 20:52:26
ULAN ALKIŞLADI KIRMIZI VERSENE

Buna gelen 1 yanıtı gör.


DinoCrocetti
15 Mayıs 2017; 20:52:33
Quaresma sarıyla kurtardı bu sefer.Hani öyle bir pozisyon ki yaptığı hareket kırmızı olmasına rağmen sarı yedi , üstüne alkışlaması da sarı kart ama onu da veremedi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



ne diyorum
15 Mayıs 2017; 20:52:53
adam çoktan atılmalıydı ama sahada hakem yok



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



rider30
15 Mayıs 2017; 20:52:59
Quaresma oyundan alınmazsa ikinci devre 10 kişiyiz. Adam saatli bomba resmen hiçbir katkısı yok.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


TnesQuare
15 Mayıs 2017; 20:53:40
Beyler amacım gerginlik çıkarmak falan değil ama Q7'nin hareketlerini falan gördünüz. Ben şaşırdım mı? Hayır. Aklıma TS maçı geldi onda çıkmadıysa bunda hiç çıkmaz.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



Nemecekkk
15 Mayıs 2017; 20:53:44
beyler algı yaratmayın q7 gayet temiz oynuyor sarı kart da haksızdı ayıptır



asosyal yaratik
15 Mayıs 2017; 20:53:47
Atiba bayağı kötü oynuyor bugün. Quaresma da çıkıp Cenk girmeli yoksa bu kırmızı görecek.



BéTo
15 Mayıs 2017; 20:53:53
Beyler çok panik gördüm sizin oyuncuları bi kaza olmaz inş



Bu arada net kırmızı vermedi q7 ye.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



gael
15 Mayıs 2017; 20:53:57
oyun seyri 2. yarıdada böyle devam ederse beşiktaş golü bulur

keza bursa defansı kötü savunma yapıyor
rakibi ceza alanı dışında karşılaması basması gerekirken ceza alanı içinde rakibi savunuyor içeri kadar gömülüyorlar ve olmıyacak hatalar yapıyorlar her hafta boşuna 5 yememiş bunlar

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Cpt.Apollo
15 Mayıs 2017; 20:54:00
Q7 atılana kadar Bilalin çoktan atılması gerekiyordu. Hakem tüm takdir haklarını Bursadan yana kullanıyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Dj_Gençkan


ne diyorum
15 Mayıs 2017; 20:55:04

quote:

Orijinalden alıntı: Survivor Tolga

ULAN ALKIŞLADI KIRMIZI VERSENE

veremez



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Survivor Tolga
15 Mayıs 2017; 20:56:55

quote:

Orijinalden alıntı: ne diyorum


Alıntıyı Göster
veremez

Guaye 3 saniye içinde 2 sarı kart görüp atıldı bu hafta alkışladığı için.

Rezillik başka bir şey değil, allahtan kaçak yayınlar falan var valla şu lige para ödeyenlere yazık yemin ediyorum.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


ne diyorum
15 Mayıs 2017; 20:57:47

quote:

Orijinalden alıntı: Survivor Tolga


Alıntıyı Göster
Guaye 3 saniye içinde 2 sarı kart görüp atıldı bu hafta alkışladığı için.

Rezillik başka bir şey değil, allahtan kaçak yayınlar falan var valla şu lige para ödeyenlere yazık yemin ediyorum.

valla ben ödüyorum ama bu sene son



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



ne diyorum
15 Mayıs 2017; 20:58:44

quote:

Orijinalden alıntı: gael

oyun seyri 2. yarıdada böyle devam ederse beşiktaş golü bulur

keza bursa defansı kötü savunma yapıyor
rakibi ceza alanı dışında karşılaması basması gerekirken ceza alanı içinde rakibi savunuyor içeri kadar gömülüyorlar ve olmıyacak hatalar yapıyorlar her hafta boşuna 5 yememiş bunlar