Kullanıcı Adı:
Şifre:

Cevap: Bursaspor - Beşiktaş | STSL 31. Hafta | 15.05.2017 | 20.00  (7. sayfa)
siyahlee97
15 Mayıs 2017; 22:21:27
Efendi Beşiktaş yersen...



Ne utanma var ne sıkılma Türkiye bunlar gibi yüzsüz görmedi,ne fb ne gs bu kadar cirkef olmamıştı



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



Winnetou21
15 Mayıs 2017; 22:26:46

quote:

Orijinalden alıntı: Tornavidaİsmail

Queresma denen futbol katiline ne zaman kart cikacak 2 kere atılması lazimken kart bile vermediler

Sorsan onlardan başka şerefli takım yoktur

Melo ve emreye verilmeyen kartlara sayın hadi şimdi dağıl



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


Muammer122
15 Mayıs 2017; 22:31:29

quote:

Orijinalden alıntı: Winnetou21


Alıntıyı Göster
Melo ve emreye verilmeyen kartlara sayın hadi şimdi dağıl

sayıyosun yinede quaresmaya verilmeyenler daha çok

Buna gelen 1 yanıtı gör.


cogman
15 Mayıs 2017; 22:32:04
tamam şerefli takım taraftarı şerefli üye haklısın



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Winnetou21


AltaNora
15 Mayıs 2017; 22:36:52
Bu pozisyona kart çıkmadımı cidden ?




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


mertua35_35
15 Mayıs 2017; 22:37:43
Bjk nin bursayı yenmesi ne çok büyütülmüş her yerde görüyorum sanki dinamo kiev'i deplasmanda farklı yenmişler gibi seviniyorlar.Bu arada Bjk şampiyon olsa ne olacak olmasa ne olacak,şampiyon olsun bir zahmet biraz gs ve fb ye yetişmeye çalışsın,bir gsli olarak beşiktaşın şampiyon olması beni rahatsız etmiyor,Fb kadar ciddiye alamıyorum niyeyse bjk yi.
Dursun özbek yerine Ünal aysal olsaydı bjk biraz şampiyon olmayı rüyasında görürdü ama yapacak bir şey yok 2 sene bedavaya gitti.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


barut78
15 Mayıs 2017; 22:40:19

quote:

Orijinalden alıntı: mertua35_35

Bjk nin bursayı yenmesi ne çok büyütülmüş her yerde görüyorum sanki dinamo kiev'i deplasmanda farklı yenmişler gibi seviniyorlar.Bu arada Bjk şampiyon olsa ne olacak olmasa ne olacak,şampiyon olsun bir zahmet biraz gs ve fb ye yetişmeye çalışsın,bir gsli olarak beşiktaşın şampiyon olması beni rahatsız etmiyor,Fb kadar ciddiye alamıyorum niyeyse bjk yi.
Dursun özbek yerine Ünal aysal olsaydı bjk biraz şampiyon olmayı rüyasında görürdü ama yapacak bir şey yok 2 sene bedavaya gitti.

hayeller ve hayatlar fb gs elele

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Johnnie-Walker
15 Mayıs 2017; 22:43:17
Maçı izleyen 50 tane kırmızı kart çıkması gerektigini bilir.





Not; bursa kümeyee



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



VioLee
15 Mayıs 2017; 22:45:57
Gslilere cidden uzuldum gecen sene sampiyon olucaz dediler olmadi 28 puan mi ne fark attik tam sayamadim.Bu sene bi ara sampiyon olcaz diyolardi yine husrana ugradilar cok ustune gitmeyin gsli arkadaslarin yazik..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



onurguner
15 Mayıs 2017; 22:49:42

quote:

Orijinalden alıntı: AltaNora

Bu pozisyona kart çıkmadımı cidden ?



hakem bursalıyı atıyodu az kalsın :D



32aslan
15 Mayıs 2017; 22:50:24
Her sene bir takım kollanıyor bu sene bjk kollanıyor . Zamanında da bizim meloya bir sezon boyunca kırmızı kart çıkmamıştı. Abartmamak lazım bu kadar , sahadaki oynanan topa göre zaten ilk 2 takım 1. Ve 2. sırada.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



DemirAtlıAdam
15 Mayıs 2017; 22:56:50

quote:

Orijinalden alıntı: rider30

Quaresma oyundan alınmazsa ikinci devre 10 kişiyiz. Adam saatli bomba resmen hiçbir katkısı yok.

Rahat ol babanız Tüpçü hakemi iyi tembihlemiş, Beşiktaş'a zarar gelirse kulağını çekerim demiş belli ki.
Q7 3 kere atılması gereken maçta tek sarıyla bitirdi.Tüpçü'nün gazıyla son hız devam bakalım bunların ahı çıkar aheste aheste.



ygtdtm
15 Mayıs 2017; 23:11:11

quote:

Orijinalden alıntı: AltaNora

Bu pozisyona kart çıkmadımı cidden ?



fotografa bakıp vay ulan ne vurmus gıbı dusunmeyın. Pozısyon sırasında ayagı fazla kalktı ınerken hafıf surtundu hepsı bu. Bursalı oyuncu ne yerde kaldı ne döndü napıyosun bırader bıle demedı fotograftan yorum yapıp vay kart mart mevzuna gırmeyın. son dk beck mı tolgaymı ne korner cızgısınde yerde 2 kısı tekmeledı hakem topu bursalılara verdı acın onu ızleyın



mertua35_35
15 Mayıs 2017; 23:11:58

quote:

Orijinalden alıntı: barut78


Alıntıyı Göster
hayeller ve hayatlar fb gs elele

Bu sene hiç bir zor maçı kazanamadan şampiyon olacaksınız gibi gözüküyor,büyük başarı.



Trezegol17
15 Mayıs 2017; 23:24:12
Biz 2 haftadır hakemler yüzünden maç kazanamayınca bilmem kaçıncı sırada ki takımın taraftarının sesi çıkmıyordu şimdi ki hallerine bak ulan



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



ali1903kemal
15 Mayıs 2017; 23:35:03
Aboubakar mutlak pozisyonda düşürülmesi sarı verildi

Ve Oğuzhan a nasıl çift daldığını gorduk buvsalının

Bunlarıda söyleseniz sizi takardım ş...e

Amma velakin işinize geleni mıçmışsınız

İyi geceler arkadaşlar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



capo di capi
15 Mayıs 2017; 23:35:20
31.hafta itibariyle Galatasaray'ın ardından Fenerbahçe'nin de matematiksel olarak şampiyonluk şansı kalmadı..



< Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >



Casey_
15 Mayıs 2017; 23:35:48
Oturdum forumda hakem diye ağlayan Başakşehirden medet uman futbol rezillerinin mesajlarını okuyorum.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


ali1903kemal
15 Mayıs 2017; 23:40:44

quote:

Orijinalden alıntı: Winnetou21


Alıntıyı Göster
Melo ve emreye verilmeyen kartlara sayın hadi şimdi dağıl

Şuuuut ve gooolll



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



PAUL WALKER
15 Mayıs 2017; 23:42:36

quote:

Orijinalden alıntı: Marblue

Oturdum forumda hakem diye ağlayan Başakşehirden medet uman futbol rezillerinin mesajlarını okuyorum.

Bunlarin hepsi ayni kiskanc dusmanlar. Besiktasi cekemiyorlar. Zorlarina gidiyor. Hakeme salliyorlar. Fenerbahce gol atsin diye kac kere 5 yada 6 dakika maclar uzatildi haberleri var mi? Yuzsuzluk baska bir sey degil.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Cevap: Bursaspor - Beşiktaş | STSL 31. Hafta | 15.05.2017 | 20.00  (7. sayfa)