Kullanıcı Adı:
Şifre:

1. sayfa


CAT6 ETHERNET KABLOSU ÖNERİSİ
potterfatih
Konu Sahibi

9 Eylül 2018; 16:00:21
Merhaba evimdeki modem ve bilgisayar arasındaki kabloyu degiştirmek istiyorum cat6 kablo almak istiyorum internet saglayıcım çok parazit oldugundan kablonu degiştirmemi söyledi cat6 büssürü marka ve ürün var hangisi almayalıyım yardımcı olursanız sevinirim.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi potterfatih -- 9 Eylül 2018; 16:2:31 >



AirJET
9 Eylül 2018; 17:41:55
HES,HCS,NEXANS,ECOLAN



Logic_Man
9 Eylül 2018; 22:59:37
iss landa parazit olduğunu göremez. telefon kablonuzu değişin demiş olmasın.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


potterfatih
Konu Sahibi

9 Eylül 2018; 23:27:57
iç tesisattan eve gelen kabloyu ve modeme gelen kablo cat5 ve çok eski bi kablo 7 8 senelik ve ezik hep degiştirmem gerektigini sölediler

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Logic_Man


Logic_Man
11 Eylül 2018; 0:12:41
nexans tam bakır cat5-6 olabilir.

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @potterfatih


potterfatih
Konu Sahibi

11 Eylül 2018; 1:23:39
Anladım teşekkür ederim


Bu mesajda bahsedilenler: @Logic_Man


potterfatih
Konu Sahibi

16 Eylül 2018; 0:44:57
Herşeyi yaptım iç tesisatı degiştirdim modemi degiştirdim bi türlü şu pingi hız düşüşünü halledemedim halen snr margin degeri 6.00 larda geziyor daha ne yapmam lazım anlamış değilim benim arkadaş 30.00 snr marginle takılıyo hiç pingi hız düşüşü yok biz mafoluyoz burda şu fotodaki crc degerini görüyormusunuz adama diyorum 10 saatte crc 181998 nedir allah aşkına hiç birşey yapmıyorlar bu arada kabloyu degiştiren adam hytech hy-cat600 cat6 kablo kullandı kalitelimi bilmiyorm ama birşey degişmedi performansta belki kabloluk degildi sorun bilmiyorum



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi potterfatih -- 16 Eylül 2018; 0:45:33 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Logic_Man


Logic_Man
16 Eylül 2018; 8:58:36
Telefon kablosu olan yani telekom'un ankastresinden gelen kablonun tam bakır olması gerekir. Sizin kullandığınız kablo marka değil. Bu sebeple tam bakır olmama ihtimali yüksek. Kablo üzerinde CCA,CCS gibi bir yazı varsa tam bakır olmadığını anlayabilirsiniz. Bu kablonun LAN da kullanılmasında problem olmaz, fakat telefon hatlarında tam bakır kablo olması gerekir.

Ayrıca modemde splitter kullanmanızı tavsiye ederim.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @potterfatih


potterfatih
Konu Sahibi

16 Eylül 2018; 14:20:21
Bakın ben apartmanın telefon hattından eve kadar modeme kadar hatta modemden pcye kadar bu kablodan çektirttim ve bu işi yapmaya gelen kişiler hcs nin izmirdeki bayisi olan asay grup diye bi şirket beende kablo geldiginde bu kablo markası neden böle dedim büssürü üretiliyor marka marka dedi bana bunu verdiler dedi tam bakır oldugunu söledi ne kadar doğru bilmiyorum kablonun üzerinde
yazanları yazıyorum HYTECH HY-CAT600 CAT.6 UTP CABLE 25AWG CM 75C VERIFIED TO TIA/EIA 568B 2-1 ISO/IEC 11801 012M böyle yazıyor turknet kullanıyorum telefonumda takılı değil yalın istedim ben splitterde genede takılı

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Logic_Man


Logic_Man
16 Eylül 2018; 18:55:50
Size tavsiye ettiğim marka ile sizin aldığınızın fiyat karşılaştırması:


https://www.akakce.com/...ir-fiyati,36538282.html

https://www.akakce.com/...o-fiyati,222072223.html

Eğer siz marka talebinde bulunmazsanız aşağı yukarı bütün firmaların kullanacağı kablo tipi benzer olur. Çünkü kar marjı daha yüksek. Aradaki fiyat farkının boşuna olmayacağını düşündüğünüze inanıyorum.

Tabi aynı zamanda bağlantı hızınızın sınırlarda olmasıda bu sorunu oluşturabilir. Görünen maxrate'lere fazla takılmayın, hattınız bu hızda zorlanıyor olabilir. Hız düşürmeyi denemelisiniz. Ayrıca telefon kablosunda yapılan eklerde önemli. Kablo çekildikten sonra telleri birbirine bükme yöntemiyle ek yapıldıysa bu sinyal kalitesini düşürür. Ankastre ekinin YAK-1 konnektörle yapılması gerekir.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Logic_Man -- 16 Eylül 2018; 18:59:27 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @potterfatih


potterfatih
Konu Sahibi

16 Eylül 2018; 21:37:37
türknete destek kayıdı açtırdım hızımı düşürmeler için bakalım ne olacak birde böyle denemek istiyorum sorun çözülürse demekki kablodan değilmiş diye anlayacagım.Bu arada apartmandaki telefon hattındaki kabloyu direk porta takmadı port çok karma karışıktı başkalarının hattını bozmamak için kabloyu kesti porttaki uçları birbirine bagladı ek olarak yapmış orda herkesin öleydi ondan yapmış sanırım ve YAK-1 konnektör felan kullanmadı modeme takarkende ek yaptı ona malesef mecburiyetten yap direk takınca modemdeki dsl ışıgı yanmamıştı



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi potterfatih -- 16 Eylül 2018; 22:3:5 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Logic_Man


potterfatih
Konu Sahibi

17 Eylül 2018; 1:25:39
türknete destek kayıdı açtırdım hızımı düşürmeler için bakalım ne olacak birde böyle denemek istiyorum sorun çözülürse demekki kablodan değilmiş diye anlayacagım.Bu arada apartmandaki telefon hattındaki kabloyu direk porta takmadı port çok karma karışıktı başkalarının hattını bozmamak için kabloyu kesti porttaki uçları birbirine bagladı ek olarak yapmış orda herkesin öleydi ondan yapmış sanırım ve YAK-1 konnektör felan kullanmadı modeme takarkende ek yaptı ona malesef mecburiyetten yap direk takınca modemdeki dsl ışıgı yanmamıştı

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Logic_Man


Logic_Man
17 Eylül 2018; 8:13:54
Ankastre bağlantısını telekom yapsa daha iyi olur. Turknet'den ankastreye etiketleme isterseniz telekom ekipleri gelecektir muhtemelen. Ben Turknet'e abone olduğum zamanlar böyle söylemişlerdi. Ekip geldiğinde hattınızın bağlantısını onların yapmasını isterseniz kendileri konnektörle ek yapacaklardır.


Bu mesajda bahsedilenler: @potterfatih


CAT6 ETHERNET KABLOSU ÖNERİSİ

1. sayfa