Kullanıcı Adı:
Şifre:

Çin'de Müslümanlık Çinlileştirilecek !
Periah
Konu Sahibi

10 Ocak 2019; 11:26:50
Vaazlarda sosyalizm vurgusu

Hristiyanlığın Çinlileştirilmesi için hazırlanan planda vaazlarda sosyalizmin övülmesi ve Çin Devlet Başkanı Şi Cinping'in teorilerinin anlatılması, kiliselerin de geleneksel Çin mimarisine uygun inşa edilmesi gibi maddeler yer alıyor.

Müslümanlar içinde benzer bir plan öngörülüyor.

https://www.bbc.com/turkce/haberler-dunya-46803600


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Bizim camilerde de akp ve erdoğan ovuluyor?
Tornado of Souls - 13 gün önce
Türkiyede müslümanlık araplaştırılıyorsa çinde de çinlileştirilmesi normal değil mi?
Qantas - 12 gün önce
Müslümanlık adı altında ağaçlara çaput bağlayan, gidenin arkasından su döken, geceleri ıslık çalınca şeytanın geldiğini iddia eden, türbelere gidip dilek dileyen adamlar, müslümanlığın nasıl olması...
webbie - 12 gün önce
Yil 2019. Mars'ta koloni kurmaya calisiyor insanlik


https://www2.diyanet.go...ar/hutbelerlistesi.aspx
bestanealtcizgi - 12 gün önce
arkadasim neden boyle yapiyorsun, zerre mizah anlayisi olmayip da insan neden espri yapmaya devam etmeye calisir? Cok mu hosunuza gidiyor bu duruma dusmek?

[DHTUBE=https://www.youtube.com/watch?...
bestanealtcizgi - 12 gün önce
Sosyalist islamdan bahsediyordu çin öyle okumuştum, adamlar bence gerçek islamı uyguluyor, ortadoğudaki islam kapitalist islam şekli ki bu tamamen islamın en çirkin hali
Fiat S.p.A. - 12 gün önce


bestanealtcizgi - 12 gün önce
Arabistanda araplaştırılıyorsa, çinde de çinlileştirilebilir.doğru bir uygulama.
Tornado of Souls - 13 gün önce
Daha okuma yazma konusunu bile çözememiş birine göre, siyaset konusundaki özgüvenin dikkate değer.
webbie - 12 gün önce

Arabistanda araplaştırılıyorsa, çinde de çinlileştirilebilir.doğru bir uygulama.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Periah
Konu Sahibi

10 Ocak 2019; 11:39:43
Hutbelerde ( Bu arada artık hutbe değil bildiri derler sanırım.) komünizm övülecekmiş...

Cuma bildirisinde komünizm övülecek...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Periah -- 10 Ocak 2019; 11:40:35 >

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Tornado of Souls


Bizim camilerde de akp ve erdoğan ovuluyor?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Periah


kadircitak
10 Ocak 2019; 12:58:49
gitmediğin caminin vaazını nasıl dinliyon feyztimedanmı.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Tornado of Souls


quote:

Orijinalden alıntı: kadircitak

gitmediğin caminin vaazını nasıl dinliyon feyztimedanmı.
Yil 2019. Mars'ta koloni kurmaya calisiyor insanlik


https://www2.diyanet.go...ar/hutbelerlistesi.aspx

Buna gelen 1 yanıtı gör.


kadircitak
10 Ocak 2019; 13:08:33
yerini ayırt şimdiden yer galmaz sona.

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @bestanealtcizgi


quote:

Orijinalden alıntı: kadircitak

yerini ayırt şimdiden yer galmaz sona.



Buna gelen 1 yanıtı gör.


The Time Lord
10 Ocak 2019; 13:11:47
Ne güzel işte. Asimile etmeden kontrol altına alamazsın.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



kadircitak
10 Ocak 2019; 13:13:21
asıl esipiri mezarda boşa paraya gıyıp marsa boşa gitme..

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @bestanealtcizgi


quote:

Orijinalden alıntı: kadircitak

asıl esipiri mezarda boşa paraya gıyıp marsa boşa gitme..
arkadasim neden boyle yapiyorsun, zerre mizah anlayisi olmayip da insan neden espri yapmaya devam etmeye calisir? Cok mu hosunuza gidiyor bu duruma dusmek?




Buna gelen 1 yanıtı gör.


Qantas
10 Ocak 2019; 13:27:02
Türkiyede müslümanlık araplaştırılıyorsa çinde de çinlileştirilmesi normal değil mi?



webbie
10 Ocak 2019; 13:30:01
Müslümanlık adı altında ağaçlara çaput bağlayan, gidenin arkasından su döken, geceleri ıslık çalınca şeytanın geldiğini iddia eden, türbelere gidip dilek dileyen adamlar, müslümanlığın nasıl olması gerektiğini söylüyor.

Buna gelen 4 yanıtı gör.


Fiat S.p.A.
10 Ocak 2019; 13:33:12
Sosyalist islamdan bahsediyordu çin öyle okumuştum, adamlar bence gerçek islamı uyguluyor, ortadoğudaki islam kapitalist islam şekli ki bu tamamen islamın en çirkin hali



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Alfa Milano


quote:

Orijinalden alıntı: webbie

Müslümanlık adı altında ağaçlara çaput bağlayan, gidenin arkasından su döken, geceleri ıslık çalınca şeytanın geldiğini iddia eden, türbelere gidip dilek dileyen adamlar, müslümanlığın nasıl olması gerektiğini söylüyor.
Bunlarin hemen hemen tamami da islam degil, pagan rituelleri.



kadircitak
10 Ocak 2019; 17:00:01
sen yapailirsen ben yapabilirim o yapabilir hepimiz yapabilir. dimi dimi dimi..

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @bestanealtcizgi


kadircitak
10 Ocak 2019; 17:02:29
sizin dahi kafa kağıdında yazıyorken sizin gelip bundan şikayet etmeniz abes oluyor.. her yazanda o dine ait olmuyor malesef.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @webbie


webbie
10 Ocak 2019; 17:09:24
quote:

Orijinalden alıntı: kadircitak

sizin dahi kafa kağıdında yazıyorken sizin gelip bundan şikayet etmeniz abes oluyor.. her yazanda o dine ait olmuyor malesef.
Daha okuma yazma konusunu bile çözememiş birine göre, siyaset konusundaki özgüvenin dikkate değer.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


kadircitak
10 Ocak 2019; 17:21:09
seninki tüm forumaa ve marsa yetiyorya mene hecet yok aygız..

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @webbie


webbie
10 Ocak 2019; 17:22:14
quote:

Orijinalden alıntı: kadircitak

seninki tüm forumaa ve marsa yetiyorya mene hecet yok aygız..
Kıvrak bir zeka,
Üstün bir kelime dağarcığı,
Yılların getirdiği bilgi birikimi,
Çılgınca komik espriler...

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Çin'de Müslümanlık Çinlileştirilecek !