Kullanıcı Adı:
Şifre:

Cinemaximum Rezaleti! Müşteri Dolandırma...Dikkat Edin.
Ali®
Konu Sahibi

8 Ocak 2019; 9:55:33
Konuyu çok uzatamadan kısaca anlatacağım.

Normal şartlarda 40 TL olan Imax bileti için sıraya girdim... 15 dakika bekledikten sonra sıra bana geldi ve gişe yetkilisi 60 TL istedi... ''Neden? Bilet 40 TL'' diye söyleyince yeni zam geldi ama artık yanında mısır ve içecek ikram dedi...Neyse orada kitlendim ve arkadaki kalabalığı bekletmiyim diye aldım...

Sonra internete vs. her yere baktım bilet 40 TL.

Kısaca artık tekel olmuş bu ahlaksız işletme eskiden 20 tl olan mısır+içecek paketini sorarken artık kalabalıkta insanlara promosyon(!) adı altında kitliyor.

Sonra tabi sinema müdürünü bulup olay çıkardım ve verdikleri promosyon kağıdını kasaya fırlatıp 20 tl'yi geri istedim. Tabi ki verdiler. Normalde her film arası mısırını ve içeceğini alan ben bu sefer avm'deki markete uğrayıp çıtır çerezimi aldım ve yerime geçtim. İşletme çirkefleşirse bizde kuralı bozarız sonuçta, bunun farkında değiller.

Dikkat edin, artık bu firma yerlilerin değil, Güney Kore'li üçkağıtçı insanların elinde, her türlü oyunla paranızı göz dikiyorlar. Kasadaki bu küçük oyunlara gelmeyin.



En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

ulan arkanda 20 kisi olsa kasiyerle mi tartisirsin.



cekip gitmek alternatif degildi.



tartismak da arkadakilere ayip olurdu. senin kafalar ayip nedir bilmez.



dolayisiyla alir sonra m...
Ali® - 14 gün önce
auzahahaha sesimi çıkaramadım demiyorda kalabalığı bekletmemek için almış , ulan almışsın kimse zorla satmamış isyan etmeye hakkında yok
riaz - 15 gün önce
Csb
SummerGlau - 15 gün önce
İmax nasıl 40tl ya ne oldugunu bile bilmiyorum izmirde her avmde film izlerim bilet fiyatı 12 veya 11tl gidip gişenin karşısındaki pos cihazıyla kendin alıyorsun. Millet bir filmi 40tl yaptılar fil...
Stoa - 15 gün önce
ulan iki tane arkadasin yoktur senin he, boyle zirttan cumleler kurduguna gore yalniz takilan asosyal tipsin.



o yuzden toplu hareket edilen programlarda ben gelmiyorum kasiyere kizdim da demey...
Ali® - 14 gün önce
Cinemaximum a 1 kez gittim o fiyatları görünce oha dedim. Diğerlerinden neredeyse 2 kat daha pahalı ama aralarında bir fark yok.
Antalya da agoraya gidiyorum sinemaları 10 numara koltuklar yeni sa...
III I II III I I - 15 gün önce
Bende evde bluray izliyom
MatureHunter - 15 gün önce
Bana da aynısı olmuştu. Hemen ayaküstü internetten daha uyguna aldım. Kan emicilere para kaptırmayın
Havya Makinesi - 15 gün önce
bütün sinema şirketlerinin
Bodylove - 15 gün önce

SummerGlau
8 Ocak 2019; 10:22:25
Csb



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Bodylove
8 Ocak 2019; 10:27:45
bütün sinema şirketlerinin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



MatureHunter
8 Ocak 2019; 10:39:08
Bende evde bluray izliyom



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



Cinemaximum a 1 kez gittim o fiyatları görünce oha dedim. Diğerlerinden neredeyse 2 kat daha pahalı ama aralarında bir fark yok.
Antalya da agoraya gidiyorum sinemaları 10 numara koltuklar yeni salon yeni sinema ücretleri çok uygun.

Buna gelen 3 yanıtı gör.


Bana da aynısı olmuştu. Hemen ayaküstü internetten daha uyguna aldım. Kan emicilere para kaptırmayın



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



riaz
8 Ocak 2019; 11:27:31
quote:

çok uzatamadan kısaca anlatacağım.

Normal şartlarda 40 TL olan Imax bileti için sıraya girdim... 15 dakika bekledikten sonra sıra bana geldi ve gişe yetkilisi 60 TL istedi... ''Neden? Bilet 40 TL'' diye söyleyince yeni zam geldi ama artık yanında mısır ve içecek ikram dedi...Neyse orada kitlendim ve arkadaki kalabalığı bekletmiyim diye aldım...


auzahahaha sesimi çıkaramadım demiyorda kalabalığı bekletmemek için almış , ulan almışsın kimse zorla satmamış isyan etmeye hakkında yok

Buna gelen 2 yanıtı gör.


hukuki05
8 Ocak 2019; 12:08:14
Pnr kodu alıp gidebilirsiniz çok daha ucuza gelir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Stoa
8 Ocak 2019; 12:34:10
İmax nasıl 40tl ya ne oldugunu bile bilmiyorum izmirde her avmde film izlerim bilet fiyatı 12 veya 11tl gidip gişenin karşısındaki pos cihazıyla kendin alıyorsun. Millet bir filmi 40tl yaptılar film izleyemiyoruz diyince sok oluyodum konu dogrusa demek imax herneyse o olan salonlarda 40tl kitliyolar.



Bir ara da kitap muhabbeti böyleydi kitaplar cok pahalı alamıyoruz diyorlardı gidip d&r’ın dükkanından alıyolarmış. Aynı şirketin sitesine girsen dükkandaki fiyatın %30 eksigi bir de alma kitabı bekle biraz o yayın evi indirime girsib %60 falan ucuza alırsın. Ben haftada 3 kitap alırken millet kitaplar pahalı alamıyoruz diyordu.



Zor degil yani üsenmeden internetten alsanız uygun fiyata alcaksınız su seyleri. Akıl var mantık var kitaplar 60 80 lira olsa her hafta kitap alanlar nasıl alıyor, sinema 40tl olsa her hafta izleyenler nasıl izliyor?



Not: Hiç param yokken de kitapları okulun kutuphanesinden alır yada pdf indirirdim. Sinemayı torrentten izleyin. Ben hiç para vermeden ingilizce ögrendim okulun 12 yılda ögretemedigi ingilizceyi ingilizce kitap pdf + google translate’le 3 ayda öğrendim 4 sene boyunca ünide seçmelileri ingilizce seçip bedavadan AA aldım. Para engel degil.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


MrCaner
8 Ocak 2019; 12:56:22
40 tlye film mi olur la 15 lira olur bi film



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



astegon
8 Ocak 2019; 16:18:59
Gündemdeki tartışma da bu zaten.




Ali®
Konu Sahibi

8 Ocak 2019; 16:34:13
quote:

Orijinalden alıntı: riaz

Alıntıyı Göster

auzahahaha sesimi çıkaramadım demiyorda kalabalığı bekletmemek için almış , ulan almışsın kimse zorla satmamış isyan etmeye hakkında yok
ulan arkanda 20 kisi olsa kasiyerle mi tartisirsin.



cekip gitmek alternatif degildi.



tartismak da arkadakilere ayip olurdu. senin kafalar ayip nedir bilmez.



dolayisiyla alir sonra mucadele edersin. ki iade aldim.



karambole getiren satis politikasi utansin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


riaz
8 Ocak 2019; 16:38:43
quote:

Orijinalden alıntı: Ali®

ulan arkanda 20 kisi olsa kasiyerle mi tartisirsin.



cekip gitmek alternatif degildi.



tartismak da arkadakilere ayip olurdu. senin kafalar ayip nedir bilmez.



dolayisiyla alir sonra mucadele edersin. ki iade aldim.



karambole getiren satis politikasi utansin.
Alıntıları Göster

birader almamakta bir tercih?
bıraksaydın sıraya mani olmazdın bellki kızarıp bozarıp ehem alem bağri demişsin,
buraya 10 satır yazacağına 2 cümle kurmaktan acizsin belliki

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Ali®
Konu Sahibi

8 Ocak 2019; 16:47:00
quote:

Orijinalden alıntı: riaz

birader almamakta bir tercih?
bıraksaydın sıraya mani olmazdın bellki kızarıp bozarıp ehem alem bağri demişsin,
buraya 10 satır yazacağına 2 cümle kurmaktan acizsin belliki
Alıntıları Göster

ulan iki tane arkadasin yoktur senin he, boyle zirttan cumleler kurduguna gore yalniz takilan asosyal tipsin.



o yuzden toplu hareket edilen programlarda ben gelmiyorum kasiyere kizdim da demeyi bilmezsin.



sacma sapan konusuyon...



blokliyim de kendi capinda takil.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Imax'e gitmiş. Normalde 13-17 lira arasına çok gittim ben Cinemaximum'a



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @III I II III I I


xreaLy
8 Ocak 2019; 18:13:25
Bir bilete 60 tl verilir mi ya. işbank kartı ile öğlen 12:30 a kadar 8 tl. Cumartesi Pazar dahil. Herkese öneririm.



Kartal Göz
8 Ocak 2019; 19:10:03
40 tl mi? Yuh! Abi siz kafayı mı yediniz! 40 TL sinema bileti mi olur lan!



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Adoring
8 Ocak 2019; 19:24:23
Sinema sektörünün %50sine sahip tek basina tekel olmus iyice



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



quote:

Orijinalden alıntı: Viktor Reznov

Imax'e gitmiş. Normalde 13-17 lira arasına çok gittim ben Cinemaximum'a
Evet hocam 3d si 18 tl. Ben genelde 2d sinemaya gitmeye özen gösteriyorum. 3d pek sarmıyor.



riaz
8 Ocak 2019; 19:38:48
quote:

Orijinalden alıntı: Ali®

ulan iki tane arkadasin yoktur senin he, boyle zirttan cumleler kurduguna gore yalniz takilan asosyal tipsin.