Kullanıcı Adı:
Şifre:

Death Stranding (Playstation Exclusive) [ANA KONU]
-IMAX-
Konu Sahibi

14 Haziran 2016; 5:06:04


Hideo Kojima, E3 2016 Sony basın konferansında yeni oyunu Death Stranding'in ilk tanıtım videosunu paylaştı.

Şu an gerçekleşmekte olan The Game Awards etkinliği esnasında Geoff Keighley daha öncede duyurduğu üzere Hideo Kojima'ya "Endüstri İkonu" ödülünü verdi ve Hideo Kojima da bizlerle yeni oyunu Death Stranding'ten yeni bir video paylaştı.

Sizinde videonun sonunda ve kapağında görebileceğiniz üzere söylenti olarak karşımıza çıkan bir haberin doğrulaması bulunuyor. O da Mads Mikkelsen'ın oyunda bulunacağı haberi.

Paylaşılan video ise bir o kadar ilginç ancak oldukça da etkileyici. Aşağıdaki oynatıcıdan ulaşabilirsiniz. Ek olarak videonun PS4 Pro'dan alındığını da belirtelim.








< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -IMAX- -- 12 Haziran 2018; 5:32:33 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Bu adamın acilen oyun işine ara verip hollywooda el atması ve bizi her yıl 25 tane süperkahraman filmi izlemekten kurtarması lazım.Kojima = Özgünlük.
Tinúviel - 2 yıl önce
Bu oyun konsol sattırır. Taşınabilir küvez fikri dahice olmuş. İçindeki bebek kimse çok değerli olmalı savaştan canı pahasına koruyor. Bebeğin peşindeki o yaratık komutan o bebeğin peşinde terminat...
snakefatih - 2 yıl önce
FANTASTİK DÖRTLÜ <33


(Görsel)
Solomun - 2 yıl önce
Banane senin ingilizcenden ya ?! İstersen 15 dil bil, herkes bilmek zorunda değil bilmesini gerektirecek bir zorunlulukta yok...Birde önemli bir haltmış gibi "oyunları anlayacak ingilizcem var...
oyuncu11790 - 6 ay önce
Xbox one x de 4k 60 fps olacak mi bu oyun?
Gran Turismo 7 - 9 ay önce
Oyunun başlagıcında adam bir kaza geçirdiği, kazanın öncesini görmüyormuşuz. Oyun bitiyor ve bitiş yazıları ekrana geliyormuş. Sonra adam uyandığında bilmediği bir dünya da buluyor kendini ve flash...
cryptdlg - 2 yıl önce
Fragman gercekten harika, alternatif 2. Dunya Savasi atmosferi var sanki. Merakla bekliyoruz.
darkesta - 2 yıl önce
2018'in sonuna oyun yetişir çok büyük ihtimalle çünkü proje başlayalı belli bir zaman geçti bu kadar trailer gösteripte 3 sene sonra oyunu çıkartmazlar.

Ayrıca Konami ne düşünüyor çok merak ...
Tinúviel - 2 yıl önce
herkese çay pc'ye yok
dark dragon - 2 yıl önce

The Heisenberg
14 Haziran 2016; 14:51:27
Bu fragman acayip derecede etkiledi beni hele hele fragmandaki şarkıyla. Kojima'dan boş oyun çıkmaz. Sabırsızlıkla bekliyorum...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Natroid
14 Haziran 2016; 14:54:34
Silent iptal diyip milleti ağlatırken 2 ay evvel Normanla fotoğraf çekilip aynı zamanda bu oyunu zerre sızdırmayan adama Kojima deniyor.

_____________________________

Eski kullanıcı adı: major


kanarya75
14 Haziran 2016; 16:43:18
I will keep coming



Tinúviel
14 Haziran 2016; 16:52:28
Bu adamın acilen oyun işine ara verip hollywooda el atması ve bizi her yıl 25 tane süperkahraman filmi izlemekten kurtarması lazım.Kojima = Özgünlük.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


quanch
14 Haziran 2016; 16:54:55
quote:

Orijinalden alıntı: Tinúviel

Bu adamın acilen oyun işine ara verip hollywooda el atması ve bizi her yıl 25 tane süperkahraman filmi izlemekten kurtarması lazım.Kojima = Özgünlük.

Aman hocam bu herif olmazsa biz oynayacağız



-IMAX-
Konu Sahibi

15 Haziran 2016; 22:32:25
silent hill gibi bu oyunda bizi çok bekletecek çıkışı anca yeni konsollarla beraber olur



Büyük_Darius
15 Haziran 2016; 22:38:20








< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Büyük_Darius -- 15 Haziran 2016; 22:40:58 >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


snakefatih
16 Haziran 2016; 1:37:51



Kasatka
16 Haziran 2016; 2:02:02

quote:

Orijinalden alıntı: Büyük_Darius








Mark Cerny Knackt in da teknik bolumunun arkasindaydi ?? Yani ???
Bu tek basina bir sey ifade etmez.
Ve ana karakter, Kojima neden bir dizide yardimci oyuncu olan birinde israr eder anlamis değilim. Adamin bir kere yuzu ESKI, ESKIDI. Yap yeni bir karakter.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Rodin
18 Haziran 2016; 17:07:10






Redunay
18 Haziran 2016; 18:32:16
Konami den ayrılmasında bir hayır varmış demek ki. Kalsaydı ömrü boyunca konami nin zoruyla mgs yapmaya devam edecekti.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Dante
18 Haziran 2016; 19:02:52
Çok efsane kadro çoook. Tek şu oyunla PS4 yarışı kazanıyor zaten.



KAKÁ
18 Haziran 2016; 20:28:51
Fox Engine hakları tamamen bunlarda sanırım değil mi, umarım Konaminin de hakları yoktur gerçi Pes de öyle yapılıyor bilemedim şimdi.

Demek istediğim Fox Engine MGSV konsol performansı belki de oyun dünyasının en iyisi, muhteşem grafikler ve 60fps yağ gibi, 30a inseler kimbilir neler olacak.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Büyük_Darius
18 Haziran 2016; 21:37:26
Kojima ile bir söyleşi yapılmış: Neden Playstation ı seçtiği ve Death stranding in doğuş hikayesi ile ilgili açıklamalarda bulunmuş.

Özet olarak SONY her türlü desteği ve kolaylığı sağladı diyor başka firma seçsek kağıt işleri bürokrasi içinde kaybolacaktık ve hala o sünumu bile yapıyor olamayacaktık. SONY bana o konstantrasyona girmeme olanak sağladı (Boş işler ile uğraştırmadı !) . Diğer firmalar ile kontrat hazırlamamız gerekiyordu oysaki SONY inanılmaz bir destek sağladı. Başka firmada olsak derdimizi anlatacaktık belkide Kickstarter şekliden başlayacaktık sponsor bulmalıydık. Bütün bu sorunları SONY e ilettiğimizde bize cevaben (Devam edin ve ne yapmak istiyorsanız onu yapın ARKANIZDAYIZ dedi

Yeni stüdyo kurduk az kişiyiz. 2016 da ise Mark Cerny (PS4 ün yaratıcısı) ile bize avantaj sağlayacak teknolojiyi araştırdık. Grafik motoruna ihtiyacımız var nasıl araçlar kullandığımızı biliyoruz ama evrensel düşünmek zorundaydık. Aynı zamanda diğer studyoların ne tür iş çıkarttıklarını çalışanlarına ne yedirdiklerini bilmemiz gerekiyordu
Bir sürü oyun motoru bulduktan ve seçenekleri "sayılarını" aza indirdikten sonra SONY bize San Dieogo performans studyosun (hareket yakalama studyosununun kapılarını açtı). Bizde şu ana kadar bir şey yapmamıştık ve test performansı için ricada bulunduk. Planlarında Şubat ayı olmsına rağmen bizleri kırmadılar yanımızda yer aldılarve mart sonunda da Norman Redus için sıranın geleceğini kavradık.Sonrasında 2 aya ihtiyacımız vardı verilerin işlenmesi ve düzenlenmesi için aynı zamanda oyun öğelerini ayarlanması için.

Sonunda başardık. artık kendi mülkümüz var evet aslında ofis küçüklüğünde hala mutfağın yapılmasına ihtiyacımız var. Bize kalan son kararı verip nihai olarak kullanacağımız oyun motorunu seçmek.

Blogger : Peki bu oyun motoru seçimi kararı tam olarak alınmadı mı?

Kojima San: henüz değil çok kısa listemiz var son kararımız eli kulağında ama isim vermeyi tercih etmiyorum. Olunca artık hazırız


Not: Tercüme kendime ait idare edin

Buna gelen 2 yanıtı gör.


-IMAX-
Konu Sahibi

18 Haziran 2016; 21:52:05
bilgi ve çeviri için teşekkürler

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Büyük_Darius


Büyük_Darius
18 Haziran 2016; 22:00:11
quote:

Orijinalden alıntı: -IMAX-

bilgi ve çeviri için teşekkürler

Ni demek zevkti benim için



kdrcnrbyrm
18 Haziran 2016; 23:16:24
Sony bu kadar destek verdiyse bu birlikteliğin devamı da gelir bence. Bir sonraki oyunumuz multiplatform olacak diye bir şey dediğini okumuştum Kojima'nın. Ama belli olmaz belki bundan sonra sadece Sony için oyun yapmaya devam eder. Adamın seveni çok Sony'de adamı kendi tarafında tutmak için elinden gelen gayreti gösterecektir.

Bu arada oyun inşallah açık dünya olmaz. Şahsen mgs5'teki gibi aynı görevleri tekrar tekrar yaptıracaklarsa almam oyunu.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Büyük_Darius


Thanos
18 Haziran 2016; 23:50:22
Şarkı 10 numara valla. Hastası oldum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Büyük_Darius


DeadShot467
19 Haziran 2016; 5:07:14
Oyun 29 aralikta cikacak diye yazilmis.. oyunun su an motoru bile belli degil..daha 2 tane 29 aralik gecer..