Kullanıcı Adı:
Şifre:

Digiturk 2018-2019 Fiyatları (Digiturk Play, Güncel Fiyatlar, Haberleşme, vs.) ANA KONU
YOURMOVE
Konu Sahibi

6 Mayıs 2018; 0:02:38
İlk olarak digiturk play incelemesi yapalım.



2018-2019 sezonu için 660 Türk lirası istiyorlar! Yüksek kalite dedikleri ise 1800k yayın. 2018-2019 sezonu ağustos 2018'de başlayacak. 19 Mayıs 2019'da bitecek. Yani yaklaşık 10 ay için 660 Türk lirası istiyorlar. Aylık 66 liraya geliyor.

Bence 1800k kalite için fazla.

=============

Gel gelelim uydu yayınına.

Sporun yıldızı paketi 109 Türk lirası!




Digiturk harbi uçmuş yani.




=================== GÜNCEL FİYATLAR ===================



Digiturk Play




SON GÜNCEL FİYATLAR

Digiturk Play




Sezonluk taraftar paketi 470 Lira.




Not: En güncel bilgiler için son mesajları okuyun.

SPORUN YILDIZI PAKETİNE ZAM!




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YOURMOVE -- 3 Ağustos 2018; 11:21:22 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Digiturkun su an zarar ettiğini duydum bu fiyatlarla ederler tabi sürümden kazanma gibi düşünceleri yok umarım batarlar
theunforgettable - 4 ay önce
Almayın , aldırmayın, saçma sapan turkiye ligi maçlarını izlemeye değmez .
classlord - 3 ay önce
Her yere ezbere bu yorumu yazmıyorlar mı sinir oluyorum. Adamlar sabit kurla aldılar bu ihaleyi.
L@civert - 2 ay önce
Bırakta öyle olsun derken bırakta daha da zam yapsınlar demek istemiyorsunuZdur umarım. Sonuçta digiturk euro kurunu kendi öderken Sabitlemeyi biliyor ama müşteriye sunduğu fiyatları hiç sabitlemiy...
maxplanck - 4 ay önce
Uydu yayını için 109 normal diyorsanız hiç birşey demiyorum. 109 spor paketi 15 de yanlışlıkla plus kutu alıp kayıt filan yapıyım desen 124 tl. Sadece spor için bir de film dizi filan alsan...Çarp ...
maxplanck - 3 ay önce
IP TV gibi bir nimet var alternatif olarak düşünebilirsiniz.
Soickan - 3 ay önce
Ne çok Digitürk bayi varmış forumda,neymiş kur çok yükselmiş.
İhaleyi kimseye kaptırmayacam diye ederinden fazla o kadar fiyat verirsen ve bunu da milletten çıkartırsan,kusura bakmada size herşey ...
@BJK@ - 3 ay önce

Digiturkun su an zarar ettiğini duydum bu fiyatlarla ederler tabi sürümden kazanma gibi düşünceleri yok umarım batarlar



AMC
7 Mayıs 2018; 0:37:27
Dolar almış başını gitmiş bırakta öyle olsun.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AMC -- 7 Mayıs 2018; 0:37:51 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


maxplanck
7 Mayıs 2018; 2:19:38
Bırakta öyle olsun derken bırakta daha da zam yapsınlar demek istemiyorsunuZdur umarım. Sonuçta digiturk euro kurunu kendi öderken Sabitlemeyi biliyor ama müşteriye sunduğu fiyatları hiç sabitlemiyor maşallah ..6 ayda bir zam



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



deadman92
7 Mayıs 2018; 11:05:53
Şampiyonlar ligi de bu fiyat içerisinde ise gayet normal bence

Buna gelen 1 yanıtı gör.


maxplanck
7 Mayıs 2018; 13:14:56
Uydu yayını için 109 normal diyorsanız hiç birşey demiyorum. 109 spor paketi 15 de yanlışlıkla plus kutu alıp kayıt filan yapıyım desen 124 tl. Sadece spor için bir de film dizi filan alsan...Çarp 12 yle çok normal bir fiyat çıkıyor gerçekten .



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



YOURMOVE
Konu Sahibi

7 Mayıs 2018; 13:43:50
quote:

Orijinalden alıntı: deadman92

Şampiyonlar ligi de bu fiyat içerisinde ise gayet normal bence
Henüz net bir bilgi yok. Olsa bile pahalı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



poison06
7 Mayıs 2018; 17:50:50
bilgi için teşekkürler ama çokta önemli değil isterlerse 1000 lira yapsınlar izleyen de olur kapatan da olacaktır.her şeye zam geliyor digitürkte artan döviz kurlarını dikkate alacaktır, normal.



Metin Bilgin
7 Mayıs 2018; 20:11:09
Konu dışı ama ilgilenenler olursa diye yazıyorum,

Merhaba,

Digiturk kullanıyorum. Bağlatmayı düşünen varsa benim üyeliğimi referans göstererek ikimiz de bir ay fatura ödemeyiz. İlgilenenler özel mesaj olarak iletişime geçebilirler...

Metin BİLGİN



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



Avatar.Aang
9 Mayıs 2018; 17:48:10
Satılığa çıksa da Acun alsa keşke. Platform işi Acun'un işi kim ne derse desin.

Buna gelen 4 yanıtı gör.


Ne demek "kim ne derse desin"? Adamın daha önce platform işlettiği mi var sanki de böyle konuşuyorsunuz?

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Avatar.Aang


YOURMOVE
Konu Sahibi

9 Mayıs 2018; 19:26:12
quote:

Orijinalden alıntı: Avatar.Aang

Satılığa çıksa da Acun alsa keşke. Platform işi Acun'un işi kim ne derse desin.
beIN yayın haklarını kimseye vermez. Yani Acun'un işi değil.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



classlord
9 Mayıs 2018; 20:03:42
Almayın , aldırmayın, saçma sapan turkiye ligi maçlarını izlemeye değmez .



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Avatar.Aang
10 Mayıs 2018; 9:12:17
Tv8'i adeta yoktan var eden adam herhalde Digiturk gibi yüksek kullanıcılı bir platformda da başarılı olacaktır.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @TheWealdstoneRaider


Metin Bilgin
10 Mayıs 2018; 21:19:21
Katılıyorum size... Ancak bein grup dan digiturk ün alınması şuan için mümkün değil çünkü adamlar çok ciddi para yatırdılar bu işe... 😊👍



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Avatar.Aang


Soickan
11 Mayıs 2018; 0:29:12
IP TV gibi bir nimet var alternatif olarak düşünebilirsiniz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



reko
11 Mayıs 2018; 10:18:58
99tl den 109tl ye çıkmış..%12 gibi zam yapılmış..bu kampanyasız fiyat..ben 59TL*10= 590TL ye uye oldum şimdi 66-67Tl ye uye olsam 660-670TL yıllık yapar..ha seneye eger aziz başkan secilirse yüzde 99 uyeliğimi yenilemeyeceğim..



disintegrators
11 Mayıs 2018; 14:54:20
Digitürkplay 2019 sezonluk pakette, eski üyelere bu sene kampanya yok mu? Mail gelen var mı?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


ltrg
12 Mayıs 2018; 8:05:11
2018-2019 Doneminde.Beinsporta Uydu ile abone olup.Beinconnect (Diledigin yerde) Fenerbahceliyim, izleme hakkini satacak Olan varsa sezon acilana dek her daim PM den iletisime gecebilir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



biembo
15 Mayıs 2018; 15:58:57
Herhangi Bir Promosyon Kodu da Yokki Birleştirip Satın Alsak [&gt;:]



Digiturk 2018-2019 Fiyatları (Digiturk Play, Güncel Fiyatlar, Haberleşme, vs.) ANA KONU