Şimdi Ara

Divinity: Original Sin 2 (2017) [ANA KONU] (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
340
Cevap
18
Favori
26.847
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    1.200.000 dolara yaklaştı destek miktarı, baştaki Originlerde "undead" seçebileceğiz. Bildiğiniz zombi olarak başlayacağız oyun ve bize yaklaşımda o yüzden değişecek komple.

    Acaba diyorum bu kadar zorlamasak mı bu işleri? Undead falan.

    Böyle ıvır zıvır ile uğraşacaklarına loot ile ilgilenseler. End game silahları kasabadaki demircide kendi başımıza yapmasak mesela.
  • Fabrice kullanıcısına yanıt
    O kısımları hallettik güzelce felan diye baya iddialılar ama göreceğiz bakalım. Bence de en kötü kısmı loottu ilk oyunun.
    Düzeltemezlerse artık adreslerini biliyoruz, tırmık ve meşaleleri kapıp, gideriz.
  • siberarmi kullanıcısına yanıt
    Bir de yanımızda patlayıcı / zehirli fıçıları taşımasak. Zira en etkili silahlar onlardı.

    Ben bir ara aynen şöyle dolaşıyordum:

    http://www.cad-comic.com/cad/20140709
  • Oyunun en kötü yanı gerçekten itemizasyon ve yapay zeka idi. Yapımcıların two-handed sword lara karşı aşırı bir fantezisi vardı ki ottan boktan two handed sword çıkardı tüm oyun boyunca, buna anlam verememişimdir. Ve birçok çöp ve komik modların alakasız itemlerle kombinasyonu vardı; mesela çift elli bir silahın +1 one handed skilline vermesi gibi. Bu gibi temel şeyleri umarım ikinci oyunda görmeyeceğiz yoksa gerçekten fena çullanacağım bu kez forumlarında artık !

    Undead ırkı açıldı sonunda ve şuan güncellemelerinde önerileri topluyorlar yalnız çok az kişi ırksal traitleri önerirken dezavantajlarıyla beraber söylüyor:https://www.kickstarter.com/projects/larianstudios/divinity-original-sin-2/posts/1342625?ref=backer_project_update



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bobafett -- 5 Eylül 2015; 10:40:09 >
  • Toplanılan rakam 1.350.000 e yaklaşmış durumda bu da 2. bir ek yetenek ağacı anlamına geliyor. 1 haftaya kalmaz 1,5 milyona da rahat ulaşır gibi geliyor.Bu durumda evimiz olacak The Hall of Echoes" açılacak, ilk oyundaki mekandan daha detaylı ve interaktif olacakmış dediklerine göre.
    6. güncelleme de geldi, harita tasarımı hakkında diğer firmaların alması gereken dersler var bu videoda.

  • Veee 1,350 K aşıldı !!!

    Yaratıcı skill önerilerini alalım...
  • Yeni eşikler geldi!

    https://www.kickstarter.com/projects/larianstudios/divinity-original-sin-2/posts/1349217

    $1,650,000 –Tam mod desteği , sırf bunun için özel bir ekip kiralayacaklamış, ilkinden çok ders çıkardık diyorlar.

    $1,750,000 – Karakterler arası etkileşimi en uç noktaya çıkaracaklarmış arkadaşlık, nefret ve aşk girecekmiş işin içine.

    $1,850,000 – Metamorfoz Maskesi, istediğimiz kişinin görüntüsünü almamıza yarayan bir maske olacakmış, yeni oyun seçenekleri açacakmış bu da. Bana biraz gereksiz geldi açıkçası.

    $2,000,000 – Dungeon Master Mode! Zindan efendisi olacağız burada, multiyi bir adım öteye taşıyarak bir kişi efendi olarak diğer oyunculara kök söktürecek zindanlarda.
  • Yeni güncelleme geldi, cüceleri anlatıyorlar.
    https://www.kickstarter.com/projects/larianstudios/divinity-original-sin-2?ref=hero



    Videoda cücelerin kültürlerinden bahsediyor, cüce dizaynlarını gösteriyor ve yakında çıkacak ilk oyununun EE versiyonunudan bahsediyorlar kısaca.
    Ayrıca cücelerin ırksal özelliklerini tam oturtmamışlar, fikirlerimizi bekliyorlar.

    Edit: Ayrıca bizimkilerin yaptığı Overfall adlı oyunun KS kampanyasından da söz etmişler. Bitmesine 3 gün var KS nin ve kampanyanın başarıya ulaşması için 5 bin dolara ihtiyaçları var hala.

    https://www.kickstarter.com/projects/peragames/overfall



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 15 Eylül 2015; 9:43:54 >
  • Şu oyunu ortaya çıkardıktan sonra ilk oyunun gelişmiş sürümü hakkında başka bilgi vermediler. Biraz bencilce ama iptal olsa keşke, zaten güç bela ilerlediğim çalışmada verdiğim emek boşa gitsin istemiyorum
  • KarapathiaN kullanıcısına yanıt
    Üstteki videoda kısa da olsa bahsediyorlar ama yeni bir şey yok. Önümüzdeki ay çıkacak kesin EE versiyonu en geç.
  • Geçen aylarda Obsidian dan ayrılan Chris Avalonne yazar takımına katılıyor direkt O_o

  • Bitmesine saatten az kala, saatlik streame başladılar.

    http://www.twitch.tv/larianstudios


    Şu ara 1,800 milyon, paypal ile birlikte 2 ye ulaşırlar gibi rahat.
  • $2.032.434+ $40.000 paypal ile gayet güzel bir şekilde amaçlarına hayli hayli ulaştı Larian. Artık dehşet bir oyun bekliyoruz kendilerinden :) Şimdilik ilk oyunun EE versiyonuna yoğunlaşacaklarmış çıkana kadar, sonrasında gece gündüz 2.oyuna yükleneceklermiş.

    $10.000 bağış yapan 2 büyük RPG sitesi, RPG Codex ve RPG Watch, kendi aralarında 2. oyunun arenasında kapıştılar. RPG Codex'in temsilcisi 2 hazırlık maçı dahil bütün maçları kazanarak 5-0 gibi ezici bir üstünlükle çıktı arenadan. Eğlenceli bir yayın oldu, izlemek isteyenler için aşağıda adresi var.

    http://www.twitch.tv/larianstudios/v/18358114

    Oyun ilk oyundaki sevimli havadan baya uzaklaşacak gibi, şu düşman onu gayet iyi anlatıyor.

    Divinity: Original Sin 2 (2017) [ANA KONU]
  • Takip
  • TR olması gerekmez böyle oyunlar çıksın yeter
  • Şöyle bir video geldi.



    Genelde bildiğimiz şeyler çoğu ama gene özet geçmiş olalım.

    -Daha geniş ve tepki veren bir oyun dünyası olacak.
    -Göze daha güzel gelen ve çok daha ciddi, olgun bir dünya. Şahsen ben sulu dünyasını seviyordum Larian ın :/ Herkes zaten ciddi yapıyor...
    -Hikaye çok daha ön planda önceki oyunlara göre.
    -Irklar, kişilikler ve geçmiş yaşamlar arası çaktışmalar sık yaşanacakmış. Karakter yaratırken yapılan her seçimin oyuna etkisi olacakmış bir şekilde. Geçmiş hikaye ve ırklara özel görevler olacakmış.
    -İster 4 kişi co-op ister PvP şeklinde oynanabilecek.
    -Keşif, deneme yanılma, top yekün yıkım ve sinsilik her şekilde ödüllendirecekmiş.
    -Daha çeşitli ve zorlu savaşlar olacakmış.
    -Eski karakter geliştirme sistemi değişiyor tamamen. TOP SECRET
    -Savaş da değişiyor buna bağlı olarak. Gene TOP SECRET
    -Gamemaster modu ve çok daha iyi bir oyun editörü gelecekmiş. En TOP SECRET bunlar.
    -Crafting de gelişiyormuş baya ama tekrar TOP SECRET. Sanırsın Pentagon.
  • 2. madde hakkında umarım ciddilikden kastı espritüel muhabbetlerden ödün vermiş olmazlar, ama sanırım onu kastediyorlar ya da en sulandırılmış olanları..
    3. madde için; umarım yan görevler gene ilgi çekici ve kaliteli olur; ana göreve göre yavan kalmalarını hiç mi hiç istemem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bobafett -- 17 Mart 2016; 10:07:29 >
  • bobafett kullanıcısına yanıt
    Uzun uzun anlatıyor aslında 2 sini de ama hem düzgün dinleyemedim hem de yazasım gelmedi o kadar :D

    Esprili yapımızı elden bırakmayız diyorlar ama önceki oyundaki gibi her adımda ve zorlama espriler olmayacakmış.
    Görevler için de hepsiyle tek tek uğraştık diyor, büyük çoğunluğunu bir taneden fazla çözümü ve dallanıp yeni görevlere budaklanması olacakmış. İğrenç MMORPG görevi beklemeyin bizden diyor.


    Edit: Farklı karakterlerin verebileceği farklı tepkilerin güze bir örneği. STUPİD e bayıldım :D

    Divinity: Original Sin 2 (2017) [ANA KONU]

    Bu da güncel bir örnek :D

    Divinity: Original Sin 2 (2017) [ANA KONU]



    Irkların özellikleri de baya ilginç gibi. Elfler cesetlerden beslenerek (!) geçmişlerini öğrenebilecek, aynısını insanlar yapmaya çalışırsa ağır bir hastalık kapıyorlar, undeadler ise bu yolla kendilerini iyileştirebilecekler.
    Lone wolf bir karakter başka bir lone wolf ile karşılaşırsa bu bile güzel diyaloglar açacakmış.

    Ayrıca 2 karakter bir görevi kendi çıkarlarına uygun bitirmeye çalışırken bir üçünsü görevi veren elemandan ödülleri yankesicilik ile cebe atıp onları maymun edebilecekmiş. Bütün oyuna nasıl yayacaklar bu kısımları merak ediyorum.

    Edit 2: Alarm seviyesi olacakmış çoğu mekanda, hırsızlık veya sinsilik yaparken yakalanırsak artacakmış ve işimiz zorlaşacakmış. Ayrınca kendi elemanlarımızı askerle ispiyonlayıp onları hapse attırabilecekmişiz. Ki bazı görevleri yapabilmek için güzel bir yöntem bu diyor Swen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 17 Mart 2016; 15:40:58 >
  • Arkadaşlar Alpha sürüm ne zaman gelecek belli mi? sizce 30$'a Alpha-Beta Acces'la oyunu almak mantıklı mı?
  • Yeni bir güncelleme geldi, çoğunlukla karakter yaratma hakkında.

    https://www.kickstarter.com/projects/larianstudios/divinity-original-sin-2/posts/1650167




    İlk olarak hazırlardan mı seçeceğiz yoksa kendimiz mi yaratacağız diye karar verecekmişiz. Hazır karakterlerin üzerinde uğraştıklarını söylüyorlar.
    Diğer oyunlardan farklı olarak karakter yaratma kısmında arka plan hikayesi seçebileceğiz karakterimiz için, Dragon Age : Origins gibi ama daha detaylı olacak. İsterek bu kısmı geçip, bir kaç seçim ile kendi arka plan hikayemizi de yaratabileceğiz farklı oynanışlar için.
    Müzik aleti de seçebileceğiz karakterlere özel, belli noktalarda seçtiğimiz müzik aletine göre müzikler girecek araya hep aynı müzik yerine. Enterasan.

    Karakter özellikleri baya değişmiş, en büyüğü "memory" yani hafıza özelliği. Bu özellik aktif olarak kullanılabilecek yetenek sayısını belirliyor. Eski sistemi dengeleyemedik buyrun buradan yakın demek olmuş bu biraz. Gerçi elimizdeki yetenekleri değiştirebileceğiz savaşlar dışında istediğimiz zaman.

    Zırhların işleyişi de değişmiş. Artık fiziksel ve büyü saldırılarına karşı iki ayrı zırh katsayımız var. Bu katsayıya eşit oranda hasar absorbe edecek zırhlar ve sıfıra doğru inecek hasar aldıkça. Sıfır olmadan yere düşme, bayılma, yanma, uyuma gibi özellikler hedef üzerinde etki etmeyecek. Zırh katsayıları savaş bittikten sonra otomatik dolacak.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.