Kullanıcı Adı:
Şifre:

Döviz fırlamaya başladı
EmreGLC
Konu Sahibi

11 Temmuz 2018; 15:17:30
Araba fiyatları düşer diye bekleyenler yıl sonunda modeli eskir nasıl olsa ucuza alırım diye düşünenler hiç heveslenmesin. Döviz fırlamaya başladı. Ayrıca anlamadığım husus arabalar yatırım aracı olarak görülmeye başlandı son beş yıldır ve bu aslında işi bilmeyenlerin görüşü o parayı dövize veya altına yatırsan daha çok kar edersin. Eskiden 0 km araba aldık mı 2-3 yıl sonra 15.000 lira ucuza verirdik olması gerekende budur. Dünya da başka bir ülke yoktur arabayı kar etme amacı ile kullanan bir millet üstelik boya takıntısı olan değişik bir insanlarımız var. Hadi gözünüz aydın döviz fırlamaya başladı zamlar kapıda...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EmreGLC -- 11 Temmuz 2018; 15:20:5 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

hele şu kıraathanelerimiz bir açılsın. o muhteşem kekleri bir halkımız yesin. işte o zaman kimse Türkiyenin önünü kesemez.
iquique - 4 ay önce
Hayalimdeki araç Megane gerçekten çok istiyorum bu araçı ama alamıyorum.Burada Megane dan bahsediyoruz yav yani Mercedes BMW Porsche falan istesem neyse Megane bile alamıyorum fiyatlar çok yüksek.E...
Moueson - 4 ay önce
Oyları kömür ve kek dağıttıklarından alıyorlar. Olan orta gelirliye oluyor. Düşük gelirlinin arabası yok. Ne benzin zammı giriyor adama ne mtv ötv. Zengin vergisini sildiriyor zenginliğine zenginl...
Uza -00- - 4 ay önce
Hiç araba almamış olanlara ALLAH sabır versin. Almış olanlar da sımsıkı tutunsun arabalarına çünkü bundan daha iyisine binemeyeceksiniz patron değilseniz.
TheCaliph_ - 4 ay önce
Az durun 2023 te uçacaaz.
redbul_540 - 4 ay önce
Dövizin fırladığı yok bizim dibe girişimiz söz konusu
cancan_burak - 4 ay önce
ekonomi mi kötü , dolar fırladı mı , kimse sıfır araba alamıyor mu ????


FRED BAKER - 4 ay önce
bizim milletin kafası çok çalışır ama pisliğe çalışır.O yüzden de bir arpa boyu yol alamayız.





Kafası düzgün çalışan adamı da memleketi yönetenler bitirdi.Adam sanayici git adama teşvik vers...
celal_55 - 4 ay önce
Moueson, megane alamıyorsan renault 12 al, onuda alamıyorsan mehter al
Alfa Milano - 4 ay önce

BekirTemel
11 Temmuz 2018; 15:23:34
2023 de uplarım, o zaman görüşürüz ne fırlamış ne fırlamamış. lozan anlaşması elimizi büküyor prangalardan kurtulmaya az kaldı bor ve diğer yer altı zenginliklerimiz için yıl sayıyoruz az kaldı inşaAllah



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Moueson
11 Temmuz 2018; 15:24:01
Hayalimdeki araç Megane gerçekten çok istiyorum bu araçı ama alamıyorum.Burada Megane dan bahsediyoruz yav yani Mercedes BMW Porsche falan istesem neyse Megane bile alamıyorum fiyatlar çok yüksek.Eskiden 150-200 bine D sınıfı premium araç satılırdı şimdi ise C sınıfı araçlar bu fiyatlara gelmiş. Çok net söylüyorum bu ülkeyi bu hale getirenlerin Allah belasını versin!



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


celal_55
11 Temmuz 2018; 15:25:47
''anlamadığım husus arabalar yatırım aracı olarak görülmeye başlandı son beş yıldır ve bu aslında işi bilmeyenlerin görüşü o parayı dövize veya altına yatırdan daha çok kar edersin. Eskiden 0 km araba aldık mı 2-3 yıl sonra 15.000 lira ucuza verirdik olması gerekende budur.''







Senin bu dediklerini millet anlamaya başlarlarsa o zaman araç fiyatları da düşer alım satım da düzene oturur.Bizim millet çakardır satarken x ister alırken x-5 verir.Kendisi de akıllı sanar köylü kurnazı.Sonra piyasa yükseldi e oğlum sen yükselttin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


TheCaliph_
11 Temmuz 2018; 15:30:28
Hiç araba almamış olanlara ALLAH sabır versin. Almış olanlar da sımsıkı tutunsun arabalarına çünkü bundan daha iyisine binemeyeceksiniz patron değilseniz.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


anyhill
11 Temmuz 2018; 15:33:02
Bu vakitten sonra 0 km araç almak çok zorlaştı. Fiyatlar düşecek diye ümit etmeyi de kestim [&gt;:]



EmreGLC
Konu Sahibi

11 Temmuz 2018; 15:33:27
quote:

Orijinalden alıntı: celal_55

''anlamadığım husus arabalar yatırım aracı olarak görülmeye başlandı son beş yıldır ve bu aslında işi bilmeyenlerin görüşü o parayı dövize veya altına yatırdan daha çok kar edersin. Eskiden 0 km araba aldık mı 2-3 yıl sonra 15.000 lira ucuza verirdik olması gerekende budur.''







Senin bu dediklerini millet anlamaya başlarlarsa o zaman araç fiyatları da düşer alım satım da düzene oturur.Bizim millet çakardır satarken x ister alırken x-5 verir.Kendisi de akıllı sanar köylü kurnazı.Sonra piyasa yükseldi e oğlum sen yükselttin.
Bizim millet de kafa çalışsaydı eğer 2. Dünya ülkesi olmazdık. Ağır sanayii denilen bir şey kalmadı, betonlaşmaya başladık karadenizli mütehitler apartman dikip voleyi vurmaya başladılar. F10 5 kasa araçların plaka altlarına bakın xxxx inşaat tiplere bir bakıyorsun kısa paçalı pantolonlu zıptrikler ülke ülke değil çivisi çıktı. Ağır sanayiye dönmemiz gerekiyor ülkenin kalkınması için başka yol yok.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



redbul_540
11 Temmuz 2018; 15:33:58
Az durun 2023 te uçacaaz.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 11 Temmuz 2018; 15:34:20 >



Uza -00-
11 Temmuz 2018; 15:35:26
Oyları kömür ve kek dağıttıklarından alıyorlar. Olan orta gelirliye oluyor. Düşük gelirlinin arabası yok. Ne benzin zammı giriyor adama ne mtv ötv. Zengin vergisini sildiriyor zenginliğine zenginlik katıyor..

Olanda orta gelirliye oluyor. Bize şöyle izmir tarafında bi yer açsınlarda biz orda yaşayalım ya %48 . %52 lik kekci kömürcü tayfada ne yapıyorsa yapsın.

_____________________________

Eski kullanıcı adı: asmarena6


iquique
11 Temmuz 2018; 15:36:39
hele şu kıraathanelerimiz bir açılsın. o muhteşem kekleri bir halkımız yesin. işte o zaman kimse Türkiyenin önünü kesemez.



EmreGLC
Konu Sahibi

11 Temmuz 2018; 15:37:38
quote:

Orijinalden alıntı: Moueson

Hayalimdeki araç Megane gerçekten çok istiyorum bu araçı ama alamıyorum.Burada Megane dan bahsediyoruz yav yani Mercedes BMW Porsche falan istesem neyse Megane bile alamıyorum fiyatlar çok yüksek.Eskiden 150-200 bine D sınıfı premium araç satılırdı şimdi ise C sınıfı araçlar bu fiyatlara gelmiş. Çok net söylüyorum bu ülkeyi bu hale getirenlerin Allah belasını versin!
Yerden göğe kadar haklısınız lanet olsun böyle işe. Sizin gibi vatandaşlara üzülmemek elde değil sistem değişmedikçe işimiz zor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



celal_55
11 Temmuz 2018; 15:52:11
bizim milletin kafası çok çalışır ama pisliğe çalışır.O yüzden de bir arpa boyu yol alamayız.





Kafası düzgün çalışan adamı da memleketi yönetenler bitirdi.Adam sanayici git adama teşvik versene yok teşvik hep inşaata aç kalınca o lüks sitelerin mozaiklerini yer havuzdan suyumuzu içeriz artık.Inşaatı lokomotif yaparak gelişebileceğini düşünen bir ekonomi yönetimi anca bu kadar ileri gidebilirdi zaten.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @EmreGLC


Ned_Starkk
11 Temmuz 2018; 16:02:07
10 yıl önce x otomobil 20 bin Euro civarına satılırken aynı araç yine 20 bin euro civarına satılıyor, üstelik birçok yenilikle birlikte.

Bizim vatandaş dövizin arttığını eskiden 20 maaşa aldığı arabayı şimdi 30 maaşa alabildiğini hesap edemiyor, gidiyor bayiyi suçluyor, markayı suçluyor, hatta utanmadan milyon satan araçların kalitesizliğinden dem vuruyor çünkü o basit ulaşım aracına bir servet ödüyor. Ötv konusuna zaten hiç girmiyorum öğrenilmiş çaresizlik...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 4 yanıtı gör.


cancan_burak
11 Temmuz 2018; 16:02:19
Dövizin fırladığı yok bizim dibe girişimiz söz konusu



programmer_onur
11 Temmuz 2018; 16:34:16
quote:

Orijinalden alıntı: TheCaliph_

Hiç araba almamış olanlara ALLAH sabır versin. Almış olanlar da sımsıkı tutunsun arabalarına çünkü bundan daha iyisine binemeyeceksiniz patron değilseniz.
Hocam 2014 model ve mevcut sorunlarına ilaveten nispeten yıpranmış Fransız aracımdan soğumuşken sizin ve sizin gibi aynı şeyi söyleyen forum üyeleri yüzünden araçtan soğumuşluğumu yeniden sorgulamaya başladım.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 11 Temmuz 2018; 17:6:27 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


EmreGLC
Konu Sahibi

11 Temmuz 2018; 16:41:24
quote:

Orijinalden alıntı: Ned_Starkk

10 yıl önce x otomobil 20 bin Euro civarına satılırken aynı araç yine 20 bin euro civarına satılıyor, üstelik birçok yenilikle birlikte.

Bizim vatandaş dövizin arttığını eskiden 20 maaşa aldığı arabayı şimdi 30 maaşa alabildiğini hesap edemiyor, gidiyor bayiyi suçluyor, markayı suçluyor, hatta utanmadan milyon satan araçların kalitesizliğinden dem vuruyor çünkü o basit ulaşım aracına bir servet ödüyor. Ötv konusuna zaten hiç girmiyorum öğrenilmiş çaresizlik...
Söylediklerinizin bır kısmı doğru. Fikrimizin uyuşmadığı konular ise eskiden 20.000 euro olan araba yine 20.000 euro değil burada dikkatinizi çekerim. 0 km aldığımız arabaların sayısı belli değil. Önceden ötv vardı fakat bu kadar yüksek değildi oranlarını arttırdılar. Zaten 2.000 cc %130 ötv üstüne oranın k.d.v si alınıyor bu oranlar 2002 ve öncesinde yarısından daha azdı. Son iki yılda lux araçlar 1.6 cc ile gelip devlet bundan daha fazla vergi almak için 1.6 ccye kadar olan araçlarında vergisini arttırdı uyanık devlet yetmez gibi mercedesler afrikadan geliyor c kasalar üstelik birde extra vergi koydular aç gözlü hükümet doymaz. Tüm üstüne döviz fırlayıp fiyatlar zırvanaya ulaştı. Kısacası 20.000 euroluk araç şimdi 30.000 euro. 2003 yılında sıfır e200 kompresör full avantgarde 69.000 euro olduğu halde 90.000 tl civarında yapıyordu. Şimdi aynı 2.0 cc hacminde araç 100.000 euro 550-650.000 civarında lanet olsun her şey kötüye gidiyor. Milletin 15 yıldır evinde buz dolabı yokmuş iyi atıyor başta ki efendi 25 yıl önce senin hükümetin yokken evimde 2000 usd lik pc vardı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



sinoplu
11 Temmuz 2018; 16:41:54
Maasallah ülke şahlaniyor

Endişelenmeyin korkuya ve telaşa mahal vermeyin

Dolarlarinizi arabalarinizi altinlarinizi bozdurmayin

Saglicakla kalin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


iquique
11 Temmuz 2018; 16:44:07
quote:

Orijinalden alıntı: sinoplu

Maasallah ülke şahlaniyor

Endişelenmeyin korkuya ve telaşa mahal vermeyin

Dolarlarinizi arabalarinizi altinlarinizi bozdurmayin

Saglicakla kalin
ülke şahlanacak derken, reyizimizin dili sürçtü. aslında dolar şahlanacak demek istemişti. reyizimizin mal varlığı 400.000 dolarmış. bunu duyunca bir gülme tutuyor

Buna gelen 1 yanıtı gör.


lifeblood6
11 Temmuz 2018; 16:46:38
farklı fiyatlarla ben dolar toplarken arkadaşlarım gülüyordu kıs kıs...

lootumun bana birim maliyeti, 4.43 olduğunu söylediğimde sat zarar edeceksin vs. dediler...

ilk dalgada 4.82 iken çıktım.

2. lootu 4.57 ile topladığımı söyledim. bu sefer olmaz elde ettiğin de gidecek vs.

ikinci dalgada 4.71 iken çıktım.

3. lootu ortalama 4.62 ile topladım.

üçüncü dalgada 5.20leri test ettiğinde çıkarım.

4. lootu max. 4.75-4.80 ortalamaya getiririm.

gerisi nasip..
----

kimsenin sevindiği filan yok doların yükselmesine, doların yükselmesi demek senyoraj değeri olmayan tl ile emeğimizin karşılığını kazanıyorken, insanın emeğinin dolayısıyla insanın kendisinin değerinin düşmesi demek. ancak aptal gibi izlemek de olmuyor bir yerde birikimi değerlendirmek lazım.



sinoplu
11 Temmuz 2018; 16:48:41
Asil gorecegimiz gunler yakinda

Bir esnaf olarak icimi bi ürperti sardi damat paşa maliyenin başina gectikten sonra

Malum enerji bakani olduktan sonra ülkenin elektrigi damattan sorulur oldu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @iquique


Döviz fırlamaya başladı