Kullanıcı Adı:
Şifre:

Dünya düzdür ciddiyim aksini kanıtlayana yemek ısmarlıyorum
thepromh
Konu Sahibi

9 Aralık 2016; 1:35:14
Beyler çok geyiği yapılır dünya düzdür diye ama ben cidden iddia ediyorum dünya yuvarlak değildir düzdür. Ben teleskop ile ilgilenen biriyim, kendimce gemi ufuk testini de yaptım, ve incelemelerime göre dünya düz, hayır şöyle bir mantık da var mesela dünya yuvarlak veya geoid gibi olsa idi Güney kutbundakiler aşağı düşerdi, Karadeniz üzerimize dökülürdü. Yani mantıksal ve bilimsel olarak yuvarlak olduğuna dair elde fotolardan başka bişey yok. Mantıken bir düşünün eğer düz olmasa idi şu an kuzey yarımkürede olduğu iddia edilen ülkemiz ekvatordan düşmez miydi? Hep size öğretilen dünya yuvarlaktır masalına inandınız, bir teleskop alın ve inceleyin dünyanın düz olduğunu anlayacaksınız, bana dünyanın yuvarlak olduğunu kanıtlayana yemek ısmarlıyorum, İstanbul dışında ise de 30 TL iskender parası yollayacağım.

Kanıtlar eklemeye devam edeceğim

Mesela şu fotoğraf yarım aydan bir fotoğraf gördüğünüz gibi içi dümdüz oluyor yarım ay halinde iken, yuvarlak bir nesnenin içi böyle mi olur ? Daha geniş olmaz mı ?




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thepromh -- 9 Aralık 2016; 1:47:08 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Dünya düzse dağlar neden var? Et iskender, içecek ayran alırım.
iamburak - 2 yıl önce
Dünyanın her yerinde aynı anda gündüz, aynı anda gece yaşanırdı düz olsaydı
bobsantino - 2 yıl önce
Dünya düzdür adaleti yoktur.

(Görsel)
Fatih - 2 yıl önce
Yıl olacak 2017 adamlar uzaya apartman dikecek biz hala dünya düz mü yuvarlak mı onu tartışıyoruz
mezunkaremezun - 2 yıl önce
Bakınız bir örnek
~.wiLd.~ - 2 yıl önce
Olm dünya düz olsa sonuna gidince aşağı düşeriz lan.
Pmle iban atimmi kardeş?
Eric Theodore Cartman. - 2 yıl önce
Dünya'nın düz olduğuna ikna olmuş gibi davranalım, sevinsin
William J. Sidis - 2 yıl önce
yer cekimi olmasa karadeniz üstümüze dökülür mü
panter20 - 2 yıl önce
O kadar bilimsel aciklamalarin hic birine cevap vermemissin, hala neyin ispatini bekliyorsun?
Onu da gectim, biz niye Dunya nin duz olmadigini ispat etmeye calisiyoruz? Sen ispatla duz oldugunu.
fırat.ç. - 2 yıl önce

fokof
9 Aralık 2016; 1:38:41
bence de duz dunya ancak 20 tl ye ne iskender i yiyorsun dolar artti kardes, fabrikasyon mu iyy



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


ferrari091
9 Aralık 2016; 1:40:34
biri buna yer cekimi ve atmosferin oldugunu soylesin ben şikayetimi konu kirlilikigi uzerine açıyorum



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


bobsantino
9 Aralık 2016; 1:41:45
Kardeşim geç oldu yat hadi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



iamburak
9 Aralık 2016; 1:43:18
Dünya düzse dağlar neden var? Et iskender, içecek ayran alırım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 5 yanıtı gör.


panter20
9 Aralık 2016; 1:43:19
yer cekimi olmasa karadeniz üstümüze dökülür mü



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 7 yanıtı gör.


thepromh
Konu Sahibi

9 Aralık 2016; 1:44:49
Kanıt eklenmiştir eklenmeye devam edecektir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Pontus Euxinus
9 Aralık 2016; 1:45:15
Trololoolo



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



thepromh
Konu Sahibi

9 Aralık 2016; 1:45:29

quote:

Orijinalden alıntı: ferrari091

biri buna yer cekimi ve atmosferin oldugunu soylesin ben şikayetimi konu kirlilikigi uzerine açıyorum

Yerçekimi diye birşeyin varlığına inanıyor musun Cidde'n? Buna kanıtın nedir?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 5 yanıtı gör.


thepromh
Konu Sahibi

9 Aralık 2016; 1:47:58

quote:

Orijinalden alıntı: fokof

bence de duz dunya ancak 20 tl ye ne iskender i yiyorsun dolar artti kardes, fabrikasyon mu iyy

30 TL yaptım hediye limitini :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



bobsantino
9 Aralık 2016; 1:49:24

quote:

Orijinalden alıntı: thepromh


Alıntıyı Göster
Yerçekimi diye birşeyin varlığına inanıyor musun Cidde'n? Buna kanıtın nedir?

Uzaya doğru uçmamamız



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Fulctrum
9 Aralık 2016; 1:50:36
mevsimleri açıklar mısın, ve bir yerden yola çıkıp sürekli batıya giderek aynı yere ulaşabilmemizi

Buna gelen 3 yanıtı gör.


bobsantino
9 Aralık 2016; 1:52:29
Dünyanın her yerinde aynı anda gündüz, aynı anda gece yaşanırdı düz olsaydı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 6 yanıtı gör.


HIGHER
9 Aralık 2016; 1:52:34
attığın ss bilgisayar ortamında oluşturulmuştur
gerçeği https://nl.wikipedia.org/wiki/Eerste_kwartier

bilim bölümünde açda bari canlansın



Dünya'nın düz olduğuna ikna olmuş gibi davranalım, sevinsin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



amerika avrupa felan film hilesi edirneden sonrasıda uçurum demi kardes



mezunkaremezun
9 Aralık 2016; 2:00:59
Yıl olacak 2017 adamlar uzaya apartman dikecek biz hala dünya düz mü yuvarlak mı onu tartışıyoruz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 5 yanıtı gör.


Fatih
9 Aralık 2016; 2:00:59
Dünya düzdür adaleti yoktur.




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


Volkanbaba
9 Aralık 2016; 2:01:49


Olm dünya düz olsa sonuna gidince aşağı düşeriz lan.
Pmle iban atimmi kardeş?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.