Kullanıcı Adı:
Şifre:

ECA PROTEUS PLUS BLUE + ECA DIŞ HAVA SENSÖRÜ
disintegration
Konu Sahibi

21 Eylül 2016; 13:33:40
Eca Proteus Plus Blue monotermik eşanjörlü konvansiyonel kombi

8.2kW minimum ısıl güç
%35 - %100 modülasyon aralığı
dış hava sensör takılabilme özelliği
14 farklı emniyet sistemi
çift eşanjörlü


http://www.eca.com.tr/t...1/eca-proteus-plus-blue








ECA DIŞ HAVA SENSÖRÜ (HONEYWELL AF20-B54)








< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi disintegration -- 1 Mart 2018; 16:46:47 >



kazdal1
21 Eylül 2016; 18:21:37
Hocam Yeni bir modelmi? Fiyati nedir acaba



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


disintegration
Konu Sahibi

21 Eylül 2016; 19:15:23
Evet yeni model 1200 lira civarında



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @kazdal1


kazdal1
21 Eylül 2016; 19:33:02
Eca Confeo Plus modrlinden daha ucuz? Arasinda ne gibi farklar var?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


disintegration
Konu Sahibi

21 Eylül 2016; 19:42:09
Eca confeo plus'a eca lago fb modülasyonlu oda termostatı bağlanabiliyor yani oda sıcaklığına göre modülasyon yapabiliyor
Eca proteus plus blue a modülasyonlu değil on-off yani aç kapa oda termostatları bağalabiliyor tek fark bu

Bir de blue nun lcd ekranı daha büyük mavi renk düğmeleri de öyle albenini daha yüksek



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @kazdal1


aL-Pi
28 Ocak 2017; 15:29:54

quote:

Orijinalden alıntı: disintegration

Eca confeo plus'a eca lago fb modülasyonlu oda termostatı bağlanabiliyor yani oda sıcaklığına göre modülasyon yapabiliyor
Eca proteus plus blue a modülasyonlu değil on-off yani aç kapa oda termostatları bağalabiliyor tek fark bu

Bir de blue nun lcd ekranı daha büyük mavi renk düğmeleri de öyle albenini daha yüksek

Muteahhit aldigim eve bu kombiden taktirmis,sizce nasildir. Sikinti cikartir mi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


disintegration
Konu Sahibi

28 Ocak 2017; 17:31:30
çevremde birkaç kişi kullanıyor, eca nın yeni geliştirdiği bir seri eski proteuslara benzemiyor
sıkıntı çıkartmaz cihazı inceledim fiyatına göre güzel kombi


Bu mesajda bahsedilenler: @aL-Pi


aL-Pi
28 Ocak 2017; 17:42:30
Cevap icin tesekkurler,biraz olsun icim rahatladi. Cunku nette cok yakiyor,isitmiyor vs yorumlari okuyunca endiselendim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


disintegration
Konu Sahibi

29 Ocak 2017; 13:11:29

quote:

Orijinalden alıntı: aL-Pi

Cevap icin tesekkurler,biraz olsun icim rahatladi. Cunku nette cok yakiyor,isitmiyor vs yorumlari okuyunca endiselendim.

rica ederim



disintegration
Konu Sahibi

9 Nisan 2017; 17:51:17


falcon57
3 Mayıs 2017; 21:05:03

quote:

Orijinalden alıntı: disintegration



s.a. üstad

Yalıtımsız 3 oda 1 salon ev için yaşlı kullanacak servisten üzmeyecek ECA PROTEUS PLUS BLUE olur mu?
Kombi yeni olduğu için tereddütlüyüm? Varsa başka önerin tabi söylersen memnun olurum..

Buna gelen 1 yanıtı gör.


disintegration
Konu Sahibi

4 Mayıs 2017; 10:15:51
eca proteus plus blue geçen yıl piyasaya çıktı forumda kullananlar var ayrıca çevremde bayağı taktıran kişi oldu şimdiye kadar hiç sorun yaşayan görmedim bence güzel cihaz öneririm üzmez
alternatif olarak bosch class 6000,bosch class 2000,baymak eco 24fi,daylux plus,airfel digifel duo öneririm

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @falcon57


falcon57
4 Mayıs 2017; 10:43:05
Eyvallah, diğerlerine de bakıp kıyaslayayım.
Teşekkürler hayırlı işler.


Bu mesajda bahsedilenler: @disintegration


ilyasova19
7 Mayıs 2017; 14:22:32
merhaba,

bosch 2000w ile bu kombi arasında kaldım. nette hiçbir şekilde bosch'un modülasyon aralığını bulamadım. minimum ısı değeri bosch'ta 40 eca'da 35 derece sanırım. hangisini tavsiye edersiniz?

ya da baymak eco fi 24 mü alsam, onun da minimum ısısı 30.



aL-Pi
18 Mayıs 2017; 21:00:23
Su sicakligini sabit olarak ayni isida tutamamasinin nedeni nedir.. Banyoda rezil oluyorsun.. ya kaynar sekilde su veriyor yada buz gibi.. ortasini tuttturmak imkansiz.. sizce bu kombi arizali mi yoksa bu modeli boyle mi.. kullanan varsa bilgi verebilir mi.. tskler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


disintegration
Konu Sahibi

19 Mayıs 2017; 12:36:25
bu model yeni çıkan BLUE serisi,bu modelde sıcak su sabitleme sorunu kaldırıldı diye biliyorum çevremde kullananlar var

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @aL-Pi


aL-Pi
19 Mayıs 2017; 23:43:46

quote:

Orijinalden alıntı: disintegration

bu model yeni çıkan BLUE serisi,bu modelde sıcak su sabitleme sorunu kaldırıldı diye biliyorum çevremde kullananlar var


Valla hocam kesinlikle tavsiye etmiyorum.. suyu maximum 15sn sabit ayarlanan sicaklikta tutuyor.. ya buz ya kaynar su geliyor..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Bu cihazı öneriyor musunuz?Okuduğum kadarıyla suyun sıcaklığı sabit kalmıyormuş bütün kombilerde mi böyle yoksa arkadaşta mı öyle?Uygun fiyatlı bi' kombi önerisi olan yazsın lütfen.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


disintegration
Konu Sahibi

30 Mayıs 2017; 11:31:54
çevremde kullanan var sıcak suda problem yok,hatta bir apartmanda toplu alım yapıldı sıkıntı yaşayana denk gelmedim
sıcak su da problem kombi haricinde duş başlığının dar delikli olması,sıcak su ayarının yüksek ayarda kullanılması gibi etekenler de önemli


Bu mesajda bahsedilenler: @spreyboyanıniçindekibilye


ECA PROTEUS PLUS BLUE + ECA DIŞ HAVA SENSÖRÜ