Kullanıcı Adı:
Şifre:

**** ECA PROTEUS PREMİX ****  (3. sayfa)
disintegration
Konu Sahibi

3 Kasım 2017; 12:23:13
her marka kablosuz oda termostatı uyar ama servis para kazanmak için sorun çıkartıyor
siemens,danfoss,intherm,general gibi markaların kablosuz oda termostatları da olur

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @grravity


kadirmania
3 Kasım 2017; 13:40:38
Ben Cosa nin wifi li oda termostatini dusunuyorum. Hemen hemen kablosuz termostatlarla ayni para.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



oylesine64
6 Kasım 2017; 17:06:37

quote:

Orijinalden alıntı: disintegration

her marka kablosuz oda termostatı uyar ama servis para kazanmak için sorun çıkartıyor
siemens,danfoss,intherm,general gibi markaların kablosuz oda termostatları da olur

daha önceki mesajınızda lago fb uyumlu olur demişsiniz ama bildiğim kadarıyla o sadece confeo plus ve premix için uyumlu. ()modülasyonlu ve programlanabilir olan 2 çarklı kablolu olandan bahsediyorum) n11 deki bir satıcı proteus premix için uyumsuz dedi.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


disintegration
Konu Sahibi

6 Kasım 2017; 20:18:05
kombinin katalogunda da eca lago var,müşteri hizmetlerine sorabilirsiniz

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @oylesine64


Escapetolife
6 Kasım 2017; 20:32:35
Bu kombinin 35 lik olanı çıktı mı ?

eğer çıktıysa ECA PROTEUS PREMİX 3x ile Baymak Duo Tec premix 33 arasında kaldım, Eca'nın daha yeni bir model olması dışında ek olarak ne gibi bir artısı var denebilir ? (Baymak idee modelinin en büyük artısı küçük olması olduğundan dolayı eledim, ekstra para vermek için şu an ihtiyacımız yok bu özelliğe)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Escapetolife -- 6 Kasım 2017; 20:34:30 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


disintegration
Konu Sahibi

8 Kasım 2017; 8:55:53
eca proteus premix 35kW piyasaya çıktı en büyük artısı pompası,yeni nesil enerji tasarruflu onun haricinde baymak duo tec
ile fark yok,baymak duo tec 33kW klasik eski nesil güçlü pompa var büyük evlerde suyu iyi basıyor


Bu mesajda bahsedilenler: @Escapetolife


oylesine64
8 Kasım 2017; 23:26:40

quote:

Orijinalden alıntı: disintegration

kombinin katalogunda da eca lago var,müşteri hizmetlerine sorabilirsiniz

Cevabın için Çok teşekkür ederim. Sizin gibi kişilerin yardımcı olması bizleri memnun ediyor.
Satın almayı düşündüğüm firma uyumsuz demişti eca merkezi aradım onlar da servisi aramamı önerdi. Servisi aradım 3 gündür geri dönecekler bekliyorum:( Forum aklıma geldi. Tecrübesi olan vardır diye düşündüm. Sanırım ilk ben tecrübe edeceğm.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


infoofis
14 Kasım 2017; 23:35:50
Merhabalar...

Bende E.C.A. Proteus Premix ve Viessmann Vitodens 50T atasinda kaldim.

Hayatimda ilk defa kombi alicam ne alacagima bir turlu karar veremedim.

Ustalarin yorumlari harika ve E.C.A'ya digru beni iyice yonelttiler.

E.C.A ile birlikte hem dis ortam termostati hemde kablosuz oda termostati dusunuyorum. Onlarida arastiriyorum ama acaba birisi bana " Hoc ugrasma git gonul rahatligiyla E.C.A al, dis ve oc termostati da su su marka model al " diyenilir mi acaba?

Farkli marka onerileriniz olursa da cok sevinirim.

Ev 140 mt2. 8mt e.c.a petek var, isi yalitimli yeni bina.

Simdiden destekleriniz icin cok tesekkur ederim.

Saygilarimla.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


disintegration
Konu Sahibi

15 Kasım 2017; 8:43:00
İki kombi arasında kesinlikle proteus premix tercih edln çünkü 50T modeli 3 eşanjörlü yarım yoğ kombidir ama eca ise tam yoğ premixtir.3eşanjörlü kombiler yoğuşmasız kombiden bozma cihazlardır.dış hava sensörü ve kablosuz oda tetmostatı öneririm.eca dış hava sensörü ve eca honeywell cm727 kablosuz o.t




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @infoofis


infoofis
15 Kasım 2017; 9:45:39
Cok tesekkur ederim.

Derhal E.C.A nin siparisini verdim. Yarin montaja gelecekler insallah. Sonrasini ternostatlarla birlikte burada paylasirim.

Saygilarimla.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @disintegration


knnkpln
22 Kasım 2017; 14:49:45
ECA kendi termostatı dışında başka marka termostat kullanan var mı?



disintegration
Konu Sahibi

25 Kasım 2017; 23:04:18





vetademkaya
11 Aralık 2017; 8:53:32
Lago fb ot uyumlu ben kullanıyorum.


Bu mesajda bahsedilenler: @oylesine64


sanri12
17 Aralık 2017; 14:21:48
Proteus Premix ateşleme sırasında uğuldama yapıyor. Sanki metal sıkışması gibi bir ses. Ateşlemenin ilk 2 saniyesinde oluyor,sonra kesiliyor. Benzer sorun yaşayan var mı? Servis geldi gitti birşey değişmedi. Bacanın vidasını sıktı, ardarda ateşleme yaptırdı ses kesildi. Servis gittikten sonra sesi tekrar yapmaya başladı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Mervebek
30 Aralık 2017; 19:04:04
Merhabalar 140 m kare alttan ısıtma artı iki petekli kuzey cephe evimize bu kombiden taktırmayı düşünüyoruz alarko kullanıyoruz ama hem yüksek fatura hem de sıkıntılı servis nedeniyle değiştirmeyi düşündük E.C.A protesto premix uygun mudur aceba bilgi verebilir misiniz ya da hangi kombiyi önerirsiniz fikirleriniz için şimdiden teşekkürler 😊



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


disintegration
Konu Sahibi

30 Aralık 2017; 19:44:10
140m2 alan net alan ise uygundur.ayrıca kaliteli bir oda termostatı almanızı öneririm yaşam odası olarak kullandığınız oda kombiye çok yakın değilse buraya taktırın.eca honeywell dt90 aç kapa özelliğinde çalışır. eca honeywell cm727 program yapabiliyorsunuz

ayrıca 2 peteğe termostatik vanalar taktırabilirsiniz




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Mervebek


Mervebek
30 Aralık 2017; 22:42:54
Peki son soru olarak termostat için nasıl bir şey öneririsiniz aceba ? Cevap içinde çok teşekkürler 😊🤗



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


disintegration
Konu Sahibi

31 Aralık 2017; 12:47:27
bir önceki mesajda oda termostatlarının modellerini yazdım




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Mervebek


Mervebek
31 Aralık 2017; 19:36:49
Çok pardon bilmeyince cahilliğime verin tekrar teşekkürler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Escapetolife
9 Ocak 2018; 11:54:16
Cihaz, takıldıktan sonra 2 hafta süresince 3 defa E:82 hatası verdi (Eca Proteus Premix E82 Hata Kodu:Alev kaybı hatası), bacayı tekrar kontrol ettim söküp taktım falan yaklaşık 1 ay kadar sıkıntı çıkmadı ama bu sabaha karşı yine E:82 verip durmuş, evin ısısı ciddi oranda düşmüş. Bu hatayı alan var mı acaba ?



**** ECA PROTEUS PREMİX ****  (3. sayfa)