Kullanıcı Adı:
Şifre:

Ekonomi yüzünden psikolojik problemler + kaygılar = intihar
Mavi Buz
Konu Sahibi

10 Ekim 2018; 16:24:23
23 Yaşında işsiz bir üniversite mezunuyum amcam dayım akrabam tanıdığım yok kısacası herhangi bir işe girme konusunda bir çok kişinin kendine sağladığı referansım (torpilim) yok. Memur bir babanın ev hanımı bir annenin tek evladıyım. Yakın bir zamanda babamı kaybettim ondan kalan dul/yetim maaşı ile geçinmeye çalışmaktayız. Günümüz şartlarında emekli maaşı ile geçinmek hayli zor tabi günden güne artan fiyatlar ile bu daha da zorlaştı ve benim hala işsiz olmam psikolojimi tamamen bozmuş durumda şuan bu kadar sakin ve düzgün bir üslup ile bu yazıları yazdığıma bakmayın bir hayli sinirli ve bir o kadar da öfkeliyim bu konuda, fakat kendimi tutmak zorundayım. Bozulan psikolojim ve buhran sebebiyle aylardır dışarı çıkmamakta eve sadece yiyecek erzak almaktan başka hiçbir şey yapmamak/yapamamaktayız. İşsiz bir üniversite mezunu olarak lise mezunu yada daha alt kademe eğitim öğretimden mezun kişilerin işe girmeleri hakkımı gasp etmeleri de bir hayli canımı sıkmaktadır. Efendim diyeceğim şu ki aklıma artık kötü düşünceler gelmeye başlamakta başta intihar olmak üzere bu tür düşüncelerden kendimi uzaklaştırmaya çalışmaktayım lakin artık bıçak kemiğe dayanmış durumda eğer bir gün bu foruma tekrar giremezsem bilin ki bunun sorumlusu olan kişi ülkenin bu hale gelmesine sebep olan kişi apaçık bellidir.
Son söz olarak da benim/benim durumumda olan insanların bu hale gelmesine sebep olan kişilerin hepsi kendi kanında boğulur umarım.


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

nerde empati, nerde insanlik, nerde vicdan?

erkek olmayi robot olmakla karıştırıyorsunuz.

insanlarin acilarini bu kadar hafife almayın lutfen biraz anlayış gösterin.
Kafam Kasınıyor - 2 ay önce
Erkek olan gider tezgahtarlık yapar, taş taşır eve para getirir anasına destek olur
Yok intihar edecekmiş de bilmem ne..
atmosferikmotor - 2 ay önce
Sanki dişari ciksa adami iş bekliyor gibi yazmişsin
deliemre35 - 2 ay önce
Sokakta görsen adam yerine koymayacağın pasif pısırık tipler gelmiş burada bunalımda olan adama öfke kusuyor.Siz ilk önce kafanızı kaldırın ülkenin ekonomik haline bakın koca koca firmalar konkorda...
E.R.W. - 2 ay önce
Erkek motor, çok delikanlıysan ders vereceğine yardımcı ol, git derdini öğren arkadaşın, klavye delikanlısı olmayın oğlum az adam olun insanların dertlerine böyle yaklaşılmaz, sen kimsin ki bu hadd...
traumaniac - 2 ay önce
Arayan bulan her türlü iş buluyor. Ünv yüksek lisans yapıyorum ve ailemin yanında değilim. Durumum iyi fakat durumu cidden sıkıntılı olan arkadaşlarım var. Bir kafe olsun pastanenin fırını olsun he...
darkwood0 - 2 ay önce
Alternatif öner o zaman? Başka neler yapabilir? Gazete mi? Kapı kapı cv mi dağıtsın? Eleştiri yerine öneri verin.
Bethesta - 2 ay önce
şu yorumun +80 beğeni alması resmen insanlık suçu
Nycha - 2 ay önce
Doğru diyorsun ya bir akıllı sensin, Tezgah açarsın tezgahını yıkar başını yararlar, Taş taşırsın amelelik yaparsın 600 kişiyi hop soruşturmaya alırlar, 25 kişiyi içeri atarlar, tahta kuruları üstü...
mulina - 2 ay önce

çokgeç
10 Ekim 2018; 16:32:25
samimi soruyorum
iş bulmak için ne yaptın ? bana sakın online başvuru yaptım bekliyorum deme.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


SATANIST
10 Ekim 2018; 16:32:55
ben 22 yaşındayım daha bir tane üniden mezun olamadım ben napıyım? senin en azından kapı gibi diploman var.



Erkek olan gider tezgahtarlık yapar, taş taşır eve para getirir anasına destek olur
Yok intihar edecekmiş de bilmem ne..

Buna gelen 9 yanıtı gör.


hamza5806
10 Ekim 2018; 19:10:42
Hocam hicbir sey yapamazsan kafede calis suan o azicik parayla idare edebiliyorsunuz buna bir de 1600 eklenmis olur sigortanda olursa emekliliginde sayılır



Tez elden iyi kotu demeden bir is bul derim bu ulkenin düzeleceği yok (kisa donemde) sen kendini kurtarmaya bak



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



9600_G_T
10 Ekim 2018; 19:12:08
4 yıllık mı mezunmusun



Cool Storm
10 Ekim 2018; 19:13:31
Hocam intihar bir kurtuluş değil, azaptır. Eğer müslümansan aklından bile geçirme.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Justs
10 Ekim 2018; 19:24:55
Hocam birkaç kez intiharın eşiğinden dönmüş biri olarak sakın yapma. Mutlaka iş bulabilirsin. Sadece ısrarcı ol, kendine güven.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



celades
10 Ekim 2018; 20:20:16
Boş boş oturacağına git çalış. Utanmadan lise mezunlarını aşağılamış bir de.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



celades
10 Ekim 2018; 20:20:27
Boş boş oturacağına git çalış. Utanmadan lise mezunlarını aşağılamış bir de.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



celades
10 Ekim 2018; 20:20:30
Boş boş oturacağına git çalış. Utanmadan lise mezunlarını aşağılamış bir de.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



celades
10 Ekim 2018; 20:20:51
Boş boş oturacağına git çalış. Utanmadan lise mezunlarını aşağılamış bir de.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



HACl
10 Ekim 2018; 20:53:20
nasil intihar ediliyo ben de etmek istiyorum



burnuma kalem sokup masaya kafa atayim mi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Baştan aşağı saçmalıklarla dolu yazı



Hangi bölümden mezunsun?

Nerde yaşıyorsun?



Kendi bölümünden iş bulana kadar geçici olarak çalışacağın işlere bak hiç olmasa kafan dağılır



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gelişmekte Olan Üye -- 10 Ekim 2018; 21:0:9 >



rukaplan
10 Ekim 2018; 21:10:18
Yanlış düşünce. Anneni düşün. Daha 23 sün. bölümünü bilmiyoruz. Yurtdışı da kovalayabilirsin. Liselilere de bok atma,yanlış olur. Sakin kafayla durumu nasıl düzeltebileceğini düşünebilirsin



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Mavi Buz


darkwood0
10 Ekim 2018; 21:10:34
Arayan bulan her türlü iş buluyor. Ünv yüksek lisans yapıyorum ve ailemin yanında değilim. Durumum iyi fakat durumu cidden sıkıntılı olan arkadaşlarım var. Bir kafe olsun pastanenin fırını olsun hepsi aradı buldu bir işe girdi. Hatta pastanedeki arkadaş ordan biri ile tanışmış yurt ilaçlamalarına bile gidiyolar. 2 saat iş için 60tl alıyomuş. Aylığı çok rahat 2000tl ye yaklaşıyor. Ben inanmıyorum arkadaşım böyle suçu başka tarafa atıp evde yatıp iş sahibi olmak isteyen kişileri. Kaç yere CV bıraktın ? Yada Kariyer net harici bir yere başvuru yaptın mı? Suçu az birazda kendinde ara bence. Bu kadar zayıf bir karakter ile intiharı düşünmen ileride de en ufak sıkıntıda bunları düşüneceğin anlamına geliyor. Bu psikolojide bir çok insan evlenip yuva kuruyor birde. Kusura bakma ama senin gibi zayıf kişilikli insanlardan nefret ediyorum. Bende mühendisim ama hiç bir zaman 3500tl altında çalışmam demiyorum. 2200 ile girersin yükselirsin olur biter. Sözün özü kimsenin bir yerde boğulacağı yok. Anana ve babana bıraktığın cenaze masraflarınla kalırsın Dışarı çık, sosyalleş ve bir an önce kendine gel

Buna gelen 1 yanıtı gör.



quote:

Orijinalden alıntı: atmosferikmotor

Erkek olan gider tezgahtarlık yapar, taş taşır eve para getirir anasına destek olur
Yok intihar edecekmiş de bilmem ne..

nerde empati, nerde insanlik, nerde vicdan?

erkek olmayi robot olmakla karıştırıyorsunuz.

insanlarin acilarini bu kadar hafife almayın lutfen biraz anlayış gösterin.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


darkwood0
10 Ekim 2018; 21:26:07
Acıyı yaratan kendisi değil mi? Evden çıkmayan adam nasıl iş bulacak? Bırakın abicim bu işleri. Millet asgari ücretle aile geçindiriyor. Hepsi intihar etsin kurtulsun o zaman. 23 yaşında bir insanın bu tarz mevzulara girmesi çok saçma. Kısmet bu belli mi olur belki okuduğu bölümle alakalı işi 27 yaşında bulacak ? Gir bir yere çalış zaten bir ton adamla tanışıcaksın ordan yürüyüp gidersin belki kendi mesleğine. Kusura bakma intiharı düşünecek kadar aciz bir insanla ne empati kurarım nede başka bir şey

Buna gelen 3 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Kafam Kasınıyor


deliemre35
10 Ekim 2018; 21:39:17
quote:

Orijinalden alıntı: darkwood0

Acıyı yaratan kendisi değil mi? Evden çıkmayan adam nasıl iş bulacak? Bırakın abicim bu işleri. Millet asgari ücretle aile geçindiriyor. Hepsi intihar etsin kurtulsun o zaman. 23 yaşında bir insanın bu tarz mevzulara girmesi çok saçma. Kısmet bu belli mi olur belki okuduğu bölümle alakalı işi 27 yaşında bulacak ? Gir bir yere çalış zaten bir ton adamla tanışıcaksın ordan yürüyüp gidersin belki kendi mesleğine. Kusura bakma intiharı düşünecek kadar aciz bir insanla ne empati kurarım nede başka bir şey
Sanki dişari ciksa adami iş bekliyor gibi yazmişsin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


narrator12
10 Ekim 2018; 21:49:19
Ne mezunusun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Ekonomi yüzünden psikolojik problemler + kaygılar = intihar