Kullanıcı Adı:
Şifre:

Erdoğan: CHP'nin İş Bankası hisselerinin Hazine'ye devri için MHP ile düzenleme yapabiliriz
Civitas Terrana
Konu Sahibi

11 Ekim 2018; 1:27:41
Erdoğan, CHP’nin İş Bankası hisselerinin Hazine’ye devri için MHP’nin desteği ile bir yasal düzenleme yapılabileceğini açıkladı.

Bir gazetecinin sorusu:
— Kılıçdaroğlu sürekli olarak tazminat ödüyor ama son açıklamasında ‘ben bir tek dava kaybettim’ dedi ancak 900 bin TL’nin üzerinde bir tazminat ödedi. CHP içinde de tartışılıyor bu, nereden buldu bu parayı diye. Ve bununla ilgili herhangi bir açıklama yapmadı… Ayrıca, daha önce CHP’nin İş Bankası’yla ilişkisini doğru bulmadığınızdan söz etmiştiniz...

RTE'nin yanıtı:
+ Mesele İş Bankası değil. Mesele, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün vasiyetidir. Kılıçdaroğlu, ‘Oradan bizim kasamıza giren para yok ki’ diyor. Ben ‘Senin kasana para giriyor’ demiyorum ki. Biliyorsunuz, mahkeme kararıyla, Türk Dil Kurumu’na ve Türk Tarih Kurumu’na belirli bir temettü geliri aktarılıyor. Ama orada yönetim kuruluna CHP niye dört adam koyuyor? Efendim, yönetim kurulundaymışlar ama hiçbir inisiyatifleri yokmuş. Yönetim kuruluna gireceksin, ama hiçbir inisiyatifin olmayacak. Böyle bir saçmalık olur mu? Şayet inisiyatifleri yoksa o dört kişiyi çeksinler o zaman. Biz diyoruz ki: Buradaki Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün vasiyeti neyse bu vasiyetin Hazine’ye devrini gerçekleştirelim. Çünkü bu şahıslara ait bir hak değildir. CHP’nin hakkı hiç değildir. Dolayısıyla, MHP’li arkadaşlarla birlikte yapılacak bir yasal düzenlemeyle bu işin yoluna koyulabileceği kanaatindeyim.

İnönü fotoğrafı sorusu üzerine:
+Evet, o toplantıda İnönü ile ilgili gösterdiğim fotoğrafa CHP’liler itiraz etmişler. Tek bayrak değil de çift bayraklıymış. Ben tek bayrak demedim ki zaten. Gösterdiğim fotoğrafta, zaten tek mi çift mi belli. İki tane çubuk orada gözüküyor. Bir tanesi Amerikan bayrağı. Bu da ortada. Şimdi çıkarmışlar tersinden gösteriyorlar ama yine de gizleyememişler. Çünkü mızrak çuvala sığmıyor.

https://twitter.com/spu...tus/1050146915759865861





En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Doymuyor.
iamburak - 7 gün önce
ne geregi var cikart cb kararnamesini SAAAAKKKKKK hepsi sasirip kalsin

sonra cikart bi tane dahaa SAAAAKKKKK kemal beyin yerine kayyim ata

sonra bi tane daha cikart de ki bu CeHaPe'ye hazine...
omertalord - 7 gün önce
Olay CHP olayi degildir.

Abuzittin olmus. Abuziddin olmeden once bir vasiyet yazmis. Vasiyetinde, "ben oldukten sonra Dis Bankasindaki hisselerimi Nalburcular Partisine birakiyorum" d...
REV0 - 7 gün önce
Adamların! tek hedefi, bütün cumhuriyet kazanımlarını ortadan kaldırmak.
Tornado of Souls - 7 gün önce
Once devletin is bankasi hisselerini sat, sonra chpninkileri ele gecir onlari da sat.



Olsun ekonomik kriz yok.



Bunlara inanan, pesinden giden aptllara uzuluyorum sadece
Jeopol - 7 gün önce
Ne gerek var reyizim. En iyisi cehepeyi letgodan sat gitsin
Sampon - 7 gün önce
Bu Akp resmen ülkeyi yıkmaya gelmiş. Donumuza kadar satacak.
GoSSgO - 7 gün önce
böyle birşey gerçekleşirse yabancı sermaye arkasına bakmadan ülkeden kaçar.
yani cefasını tüm halk çeker.
Qantas - 7 gün önce
Erdoğan bir diktatör olmadığı için böyle birşey söylememiştir. Eğer bu söylem doğru ise Erdoğan ın diktatör olmadığını söyleyen zeka özürlüdür.
GoSSgO - 7 gün önce

REV0
11 Ekim 2018; 2:10:21
Olay CHP olayi degildir.

Abuzittin olmus. Abuziddin olmeden once bir vasiyet yazmis. Vasiyetinde, "ben oldukten sonra Dis Bankasindaki hisselerimi Nalburcular Partisine birakiyorum" demis. Vasiyetine uygun olarak da devir gerceklesmis.

Ortada bir tuzel kisilik, bir de gercek kisi, bir de yazili olarak verilmis bir emir var.

Siz kalkar, ortadaki yasal guvenceyi ve yasal gecerliligi olan emri "sahsa ozel" yasa ile kaduk hale getririrseniz, bunun ileride tekrar etmeyeceginin garantisini veremezsiniz.

Benzer bir hareketle bugun ataturk'un ve is bankasi hisselerinin basina gelen, ileride koc ailesine olabilir mesela.

Koc ailesine bir yasa cikarilir, koc holdingteki hisseleri devlete devredilir.

Eger sayet MHP ile boyle bir yasa cikarirlarsa, dunyanin geneline bunu anlatamazsiniz.

Yine bir venezuela ornegi yasiyoruz. CB'nin cevresinde akil verenler kim bilmiyorum ama venezuela bakacaginiz ornek degil.

Bunun onunu alamazsiniz.



iamburak
11 Ekim 2018; 2:42:30
Doymuyor.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


omertalord
11 Ekim 2018; 3:06:25
ne geregi var cikart cb kararnamesini SAAAAKKKKKK hepsi sasirip kalsin

sonra cikart bi tane dahaa SAAAAKKKKK kemal beyin yerine kayyim ata

sonra bi tane daha cikart de ki bu CeHaPe'ye hazine yardimi verdik ama bunlar zaten vatan millet hayrina calismiyor SAAAAAAKKKK al geri butun hazine yardimini

bak bakiyim nasil cil yavrusu gibi dagiliyorlar.... hey gidi reis heyyy beee!!



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omertalord -- 11 Ekim 2018; 3:8:23 >



GoSSgO
11 Ekim 2018; 4:08:19
Erdoğan bir diktatör olmadığı için böyle birşey söylememiştir. Eğer bu söylem doğru ise Erdoğan ın diktatör olmadığını söyleyen zeka özürlüdür.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


vollkan59
11 Ekim 2018; 4:54:31
Bayram değil seyran değil, bu iş Bankası meselesi nereden çıkıyor.



Hayır devresilirse devredilir, bu sürekli basında konuşulacak bir konu değil.



Ne bankaya ne yatırımcısına yararı var, aksine büyük zararlar açabilir.



Var ise belge bilgi yönetim değişir, yok ise bunu gerektirecek veri ve argüman susulur, dile getirilmez.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Jeopol
11 Ekim 2018; 8:02:55
Once devletin is bankasi hisselerini sat, sonra chpninkileri ele gecir onlari da sat.



Olsun ekonomik kriz yok.



Bunlara inanan, pesinden giden aptllara uzuluyorum sadece



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



mgora
11 Ekim 2018; 8:06:30
bahane lazım , kusa bak demesi lazım.
yok saymak en mantıklısı.



forumagir
11 Ekim 2018; 8:13:59
İşbankası marka değeri ilk 500 de olan tek Türk şirketi. İktidar bunu da varlık fonuna katmak istiyor ve biraz daha borç bulmayı umut ediyor. Yetmezse 20-30 milyara satar geçer. Yönetimde CHP li üyenin olması bu isteği yok ediyor



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forumagir -- 11 Ekim 2018; 10:16:3 >



Adamların! tek hedefi, bütün cumhuriyet kazanımlarını ortadan kaldırmak.



Kankkunen
11 Ekim 2018; 8:57:43
Satıp yemeye doymadı



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



tolga68
11 Ekim 2018; 9:00:17
İş bankası kime geçecek acaba [&:]



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



ldr1907
11 Ekim 2018; 9:40:20
Çok doğru karar ne demek hisseler Cehape'de. Tabi ki hükümetin olmalı. Onlar yeterince koruyamaz. Atamızın mirasına en çok değeri Reis verir.



oktayakgoz
11 Ekim 2018; 9:40:53
O kadar insanın malına el konuldu Yargılama bitmeden. Artık alışın sizde ya yarın bizim paralarımıza ihtyisç olduğunda onlarıda isteyecek. Yasa masa ile alakası yok



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



forumagir
11 Ekim 2018; 10:16:24
Geçen haftalarda benzer haber çıktı işbankası %3den fazla değer kaybetti , daha da kaybeder böylece ve Türkiye'nin en değerli kurumu da böylece yok edilmiş olur. Adamların tuttuğu herşey kuruyor nedense



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



amadeus99
11 Ekim 2018; 10:18:26
İnanılmaz ters tepecek bir şey bu. Hayır adam bir sussa sorunlar çok daha rahat çözülecek.



Anayasa mahkemesi bilemedin AİHM'den döner, zira açıkça yasalara aykırı olur böyle bir uygulama. Vasiyet açık.



Hayır dertleri şu varlık fonu ile borç alamıyorlar, zira hiç bir değerleri yok, hepsi arpalık olmuş, iş bankası hisseleri ile deneyip, birde yandaşa kredi verdirecekler.



Amaç bu, yalnız sonuç hepten facia olur.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



cemsinan
11 Ekim 2018; 10:19:56
Adam cehapenin başıyken kurmuş bankayı, büyütmüş. Sen de kur sen de büyüt. Sonra istediğine bırak, kimse karışmaz- karışmamalı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



SultanApex
11 Ekim 2018; 10:26:51
Hisseler Atatürk mirası, yönetimi için yöneticileri sadece CHP atıyor, hisselerin geliri Türk dil ve tarih kurumuna gidiyor, CHP ye değil...

Şunlara artık CHP hissesi demekten vazgeçin.

Ayrıca CHP nin atadığı isimler genellikle parti dışı ve devlette çalışmış bürokratlar oluyor.


Herşeyi hallettik bir bu kaldı. Geçiniz...



CeyKalDa
11 Ekim 2018; 10:35:21
atatürk orman çifliği de miras idi
boş işler



Merkur
11 Ekim 2018; 10:36:51
"BÖYLE HARCARSA TABİ DOYMAZ YETMEZ! HESABINI SORMAZLARSA DAHA ÇOK İSTER, AMA İŞ BANKASI HİSSESİ CEHAPE DE OLUNCA VAY NASIL OLUR NASIL YERLER DÜŞÜNMEDEN SALDIRIRLAR BÖYLE HALK OLUNCA KANDIR KANDIR HARCA!"



http://www.gercekgundem...milyarlik-gizli-harcama

quote:

Hükümetten 65 milyarlık gizli harcama
2-3 dakika

EMRE DEVECİ - CUMHURİYET - Hükümet, ‘örtülü ödenek’ dışında bir de ‘diğer giderler’ adı altında milyarlarca liralık kamu harcamasının nereye yapıldığını gizliyor.

TÜSİAD Merkezi Yönetim Bütçesi Takip Raporu’na göre, 2016’da 55.1, 2017’de 65.1 milyar liralık harcama “diğer bütçe giderleri” adı altında gizlendi.

Raporda, toplam harcamaların yaklaşık yüzde 10’luk bölümünün bu şekilde gizlendiği vurgulanarak “Mali işlemlerin tanımlı detaylandırılmış hesaplara değil de o hesap grubundaki ‘diğer bütçe giderleri’ hesap detaylarına atılmasının onun tanımlanamamasına, ne için harcandığının bilinememesine, gizlenmesine neden olduğu” belirtildi.



Müteahhitlere gitti

Bütçede ‘müteahhitlik giderleri’ kaleminden 2016’da yapılan 33.5 milyar liralık harcamanın yüzde 30.9’u olan 10.3 milyar lira, 2017’de ise 38 milyar liralık harcamanın yüzde 34.3’ü olan 13.1 milyar lira ‘diğerleri’ kalemi altında gizlendi. Gizleme 2018’in ilk 8 aylık döneminde de sürdü. İlk 8 aydaki 30.4 milyar liralık müteahhitlik giderinin yüzde 34.4’ü olan 10.4 milyar liralık bölümü ‘diğerleri’ adı altında gizlendi.


Örtülü harcama patladı

2018 yılının tümü için öngörülen bütçe açığının yüzde 70’inin ilk altı ayın sonunda gerçekleşmiş bulunduğu hatırlatılan raporda yıl sonu için 100 milyar liralık açık öngörüldü. Örtülü Ödenek Cari Harcamalarının da içinde yer aldığı Görev Giderleri kaleminde ödeneklerin yüzde 132 oranında aşıldığını belirten rapor, “Bu ödenek kaleminin yüzde 53’ü örtülü ödenekten oluştuğu için ödenek aşımının örtülü ödenek kullanımındaki hızlanmadan etkilendiği açıktır” denildi. Raporda ayrıca, iç borç artışının hızlanmasına ve faizlerdeki artışla birlikte borçlanma maliyetlerinin artmasına da değinildi. Haziran 2018 sonu itibarıyla Hazine iç ve dış borç stoku geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 19 civarında arttı.

Sosyal Amaçlı Transferlerin yüzde 99.8’inin, Cari Mal ve Hizmet Alımları Giderleri içindeki “Üretime Yönelik Mal ve Hizmetlerin” yüzde 30’unun, Yasal Giderlerin yüzde 44’ünün, Müşavir Firma ve Kişilere Yapılan Ödemelerin yüzde 59’unun bu şekilde ‘diğer giderler’ adı altında gizlendi.



Erdoğan: CHP'nin İş Bankası hisselerinin Hazine'ye devri için MHP ile düzenleme yapabiliriz