Kullanıcı Adı:
Şifre:

Erdoğan: İstihbarattan aldığım bilgiye göre İnce'nin mitingine katılanların neredeyse tamamı HDP’li
Tanrıkut Mete Han
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 21:06:15
Diyarbakır’da dün bir miting yaptı. İstihbarattan aldığım bilgiye göre bu mitinge katılanların neredeyse tamamı HDP’li. Bir tane Türk bayrağı yok. Bunların kimlerle beraber oturup kalktıkları ortada. Mesela FETÖ ile mücadele ve bu ihanet çetesinin ele başının Türkiye’ye iadesi için ne düşünüyor?

Bunlar kimden yana olduklarının yanında değil. Bunlar kayış attılar. Bunlar yalanı söyler, iftirayı atar sonra da hiçbir şey olmamış gibi arkalarını dönerler.


http://www.hurriyet.com...-ilan-ediyoruz-40865564

İstihbarat Erdoğan'a kişisel çalışmaya başlamış

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Fenerbahçe Taraftarı

En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Muharrem İnce de çok güzel cevap vermiş







lotharbey21 - 4 ay önce
İnce'nin Doğudaki mitinglerine katılanlar hdpli ise, kayseri mitingine katılanlar akpli mi? hep türbanlı kadınlar vardı.

Tornado of Souls - 4 ay önce
İnce yine gediğine sokmuş şeyi.... lafı
fluox - 4 ay önce
Vay anasını istihbarata bak be mitingi bile izlememiş bir tane türk bayrağı yoktu diyorlar.Açıp izlesinler varmı yokmu türk bayrağı.Mit olmuş akmit yazık gerçekten.
Valla erdo konuştukça batıyorsun be.
capo di capi - 4 ay önce
Çok ilginç yaw.

Diyarbakırda yapılan mitingte nasıl Hdpliler olur..

Cidden inanılır gibi değil.

Ulan zaten seslenilmek istenen kesim orada yaşayan insanlar. Oy verdikleri partide belli.
...
sözleşmeyiokudum - 4 ay önce
(Görsel)

Hayatınız yalan lan sizin aktroller fotoğraf 2015 yılına ait çıktı hadi lan cev...
lotharbey21 - 4 ay önce
HDP ile masaya oturup, sınır kapısından teröristlerin davul zurna ile getirilmesini kim yaptı tüm halk biliyor, İnce yoktu o zamanlar devletin başında.
zotacing - 4 ay önce
Daha önce hdp'ye oy veren seçmen ak partiye oy verirse cici, İnce'ye verirse kaka.Çünkü ak parti mantığı bunu gerektirir.


Not:Kim vermiş hdp den ak partiye, diyecek arkadaşlar haziran-...
Bilmirem - 4 ay önce

lotharbey21
12 Haziran 2018; 21:12:46
Muharrem İnce de çok güzel cevap vermiş










Vay anasını istihbarata bak be mitingi bile izlememiş bir tane türk bayrağı yoktu diyorlar.Açıp izlesinler varmı yokmu türk bayrağı.Mit olmuş akmit yazık gerçekten.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Tornado of Souls
12 Haziran 2018; 21:17:42
İnce'nin Doğudaki mitinglerine katılanlar hdpli ise, kayseri mitingine katılanlar akpli mi? hep türbanlı kadınlar vardı.




fluox
12 Haziran 2018; 21:19:18

İnce yine gediğine sokmuş şeyi.... lafı



Bilmirem
12 Haziran 2018; 21:19:25
Daha önce hdp'ye oy veren seçmen ak partiye oy verirse cici, İnce'ye verirse kaka.Çünkü ak parti mantığı bunu gerektirir.


Not:Kim vermiş hdp den ak partiye, diyecek arkadaşlar haziran-kasım seçim oy dağılımına bakabilir.



sözleşmeyiokudum
12 Haziran 2018; 21:24:11
Çok ilginç yaw.

Diyarbakırda yapılan mitingte nasıl Hdpliler olur..

Cidden inanılır gibi değil.

Ulan zaten seslenilmek istenen kesim orada yaşayan insanlar. Oy verdikleri partide belli.

Aynı kesim erdoğanı desteklese göğe çıkaracaklar, inceyi destekleyince ise laf yapıyorlar.

Akıl yok cidden bu insanlarda.



Tanrıkut Mete Han
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 21:25:53
quote:

Orijinalden alıntı: KızlarınHayranOlduğuAdam

Vay anasını istihbarata bak be mitingi bile izlememiş bir tane türk bayrağı yoktu diyorlar.Açıp izlesinler varmı yokmu türk bayrağı.Mit olmuş akmit yazık gerçekten.
Türk bayrağı yoktu demesi Erdoğan'ın kendi söylemi HDP'li oldukları bilgisini istihbarattan almış

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Fenerbahçe Taraftarı


Qantas
12 Haziran 2018; 21:28:02
ya kim gelecekti? sanki diyarbakırda papua yeni gineliler yaşıyor...




capo di capi
12 Haziran 2018; 21:40:12
Valla erdo konuştukça batıyorsun be.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



halil altın
12 Haziran 2018; 21:45:05
quote:

Orijinalden alıntı: kerimcem



üstte atamızın fotosu,kafalarda kürdistan özgürlük hareketi müthiş...
yazıklar olsun
Görüyorsunuz anlatmaya gerek yok



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Triwela
12 Haziran 2018; 21:50:00
Yavaş İnce ciğerimizi söktün



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



webbie
12 Haziran 2018; 21:54:56
Erdoğan'ın kurduğu cümlelerin yarısını demokratik bir ülke lideri kursa, ikinci gün hapsi boylar ama halk cahil olunca, bilmedikleri ve öğrenmek gibi bir niyetlerinin de olmadığı kanunların hiçbir anlamı olmuyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



zotacing
12 Haziran 2018; 21:57:21
HDP ile masaya oturup, sınır kapısından teröristlerin davul zurna ile getirilmesini kim yaptı tüm halk biliyor, İnce yoktu o zamanlar devletin başında.



WuLKaS
12 Haziran 2018; 22:14:20
biz bunları atmaktan bıktık bunlar yalan söylemekten bıkmadı









hadi hayirli tiraslar




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



RockStar.
12 Haziran 2018; 22:44:12
Ağlaaaaaaaa



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



lotharbey21
12 Haziran 2018; 22:45:48


Hayatınız yalan lan sizin aktroller fotoğraf 2015 yılına ait çıktı hadi lan cevap versene şimdi ????





Cevap vermeni bekliyorum bak ak-troll hadi ?

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @kerimcem


lotharbey21
12 Haziran 2018; 22:46:29
Sen de şunu görüyor musun lan ?



Fotoğraflar 2015 YILINA AİT.



Bu mesajda bahsedilenler: @halil altın


anadolu86
12 Haziran 2018; 22:47:17
bunlarda ar namus yoktur , iftira atar geçerler.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @lotharbey21


Erdoğan: İstihbarattan aldığım bilgiye göre İnce'nin mitingine katılanların neredeyse tamamı HDP’li