Kullanıcı Adı:
Şifre:

Erdoğan: Kamuya personel alımında sınırlamaya gidiyoruz
Radyo Mevlana
Konu Sahibi

13 Eylül 2018; 13:48:20
Cumhurbaşkanı Erdoğan TESK Genel Kurulu'nda açıklama yapıyor. Ekonomi yönetiminde serbest piyasa koşulları içinde hareket edeceklerini belirten Cumhurbaşkanı Erdoğan, önümüzdeki dönemde dövizdeki hareketlilikle ilgili yeni adım atacaklarını belirtti. Erdoğan, Personel alımında da sınırlamaya gidileceğini açıkladı.

Hadi bakalım...


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Sıkıntı memurda değil memuru denetleyemeyen sistemde.
3qzotix - 11 gün önce
Sanırım reisin yeni hedefi, devletteki her kadroya kendini atamak.
webbie - 11 gün önce
Bu milletin öğretmenlere ve memurlara olan düşmanlığı çok canımı sıkıyor. Memur boş duruyorsa ya işi yoktur ya amiri işini yapmıyordur. ihtiyaç yokken de memur alınıyorsa bu da iktidarın sorunudur....
olağan_şüpheli - 11 gün önce
Geçen gün 2 farklı kamu kurumuna gittim bakın abartmıyorum yarıdan fazlası yatıyor
Kulağına kulaklık takıp müzik dinleyeni gördüm gazete okuyanı gördüm pc de oyun oynayanı gördüm sağda solda başka...
Tanrıkut Mete Han - 11 gün önce
ülkede memurlar kadar boş insanlar yok



The SATANİST - 11 gün önce
Eski tarz "dosya memurları" pek alınmıyor zaten uzun süredir. Geçici işçilerin kadroya alınmaları hariç diğerlerinde direk açık kadroya uygun memur alınıyor. Büyük çoğunluğu asker, polis ...
asderty - 11 gün önce
Katılmıyorum. Daha çok memur almamız lazım. Herkes memur olmalı. İki aya bir çifte maaş. 3 aya bir ikramiye. Makam aracı ve yakıt ve hatta ek yol yardımı. 35 yaşında emeklilik.

#80000Diyetisyen...
hckr - 11 gün önce
Toplumda memuriyet malesef "devlete kapak atma " ile tabir edilir. 657 sayili kanunun verdiği korumacılık ve rahatlıkla da kamuda iş verilsede yapmayan memurlar da var. İş yapmayı geçtim ...
TurkishDelight - 11 gün önce
Alışmışsınız özel sektörde köle gibi çalışmaya, standart ve insani şartlarda çalışmayı "boş yatmak" olarak görüyorsunuz.
amet42 - 11 gün önce

hckr
13 Eylül 2018; 13:59:43
Katılmıyorum. Daha çok memur almamız lazım. Herkes memur olmalı. İki aya bir çifte maaş. 3 aya bir ikramiye. Makam aracı ve yakıt ve hatta ek yol yardımı. 35 yaşında emeklilik.

#80000DiyetisyenAtama bekliyor
#BuDönem400000ÖğretmenAtama bekliyor
#30000MilletKıraathanesiUzmanıAlınsın
#50000GıdaMühendisiAtama Bekliyor
#TarımBakanlığı10000atama
#Memura9600EkGösterge
#50000MüezzinAtamaBekliyor



The SATANİST
13 Eylül 2018; 14:09:52
ülkede memurlar kadar boş insanlar yok






Bu milletin öğretmenlere ve memurlara olan düşmanlığı çok canımı sıkıyor. Memur boş duruyorsa ya işi yoktur ya amiri işini yapmıyordur. ihtiyaç yokken de memur alınıyorsa bu da iktidarın sorunudur. Sanırım toplumda en uygun çalışma şartları ve uygun maaşı aldıkları için bir hazımsızlık durumu var.

Buna gelen 3 yanıtı gör.


3qzotix
13 Eylül 2018; 15:25:53
Sıkıntı memurda değil memuru denetleyemeyen sistemde.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Radyo Mevlana
Konu Sahibi

13 Eylül 2018; 18:15:20
quote:

Orijinalden alıntı: 3qzotix

Sıkıntı memurda değil memuru denetleyemeyen sistemde.
İşte aradığım cevap. Memur denetlenecek ve gerekirse memurluktan atılma olmalıdır.



webbie
13 Eylül 2018; 18:18:22
Sanırım reisin yeni hedefi, devletteki her kadroya kendini atamak.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



asderty
13 Eylül 2018; 18:22:06
Eski tarz "dosya memurları" pek alınmıyor zaten uzun süredir. Geçici işçilerin kadroya alınmaları hariç diğerlerinde direk açık kadroya uygun memur alınıyor. Büyük çoğunluğu asker, polis , öğretmen, doktor, hakim, savcı.

Keşke liyakata göre karar verilse ama, çalışmayanı atma kanunu çıktığı gün kamuda muhalif memurun kökü kazınır.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Geçen gün 2 farklı kamu kurumuna gittim bakın abartmıyorum yarıdan fazlası yatıyor
Kulağına kulaklık takıp müzik dinleyeni gördüm gazete okuyanı gördüm pc de oyun oynayanı gördüm sağda solda başka bölümlere gidip avarelik yapanları gördüm

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Fenerbahçe Taraftarı
Buna gelen 1 yanıtı gör.


Radyo Mevlana
Konu Sahibi

13 Eylül 2018; 19:18:55
quote:

Orijinalden alıntı: Tanrıkut Mete Han

Geçen gün 2 farklı kamu kurumuna gittim bakın abartmıyorum yarıdan fazlası yatıyor
Kulağına kulaklık takıp müzik dinleyeni gördüm gazete okuyanı gördüm pc de oyun oynayanı gördüm sağda solda başka bölümlere gidip avarelik yapanları gördüm
İşte o tip insanları denetlemeleri lazım ama denetim denilen hiçbir şey yok maalesef. Denetim olsa o tip kişiler uyarılsın eğer devam ederse atılsın ki orayı hak edenler gelsin.



fx82ms
14 Eylül 2018; 2:08:09
Denetlemekten felan bahsetmişiniz o insanlar yapacak iş olmadığı için sağda solda geziyor bilgisayarda oyun oynuyor.

1 kişilik işe 5 tane memur alırsan 4 ü boşta kalır.

Ben devlet kurumunda staj yaparken daha yakından gördüm bunu, bulunduğum birimde yaklaşık 30 memur vardı her biri günde ortalama 2 saat çalışıyordu.Kalan 6 saat sağda solda aylak aylak geziyorlar veya çıkıp gidiyorlar şahsi işlerini yapıyorlardı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



mur@t_fb
14 Eylül 2018; 6:27:33
Milyonlarca kisinin odemis oldugu 60tl ne oldu peki.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Salvatuon
14 Eylül 2018; 7:03:44
Aklinca piyasaya oynuyor. Tasarruf yapicaz, gereksiz harcama yapmiycaz falan filan ama gecti o tren reis. Ucan saraylar alip hediye diye yutturmaya calistikca bu piyasada kimseyi ikna edemezsin...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



TurkishDelight
14 Eylül 2018; 7:16:49
quote:

Orijinalden alıntı: olağan_şüpheli

Bu milletin öğretmenlere ve memurlara olan düşmanlığı çok canımı sıkıyor. Memur boş duruyorsa ya işi yoktur ya amiri işini yapmıyordur. ihtiyaç yokken de memur alınıyorsa bu da iktidarın sorunudur. Sanırım toplumda en uygun çalışma şartları ve uygun maaşı aldıkları için bir hazımsızlık durumu var.
Toplumda memuriyet malesef "devlete kapak atma " ile tabir edilir. 657 sayili kanunun verdiği korumacılık ve rahatlıkla da kamuda iş verilsede yapmayan memurlar da var. İş yapmayı geçtim bankamatik memurları tabirini de duymuşsunuzdur. Bunlar işe dahi gelmezler. Muşavir kadrolarını bilen bilir. Gerçi yeni kaldırdilar zannedersem.Ama şu 657nin verdiği garantinin bir esnemesi lazim . İşini yapana sözümüz yok ama 657'yi arkasına alıp da yatan bir memur kesimi var. Bunlar devlete daha doğrusu millete yükten baska bir sey değil. Zaten hakettikleri sekilde gelmedikleri gibi iş de yapmıyorlar. Bunu sadece akp kadroları olarak düsünmeyin özellikle eski memurlarda rahatlık daha fazla. Vicdani bir meseledir bu. Emekliliği hakettigi halde emekli olmayan dinazor memurlar iş de yapmıyorlar. Genclerin önünü tıkıyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Jeopol
14 Eylül 2018; 7:43:06
Manasi: sadece akplileri alacagim.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



arkeles
14 Eylül 2018; 8:19:44
Madem öyle bir plan vardı her köşeye üniversite yapmak niye ?



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Vanished Man
14 Eylül 2018; 8:22:20
Şu memur düşmanlığına hastayım. İstiyorlar ki herkes özelde çalışsın üç kuruşa hep kovulma endişesiyle sürünsün ama bunu söyleyene bak mutlaka kendisinin sürünmeyeceğini iyi yerlerde çalışacağını sanıyordur. Bilmem ne üniversitesi okuyan sürünmüyor sanki. Piyasada iş dolu, yüksek maaşlı işler okuyanları bekliyor sanıyorlar.
Bir de üretelim deyip duranları var desen ki ne üretelim ses çıkmaz. Üretelim der dururlar.
Herkesin her konuda fikri var. 35 yaşında emeklilik yazanı var.



Jeopol
14 Eylül 2018; 8:40:23
Her kosede universite yok. Universite isimli liseler var.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @arkeles


Kasımda kpss ye girecektim demek aşırı zor olacak.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Merkur
14 Eylül 2018; 8:54:23
"657 memurluğu kaldıracaktı o ne oldu, yemiyor mu?"



Erdoğan: Kamuya personel alımında sınırlamaya gidiyoruz